Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+31
Bebe
AeroX
DAS 2011
ciprian.fecioru.9
Laurentiu Ciobanu
Theijs
Saruman
TVlad
IonutCFR2009
@ndrey
Nesebar
cristi CFR
DUAL
Ony_x
alinx3330
Katalyn
razvan - trenuri
gaerlind
Vitosa
didinul
marius664
ciprian71
Adrian78
TER200
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
Luna
Dr2005
dan tm
Veaceslav_MD
Adirmvl
35 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 41 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeSam 23 Feb 2019, 18:03

TER200 a scris:
Pana una, alta, pare-se ca Iasul absoarbe multi studenti basarabeni. Multi dintre ei fac naveta saptamanal cu microbuzele/masini personale.
Si doar din punctul acesta de vedere trenul ar trebui sa reprezinte o alternativa valabila (timp redus de tranzitare).
Ideea cu punct de control pe peron si tren la schimb in Ungheni mi se pare o varianta foarte economica ca timp.

Multi studenti.
S-au bazat pe viitoarea linie 1435 cind au ales Iasul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeSam 23 Feb 2019, 23:52

Studenţii basarabeni vin la Iaşi din 3 motive: e aproape de Republica Moldova, pot primi burse, iar diplomele sunt recunoscute în toată UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TER200




Numarul mesajelor : 412
Varsta : 45
Reputatie : 3653
Data de inscriere : 13/01/2016

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeDum 24 Feb 2019, 08:26

Da. Cam acestea sunt motivele, la care as adauga si publicitatea pe care si-o face regulat UAIC la Chisinau, Balti si Cahul in preajma admiterii.
Iar la Iasi nu e doar UAIC. Mai este si Asachi, din cate stiu eu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeMar 26 Feb 2019, 21:46

https://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/un-convention-to-speed-up-cross-border-rail-travel.html
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3637
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeMier 27 Feb 2019, 11:07

https://stiri.md/article/economic/start-licitatiei-pentru-reabilitarea-infrastructurii-feroviare

Start licitației pentru reabilitarea infrastructurii feroviare

„Calea Ferată din Moldova” (CFM) a lansat licitația pentru selectarea companiei care va realiza lucrările de reabilitare a infrastructurii feroviare.

Aceasta va fi responsabilă de proiectarea și reabilitarea liniei feroviare Bender – Basarabeasca – Etulia-Giurgiulești, pe o distanță de aproximativ 233 de kilometri și va mai efectua lucrări de renovare a stației Giurgiulești

Tenderul se va desfășura în două etape. Prima etapă presupune depunerea ofertelor tehnice. La cea de-a doua etapă, participanții selectați vor prezenta ofertele financiare. Potrivit CFM, implementarea proiectului va permite majorarea vitezei de circulație a trenurilor până la 100 km/h și, respectiv, creșterea fluxului de transport marfar.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3637
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeMier 27 Feb 2019, 15:46

Statia Cainari.
Autor: FirstAct    

CFM-Moldova - Pagina 14 903411920
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 08:18

Pare un cimitir de locomotive.
La ce consum au locomotivele astea URSS, Moldova isi permite sa importe titei sa le tina active? Nu s-au gindit deloc sa le mai modernizeze , sa schimbe motoarele cu unele mai economice?
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3637
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 08:44

dan tm a scris:
Pare un cimitir de locomotive.

Asa si este
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6470
Data de inscriere : 31/08/2009

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 10:04

dan tm a scris:
Pare un cimitir de locomotive.
La ce consum au locomotivele astea URSS, Moldova isi permite sa importe  titei sa le tina active? Nu s-au gindit deloc sa le mai modernizeze , sa schimbe motoarele cu unele mai economice?

Soluţii de modernizare există şi pentru locomotivele sovietice, la preţuri avantajoase.

https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/latvian-freight-locomotive-upgraded.html

http://www.czloko.cz/produkty/lokomotivy/2m62um.htm.

Lituanienii au plătit 3 mil euro pe cuplu de două unităţi, asta înseamnă 1.5 mil euro per locomotivă, mai puţin de jumătae decât preţul pe care CFM îl va plăti pentru una bucată de TE33A.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 11:02

Deci are balta peste.

Ar putea si sa isi ia niste locomotive ca ale noastre mai mici , nu le trebuie doar hardughiile alea.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3637
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 11:14

dan tm a scris:
Deci are balta peste.

Ar putea si sa isi ia niste locomotive ca ale noastre mai mici , nu le trebuie doar hardughiile alea.

Ale voastre mai mici ar muri la prima panta cu un marfar in spate Evil or Very Mad Very Happy Basketball bom lol!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 13:46

Se poate ajusta tonajul.
Ma rog era o idee, dar daca Moldova isi permite sa aiba costuri mari cu motorina, pe mine nu ma intereseaza cîtă vreme nu o ia gratis de la Romania.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Feb 2019, 19:23

CFM este cum era SNCFR-ul de la noi, adică un monopol de stat, subvenţionat masiv. Aşa că îşi permite să folosească toate vechiturile sovietice, îşi permite şi să deservească clienţi cu un vagon sau două, îşi permite să ţină trenuri de călători doar ca să nu ruginească şinele, chiar dacă sunt goale, îşi permite şi deservirea în echipă completă a trenurilor şi asigurarea cu personal a tuturor posturilor de macaz, semnal sau barieră, precum şi menţinerea unui număr mare de staţii şi Hm-uri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeVin 01 Mar 2019, 08:12

Dr2005 a scris:
CFM este cum era SNCFR-ul de la noi, adică un monopol de stat, subvenţionat masiv. Aşa că îşi permite să folosească toate vechiturile sovietice, îşi permite şi să deservească clienţi cu un vagon sau două, îşi permite să ţină trenuri de călători doar ca să nu ruginească şinele, chiar dacă sunt goale, îşi permite şi deservirea în echipă completă a trenurilor şi asigurarea cu personal a tuturor posturilor de macaz, semnal sau barieră, precum şi menţinerea unui număr mare de staţii şi Hm-uri.


Dar la noi pe vremea SNCFR-ului (adica pana in 1998) traficul de calatori si Marfa era mult mai intens decat traficul de astazi a CFM!

Trenurile SNCFR-ului circulau destul de pline (la calatori), spre deosebire de trenurile de azi ale CFM-ului!

As fi curios daca la CFM se practica "mersul cu nasul"!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitimeVin 01 Mar 2019, 13:36

Insotitor la fiecare vagon la CFM exista cred doar la trenurile international cu vagoane de dormit.

La trenurile "suburbane" (echivalentul rangului de regio oarecum), compuse din automotoare, nu cred sa fie "nas" la fiecare "vagon"!


Cat priveste existent tiganilor in Republica Moldova exista si acolo. Cand mergeam la neamuri la Soroca (din 1987 pana prin 1998 in fiecare an), autobuzele urbane din Soroca (atunci IKARUS-260) treceau printr-o zona denumita "Dealul Tiganilor", locuita in mare parte de tigani.

Insa, spre deosebire de cei din Romania, tiganii din Republica Moldova sunt mult mai linistiti si nu creeaza atatea probleme ca in Romania.

Am fost si in Bucuresti si in Chisinau si Soroca in anii 90 la neamuri si pot spune ca mai mare siguranta exista pe strazi , in mijloacele de transport in comun, etc, in Chisinau decat in Bucuresti in anii 90.


Perceptia total gresita a unei parti a populatiei din Republica Moldova despre Romania si despre romani se datoreaza propagandei agresive si imperialiste rusesti, care cauta prin orice mijloace (televiziune,presa, etc) sa denigreze Romania si poporul roman in ochii populatiei din Republica Moldova.

Din pacate guvernul roman nu face aproape nimic concret ca sa lupte cu aceasta propaganda ruseasca in Republica Moldova- exista foarte putine posturi de televiziune romanesti care emit in Republica Moldova, presa romaneasca ajunge cu greu acolo, etc.
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 14 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 41 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Impresii din Republica Moldova 12-20 iunie 2017
» Stiri internationale
» Singurul troleibuz satesc din Europa a circulat in Republica Moldova!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: