|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 11 Aug 2019, 23:30 | |
| Interfaţa audio e standardizată de UIC şi nu de ieri, ci de vreo 50 de ani. Desigur, mufa e prezentă pe vagoane, cu tot cu cablu. Că la noi nu se foloseşte, e altă mâncare de peşte, dar sonorizare aveau inclusiv vechile 20-47. Evident că şi vagoanele noi o au. Dacă e şi funcţională... asta nu mai ştiu, pe vagoanele noi sau proaspăt modernizate funcţionează, apoi pe măsură ce trec prin RP-uri, se cam neglijează. Totul e stabilit prin Fişa UIC 568. (Vezi https://en.wikipedia.org/wiki/UIC_568). În 2004 a apărut şi interfaţa de comunicaţii, practic au mai adăugat nişte pini, de la 13 au trecut la 18, dar cei 13 pini iniţiali au rămas la fel, prin urmare pe o mufă mamă de 18 pini poţi folosi o mufă tată cu 13, ca să poţi transmite doar semnalele analogice între un vehicul nou şi unul vechi, fără transferul de date care e făcut prin pinii nou-adăugaţi ( https://en.wikipedia.org/wiki/Train_communication_network ). Prin ăia 5 pini pentru magistrala de date se pot transmite inclusiv comenzile de tracţiune multiplă între vehicule. Apropo de sonorizarea din vagoane, chiar am prins un etajat în care a venit cineva cu un cablu cu mufă jack de 3,5 mm şi a băgat muzică din telefon direct în sistemul de sonorizare. Era un puşti de a 11-a, era vagonul plin de ei, veneau de la Sinaia. S-au distrat vreo 15 minute până a trecut naşul prin vagon. Evident, au mai încercat de 2 ori după aia şi cum venea naşul, cum scoteau cablul ) Teoretic dacă toate vagoanele sunt conectate între ele, dacă foloseşti sonorizarea de la unul se va auzi în toate. P.S.: Umblatul la echipamentele vagonului e contravenţie, nu recomand. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Aug 2019, 02:04 | |
| Oricum ma tem ca risti sa iti faci praf telefonul daca il conectezi acolo, nefiind ceva oficial risti sa iti bage curent/scurt pe iesirea jack a telefonului. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Sept 2019, 21:52 | |
| Intreb si eu:
nu vede nimeni ca in Bucuresti Nord si in alte statii, gen Timisora Nord iluminatul la peroane e slab ca ala de la luminare?
cine ar trebui sa puna niste neoane sau leduri ca lumea? pai si la mine pe strada e mai lumina decit la peroanele din Bucuresti sau Timisora, orbecai pe acolo. Nu mai zic ce e prin tara. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Sept 2019, 17:00 | |
| O intrebare: conform instructiilor si reglementarilor CFR-SA-Infrastructura, cati salariati (meseriasi de cale, picheri, revizori de cale, sefi de echipa, etc) ar trebui sa aibe un district de intretinere linii, in functie de numarul de kilometri de linie si de numarul de aparate de cale, care exista pe raza acelui district de linii si care trebuie intretinute de acel district de linii ?
Stiu ca exista in reglementari si norme un anumit numar de salariati pe care trebuie sa-l aibe fiecare district de linii, in functie de numarul de kilometri de linie pe care I are de intretinut acel district!
Din pacate in prezent personalul din sectorul intretinere linii- mai ales la nivelul districtelor- este cu mult sub ceea ce prevad normele, iar in multe rapoarte AFER cauza multor accidente (deraieri, etc) este mentionata ca fiind starea necorespunzatoare a infrastructurii feroviare, datorita imposibilitatii efectuarii lucrarilor curente de intretinere si refactie capital la linii sau aparate de cale, datorita in principal a doi factori:
-Personalul muncitor insufficient al CFR-SA
-Lipsa materialelor necesare
Aici cred ca sefii CFR-SA ar trebui sa faca o statistica si un raport exact al numarului de personal muncitor necesar la nivelul fiecarui district de linii si sa solicite suplimentarea fondului de salarii pentru angajarea unui numar suficient de personal muncitor in sectorul intretinere linii si instalatii SCB, astfel incat fiecare district de linii si fiecare district SCB sa aibe numarul suficient de personal , exact cum prevad normele si reglementarile in materie. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Sept 2019, 03:07 | |
| As dori sa fac o călătorie cu 4 trenuri regio București Basarab - Craiova cu 9005, Craiova - Tg Jiu, Tg Jiu - Simeria, Simeria - Timișoara Nord. Ma interesează 3005 și cu 13363 (Simeria - Tm) ce compunere au. Totuși de la Simeria sunt 6 ore bune de somn. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Sept 2019, 03:12 | |
| Alterneaza etajat cu 20-49 sau 20-76 depinde, o zi e facut de Craiova care da 2 etajate si o zi e facut de Timisoara cu vagoane normale. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Sept 2019, 04:50 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Alterneaza etajat cu 20-49 sau 20-76 depinde, o zi e facut de Craiova care da 2 etajate si o zi e facut de Timisoara cu vagoane normale.
Ieri dimineață am văzut compunerea lui 13363 care trebuia să plece aseară la Timișoara 30-76 84-96 20-49 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Sept 2019, 10:21 | |
| Firmele care fac transport cu tramvaie trebuie sa fie autorizate AFER? intreb pentru ca am vazut in antetul Braicar SA Braila, ca este autorizata AFER.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Sept 2019, 12:45 | |
| E discutabil dacă trebuie sau nu. AFER le aplică prevederile OMT 290/2000: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/24370 Acest ordin nu precizează în mod explicit tramvaiul. Pentru domeniul feroviar el oricum este caduc, având în vedere legislaţia europeană care exclude din start tramvaiul (şi metroul) din specificaţiile tehnice de interoperabilitate. Practic, AFER aplică acest ordin doar la tramvaie, metrou şi la mocăniţe (adică partea cu furnizorii feroviari şi atât, că mocăniţa nu e încadrată la transport regulat, deci nu prea poate fi verificată). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Sept 2019, 01:06 | |
| E pe bune?Ce se faci cu cabina de serviciu ca e doar un pat acolo
Ultima măsură luată de CFR Calatori este cea mai umilitoare si lipsita de minima consideratie față de conductorii vagoanelor de dormit, luându-le cabina de serviciu si fiind dată spre vânzare. Astfel că acestia au ajuns la indignarea si compasiunea călătorilor, deplasându-se 4 nopti si 5 zile (pe turnante), pe culoarul vagonului de dormit si efectuând toate atribuțiile de serviciu in aceste condiții! Eu nu pot decât să urez sănătate, putere de muncă conductorilor VD/BC, să apuce să iasă și să se bucure de pensie! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Sept 2019, 01:56 | |
| Cred ca e o gluma. Cum sa puna cabina aia la vanzare? Si unde mai tine lenjeria si restul lucrurilor daca e asa? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 15:37 | |
| - Adrian78 a scris:
- E pe bune?Ce se faci cu cabina de serviciu ca e doar un pat acolo
Ultima măsură luată de CFR Calatori este cea mai umilitoare si lipsita de minima consideratie față de conductorii vagoanelor de dormit, luându-le cabina de serviciu si fiind dată spre vânzare. Astfel că acestia au ajuns la indignarea si compasiunea călătorilor, deplasându-se 4 nopti si 5 zile (pe turnante), pe culoarul vagonului de dormit si efectuând toate atribuțiile de serviciu in aceste condiții! Eu nu pot decât să urez sănătate, putere de muncă conductorilor VD/BC, să apuce să iasă și să se bucure de pensie! Ca de obicei, ăia de la sindicate continuă să arunce cu informaţii false în public... în general, la VD/Bc pe lângă cabina de serviciu se mai aloca o cabină, în care se depozita lenjeria (oficial) sau alţi călători ori bagaje neînsoţite, biciclete etc. (neoficial). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 16:10 | |
| Sa dormi si sa stai tu in bucatarie 17 ore "desteptul" lui papuc ce esti care dai din gura aia mult si prost.
Insotitorul are o cabina normala plus o bucatarie un spatiu mic unde este un frigider si un spalator de vase, nici scaun nu este la 71-31 si acela este locul unde trebuie sa stea un om 4 zile si 3 nopti Bucuresti-Iasi-Timisoara-Bucuresti 1667-1837-1696 desteptule care mamanci .... cu polonicul, te dai atata destept dar habar nu ai de viata ta.
E vorba de cabina normala, aia a fost luata la VD pana la sfarsitul anului si insotitorul e obligat sa stea zile intregi untr-o cusca mai rau ca la puscarie, dar astea sunt conditii de munca normale in mintea unora inclusiv a acestui "destept" care vorbeste sa nu adoarma pe aici. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 17:51 | |
| Dar însoţitorul de vagon nu este plătit pentru activitatea sa? Iar VD-ul ăla stă multicel după aia, pe programul pus de tine ajungi la Iaşi la 5:45 şi mai pleci la 18:30, ajungi la 11:47 la Timişoara şi mai pleci la 22:27. Nu îţi ia 12 ore să schimbi cearceafurile în vagon. Naşul de la vagoanele de clasă rezistă bine mersi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 20:18 | |
| Esti de o prostie rar intalnita, nu stiu de ce stau sa iti dau tie explicații când oricum din prostiile tale nu te scoate nimeni.
La clasa se schimba nasul de 3 ori nu merge nimeni cursa să depășească 9 ore consecutive dar ca de fiecare dată vorbesti doar sa nu adormi.
In toate tarile unde există vagoane de dormit însoțitorul are cabina lui. Nu e normal sa ți un om pe un scaun 4 zile si 3 nopti sa ai pretenția să fie si aranjat si cu bune maniere când tu ca angajator iti bati joc din start de angajați si de tot in general, dar iar nu stiu de ce stau cu tine la discuți când habar nu ai de nimic pe lumea asta.
Poate e nevoie sa mai moara iar cineva sa se faca ceva, nu ca nu au mai murit pana acum angajați din cauza stresului si a oboselei acumulate de atatea ore. Sa lucrezi atatea ore sa nu poti sta macar 1-2 ore întins pe noapte Si la final se fac manevre cu vagoanele 2-3 ore pai in conditiile astea sa dormi tu desteptul lui papuc care habar nu ai de viata ta dar te dai specialist în lucruri care nu te privesc. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |