|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 | |
|
+27riciu Luna g.popovici dandel florin94 Adirmvl bobi Vitosa adytm Saruman marius_catalin84 Norbi Nesebar ciprian71 Adrian78 IonutCFR2009 Theo A. Dr2005 cardinal Katalyn AeroX 92Dragos dan tm MariusM cfr500 marius664 ALEXCFR 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Perfect Ciprian :) Vin 27 Sept 2019, 08:36 | |
| - ciprian71 a scris:
- IR.72/73 este departe de a fi tren international cu acele opriri greu de inteles. Apoi lipsa vagonului de cl.1 ma duce cu gandul fix la confortul care lipseste pentru un drum lung. Mai degraba este un RE.72/73 poate primul RE international.Deja bat campii daca mai am pretentia la vagon restaurant sau macar un bistro. Daca nu-ti iei la traista minimul necesar, nu ai ce cauta la acel tren decat cel mult navetist intre Videle si Strehaia.Daca tot insista CFR sa oprea si in acele gari pomenite de voi, ar fi putut sa ataseze grupa Bucuresti - Craiova daca cer prea mult pana la Timisoara sau Curtici. Personal nu ar avea ce cauta pe linia 900 la cum se prezinta ea. Mai ideal ar fi fost pe fosta trasa 46/47 de alta data avand in vedere si inbunatatirea infrastructurii pe unde s-a reusit.Iar CFR din toata saracia mai poate gasi doua etajate pe trasa 72/73 pana la Craiova si punct.
Perfect Ciprian, cum nu se poate mai realist de atat. Asta este adevarata situatie- in afara de perechile 346/347 noi nu avem un tren international de bun simt. Exact asa stau lucrurile si de ani de zile spun si eu aceeasi tampenie ca o moara stricata ca M900 zici ca e linia de la Petrosita: sectorul dintre Videle si Rosiori e in ultimul hal , la fel si Lugoj-Tmisoara, zona Balota carpita mereu, trenuri cadentate nimic, opriri fara rost la rangurile mai "bune" si uite asa se face ca nu avem decat trenuri R si RE dar astea nu se ridica nici la nivelul fostelor accelerate. Ma gandesc ca mai sunt sub acoperire sau neacoperire oameni din Infrastructura si de la Compartimentul Miscare si Planificare - dar nimeni nu ia in seama macar alte propuneri mai serioase precum a ta , a lui Karpaty- sunt unele idei foarte bune fata de bataia de joc din Minister. IR-urile astea au ajuns mijlocul de naveta nu trenuri de lung parcurs. In afara de M800,M200 si unele sectii de pe M500 noi nu avem nimic si nu stiu daca in anul 2100 vom vedea RK pe toata magistrala M900. Fratilor nu spune nimeni ca toate trenurile trebuie sa fie exceptionale- inteleg ca trebuie si garniture si trase pentru oameni de toate felurile dar sa se stabileasca bai macar la perechea 72/73 si 1691/1693 un regim in B.A.R de tren de lung parcurs nu de regio. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Vin 27 Sept 2019, 11:17 | |
| Si acolo unde a existat vagon bar/restaurant lumea nu cumpara, toata lumea vine de acasa cu ceva de mancare/baut, umblau cei de la acel vagon cu tava sau cosuletul si nu vindeau mare lucru, nu inteleg aceasta respingere din partea calatorilor. Bine majoritatea sunt saraci care merg cu trenul si nu le convine sa plateasca 10 lei pe o bere sau 5 lei pe o doza de suc ori ceva de rontait triplu ca la magazin. |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Vin 27 Sept 2019, 12:41 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Si acolo unde a existat vagon bar/restaurant lumea nu cumpara, toata lumea vine de acasa cu ceva de mancare/baut, umblau cei de la acel vagon cu tava sau cosuletul si nu vindeau mare lucru, nu inteleg aceasta respingere din partea calatorilor. Bine majoritatea sunt saraci care merg cu trenul si nu le convine sa plateasca 10 lei pe o bere sau 5 lei pe o doza de suc ori ceva de rontait triplu ca la magazin.
Nu circula doar oameni saraci cu trenul, de unde aceasta falsa impresie? Personal sunt neplacut surprins cum cei care sunt in interiorul sistemului (cu siguranta printre ei si membrii ai acestui forum) nu se trezesc odata la realitate!! Un Mare minus al CFR ului este marketingul! Si acum strict pe subiectul vag restaurant: cate vagoane restaurant are CFR, vagoane in care sa te simti ca la un bistro nu ca la o bodega, vagoane cu personal placut la vedere si serviabil si care sa cunoasca macar limba engleza... Cum isi promoveaza CFR serviciile , in speta vagoanele restaurant? Cat despre 10 lei o bere sau 5 lei o doza de suc, fiti convinsi ca cel putin 40 % din calatori si-ar permite lejer sa dea banii acestia si sa stea la vagonul restaurant unde te simti oricum altfel. Calatorii si oamenii in general nu mai sunt atat de usor de prostit, lumea e umblata , a vazut ce servicii de transport se ofera in Europa, si ce servicii inca sunt la noi, de asta NU CUMPARA, nu de saraci ce sunt! Concluzii: 1-Trezirea CFR si angajati ai acestei companii 2-La treaba dep de MArketing al CFR ului 3-Promoveaza-te CFR 4-Ofera servicii si personal calificat din toate punctele de vedere! Pare simplu nu?...Asa e cu teoria, dar practica ne omoara, nu-i asa? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Vin 27 Sept 2019, 14:28 | |
| Au fost ceva discuții în bordul CFR Călători că sa se aprobe prelungirea lui 1823 până la Simeria iar vagoanele plus inca două vagoane de la 1835 sa formeze 1824 Astfel 1836 va ajunge mai repede la Craiova și urmează să fie cuplat cu 1590 |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Vin 27 Sept 2019, 16:05 | |
| Ar fi chiar foarte bine daca s-ar realiza. De prea mult timp nu exista ziua tren IR direct din capitala prin Valea Jiului spre Deva/Simeria/Alba Iulia. Macar zic asa de pasionati de cale ferata/trenuri, calatorii, pentru noi aceia dinspre Bucuresti clar conteaza. Eu n-am fost personal niciodata ziua pe defileul Jiului / 202 pe sensul Targu Jiu - Petrosani, doar pe sens invers cu 1824 sau 1836. N-aveai cu ce trenuri IR / legaturi sa ajungi... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Vin 27 Sept 2019, 16:19 | |
| Totul pleaca de sus ca nu vrea nimeni sa fie transportul feroviar din RO la nivel cu cel din UE, nu angajatii sunt de vina ci cei ce au puterea de a schimba ceva si nu o fac. Ei vor sa scoata definitiv serviciul bar/restaurant iar angajatii redistribuiti pe alte sectoare dar noroc ca nu are x puterea sa faca de capul lui si sunt oameni care se zbat pentru angajati. Ei vor sa scoata anumite vagoane de dormit si cuseta de pe unele trenuri in conditiile in care circula pline. Despre trenuri se stie clar ca se doreste anularea la mai multe trenuri doar doar sa restranga activitatea, chipurile asa fac ei economie dar nu se uita nimeni cati angajati sunt prin birouri cu zecile care efectiv nu produc nimic.
De ce nu se investeste in personal tinar cu aspect fizic placut, sa existe vagoane restaurant pe toate rutele lungi, de ce nu introduc trenuri de care lumea ar avea nevoie la ore bune pentru ca sunt atatea zone unde ai un tren pe zi (ma refer la IR) sau chiar deloc cum e cazul 501 linie ce traverseaza muntii si nu foloseste la nimic national doar pe plan local si nu e o sectie infundata de munte ci o sectie care face legatura intre regiuni din tara dar nu exista nici un tren de lung parcurs. Sa fi pus un Sibiu-Iasi sau Sibiu-Suceava de zi, sunt multe care ne lipsesc si am putea sa facem dar nu doreste nimeni ca transportul feroviar din RO sa fie bun, nu e de vina angajatul de rand ca nu depinde de el. In fine, vorbim degeaba nu are rost sa ne tot agitam ca suntem pierduti din start daca si Dancila a ajuns sa candideze la presedentie ........... e clar la ce nivel suntem. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 29 Sept 2019, 16:05 | |
| - dandel a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Dar ce rahat pe bat e asa important acest ramnic sarat sau mizil de trebuie sa opreasca toate trenurile de lung parcurs?
1755 trebuia sa aibe oprire doar asa, Ploiesti-Buzau-Focsani(un oras plin de pomanagii, 80% din cei ce urca de aici au foi de veterani, revolutionari, studenti, tot felul de pomeni, rar cate unu cu bilet intreg)-Adjud-Bacau-Pascani-Suceava. La fel si 1661 trebuia sa ramana cum a fost nu ca acum ca ia bagat oprire la ramnicu .... sa urce 2 tigani sau sa coboare aia de fac naveta de la Buzau si nu au bilet, nu platesc si evident ca ei coboara la prima. Nici eu nu pricep de ce trenurile de lung parcurs trebuie sa opreasca in statii ca: Rm Sarat, Mizil, Videle, Strehaia, Comarnic...etc. Aceste statii nu genereaza calatori pentru lung parcurs, ci doar locali. Pentru astfel de orase (unele "noduri feroviare") pot fi infiintate trenuri IR sau RE de scurt parcurs! Inteleg opririle trenurilor de lung parcurs in orase statiuni: Predeal, Sinaia, Busteni, Baile Tusnad, B Herculane, etc... Dar CFR e mereu surprinzator!!! @dandel tot o astfel de anomalie s-a petrecut și în perioada 20-24 august când Dacia a circulat deviat prin Cluj - Oradea - Episcopia Bihor de i-au pus opriri și la Aiud, Războieni, Câmpia Turzii, Huedin, Ciucea, Aleșd. Vezi doamne aflau localnicii de tren și dădeau năvală la el (pentru scurt sau lung parcurs, de parcă la orele alea n-aveau un 1539, un 3503, un 1838-1, un 3091, un 3637), hai să fim serioși. Și după ce că face 12 ore de la Bucuresti și până la graniță fiind și tren internațional în loc să-i găsești resurse să-l duci cât mai repede tu CFR cauți să-l fuți și mai rău. Dar așa e la români, unde românul vrea el să pară mai catolic decât Papa de la Roma. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 29 Sept 2019, 21:41 | |
| Sa ma scuzati dar preturile din vagoanele bar sunt nesimtite. Nu mi se pare normal sa platesc pe o bautura in tren (adica taraie tava!!!), ca nu-s servit la fel ca la un restaurant unde sunt servit cu cescuta si tot tacamul. Chiar nu e normal. Inteleg ca le dai mai scump ca e tren si alea, dar nici triplu.
Pe vremea cand era restaurant la internationalul de noapte catre Budapesta, am fost la restaurant ca sa pot sa fumez, ca inca se putea fuma. Si am vrut sa-mi comand ceva de mancare, ca de... daca tot stau la fumat sa mananc si eu ceva... si cand am vazut meniul, am avut soc. Era mai scump decat in centrul vechi... M-am limitat la o apa minerala si basta.
Ei daca ar fi preturi normale (ok, mai scump decat de la chiosc logic) dar nu triple, m-as duce cu drag. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 29 Sept 2019, 21:57 | |
| Sunt preturi pentru cine isi permite. Cat am muncit in Romania nu imi permiteam sa cumpar decat din gara acum cand vin cu Isterul de la PL.Vest la Bucuresti Nord iau bilet degeaba ca ma duc direct la Restaurant si iau PaulaNer la 15 RON. Preturile de acolo sunt doar pentru cei care isi permit. Sa dai 40 lei pe un bilet sau 50 cat e Brasov-Buc si apoi sa mergi la Restaurant sa dai 15 lei pe o bere nu vad cine ar face asta. Noroc cu buticurile din gari...ca bem Ciucasul de 0.5 la maxim 4 lei.
Ma intreba mama la inceput de ce sunt atat de scumpe biletele la avion si i-am explicat cum si de ce sunt ieftine la mine care le iau si cu 2.5 luni inainte si diferenta din august sau de sarbatori. Dar eu i spuneam pe scurt avionul e pentru cei cu bani iar pentru ceilalti autocarul cu 48 ore din Anglia pana la PLoiesti.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 29 Sept 2019, 23:28 | |
| Cand te dau banii afara din casa, da mergi si nu sti pe ce sa ii cheltui. Sau cand faci banii prea usor, nu realizezi ca poti ramane intr-o zi fara sursa aia de venit si ca mai bine sa fi facut rezerve cand ai avut decat sa ii cheltui inutil. Nu o sa dau 15 lei pe o bere, cum nu am dat nici la cluburi atata, dar in tren. Da, daca ar fi 5 lei bauturile in tren as lua din cand in cand, desi dublu la pret fata de carrefour. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Lun 30 Sept 2019, 01:13 | |
| Pai o bere in UK e la 5 lei in magazine iar in pub/club cea mai ieftina e 17.5 RON asa ca o data pe luna cand ies cu colegi de diferite nationalitati, femei si barbati cu varste intre 18 si 55 ani tot scot 35 lei ptr 2 beri. Si bani nimeni nu-i face usor important e cum i cheltuiesti, pe ce i cheltuiesti si cat pui deoparte. Eu alerg destul de mult am 1 job de 8 ore pe zi si 2 joburi part-time. 15 lei PaulaNer la Restaurant in tren e un pret ok daca iti vindea Ciucasul la bani astia aveai tot dreptul sa zici ce vrei dar asta nu e nici bere proasta si nici ieftina. Dar cum am zis preturile sunt pentru cine isi permite. Dar nu asta e problema ci faptul ca e unul pe aici care viseaza sa nu se mai vanda bere sau alcool in trenuri la vagoanele bar/restaurant din cauza ca el e atat de zgarcit ca la salariul lui de stat nu isi permite decat sa bea pe la colturi. Si in avion se vinde alcool in cantitati mici si bere la 0.33 iar asta viseaza sa se scoata berea si taria din tren. Pai sa le scoata de tot daca tot e scump iar altul vrea fara alcool in tren. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Lun 30 Sept 2019, 10:17 | |
| Era 10 lei un Oppler la sticlă acum câteva luni. La hipermarket e 4,5 lei. Ţinând cont că la o terasă mai de Doamne-ajută, chiar şi de cartier, berea bună începe de pe la 9 - 10 lei (o poşircă de Ursus rar o găseşti sub 7 lei, Timişoreana o mai găseşti cu 5 lei doar pe la crâşmele de muncitori, da' tot poşircă e şi ea; cu Ciuc şi ce e mai sus - Silva blondă sau RPA, Gambrinus deja baţi înspre 10 lei), nu mi se pare chiar mult. Altfel, poţi să iei Neumarkt la PET din gară. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Lun 30 Sept 2019, 10:40 | |
| - Katalyn a scris:
Si in avion se vinde alcool in cantitati mici si bere la 0.33 iar asta viseaza sa se scoata berea si taria din tren. Pai sa le scoata de tot daca tot e scump iar altul vrea fara alcool in tren. Stai putin, ca nu mi se pare ok sa platesc in avion. Daca am dat o groaza de bani pe bilet, mi se pare normal sa fiu servit in avion. Si nu vorbesc de low cost, ca nu am zburat cu low costul in afara, ci doar intern. Pai sa merg eu cu British si sa nu-mi dea nimic pana la Londra, NU mi se pare deloc ok. In schimb pentru 40 de minute pana la Istanbul, la Turkish primesc si mancare si desert! Iar la Air France primesc si vin. La Austrian primesc bere. Doar Czeck Airlines a fost putin mai zgarcit. Daca nu e low cost, nu concep sa nu fiu servit. Am promis ca in viata mea nu o sa mai folosesc British-ul!!! Nu mai zic la Indian Airlines, sau Druk Air unde eram servit ca un maharajah. Pana si la raposatul low cost de India, Kingfisher am fost servit decent... Anul asta cand am zburat prima data cu British, pur si simplu am zis ca nu e adevarat. Din pacate, nu puteam alege o companie low cost pana la Londra, ca de acolo aveam alte legaturi. Daca zburam cu Ryanair, nu aveam pretentii, dar cu companie de linie?! Scuzati off topic-ul. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Lun 30 Sept 2019, 10:57 | |
| Vezi ca servirea aia e inclusa in pretul biletului asa ca nu vad de ce am avea pretentia sa fim serviti ca un sultan pe bani nostri sau sa platesc mai puțin la low-cost si sa imi iau ceva bun la pachet sau din avion. Am atat de multe zboruri cu WizzAir ca deja nu ma mai interesează nimic pur si simplu dorm tot drumul. Pana la urma avionul e avion trebuie sa ajungă întreg din A in B fiind cel mai rapid mijloc de transport nu am pretenția ca in aer sa am luxul de pe pământ ci sa nu am intarziere mai mare de 2 ore si sa ajung întreg. Încă sunt mii de oameni care le e frică de avion, fratemiu cel mic e plecat de aproape 4 ani si a mers doar de 3 ori cu avionul eu radeam iar el era speriat de bombe. In plus uni merg cu low-cost-ul pentru ca sunt mai aproape de aeroporturile low-cost eu de la NMP ca sa ajung in România ori ma duc la Luton ori la Birmingham dar in niciun caz la Heatrow ca sa merg cu Tarom sau British sa scot de 2 ori in plus din buzunar plus alte 2 ore pierdute pe drum pana la Heatrow. Am vazut ca si la trenuri pasionați de trenuri sunt mai nou pasionați CFR Călători la fel au început sa se vândă si cei de avioane, nu se mai numesc pasionați de avioane ci pasionați de Tarom sau anti low-cost deci cine are probleme cu capul eu sau ei ? Englezi ca isi fac 2-3 vacante pe an in afara si care umplu zecile de zboruri EasyJet, Ryanair sau WizzAir sunt niște fraieri dupa mintea pasionaților de linie si anti low-cost ? Se injosesc in ultimul hal nu ? Un mecanic de locomotiva nu mai e mecanic daca pleaca la de la CFR Călători la RegioCalatori ? Te doare capul cu copii astia care s-au mutat prin gari si trenuri. In fine sa revenim la trenurile noastre. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Lun 30 Sept 2019, 11:38 | |
| Cei carora le e frica de avion si nu sunt putini in randul romanilor sunt cei care populeaza cel mai mult cursele auto de mii de km, pline microbuzele si autocarele de ei la mai toate cursele comunitare. - Katalyn a scris:
- Pai o bere in UK e la 5 lei in magazine iar in pub/club cea mai ieftina e 17.5 RON asa ca o data pe luna cand ies cu colegi de diferite nationalitati, femei si barbati cu varste intre 18 si 55 ani tot scot 35 lei ptr 2 beri. Si bani nimeni nu-i face usor important e cum i cheltuiesti, pe ce i cheltuiesti si cat pui deoparte. Eu alerg destul de mult am 1 job de 8 ore pe zi si 2 joburi part-time. 15 lei PaulaNer la Restaurant in tren e un pret ok daca iti vindea Ciucasul la bani astia aveai tot dreptul sa zici ce vrei dar asta nu e nici bere proasta si nici ieftina. Dar cum am zis preturile sunt pentru cine isi permite. Dar nu asta e problema ci faptul ca e unul pe aici care viseaza sa nu se mai vanda bere sau alcool in trenuri la vagoanele bar/restaurant din cauza ca el e atat de zgarcit ca la salariul lui de stat nu isi permite decat sa bea pe la colturi.
Si in avion se vinde alcool in cantitati mici si bere la 0.33 iar asta viseaza sa se scoata berea si taria din tren. Pai sa le scoata de tot daca tot e scump iar altul vrea fara alcool in tren. Ai nimerit-o perfect, pe ciucas sau timisoreana mi s-a cerut 10 lei ultima data cand am fost la vagonul restaurant/bar, nu pe PaulaNer sau cine stie ce beri premium, nu pe o bere ce e maxim 3 lei la supermarket. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |