| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 | |
|
+27riciu Luna g.popovici dandel florin94 Adirmvl bobi Vitosa adytm Saruman marius_catalin84 Norbi Nesebar ciprian71 Adrian78 IonutCFR2009 Theo A. Dr2005 cardinal Katalyn AeroX 92Dragos dan tm MariusM cfr500 marius664 ALEXCFR 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 15 Sept 2019, 15:54 | |
| Deci un drum de pana in 500 de kilometri (Cluj - Bucuresti) pretul e cam acelasi.
Trenuri mai dese, conditii mai bune, salariile un pic mai mari pentru personal. La altii #sepoate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Lun 16 Sept 2019, 22:51 | |
| Pai la doua trei ore de mers ar fi si culmea sa nu opreasca trenurile si in statii mici cand toata lumea merge la Budapesta |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Mar 17 Sept 2019, 21:12 | |
| erau discutii pe aici(nu stiu sa reduc linku si sa scriu ,,aici")
http://fahrplan.oebb.at/bin/traininfo.exe/dn/653511/222251/323232/56221/181?ld=23&seqnr=4&ident=3e.01691176.1568743689&date=17.12.2019&station_evaId=8103000&station_type=dep&journeyStartIdx=0&journeyEndIdx=22&backLink=tp&
http://fahrplan.oebb.at/bin/traininfo.exe/dn/946218/317176/218088/206362/181?ld=23&seqnr=2&ident=4p.09832176.1568743878&date=18.12.2019&station_evaId=8103000&station_type=dep&journeyStartIdx=0&journeyEndIdx=30&backLink=tp& |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 22 Sept 2019, 11:14 | |
| IR 1832 Oradea 06:00 - Cluj Napoca 08:40-09:00 - Salva 11:45 - Vatra Dornei Bai 13:45 - Suceava 16:15 - Iasi 18:15-18:35 - Barlad 20:35 - Tecuci 21:15 - Barbosi 22:35 - Galati 22:55 IR 1831 Galati 06:00 - Barbosi 06:20 - Tecuci 07:40 - Barlad 08:20 - Iasi 10:20-10:40 - Suceava 12:40 - Vatra Dornei Bai 15:10 - Salva 17:10 - Cluj Napoca 19:55-20:10 - Oradea 22:50 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 22 Sept 2019, 16:47 | |
| Asa a fost initial acest tren cu multi ani in urma, dar s-a gasit un "destept" sa le rupa in bucatele si a alungat toata lumea de la tren. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 22 Sept 2019, 18:01 | |
| Cine vine sa facă 16 ore cu trenul și sa mai ai și vagoane etajate.. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Mar 24 Sept 2019, 12:50 | |
| Nu e mai bine ca 1774, Galati Bucuresti de seara, sa opreasca si la P.O. Aeroport Otopeni ? |
|
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Mar 24 Sept 2019, 14:53 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dar ce rahat pe bat e asa important acest ramnic sarat sau mizil de trebuie sa opreasca toate trenurile de lung parcurs?
1755 trebuia sa aibe oprire doar asa, Ploiesti-Buzau-Focsani(un oras plin de pomanagii, 80% din cei ce urca de aici au foi de veterani, revolutionari, studenti, tot felul de pomeni, rar cate unu cu bilet intreg)-Adjud-Bacau-Pascani-Suceava. La fel si 1661 trebuia sa ramana cum a fost nu ca acum ca ia bagat oprire la ramnicu .... sa urce 2 tigani sau sa coboare aia de fac naveta de la Buzau si nu au bilet, nu platesc si evident ca ei coboara la prima. Nici eu nu pricep de ce trenurile de lung parcurs trebuie sa opreasca in statii ca: Rm Sarat, Mizil, Videle, Strehaia, Comarnic...etc. Aceste statii nu genereaza calatori pentru lung parcurs, ci doar locali. Pentru astfel de orase (unele "noduri feroviare") pot fi infiintate trenuri IR sau RE de scurt parcurs! Inteleg opririle trenurilor de lung parcurs in orase statiuni: Predeal, Sinaia, Busteni, Baile Tusnad, B Herculane, etc... Dar CFR e mereu surprinzator!!! |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Mier 25 Sept 2019, 20:38 | |
| - dandel a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Dar ce rahat pe bat e asa important acest ramnic sarat sau mizil de trebuie sa opreasca toate trenurile de lung parcurs?
1755 trebuia sa aibe oprire doar asa, Ploiesti-Buzau-Focsani(un oras plin de pomanagii, 80% din cei ce urca de aici au foi de veterani, revolutionari, studenti, tot felul de pomeni, rar cate unu cu bilet intreg)-Adjud-Bacau-Pascani-Suceava. La fel si 1661 trebuia sa ramana cum a fost nu ca acum ca ia bagat oprire la ramnicu .... sa urce 2 tigani sau sa coboare aia de fac naveta de la Buzau si nu au bilet, nu platesc si evident ca ei coboara la prima. Nici eu nu pricep de ce trenurile de lung parcurs trebuie sa opreasca in statii ca: Rm Sarat, Mizil, Videle, Strehaia, Comarnic...etc. Aceste statii nu genereaza calatori pentru lung parcurs, ci doar locali. Pentru astfel de orase (unele "noduri feroviare") pot fi infiintate trenuri IR sau RE de scurt parcurs! Inteleg opririle trenurilor de lung parcurs in orase statiuni: Predeal, Sinaia, Busteni, Baile Tusnad, B Herculane, etc... Dar CFR e mereu surprinzator!!! Poti face tu rost de vagoane si locomotive pentru acele trenuri IR sau REx de scurt parcurs pentru a suprima opririle in statiile mici a celorlalte? Nu CFR-ul este surprinzator,ci chiar tu nostalgicule dupa trenuri IR\IC cu opriri putine si goale pe deasupra. |
|
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Oravita-Aninta Joi 26 Sept 2019, 15:55 | |
| Ținând cont de interesul turistic sporit pentru secția Oravița – Anina, CFR Călători pune la dispoziție trenuri care permit asigurarea solicitărilor tuturor categoriilor de călători pentru această rută.
Trenurile circulă pe ruta Oravița – Anina și retur după următorul orar.
R 9695 Oraviţa plecare 11:15 Anina sosire 13:08 permanent R 9696 Anina plecare 14:40 Oraviţa sosire 16:34 în perioada 1 aprilie – 31 octombrie R 9694 Anina plecare 13:30 Oravița sosire 15:24 începând cu data de 01 noiembrie https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/informare-privind-sectia-oravita-anina/
Oare si de la noul mers vor mentine in circulatie trenul ?
Ultima editare efectuata de catre dandel in Joi 26 Sept 2019, 15:58, editata de 1 ori |
|
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Joi 26 Sept 2019, 15:56 | |
| - marius_catalin84 a scris:
Poti face tu rost de vagoane si locomotive pentru acele trenuri IR sau REx de scurt parcurs pentru a suprima opririle in statiile mici a celorlalte? Nu CFR-ul este surprinzator,ci chiar tu nostalgicule dupa trenuri IR\IC cu opriri putine si goale pe deasupra. Eu nu sunt nostalgic, dimpotriva! Insa asa "nostalgic"cum ma consideri sunt absolut convins ca intr-un viitor, poate nu imediat, asta se va intampla! In alta ordine de idei: cred sau ma rog, sper ca poti mai mult decat ironii si/sau jigniri. SI pe concret: astept momentul in care CFR -ul surprinzator sa faca Mersul Trenurilor dupa vanzarile fiecarei statii CF si nu cu un simplu copy paste sau dam opriri comerciale doar ca un Bo$$ din CFR vrea ca trenul X sa opreasca acolo.( un exemplu clar este IR 1641/1642- care are oprire la Floresti PH). Cat despre trenuri cu opriri putine si goale...cred ca e timpul sa te trezesti: lumea circula cu trenul, si da-mi voie sa iti spun ca am mers atat cu IR de Suceava sau cu IR de Iasi care nu aveau oprire in Ramnicu Sarat si ce sa vezi: abia am gasit locuri la trenurile respective si nici macar nu era week end. Insa in democratie toate lumea are dreptul la o opinie, pana una alta iti respect parerea dar nu am cum sa fiu de acord cu ea! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Joi 26 Sept 2019, 17:28 | |
| CFR nu știe să bage trenuri după fluxul de călători sau cerințele călătorilor ei daca un tren circulă cu 30 de călători este paguba dar poate fi ținut de alte trenuri pline de pe alte rute..În Slovacia Regiojet aveau o ruta unde numărul de pasageri a crescut cu 50% de la un an la altu și au speculat acest lucru și in loc de.doua automotoare au băgat 4 etajate și un Hercules închiriat dar asta conteaza mai puțin eu zic că au câștigat respectul calatoriilor la noi dacă mâine pe Putna s-ar dubla numărul de călători ăștia ar fi in stare sa bage Malaxa |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Jaful-bataia de joc sunt surprinzatoare la fel ca explicatia ta Marius Joi 26 Sept 2019, 18:30 | |
| Tu nu trebuie- Marius_catalin sa pui problema nici macar ironic ca opririle astea aiurite, in statiile mici inclusiv ale trenurilor de lung parcurs si internationale- sunt din cauza lipsei de material rulant.
Si-au batut joc de programul trenurilor asa cum este si cazului perechii 72/73 incat nu mai este nicio diferenta intre trenurile IR si RE. Am inteles ca elimini clasa a I a din lipsa de vagoane si pe unele trasee se justifica asta dar mi se pare o aberatie sa ai clasa a I a la 1826 si la Traianus sa nu ai clasa a I a.( care oricum stiti ce vagoane incomode are in compunere). Iti "multumesc" D2005 ca mi-ai ignorat mesajul privat in legatura cu starea jalnica a M900 pe relatia Craiova-Bucuresti. Intr-adevar o sa ajungem sa facem cei 209 km in 4-5 ore ca deja nu suntem departe. Sa ne explici- daca vrei ca tot lucrezi prin minister ce rost au opririle aiurite de la Draganesti Olt , Strehaia, Videle in conditiile in care traseul asta este foarte rentabil si deservit de multe trenuri Regio. CFR nu este in stare nici sa reduca timpii astia 5-10 minute prin anularea unor opriri nejustificate asa cum este a lui IR 73 la Videle, seara tarziu dar sa mai scoata din restrictii. Deci Dandel are perfecta dreptate: nu poti avea o ciulama de ranguri doar pe hartie si in realitate sa nu ai nicio diferenta. Statii precum Ilia, Videle, Strehaia nu ar trebui deservite de trenuri internationale...O porcarie sa opresti toate trenurile in Videle fara nicio exceptie...ce credeti ca nu au de unde alege navetistii? De ani de zile nu observam decat copy-paste la mersul trenurilor si ca M900 se degradeaza de la an la an. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Joi 26 Sept 2019, 23:45 | |
| - dandel a scris:
Oare si de la noul mers vor mentine in circulatie trenul ? Se pare ca da |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Vin 27 Sept 2019, 08:07 | |
| IR.72/73 este departe de a fi tren international cu acele opriri greu de inteles. Apoi lipsa vagonului de cl.1 ma duce cu gandul fix la confortul care lipseste pentru un drum lung. Mai degraba este un RE.72/73 poate primul RE international.Deja bat campii daca mai am pretentia la vagon restaurant sau macar un bistro. Daca nu-ti iei la traista minimul necesar, nu ai ce cauta la acel tren decat cel mult navetist intre Videle si Strehaia.Daca tot insista CFR sa oprea si in acele gari pomenite de voi, ar fi putut sa ataseze grupa Bucuresti - Craiova daca cer prea mult pana la Timisoara sau Curtici. Personal nu ar avea ce cauta pe linia 900 la cum se prezinta ea. Mai ideal ar fi fost pe fosta trasa 46/47 de alta data avand in vedere si inbunatatirea infrastructurii pe unde s-a reusit.Iar CFR din toata saracia mai poate gasi doua etajate pe trasa 72/73 pana la Craiova si punct. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 | |
|