Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+31
Bebe
AeroX
DAS 2011
ciprian.fecioru.9
Laurentiu Ciobanu
Theijs
Saruman
TVlad
IonutCFR2009
@ndrey
Nesebar
cristi CFR
DUAL
Ony_x
alinx3330
Katalyn
razvan - trenuri
gaerlind
Vitosa
didinul
marius664
ciprian71
Adrian78
TER200
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
Luna
Dr2005
dan tm
Veaceslav_MD
Adirmvl
35 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 12:05

Tu nu intelegi ca ei lucreaza pe principiile sovietice? ce tot explica dr2005.
era o filmare cu nemultumirile lor cînd au dus primele automotoare ,,modernizate” de Pascani.

N-au ei treaba cu spui tu, la ei ca la rusi, un tătuc si gata.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 13:40

Atunci sa nu le mai dea nici un ban si sa se descurce cum pot.

Tot atata se plang ca "suntem saraci", dar tot aud placa asta de vreo 40 de ani. In 40 de ani puteau sa iasa din saracie de 1000 de ori daca voiau.
Dar daca ei ii regreta pe alti saraci (da, la rusi ma refer, ca-s niste saraci), atunci sa dea faliment si sa se inchida.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 14:36

Rezolvă ldh80 unirea Moldovei cu România și îi scoate din sărăcie Laughing
Oarba după ei, acolo să rămână. În sărăcia lor. României nu îi mai trebuie încă o belea pe cap.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 15:23

Ăștia ia că aia din Vaslui se plang că nu au autostrăzi și dezvoltare dar ei votează Buzatu de la Revoluție încoace
Macar nu mai sunt pe ultimul.loc la salariu pe tara a adus Hunedoara acolo ,alta eminentă cenușie Pesedista cu 3 mandate la.CJ Hunedoara
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 15:30

Problema este ca, din pacate, marea majoritate a marfurilor transportate de CFM sunt marfuri care doar tranziteaza teritoriul Republicii Moldova (cereale si minereuri din Ucraina), nu care sunt produse efectiv in Republica Moldova!
Cand se va termina razboiul si ucrainienii isi vor putea utiliza porturile lor de la Marea Neagra va inceta si tranzitul cerealelor ucrainiene prin Romania si Republica Moldova, ceea ce va fi o pierdere importanta atat pentru CFM cat si pentru OTF de m arfa romani.

In lipsa unei agriculturi si industrii in Republica Moldova care sa utilizeze masiv transportul feroviar de marfa situatia CFM nu are cum sa fie una buna! Numai cu ciment produs la Rezina si cu ceva materiale de constructii (care sunt produse in Republica Moldova si sunt transportate cu trenul) CFM nu poate face mare profit!

Ar fi produsele petroliere pe care le importa Republica Moldova din Romania si sunt transportate cu trenul.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 15:48

ldh80 a scris:
va inceta si tranzitul cerealelor ucrainiene prin Romania si Republica Moldova, ceea ce va fi o pierdere importanta atat pentru CFM cat si pentru OTF de m arfa romani.

Pai ei n-au bani de salarii inclusiv cu tranzitul ucrainian, ce mare diferenta? amunca

Mai degraba ar avea pierderi mai mici fara tranzitul ucrainian, ca pot sa inchida linistiti liniile de tranzit, sa dea afara angajatii ce se ocupa de liniile alea, sa lase doar Ungheni-Chisinau pe modelul Albania si au rezolvat o gaura neagra Albania style, ca si aia mai au o singura linie in toata tara, intre Durres si dracu stie ce localitate, cu un tren pe zi cu 2 vagoane la care nu le-ar da foc nici boschetarii de la remiza Basarab.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 18:51

Şi moldovenii şi ucrainenii, ca toate popoarele colonizate de ruşi, sunt "şmecheri" (a se citi corupţi de la A la Z). Se furau unii pe alţii şi la fel fac şi acum. Tranzitul din Ucraina prin Moldova se face doar din lipsă de altceva, adică din lipsa capacităţii la Vicşani. Altfel, UZ nu are nicio plăcere în a-şi târâi trenurile prin Moldova, unde trebuie să fie remorcate, contra cost, de locomotivele şi mecanicii de la CFM (în condiţiile în care şi cei de la UZ ştiu rusă şi ar putea merge ei dar, na, Moldova nu e "open market"). Practic, CFM e doar o soluţie de avarie pentru UZ, pentru mărfurile care trebuie să ajungă pe mare şi care nu pot fi încărcate la Odessa sau Reni.

Feroviar vorbind, Republica Moldova nu e departe de Albania. Doar că albanezii au putut să-şi ia nişte vechituri de vagoane din Germania, în vreme ce Moldova n-are luxul ăsta, putând visa cel mult la material rulant din Ţările Baltice, numai că şi ăia, pe partea de călători, sunt mai mult cu rame electrice, cu care moldovenii n-au ce face. Că vagoanele de marfă excedentare prin Ţările Baltice cu siguranţă au ajuns în Ucraina. Restul ţărilor cu linie largă fie au sisteme feroviare aproape la fel de proaste (gen Armenia, Georgia), fie sunt prietene cu Putin, fie au doar ecartamentul larg şi restul pe standard european (Finlanda).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 21:29

Pai Finlanda cum a reusit (tehnic vorbind) sa-si mentina doar ecartamentul larg si sa treaca restul pe standarde europene ?! Finlandezii au adoptat "standardele tehnice de interoperabilitate a UE" in domeniul feroviar ?
De unde au cumparat si importat material rulant feroviar- din cate stiu in Finlanda nu prea exista firme renumite care sa produca material rulant feroviar ?
Care este sarcina pe osie in Finlanda ?


Desigur nu putem compara puterea financiara si bugetul de stat al Finlandei cu cel al Republicii Moldova- desi ambele state sunt lipsite de resurse naturale (petrol, gaze naturale, etc)(si Finlanda, ca si Republica Moldova, trebuie sa importe petrol si gaze naturale) iar potentialul agricol al Republicii Moldova (in cultura cerealelor, plantelor tehnice, viticulturii si legumiculturii) este net superior celui al Finlandei.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 22:51

Albania mai are doua cai ferate ca intre Dures si Elbasan mai merge cite un tren de calatori, cine stie cum dar mai au o firma privata Albrail care duce niste cisterne de la rafinaria Fier in portul Vlora.

Statia Tirana este desfiintata si demolata... asteptind refacerea pe alt amplasament. Cam ce viseaza unii pe la Bucuresti Nord.

Asadar concluzia este ca Republica Moldova n-are economie si n-are ce transporta pe calea ferata. vagoane de unde sa-si ia ca si Georgia si Armenia sint vai de steaua lor.
Ba inca Armenia are caile ferate concesionate la rusi.
Poate ar fi avut Azerbaidjanul ceva dar le-o fi dat la alte -stanuri de prin zona turcofona.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 03 Iul 2024, 23:32

Tara asta are Teleormanul, are Vasluiul! Nu mai are nevoie de alta piatra de moara legata de gat! Sa fim seriosi! Vorbe sforaitoare tot auzim! Era un clip pe net in care isi exprimau opinia diversi moldoveni opinia despre unirea cu Romania! Mah, unul nu a zis de bine despre Romania! Iar ldh82 ar vrea sa rupem din saracia noastra pentru a ne uni cu Moldova! Nu, merci. Destul trebuie sa contribui prin munca mea pentru a subventiona 465 de paraziti in parlament, cel mai gras aparat guvernamental din uniunea europeana, n pensionari speciali plus cateva sute de mii de asistati sociali ce refuza munca. Panarame gen Ilascu ori Lari se intalnesc si la noi, nu trebuie sa importam de peste Prut! Ce beneficiu ne-ar aduce Moldova?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeVin 05 Iul 2024, 11:50

1. Uitați mai jos niște date, ca să observați cum stăm :

https://www.capital.ro/cati-romani-sustin-unirea-dintre-romania-si-republica-moldova-sondaj-avangarde.html

2. Având în vedere că deja trăim într-o lume MULTIPOLARA, cu SUA și China aflate în competiție dar și certuri, soarta Republicii Moldova, inclusiv unirea da sau ba, soarta Ucrainei se vor hotărî de catre SUA, UE,  China, și Rusia, ne place sau nu.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeVin 05 Iul 2024, 14:11

In primul rand noi suntem o tara membra UE, prin urmare nu ne putem modifica granitele fara acordul UE.


In al doilea rand, am mai zis, pentru unire ar trebui si ca Moldova sa faca eforturi in acest sens, si anume sa adere la UE si la Schengen. Daca intram si noi in Schengen, problema e ca si rezolvata, trecem din Ro in MD ca pe la pod la Braila.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeSam 27 Iul 2024, 10:43

CFM-Moldova - Pagina 62 Messen16

Defectuoase locomotive spune mecanicul trenului din imagine.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeDum 28 Iul 2024, 22:51

Depinde cu ce compara.

Ca si la noi se zicea de Cielo-uri ca sunt proaste cand au aparut, ca n-au carburatoare sa poti sa sufli in ele sau platini sa ai ce schimba la aprindere. Iar acum nu mai vezi nici o dacie veche pe drumuri, mai des vezi un Maybach.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitimeMier 11 Sept 2024, 15:55

Daca am observat bine in aceasta poza, in partea dreapta-jos, la aceste locomotive noi a CFM, exista ceea ce pare a fi o priza electrica! aceste locomotive noi a CFM au posibilitatea alimentarii cu energie electrica a vagoanelor de calatori ? Si daca da ce tensiune furnizeaza catre vagoanele de calatori aceste noi locomotive a CFM ?

Din pacate situatia platii la zi a salariilor catre personalul operativ al CFM ramane una dramatica. Aici ar trebui sa inteleaga guvernul de la Chisinau ca aceste salarii, indiferent de incasarile CFM, trebuie platite la zi, cat mai repede posibil, din bugetul de stat al Republicii Moldova!
Pentru ca lucratorii CFM au venit la serviciu si si-au indeplinit obligatiile prevazute in fisa postului si deci trebuie obligatoriu platiti, indiferent daca CFM are sau nu are destule incasari!

Incasarile CFM sunt foarte mici, mai ales din cauza scaderii volumului marfurilor transportate pe cale ferata in Republica Moldova si asta datorita faptului ca in Republica Moldova nu prea se mai produc marfuri care sa trebuiasca transportate pe calea ferata (doar cimentul produs la fabrica din Rezina,poate unele materiale de constructii, poate ceva cereale mai sunt transportate pe calea ferata in Republica Moldova). Si bineinteles benzina, motorina si pacura importate din Romania.
Nu stiu portul Giurgiulesti cat trafic feroviar de marfa genereaza- poate doar daca este considerat mai "sigur" decat porturile ucrainiene de la Dunare!
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 62 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Impresii din Republica Moldova 12-20 iunie 2017
» Stiri internationale
» Singurul troleibuz satesc din Europa a circulat in Republica Moldova!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: