Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeLun 20 Aug 2018, 23:19

Si daca cel putin un pilon al podului e fisurat ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeLun 20 Aug 2018, 23:27

Depinde de fisura.Multe lucruri se pot face.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMar 21 Aug 2018, 13:52

Un pilon fisurat se poate consolida sau chiar reconstrui, în mod sigur au mai fost cazuri pe reţeaua noastră de cale ferată. Se pune problema de costuri aici, adică vinovatul trebuie să dea banu'. Că dacă se apucă CFR S.A. să îl facă el, cu speranţa că va recupera paguba ulterior, o să dureze 3 - 4 ani cel puţin, cu tot cu cu lictaţii, contestaţii, studii ş.a., asta doar presupunând că se vor cuprinde în BVC sumele necesare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6196
Data de inscriere : 23/08/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMar 21 Aug 2018, 19:19

Nu cumva acest accident a fost provocat intentionat de cei care stiau ca podul este subred sub pretextul inlocurii cu o constructie noua?

Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMar 21 Aug 2018, 19:37

Cu pretul vietii a 2 mecanici, podul putand pur si simplu ceda cand a intrat locomotiva pe viaduct? Sa numai spunem de vietile celor din trenul de calatori care a trecut la cateva zeci de secunde dupa prabusirea in gol a vagoanelor.Ai citit prea multe teorii ale conspiratiei, nici macar CIA nu pune in pericol vietile civililor doar pentru a construi un pod care oricum trebuia reconstruit...
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4753
Data de inscriere : 19/07/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMar 21 Aug 2018, 20:21

Ma tem ca viaductul de pe M.900 va avea aceeasi soarta ca cel de la Gradistea. Ne vom obisnuii cu trenurile deviate prin Piatra Olt si gata. Aceasta ne este soarta, caci cei ce guverneaza au alte probleme existentiale.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMar 21 Aug 2018, 21:34

Cipriane eu zic sa nu-i canti prohodul. Se va construi unul nou (asa cum se construieste si la Ploiesti) doar ca va fi de durata, 1-2-3 ani, ca la noi...
La Gradistea a fost si e alta problema nefacand parte nici din vreo magistrala dar fiind si unul complex de lung, insa probabil ca odata si odata tot il vor face.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Aug 2018, 01:01

Prin Gradistea nu exista traficul care e pe M900 nici la Calatori si nici la marfa si exista varianta 903 Videle - Toporu - Giurgiu Nord in schimb pe M900 e jale cu ocolirea care e acum Caracal - Piatra Olt - Craiova. Sunt 2 comparatii care nu isi au rostul. Marfa de pe M1000 la fel e deviata prin Brazi-Ghighiu-Dambu-Pl.Est ca altfel in veci n-ar fi facut fata pe un singur fir cu tot cu zecile de trenuri de Calatori care circula pe M1000 bucata dintre Brazi-PL.Triaj-Pl.Sud.

Daca se va face unul nou adica va dura cateva luni ( nu vrea sa ma gandesc la ani ) ar trebui modificat mersul trenurilor Buc-Caracal-Leu + transbordare pentru cele de Craiova, si varianta a 2a Buc-Titu-Pitesti-Piatra.Olt-Craiova si mai departe pentru cele de lung parcurs.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Aug 2018, 16:51

baetzi anceput sa ia fierul. ,,o firma specializata"

https://adevarul.ro/locale/craiova/video-trenul-deraiat-apropierea-craiovei-dat-cap-traficul-feroviar-In-stadiu-lucrarile-reia-circulatia-1_5b7d5540df52022f75a9e836/index.html
Sus In jos
crystynyca




Numarul mesajelor : 29
Reputatie : 4342
Data de inscriere : 03/02/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeJoi 23 Aug 2018, 21:26

Au venit analizele de sange ale inconstientului de mecanic pensionar si betiv.O sa cititi mine in presa cat a avut,oricum e infractiune.Procuratura a solicitat azi instantei de la Tribunalul Craiova arestarea preventiva a lui,solutia instantei fiind:supraveghere sub control judiciar.Am vazut mai in spate,ca vb despre verificarea personalului de locomotiva.Firmele private nu au organizate regulatoare sau depouri unde se face verificarea personalului.Verificarea la luarea in primire a serviciului in tranzit,se face la IDM, in unele statii la acar sau fata in fata intre cel ce preda si cel ce primeste.Conform I 201 se face verificarea starii generale iar personalul semneaza in foaie pe proprie raspundere ca este odihnit si nu a consumat bauturi alcoolice sau substante stupefiante.Nu e in masura IDM sa faca verificarea cu fiola nefiind organ de control sau superior mecanicului.Apoi IDM trece in registru numele personalului de locomotiva ,nr autorizatiilor,mentiunea apt si semneaza impreuna cu acestia.Verificarea in parcurs o fac responsabilii SC din OTF.Cum se face?La cei activi cauta nod in papura din orice pt a-i penaliza,la pensionari,care la GFR sunt dominanti(am lucrat la ei si stiu f bine),suna si ...nea Gheorghe,sa ma treci in foaie ca am fost in control.Un lucru e cert :daca DSV si INDUSI erau in functie,nu se intampla ce s-a intamplat.Depasea un semnal pe rosu,era dat afara din servici dar avea pensia.Sau i-l frana DSV cand a adormit si avea sanse sa scape nepenalizat.Asa,in loc sa-si creasca nepotii da declaratii si merge la wc impreuna cu jandarmul,iar in loc sa se bucure de pensie,o sa-i confiste astia tot ce a strans intr-o viata de om si pana la urma probabil ca  o sa fie si arestat.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeJoi 23 Aug 2018, 23:08

Deci pana la urma se confirma zvonul ca una din cele 2 persoane aflate in locomotiva era pensionar dar cu ore la privat?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeVin 24 Aug 2018, 06:40

Fals. Nu era pensionar. La data producerii evenimentului mai avea fix o săptămână până să împlinească 51 de ani. Nu mai vorbiți din auzite. E plin de gogorițe și feisbucul ăla.
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/mecanicul-trenului-gfr-care-a-deraiat-langa-craiova-a-fost-lasat-liber-dupa-un-arest-de-24-de-ore
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeVin 24 Aug 2018, 12:25

1,40 g/l?! Da' ce băuse înainte, 2 litri de ţuică?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeVin 24 Aug 2018, 22:24

@Vitosa: si mai zici ca de ce nu am facebuc Smile, tocmai ca e plin de gogorite
@Dr2005:o fi baut el cat a baut, cert este ca firma la care lucreaza are alte interese in a-si acoperi propiile greseli si a cauta un tap ispasitor
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitimeSam 25 Aug 2018, 09:27

crystynyca a scris:
Au venit analizele de sange ale inconstientului de mecanic pensionar si betiv.O sa cititi mine in presa cat a avut,oricum e infractiune.Procuratura a solicitat azi instantei de la Tribunalul Craiova arestarea preventiva a lui,solutia instantei fiind:supraveghere sub control judiciar.Am vazut mai in spate,ca vb despre verificarea personalului de locomotiva.Firmele private nu au organizate regulatoare sau depouri unde se face verificarea personalului.Verificarea la luarea in primire a serviciului in tranzit,se face la IDM, in unele statii la acar sau fata in fata intre cel ce preda si cel ce primeste.Conform I 201 se face verificarea starii generale iar personalul semneaza in foaie pe proprie raspundere ca este odihnit si nu a consumat bauturi alcoolice sau substante stupefiante.Nu e in masura IDM sa faca verificarea cu fiola nefiind organ de control sau superior mecanicului.Apoi IDM trece in registru numele personalului de locomotiva ,nr autorizatiilor,mentiunea apt si semneaza impreuna cu acestia.Verificarea in parcurs o fac responsabilii SC din OTF.Cum se face?La cei activi cauta nod in papura din orice pt a-i penaliza,la pensionari,care la GFR sunt dominanti(am lucrat la ei si stiu f bine),suna si ...nea Gheorghe,sa ma treci in foaie ca am fost in control.Un lucru e cert :daca DSV si INDUSI erau in functie,nu se intampla ce s-a intamplat.Depasea un semnal pe rosu,era dat afara din servici dar avea pensia.Sau i-l frana DSV cand a adormit si avea sanse sa scape nepenalizat.Asa,in loc sa-si creasca nepotii da declaratii si merge la wc impreuna cu jandarmul,iar in loc sa se bucure de pensie,o sa-i confiste astia tot ce a strans intr-o viata de om si pana la urma probabil ca  o sa fie si arestat.

Absolut, tot personalul de locomotiva care intra in serviciu este verificat, de IDM( si nu alte functii inferioare )sau de catre sefii de tura din depourile unde acestia de obicei remizeaza sau iau in primire locomotivele lor( si sunt destule situatiile acestea).
Verificarea cu alcoolscop/fiola se face de fiecare data cand este cazul,insa in parcurs depistarea este mai grea, si nimeni nu are controlul direct asupra starii personalului de locomotiva ( dar au fost destule cazuri cand au fost oprite trenuri pentru suspiciunea de consum/influienta alcoolului).

Cei care fac verificarea din pix sunt la fel de raspunzatori ca si cei ce produc asemena incidente .
Consumul/starea si neefectuarea obligatiilor la sc sunt infractiuni prevazute si pedepsite de codul penal functie de gravitatea consecintelor.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: