| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 20:37 | |
| Situatia asta scoate in evidenta alta tara a CFR-ului: de ce nu exista personal de schimb la Bc si WL si in alte statii cum se schimba partizile de tren? Adica 1695 pleaca cu partida din Bucuresti Nord pina la Timisoara Nord(nu stiu turnusul lor) dar o cuseta pleaca de la Timisoara Nord cu 1766 si una cu 1838 daca nu ma insel. De ce nu se poate schimba insotitorul in Timisoara Nord si in Iasi.
Merge omul Bucuresti Nord-Iasi-Timisoara Nord si retur in loc sa se schimbe in parcurs.
Nu ca partizile de tren nu ar avea turnus destul de greu uneori.
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 20:54 | |
| Probabil e alta divizie iar angajati de la Bc si VD sunt toti de la București. Pe sezoniere cum se mergea dat fiind ca Mangalia e mai aproape de Capitală decât Satu Mare Oradea sau Timișoara ?
In UK nasul are locul lui asigurat ( cabina ) sau in postul 2 iar la cele 6 trenuri de noapte gândiți-va cat de mult spațiu are din moment ce trenul ala are : Bar, spatiu pentru biciclete si te lasa chiar si cu cainele. Pai însoțitorul are pe putin echivalentul a 2 cabine de-ale noastre. Vagoanele de dormit ale trenului Caledonian Sleeper ce leagă Londra de Scoția ( 2 perechi ) sunt vagoane noi noute fabricate in anul 2019.
Desigur daca ne luam după parerile lui Dr2005 de-a lungul timpului vom vedea ca el nu prea are dreptate si abia aștept momentul legat de Eurostar si Brexit sa-i arat cat s-a dat in spectacol pe aici. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Sept 2019, 23:13 | |
| Pentru București Timișoara se schimba partida de regula in Caransebeș, cei ce fac pe aceste IR aparțin de comanda Caransebeș, doar Traianus e facut de Timișoara.
Vagoanele Bc si WLA aparțin doar de București și e serviciu special pentru ele cu oameni care lucrează la acel serviciu nu se amesteca oalele ca nu iese bine.
Pe sezoniere de exemplu la Oradea 1741 are grupa de Oradea, în Oradea se manevra grupa sosită de la București și introduse vagoanele in Mangalian apoi cele sosite cu Mangalian manevrate si trimise seara la București cu 1742 La fel si la Baia Mare sau Satu Mare se manevra cuseta. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Sept 2019, 09:18 | |
| - dan tm a scris:
- Situatia asta scoate in evidenta alta tara a CFR-ului: de ce nu exista personal de schimb la Bc si WL si in alte statii cum se schimba partizile de tren?
Adica 1695 pleaca cu partida din Bucuresti Nord pina la Timisoara Nord(nu stiu turnusul lor) dar o cuseta pleaca de la Timisoara Nord cu 1766 si una cu 1838 daca nu ma insel. De ce nu se poate schimba insotitorul in Timisoara Nord si in Iasi.
Merge omul Bucuresti Nord-Iasi-Timisoara Nord si retur in loc sa se schimbe in parcurs.
Nu ca partizile de tren nu ar avea turnus destul de greu uneori.
1765 SI 1766 au inceput de ieri , doua cusete.1837 si 1838 a u rams cu o cuseta si un dormitor. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Sept 2019, 10:52 | |
| - Kapпaтй a scris:
- In toate tarile unde există vagoane de dormit însoțitorul are cabina lui. Nu e normal sa ți un om pe un scaun 4 zile si 3 nopti
Şi între curse ce face însoţitorul? Se plimbă prin oraş 12 ore până se face ora să plece iară? De ce nu doarme atunci? _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Sept 2019, 11:03 | |
| Bai nene tu chiar vorbești sa nu adormi ? Tu compari somnul de acasa din patul tau cu dormitul ziua dupa o noapte nedormita ? Se vede ca ai dormit toate noptile nu ști ce inseamna sa lucrezi noaptea si sa dormi ziua. Vezi ca la timpi aia trebuie sa adaugati cateva zeci de minute bonus ca sunt trenuri de noapte care zilnic întârzie. Tu ai impresia ca a fi însoțitor sau nas e chiar atat de simplu? Numai simplul fapt ca ești plecat de acasa atatea zile spune multe dar tu vrei sa despici firul in 4 cand ar trebui sa taci. Am vazut însoțitori țiplă pe lângă nasi de la trenurile de zi, parca ar fi luati de pe gârlă cu pantaloni si haina pungă sau alți slăbănogi care cadeau pantaloni de pe ei. Crezi ca e chiar atât de simplu sa lucrezi pe teren sau nopțile? Vorbește unul care trăiește in puf, eu n-aș putea sa traiesc pe bani părinților, ca bunici nu mai am demult ca alți care așteaptă pensia bunicilor sa mai primească o cotă parte.
Am lucrat nopți timp de 10 ani știu ce înseamnă nu mai te da tu expert in tot si toate din fața unui monitor. Dar după mintea ta probabil deștepți au munca de birou 8 ore pe timp de zi si proști lucrează noaptea sau pe teren. Vezi ca ai mai dat-o in bara de n ori cu cei peste 25% români plecați afară pe care i-ai facut trădători de țară. Vorbești sa nu adormi. Economia României se bazează pe zecile dr milioane de valută care intră in țară de la cei plecați afară. Sau după mintea ta românii isi fac case in Africa si vacanțe in America ?
Si vezi ca ma iau rau de tot de tine imediat dupa Brexit ca tot ma abureai pe aici cu Eurostarul si Brexitul cu teoriile tale de 2bani. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Sept 2019, 11:17 | |
| O, da, însoţitorul de vagon e numărul I, acum câţiva ani era bătaie pe posturile astea... normal, după 5 ani de zile îţi făceai lejer vilă din şpăgile luate. Şi după ce pleca trenul de la Bucureşti, te băgai la somn până la Caransebeş, dacă mai venea vreun nefericit de la Craiova şi voia să plătească la vagon, bafta lui, că vagonul era încuiat. În schimb, mecanicul poate să doarmă la dormitor. Cum ar fi să ceară şi mecanicii pat pe locomotivă, să tragă un pui de somn la semnale? Brexit-ul nu a avut loc. O să fie frumos rău după aia, probabil o să vii de bună voie în România _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Sept 2019, 15:17 | |
| Doamne ce aud pe aici :O cum sa lucrezi ca insotitor in asa conditii? Si asta o zice unul caruia i-ar placea aceast post, ador sa calatoresc deci as considera un avantaj nu un dezavantaj faptul ca sunt plecat, dar fara sa am un fotoliu macar sa stau confortabil (nu un pat) nu as putea. Bine ca unii pe aici nu vor sa doarma la hostel, ii mananca cummm cu straini in camera, nu se poate asa ceva, la fel si prin airbnb sau cort, dar in schimb nu au nici o problema sa nu doarma deloc, sa stea in picioare inutil sau pe un scaun inconfortabil noapte de noapte la munca. Cum s-a mai zis aici, cati au muncit macar 1-2 saptamani noaptea? Si asta stand pe scaun/alte activitati de genul, nu sa stai in picioare intr-un tren. Mecanicii de locomotiva e altceva, aia nu merg dinte-un capat de tara in altul continuu, hai sa fim seriosi. Au si nr maxim de ore de condus dupa care nr minim de ore de odhina. Si cu toate astea chiar si ei au destul spatiu in locomotiva/automotoare. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Sept 2019, 18:04 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Sept 2019, 14:31 | |
| La noi nu sigur nu permitea instructia |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Sept 2019, 14:39 | |
| Daca nu mai da voie nici locomotiva impingatoare, nici intercalata.
S-a discutat aici despre trenuri care se descompun in parcurs si trebuie manevra sa iasa locomotiva a doua de pe tren in loc sa fie direct la urma trenului. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Sept 2019, 15:11 | |
| - dan tm a scris:
- Daca nu mai da voie nici locomotiva impingatoare, nici intercalata.
S-a discutat aici despre trenuri care se descompun in parcurs si trebuie manevra sa iasa locomotiva a doua de pe tren in loc sa fie direct la urma trenului. Sunt unele zone unde nu te lasa sa pui Taurusul in fata si EAul la roata sau acuma o saptamana tren cu EC impingatoare la Petrosani nu l-ai mai lasat sa ia Siemensul de la CTV la roata ca ori il ia la roata ori ramane ECul Petrosani ori daca nu in aceasi formatie |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2019, 13:52 | |
| Ce inseamna asta mai exact?
https://www.agerpres.ro/economic-intern/2019/10/02/comisia-europeana-a-initiat-procedura-de-infringement-pentru-netranspunerea-directivelor-pilonului-tehnic-al-pachetului-4-feroviar--378613
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2019, 14:14 | |
| https://ec.europa.eu/info/law/law-making-process/applying-eu-law/infringement-procedure_ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2019, 15:24 | |
| Da, pentru că mereu se schimbă avizatorii proiectului. Urmează moţiunea, care chiar dacă nu trece e posibil să fie urmată de o remaniere, deci din nou de schimbarea avizatorilor de pe proiectul de OUG. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|