Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeVin Aug 17, 2018 3:00 pm

Marius da cine ii opreste pe hamsterii aia din birouri sa iasa pe teren la controale?Bine ca avem numa inspectorasi CAI care o lalaie aiurea
Eu astept prima condamnare cu închisoare pentru un mecanic baut pentru ca in ritmul asta o sa avem si primul incident dintre un tren de marfa si unul de calatori
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeVin Aug 17, 2018 8:04 pm

@Vitosa, drezina aparținea unui privat? Sau era a CFR Infra? Departe de a lua apararea unei părti, însă observ că în ultimele zile s-au întâmplat două incidente, testarea la alcool fiind pozitivă! Fenomenul este larg răspândit în societate, nu doar pe calea ferată. Bunăoară, în concediul ăsta mi-am reînoit atestatele de sofer transport marfă/pasageri, expiraseră de 3 ani. Tema pe care se pedalează la aceste cursuri, pe lângă respectarea timpilor de odihnă cu strictete, este cea a prevenției consumului de alcool la volan. Statisticile spun că ocupăm un loc fruntaș la consum de alcool în Europa. In contextul problemelor din sistemul feroviar, cu n restricții sau sectoare închise, un mecanic sau alt manipulant dintr-o garnitură feroviară în stare de ebrietate e o bombă cu ceas.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeVin Aug 17, 2018 8:38 pm

Ai perfectă dreptate. Din păcate fenomenul e greu de oprit. În țara asta s-a înțeles prost democrația. Defapt peștele de la cap s-a impuțit.
Eu doar ți-am semnalat niște aspecte indiferent de operatorul care e.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeVin Aug 17, 2018 11:45 pm

Cu precizarea ca si in comunism se conducea locomotiva baut, vezi povestile lui atamanu. Eu sper insa ca intr-o societate dezvoltata si moderna sa lasam dracului alcoolul la locul de munca. Nu stiu ce e de facut, mecanici instructori, controlale neanuntate unde opresc trenurile in statii? Incriminarea penala a simplei conduceri a unui mijloc de transport feroviar sub influenta bauturilor alcoolice?
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeDum Aug 19, 2018 6:14 pm

Luna, tu crezi ca in comunism ai fi debitat tu toate ineptiile astea in eter? Sau ai fi umblat hai-hui, profitand de gratuitate? Ba mai mult, ai fi ajuns student asa usor? Ce bine e sa luam ce ne convine din comunism! Ideea e ca alcoolul la locul de munca e interzis! Punct! Sa vezi ce inseamna accident la locul de munca facut de un angajat baut. Acum vreo 5 ani am avut o femeie care si-a "cusut" degetele! Individa a facut scandal insa halena a dat-o de gol. Am chemat politia, i-a pus fiola, avea 0,95 la mie la ora 9 dimineata, i-am desfacut contractul de munca da' tot nu am scapat de o amenda de la ITM, pe firma, deoarece nu am facut control la intrarea in tura! Doar 10000 lei.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeDum Aug 19, 2018 8:45 pm

Luna a scris:
Cu precizarea ca si in comunism se conducea locomotiva baut, vezi povestile lui atamanu. Eu sper insa ca intr-o societate dezvoltata si moderna sa lasam dracului alcoolul la locul de munca. Nu stiu ce e de facut, mecanici instructori, controlale neanuntate unde opresc trenurile in statii? Incriminarea penala a simplei conduceri a unui mijloc de transport feroviar sub influenta bauturilor alcoolice?


atamanu a fost mecanic in Combinatul Siderurgic Galati nu la CFR.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeDum Aug 19, 2018 11:31 pm

@kristi kkk Nu sunt sustinator al comunismului si nu am fost niciodata! Si nici nu voi fi. Student probabil ajungeam (nu sunt student deala pe langa facultate), de plimbat ma plimbam cam tot asa cu treburile, tabere studentesti pentru studentii cu rezultate bune la invatatura cred ca existau si atunci. Da, stiu ca e interzis alcoolul la locul de munca, insa se si respecta? Ca romanul e mare consumator de alcool. Intrebarea e ce se poate face pentru a nu mai fi oameni bauti la locul de munca? Sefi de tren am vazut si eu bauti la servici, ba chiar si DR2005 a vazut, aparent ei cica nu au raspundere asa mare, dar tot nu e ok, daca spre exemplu da plecarea trenului dintr-o halta de calatori in timp ce lume inca urca/coboara?

@dan tm A fost parca o perioada si la cfr marfa. Oricum si la siderurgic tot locomotive sunt, ba chiar destul de mari riscuri as zice, sa conduci baut o locomotiva cu tren incandescent/intre trenuri incandescente sau mai stiu eu ce de genul. Tot atamanul a povestit si cum a lovit binisor locomotiva un coleg beat fiind.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 12:46 am

Am lucrat 7 ani ca agent de securitate in rafinarie am vazut multe in cei 7 ani. La ora 14.00 bagam 2 Ciucas la 18.30 puneau fiola nu imi iesea nimic. In 7 ani de la mine de pe tura au plecat vreo 15 insi pentru bautura, vreo 7 pentru somn, vreo 10 pentru telefoane sau tentativa de furt.

Cand faceam pe porti ii trageam pe dreapta pe cei suspecti ca ar fi bauti am prins 5, 4 au primit interdictie pe 2 ani iar al 5-lea a fost scos ca era prieten bun cu unul din bosii de la rafinarie. De asemenea am trimis acasa foarte multi sa zica ca se simte rau orice vrajeala numai sa nu treaca de poarta ca altfel ramaneau fara servici. In noaptea de revelion am baut 6 insi o sticla de sampanie, da stiu interzis dar ce naiba sa se imbete 6 insi dintr-o sampanie. Am trimis sticla pe vagoane afara din combinat.

Pentru tigari nu am avut probleme dar am salvat multi prosti, oricum le confiscam tigarile ca nu puteau sa zica nimic la sfarsitul turei le dadeam colegilor.

Pentru furt nu am dat afara decat 2 persoane.

Am vazut multi prosti de-a lungul anilor treceau cu pachetul de tigari in buzunarul lateral al pantalonului de salopeta. Dupa ce trecea de mine il opream il intrebam iar daca nu a uitat ceva si apoi il scoteam afara si ii confiscam tigarile. Daca erau sefii in zona ramaneau prosti fara serviciu.

Cate amenintari am primit, mereu le dadeam intalnire unul nu venea dar din gura toti erau smecheri.

Pentru tigari si bautura se dadea interdictie de 2 ani in combinat daca firma la care lucrai avea santier doar aici ramaneai fara munca alti ajungeau prin Brazi. La partea de mecanici seful de tura le punea fiola prin sondaj dar mereu scapau cei bauti doar ca paza era politia in combinat si nimeni nu scapa. Au ramas fara serviciu vreo 15 angajati de la CFU in 7 ani pentru tigari si bautura.

Sunt de parere ca, controalele pentru alcool ar trebui facute mult mai des si neanuntate dar daca majoritatea sunt fosti colegii de scoala, vecini sau chiar neamuri ce e de facut ? Politia TF are dreptul pe zona CF sa puna fiola la mecanici ? Nu stiu intreb si eu ca agentilor de la firmele de paza care insotesc trenurile de marfa stiu ca au dreptul.

Controale tata cat mai des la ore tarzii, neanuntate si te miri prin ce stati uitate de lume. Vara cand e 32 grade o bere de 0,5 impartita la 2 insi niciodata nu iese la fiola dar mai multe sigur va iesi. Vrajeala cu am mancat 2 pere sau au baut otetul de la gogosari ca imi place ar trebui sa dispara.

Si nu mai zic cati nasii pe tren am vazut de-a lungul timpului bauti sau cu bautura gen bere, vin pai acum multi ani pe un Regio de la Marasesti la Buzau am dat nasului 2 pahare de vin alb productie din aceea toamna, ar fi baut pana ar fi cazut jos de bun ce era dar s-a oprit ca stia ca era un timpul serviciului. Nasii pe Moldova din octombrie pana in martie o duc bine pe trenuri mai ales pe Regio.

Pana la urma eu sunt in urma cu noutatile, cine s-a gasit vinovat la accidentul cu podul si cat timp mai dureaza pana se reia circulatia pe acolo ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 9:49 pm

Au luat locomotiva si vagonul de pe podul fara sine?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 10:03 pm

Nu s-a luat nimic pentru ca nu se risca CFR SA sa bage macaraua pe un pod subred. Se lucreaza.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 10:28 pm

Nu mi-am imaginat ca o sa duca macaraua pe pod, nu ar putea sa o caleze plus ca sarcina ar fi prea mare pe o portiune mica de pod.

De aceea am intrebat, sint curios ce solutie vor alege.

E treba GFr ului pina la urma. Dar poate ca ar trebui sa li se suspende licenta la fel cum au facut cu Regiotrans. Dar nu cumva ,,interesurile”.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 10:39 pm

Pai aia e..."interesurile"...
Speculatii sunt cum ca in caz de n-au incotro solutie sa-l repare, sa-l dinamiteze cu tot cu locomotiva si vagonul ramase pe pod. Repet sunt doar speculatii, nu o luati de buna.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 10:49 pm

Deci din ce se vorbeste pe aici cel putin o luna se merge deviat ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 10:50 pm

Se poate chiar si mai mult.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitimeLun Aug 20, 2018 11:12 pm

ei dinamitare. O sa puna sine pe pod si rag locomotiva pe acolo.

Mai problematic e cu podul daca pilonul e deplasat.

Nu ca ar fi imposibil de readus pe pozitie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: