|
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 20 Aug 2018, 23:19 | |
| Si daca cel putin un pilon al podului e fisurat ? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 20 Aug 2018, 23:27 | |
| Depinde de fisura.Multe lucruri se pot face.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Aug 2018, 13:52 | |
| Un pilon fisurat se poate consolida sau chiar reconstrui, în mod sigur au mai fost cazuri pe reţeaua noastră de cale ferată. Se pune problema de costuri aici, adică vinovatul trebuie să dea banu'. Că dacă se apucă CFR S.A. să îl facă el, cu speranţa că va recupera paguba ulterior, o să dureze 3 - 4 ani cel puţin, cu tot cu cu lictaţii, contestaţii, studii ş.a., asta doar presupunând că se vor cuprinde în BVC sumele necesare. _________________ :TTT:
|
| | | marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Aug 2018, 19:19 | |
| Nu cumva acest accident a fost provocat intentionat de cei care stiau ca podul este subred sub pretextul inlocurii cu o constructie noua?
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Aug 2018, 19:37 | |
| Cu pretul vietii a 2 mecanici, podul putand pur si simplu ceda cand a intrat locomotiva pe viaduct? Sa numai spunem de vietile celor din trenul de calatori care a trecut la cateva zeci de secunde dupa prabusirea in gol a vagoanelor.Ai citit prea multe teorii ale conspiratiei, nici macar CIA nu pune in pericol vietile civililor doar pentru a construi un pod care oricum trebuia reconstruit... |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Accidente si Incidente CFR Mar 21 Aug 2018, 20:21 | |
| Ma tem ca viaductul de pe M.900 va avea aceeasi soarta ca cel de la Gradistea. Ne vom obisnuii cu trenurile deviate prin Piatra Olt si gata. Aceasta ne este soarta, caci cei ce guverneaza au alte probleme existentiale. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Aug 2018, 21:34 | |
| Cipriane eu zic sa nu-i canti prohodul. Se va construi unul nou (asa cum se construieste si la Ploiesti) doar ca va fi de durata, 1-2-3 ani, ca la noi... La Gradistea a fost si e alta problema nefacand parte nici din vreo magistrala dar fiind si unul complex de lung, insa probabil ca odata si odata tot il vor face. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 22 Aug 2018, 01:01 | |
| Prin Gradistea nu exista traficul care e pe M900 nici la Calatori si nici la marfa si exista varianta 903 Videle - Toporu - Giurgiu Nord in schimb pe M900 e jale cu ocolirea care e acum Caracal - Piatra Olt - Craiova. Sunt 2 comparatii care nu isi au rostul. Marfa de pe M1000 la fel e deviata prin Brazi-Ghighiu-Dambu-Pl.Est ca altfel in veci n-ar fi facut fata pe un singur fir cu tot cu zecile de trenuri de Calatori care circula pe M1000 bucata dintre Brazi-PL.Triaj-Pl.Sud.
Daca se va face unul nou adica va dura cateva luni ( nu vrea sa ma gandesc la ani ) ar trebui modificat mersul trenurilor Buc-Caracal-Leu + transbordare pentru cele de Craiova, si varianta a 2a Buc-Titu-Pitesti-Piatra.Olt-Craiova si mai departe pentru cele de lung parcurs. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 22 Aug 2018, 16:51 | |
| baetzi anceput sa ia fierul. ,,o firma specializata"
https://adevarul.ro/locale/craiova/video-trenul-deraiat-apropierea-craiovei-dat-cap-traficul-feroviar-In-stadiu-lucrarile-reia-circulatia-1_5b7d5540df52022f75a9e836/index.html |
| | | crystynyca
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 4342 Data de inscriere : 03/02/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 23 Aug 2018, 21:26 | |
| Au venit analizele de sange ale inconstientului de mecanic pensionar si betiv.O sa cititi mine in presa cat a avut,oricum e infractiune.Procuratura a solicitat azi instantei de la Tribunalul Craiova arestarea preventiva a lui,solutia instantei fiind:supraveghere sub control judiciar.Am vazut mai in spate,ca vb despre verificarea personalului de locomotiva.Firmele private nu au organizate regulatoare sau depouri unde se face verificarea personalului.Verificarea la luarea in primire a serviciului in tranzit,se face la IDM, in unele statii la acar sau fata in fata intre cel ce preda si cel ce primeste.Conform I 201 se face verificarea starii generale iar personalul semneaza in foaie pe proprie raspundere ca este odihnit si nu a consumat bauturi alcoolice sau substante stupefiante.Nu e in masura IDM sa faca verificarea cu fiola nefiind organ de control sau superior mecanicului.Apoi IDM trece in registru numele personalului de locomotiva ,nr autorizatiilor,mentiunea apt si semneaza impreuna cu acestia.Verificarea in parcurs o fac responsabilii SC din OTF.Cum se face?La cei activi cauta nod in papura din orice pt a-i penaliza,la pensionari,care la GFR sunt dominanti(am lucrat la ei si stiu f bine),suna si ...nea Gheorghe,sa ma treci in foaie ca am fost in control.Un lucru e cert :daca DSV si INDUSI erau in functie,nu se intampla ce s-a intamplat.Depasea un semnal pe rosu,era dat afara din servici dar avea pensia.Sau i-l frana DSV cand a adormit si avea sanse sa scape nepenalizat.Asa,in loc sa-si creasca nepotii da declaratii si merge la wc impreuna cu jandarmul,iar in loc sa se bucure de pensie,o sa-i confiste astia tot ce a strans intr-o viata de om si pana la urma probabil ca o sa fie si arestat. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 23 Aug 2018, 23:08 | |
| Deci pana la urma se confirma zvonul ca una din cele 2 persoane aflate in locomotiva era pensionar dar cu ore la privat? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 24 Aug 2018, 06:40 | |
| Fals. Nu era pensionar. La data producerii evenimentului mai avea fix o săptămână până să împlinească 51 de ani. Nu mai vorbiți din auzite. E plin de gogorițe și feisbucul ăla. https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/mecanicul-trenului-gfr-care-a-deraiat-langa-craiova-a-fost-lasat-liber-dupa-un-arest-de-24-de-ore |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 24 Aug 2018, 12:25 | |
| 1,40 g/l?! Da' ce băuse înainte, 2 litri de ţuică? _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 24 Aug 2018, 22:24 | |
| @Vitosa: si mai zici ca de ce nu am facebuc , tocmai ca e plin de gogorite @Dr2005:o fi baut el cat a baut, cert este ca firma la care lucreaza are alte interese in a-si acoperi propiile greseli si a cauta un tap ispasitor |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 25 Aug 2018, 09:27 | |
| - crystynyca a scris:
- Au venit analizele de sange ale inconstientului de mecanic pensionar si betiv.O sa cititi mine in presa cat a avut,oricum e infractiune.Procuratura a solicitat azi instantei de la Tribunalul Craiova arestarea preventiva a lui,solutia instantei fiind:supraveghere sub control judiciar.Am vazut mai in spate,ca vb despre verificarea personalului de locomotiva.Firmele private nu au organizate regulatoare sau depouri unde se face verificarea personalului.Verificarea la luarea in primire a serviciului in tranzit,se face la IDM, in unele statii la acar sau fata in fata intre cel ce preda si cel ce primeste.Conform I 201 se face verificarea starii generale iar personalul semneaza in foaie pe proprie raspundere ca este odihnit si nu a consumat bauturi alcoolice sau substante stupefiante.Nu e in masura IDM sa faca verificarea cu fiola nefiind organ de control sau superior mecanicului.Apoi IDM trece in registru numele personalului de locomotiva ,nr autorizatiilor,mentiunea apt si semneaza impreuna cu acestia.Verificarea in parcurs o fac responsabilii SC din OTF.Cum se face?La cei activi cauta nod in papura din orice pt a-i penaliza,la pensionari,care la GFR sunt dominanti(am lucrat la ei si stiu f bine),suna si ...nea Gheorghe,sa ma treci in foaie ca am fost in control.Un lucru e cert :daca DSV si INDUSI erau in functie,nu se intampla ce s-a intamplat.Depasea un semnal pe rosu,era dat afara din servici dar avea pensia.Sau i-l frana DSV cand a adormit si avea sanse sa scape nepenalizat.Asa,in loc sa-si creasca nepotii da declaratii si merge la wc impreuna cu jandarmul,iar in loc sa se bucure de pensie,o sa-i confiste astia tot ce a strans intr-o viata de om si pana la urma probabil ca o sa fie si arestat.
Absolut, tot personalul de locomotiva care intra in serviciu este verificat, de IDM( si nu alte functii inferioare )sau de catre sefii de tura din depourile unde acestia de obicei remizeaza sau iau in primire locomotivele lor( si sunt destule situatiile acestea). Verificarea cu alcoolscop/fiola se face de fiecare data cand este cazul,insa in parcurs depistarea este mai grea, si nimeni nu are controlul direct asupra starii personalului de locomotiva ( dar au fost destule cazuri cand au fost oprite trenuri pentru suspiciunea de consum/influienta alcoolului). Cei care fac verificarea din pix sunt la fel de raspunzatori ca si cei ce produc asemena incidente . Consumul/starea si neefectuarea obligatiilor la sc sunt infractiuni prevazute si pedepsite de codul penal functie de gravitatea consecintelor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
| | | | Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |