Cand vreodata in viata asta poti compara Ploieștiul cu R.Sarat ? Sti care e chestia care inca mai tine in viata opririle astea inutile in toate satucurile la IR ? Gratuitatea studenților si faptul ca in weekend-uri si la marile sărbători aceste mici satucuri da un nr frumusel de călători ( studenți ) ca altfel iti zic eu ca vedeai maxim 4 IR-uri pe zi oprind la Mizil sau R.Sarat. Ploieștiul e in top 10 plus nod feroviar plus cei care vin si schimba la Ploiești dinspre Moldova spre Brasov...dar mai nou am vazut ca studenți schimba direct la București chiar daca pierd 2 ore. Am vazut duminica seara 2 tineri in IR 1667 cu bilete de 0 lei ( studenti ) la IR 1646 Brasov-Buc.Nord si IR 1667 Buc.Nord-Barlad. Daca intarzia 1646 ce făceau? O alta varianta era sa cumpere pana la Pl.Vest la 1646, 1624 sau 1538 si de la PL.Sud 1667.
Am tot mers cu trenul prin Moldova pe vremea când R.Sarat avea călători dar am vazut cu ochi mei câți călători sunt in prezent acolo dar nici CFR nu face afacere caci daca sare peste R.Sarat si Mizil mai mult de 7 minute nu câștigă. Ce mi-e 6h53' ce mi-e 7 ore tot aia e.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
In ziua de azi nu este rentabil sa ai trenuri cu opriri putine cu exceptia celor doua perechi de 2 ore intre Bucuresti si Constanta,pentru ca se foloseste foarte mult masina personala.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
Cand vreodata in viata asta poti compara Ploieștiul cu R.Sarat ? Sti care e chestia care inca mai tine in viata opririle astea inutile in toate satucurile la IR ? Gratuitatea studenților si faptul ca in weekend-uri si la marile sărbători aceste mici satucuri da un nr frumusel de călători ( studenți ) ca altfel iti zic eu ca vedeai maxim 4 IR-uri pe zi oprind la Mizil sau R.Sarat. Ploieștiul e in top 10 plus nod feroviar plus cei care vin si schimba la Ploiești dinspre Moldova spre Brasov...dar mai nou am vazut ca studenți schimba direct la București chiar daca pierd 2 ore. Am vazut duminica seara 2 tineri in IR 1667 cu bilete de 0 lei ( studenti ) la IR 1646 Brasov-Buc.Nord si IR 1667 Buc.Nord-Barlad. Daca intarzia 1646 ce făceau? O alta varianta era sa cumpere pana la Pl.Vest la 1646, 1624 sau 1538 si de la PL.Sud 1667.
Am tot mers cu trenul prin Moldova pe vremea când R.Sarat avea călători dar am vazut cu ochi mei câți călători sunt in prezent acolo dar nici CFR nu face afacere caci daca sare peste R.Sarat si Mizil mai mult de 7 minute nu câștigă. Ce mi-e 6h53' ce mi-e 7 ore tot aia e.
Comparatiile dintre cele doua orase nu isi au rostul,intarzierile se imputa CFR-ului
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
@Adirmvl că tot insisti cu limitarea la Pitești atât 1923 cât și 1924 pot rămâne și în graficul actual și le-ar putea combina 9027/1923-2/1923...1924/1924-1/9022. Ar fi timp și pentru salubrizare, dar le-ai lua maul călătorilor drăgășeneni, slătineni. Vrei tu să-i gonești spre auto ?
Cer scuze pentru intarzierea cu care raspund.
Ar fi culmea sa vreau sa-i gonesc la autocare, dar cati sint? N-am nici cea mai vaga idee.
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
Subiect: Vorbim de Pietrosita si de alte linii secundare dar cu magistralele ? Vin 13 Sept 2019, 14:38
Salutare ! Observ ca tot exista discutii care se abat de la subiectul principal: Daca vor exista in realitate noutati in graficul de circulatie al trenurilor, daca nu se va mai copia B.A.R de anul trecut si ce solutii sunt pentru R.K necesare de exemplu pe M900 ?
Astea sunt subiecte arzatoare care trebuie sa aprinda discutii si sa ofere solutii si propuneri serioase specialistilor din C.F.R...
M900 intre Craiova si Bucuresti este praf - o sa ajungem la 5 ore de parcurs la cei 209 Km... unde este mersul cadentat pe rutele intense ?
De ce acelasi copy-paste al mersului de ani de zile ? Deci fratii mei pasionati, intai sa vorbim clar de magistrale si apoi sa atingem subiectele secundare precum 501 sau nu stiu ce alta statie Pietrosita si ce alte minuni mai sunt pe aici...Ar fi mai util sa fim uniti si sa existe o voce comuna care sa prezinte niste propuneri serioase la C.F.R si sa se insiste cu aceste propuneri asa cum mai pomenea si Dr2005.
Ruta Bucuresti-Timisoara e praf si depasim curand 10 ore pentru traseul asta de zici ca ne imbarcam la Transiberian , vor mai creste oare vitezele de circulatie pe Craiova-Bucuresti ?
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Dar mai exact ce ar trebui sa se discute? Ideal numai despre timpi de mers fantezisti pe M900? In viitorul apropiat (mersul 2019-2020) nu e nicio sansa sa se intample ce vrei tu cu atata ardoare. Si nimeni de pe vreun forum n-are astfel de influenta in CFR. Nu o sa faca astia timpi de mers dupa cum vor pasionatii de trenuri pana si cand e fezabil in realitate, dar cand nici nu e. Ce investitii s-or mai face, ce restrictii or mai fi ridicate, om trai si om vedea. Bucuresti - Timisoara e oricum ruta cea mai atacata de RyanAir cu bilete vandute in intervalul 40-70 de lei cu nici doua saptamani inainte de plecare. Good luck with that!
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Sam 14 Sept 2019, 13:37
Kapпaтй a scris:
Dar ce rahat pe bat e asa important acest ramnic sarat sau mizil de trebuie sa opreasca toate trenurile de lung parcurs? 1755 trebuia sa aibe oprire doar asa, Ploiesti-Buzau-Focsani(un oras plin de pomanagii, 80% din cei ce urca de aici au foi de veterani, revolutionari, studenti, tot felul de pomeni, rar cate unu cu bilet intreg)-Adjud-Bacau-Pascani-Suceava. La fel si 1661 trebuia sa ramana cum a fost nu ca acum ca ia bagat oprire la ramnicu .... sa urce 2 tigani sau sa coboare aia de fac naveta de la Buzau si nu au bilet, nu platesc si evident ca ei coboara la prima.
Asemenea minoritati etnice,pomanagii sau iti place sa-i denumesti datorita gradului redus al educatiei de care dai dovada, sunt si la tine in localitatea de domiciliu(mult mai multi fata de celelalte orase mentionate). Binenteles fenomenul numit "mersul cu Nasul" este foarte bine dezvoltat spre toate rutele operate de CFR din orasul tau nativ.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Sam 14 Sept 2019, 13:56
De curiozitate m-am uitat pe site-ul celor de la Mav H-start si am vazut o multime de trenuri IC oprind in gari mici,pe cind niste rominasi vor trenuri IR cu opriri putine,de parca nu ar vedea in jurul lor microbuze,autocare si masini personale care strabat tara-n lung si lat furand clientii CFR Calatori. Cu scuzele de rigoare chiar si pe acest forum sunt persoane care viseaza frumos la trenuri IC,IR s.a.m.d...pline cu calatori adunati din 3-4 gari in care vor avea oprire.
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
Subiect: Retrogradarea trenurilor o masură de bun simț Sam 14 Sept 2019, 17:11
Marius_catalin84 - atunci sa se retrogradeze toate trenurile la RE ca si asa opririle astea dese in toate haltele si viteza comerciala nu mai fac diferenta dintre actualele IR si vechile personale decat la preț
Mai aruncati fratilor nostalgici o privire la arhiva mersului trenurilor si faceti comparatia intre ranguri si parcursurile lor unde diferentele erau evidente.
Mi se pare o tampenie inclusiv oprirea internationalului 73 la Strehaia si la Videle cand el si asa ajunge intarziat la Bucuresti.
Ar fi util pe magistrale sa fie macar o pereche de trenuri cu un regim IC chiar daca viteza comerciala e praf. Unii colegi aduceati in discutie oferta Rynair Bucuresti-Timisoara deci aduceti niste motive care nu au nicio legatura cu dezvoltarea si sustinerea sistemului feroviar. In Polonia( nu compar cu Occidentul) se poate dar la noi nu. Eu consider ca indiferent de cat se fură sau se ignoră dezvoltarea infrastructurii feroviare- o diferentă reală(nu doar in documente) intre rangurile de tren ar fi de bun simț. Cu etajatele alea la IR si cu opriri peste tot nu avem decat R si RE .
Cand o sa mai vad 2h 50 - 3h dar atat nu 3h si un minut intre Bucuresti- Craiova ? Cred ca peste 20 ani . Pana atunci ne obisnuim cu 4-5 h pentru 209 km.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Sam 14 Sept 2019, 19:48
In locul trenului de noapte de la ora 3 ar trebui un tren tot regio pe timp de zi de la Petrosani sau chiar Targu Jiu pana la Deva, capitala de judet in jurul orei 9-10-11, acum de la 7:40 nu mai e tren pana la 15:18 si ala cu schimbare la Simeria, seara si noaptea insa sunt destule.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 15 Sept 2019, 10:02
marius_catalin84 a scris:
De curiozitate m-am uitat pe site-ul celor de la Mav H-start si am vazut o multime de trenuri IC oprind in gari mici,pe cind niste rominasi vor trenuri IR cu opriri putine,de parca nu ar vedea in jurul lor microbuze,autocare si masini personale care strabat tara-n lung si lat furand clientii CFR Calatori. Cu scuzele de rigoare chiar si pe acest forum sunt persoane care viseaza frumos la trenuri IC,IR s.a.m.d...pline cu calatori adunati din 3-4 gari in care vor avea oprire.
De ce sa facem comparatie intre o tara cu 21mii de locuitori si una cu 10mii de locuitori.
In Ungaria trenurile IC intern in mare parte sunt hibrid, asta inseamna ca un tren numit IC are in compunere 7 vagoane din care doar 2 sunt pentru rang InterCity, dotate cu clima si priza , iar restul fiind de accelerat/rapid tarifate ca accelerat deci cursa respectiva trebuie sa aiba opriri potrivite unui tren accelerat. Asta e un compromis fiind ca exista cerere pentru ambele ranguri de tren, iar mersul este facut din ora in ora pe Szeged, trenurile avand in compunere diferite vagoane.
Budapesta - Pecs, Miskolc / Debrecen / Nyiregyhaza au IC / EC normal, in rest cele spre Balaton, Szeged si Bekescsaba sunt hibride.
Iata aici un tren hibrid international:
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 15 Sept 2019, 10:18
Banuiesc ca mai tine si de linia pe care merg. In sensul ca nu pun hibride cu vagoane apte de 120 km/h pe linii care duc 160 km/h, spre exemplu.
Chiar, poti pune aici un link cu lista de preturi de la MAV? Ma refer la bilete.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 15 Sept 2019, 10:30
Adirmvl a scris:
Banuiesc ca mai tine si de linia pe care merg. In sensul ca nu pun hibride cu vagoane apte de 120 km/h pe linii care duc 160 km/h, spre exemplu.
Chiar, poti pune aici un link cu lista de preturi de la MAV? Ma refer la bilete.
Cam asta este. Pe Bekescsaba era vorba ca se revine la IC normal dupa modernizarea liniei dar vad ca tot la hibrid s-a ramas.
Nu au preturi asa ca la CFR, tarifarea / km este fixa. Pretul Se schimba doar in functie de rezervarea locului. Daca mergi cu accelerat platesti suplimentarea. In caz ca folosesti R sau IC ai de platit suplimentarea de tren si rezervarea locului (+ 500ft). Recomand sa folositi paginea h-start si vedeti preturi Szolnok-Puspokladany acolo ai toate rangurile. Acolo am observat ca P si Acc au acelasi pret probabil e cu reducere fiind ca se face naveta la greu intre cele doua statii.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020 Dum 15 Sept 2019, 15:25
Adirmvl a scris:
Banuiesc ca mai tine si de linia pe care merg. In sensul ca nu pun hibride cu vagoane apte de 120 km/h pe linii care duc 160 km/h, spre exemplu.
Linii de 160 km/h la MAV = Budapesta - Hegyeshalom.