Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 11:19

Adirmvl a scris:
Normal că CFR Călători are acum carne în frigider pentru o viață. Cine altcineva? Pe posturile de știri toți oamenii se plâng de întârzierile din cauza accidentului dintre Craiova și Caracal. Da' oamenii mai spun și că nu au primit explicații.
Las ca pe alte topicuri majoritatea celor de pe acest forum zic ca e bine sa fie intarzieri, sa nu se ia masuri de prevenire a intarzierilor, ce daca calatorii (altii nu studentii) pierd din cauza intarzierilor legaturi, avioane, afaceri, locuri de munca, etc. sau ca e inselaciune/pacalire a platitorilor de bilete intarzierea, compania promite ceva si nu se tine de promisiune.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 11:56

Asta pentru că majoritatea de pe forumul ăsta sîntem oameni zdraveni la cap. Wink Când o să fii și tu la fel o să fii luat în seamă pe aici.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 12:29

Luna a scris:

Las ca pe alte topicuri majoritatea celor de pe acest forum zic ca e bine sa fie intarzieri, sa nu se ia masuri de prevenire a intarzierilor, .
Unde si la cine ai vazut aberatiile astea.Nu cumva tot la tine Smile. Iar in privinta masurilor, singura cu care nu suntem de acord astia (a)normali la cap este prelungirea timpilor de parcurs, de aici si pana la a fi de acord cu intarzirea de trenuri e cale lunga...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 12:36

Cred ca e cazul de un topic cafenea/chat sau despre asta. Am mai zis de atatea ori, propuneti voi variante pentru prevenirea si combaterea intarzierilor. Trimiteti si petitie la cfr cu ele si probabil daca aveti idei bune vor fi puse in practica. Eu personal recunosc, atata stiu prelungirea timpilor de mers pentru a acoperii eventualele intarzieri. Nu e fezabil sa faci transbordari cu elicopter/avion sau mai stiu eu ce cand trenul are intarziere deja ca sa ajunga oamenii la destinatie. Iar intarzieri pot fi oricand din multiple cauze, complicat sa le previi pe toate.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 12:40

Nu zice nimeni că e bine să fie întârzieri  însă cu prevenirea lor e mai greu. De unde ai tu certitudinea că în secunda următoare nu i se rupe osia unui tren (vagon/locomotivă/automotor), că nu se defectează acestea, că nu se rupe vreo traversă/linie/macaz/pod/pantograf, că nu intră vreun dobitoc în pasaj fără să se asigure ???! Cum le-ai preveni tu de exemplu? Prin comunicate? De-astea se pot da cu zecile, cu ce i-ar încălzi pe bieții călători? Apropo câți ani ai? Au dreptate co-forumiștii când îți spun că ești troll  Very Happy
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 13:04

Intarzierile date ca exemplu de tine intr-adevar nu pot fi anticipate, dar zilnic exista intarzieri fara sa se intample asa ceva.

Oricum imi mentin intrebarea: daca ati fi factor de decizie in cfr calatori ce masuri ati lua? Ce ideei ati avea?

Eu recunosc ca prea mare lucru nu as putea face. In afara de oferte tarifare, scuze si eventual o apa/un sandwich in caz de intarzieri majore si presiune pe infrastructura sa isi rezolve problemele greoi. Si in rest doar oferte la trenurile cu putini calatori, vagoane pentru biciclisti/cusete suficiente e tot ce poate cfr-ul.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 13:37

Păi sunt întârzieri și fără să se întâmple nimic, cauzele sunt firimiturile alocate investițiilor din ultimii ani. Să bage mai mulți bani în infrastructură și să fure șefii mai puțin. Tu știai că la sfârșit de an directorii își dau prime pentru îndeplinirea criteriilor de performanță, cu alte cuvinte au adus economii companiei dar banii trebuiesc cheltuiți că se termină anul fiscal, și se duc parte din ei și pe acele prime de obiectiv. Sau comisioane din contractele atribuite. Ia să dispară măgăriile astea și-apoi mai stăm de vorbă.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 15 Aug 2018, 15:12, editata de 1 ori
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6766
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 13:51

Da, Lunaticule, zilnic exista intarzieri, insa de alea anticipate deja s-au ocupat de ani buni umflandu-se duratele de mers.
Ti-am dat cazul Pitestiului acum cateva zile din care n-ai inteles nimic si tot bati campii aiurea.
Tu fantetizezi la durate de mers cat mai mari in cazul conditiilor de tornade sau cutremure, de care nu stiu sa aiba loc asa frecvent. Tocmai de aia esti turc sau troll, nu poti pricepe ca intarzieri pot aparea si la cele mai lungi durate de mers. Nu vezi ca toata lumea de aici te contrazice si te trimite la culcare?
Eu nu stiu cum ldh80 a tot fost bannat cu saptamanile tot aberand despre gloria stinsa a Husiului, dar altul care fantetizeaza despre gratuitati generale la CFR si intarzieri cu zilele (sa plecam cu o saptamana inainte de acasa fiindca de ce nu) zburda liber stresand membrii forumului zi de zi. Si desi e corectat el tot insista.
Dar ce de lucruri mai recunosti tu, ce ar fi sa recunosti si ca bati campii si ca ai gresit forumul? Ai si spus ca nu esti pasionat de trenuri (lucru care se si vede), bun, atunci gasesti si tu usa. Singura ta pasiune e sa dai din clanta. Cauta-ti vere alt forum in care vorbesti cu din astia ca tine stiind doar nimic despre nimic, ori apuca-te de gasit un job, ce faci toata vara? Azi te scuz, si eu stau degeaba azi ca e sarbatoare, dar nu stiu, joaca-te pe PC, invata sa mergi pe bicicleta, orice e recomandat decat sa iti tocesti degetele pe acest forum, unde nu ne oferi nicio informatie veritabila, ci chiar mai rau agiti apele.

Hai sa ne uitam la trenurile deviate prin Piatra Olt de pe M900. Normal ca majoritatea au intarzieri, ce ai vrea sa se faca intr-un timp atat de scurt? Avand in vedere ca sunt 70 km si ceva pe portiunea aia. Vrei sa se puna durata de 5 ore in loc de 1h jumate ca asa crezi tu ca asta rezolva tot? Clar vor merge calatorii in gari in sir indian si vor multumi la Informatii pentru asa ceva.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 17:33

AeroX a scris:


Hai sa ne uitam la trenurile deviate prin Piatra Olt de pe M900. Normal ca majoritatea au intarzieri, ce ai vrea sa se faca intr-un timp atat de scurt? Avand in vedere ca sunt 70 km si ceva pe portiunea aia. Vrei sa se puna durata de 5 ore in loc de 1h jumate ca asa crezi tu ca asta rezolva tot? Clar vor merge calatorii in gari in sir indian si vor multumi la Informatii pentru asa ceva.
Apropo de devierea asta, astia de la CFR sunt lunatici rau-no ofence Luna, dar au si astia multe oi negre. Cum mama dracului sa pui la 1983 si la 12992 aceiasi ora de plecare din Costinesti.Practic ele ar trebui sa ajunga la 2 minute unul dupa altul la Mangalia, in conditiile in care intervalul de expediere trenuri intre Costinesti si Neptun este de 25 de minute...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 20:22

Poate nu are legatura directa cu topicul, dar uite ce iese cand un om e prost: azi cand a plecat 12921 din Costinesti Tabara, dupa ce s-a pus in miscare un om pe la 45-50 de ani a realizat ca trenul merge invers deci l-a gresit si trebuia sa ajunga la Mangalia, asa ca a sarit din tren, in mers si cu spatele. S-a zgariat un pic, umplut de noroi si deastea, fiind deja in afara peronului + stare zdravana de soc. I-am zis la ce naiba isi risca viata cand putea merge 1 km mai incolo in Costinesti sat si sa ia de acolo trenul spre Mangalia? Raspuns: Dar ce opreste acolo? Si nu pleaca pana atunci cel spre Mangalia? Smile)
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 23:28

E plină țara asta de băbălăi ! De fapt românul e campion și la dobitocie. Dacă îl trăgeai de mânecă să nu-l lași să sară din tren cred că te lua și la bătaie.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 23:43

Acum ceva timp chiar am tras de maneca pe unul, in 1836 vroia sa sara in zona barierei din Petrosani. I-am zis sa mearga naiba la Livezeni si sa coboare acolo, ca de zboara de pe pod e vai de el, a venit si seful de tren, eram gata sa trag si de semnalul de alarma. Era si baut bine, uitase sa coboare in Petrosani.

Tot referitor la asta si tot de azi din Costinesti: cat statea trenul la bariera la Costinesti Tabara unii nu au avut rabdare, desi tineri probabil studenti si s-au apucat sa treaca prin tren chiar cand deja toata lumea era urcata, era cu mana pe fluier seful de tren, noroc ca era pe partea cu el si i-a vazut, ca nu apucau sa coboare si iar sareau din mers. Defapt cati am vazut acolo la mai multe trenuri coborand dupa ce fluierase si locomotiva si chiar se pusese trenul in miscare, unii si cu copii.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Aug 2018, 12:37

Ieri a mai fost un accident, o deraiere, intre Titu si Boteni a unei drezine, soldat cu victime. La fel ca in accidentul de la Circea, mecanicul era beat, testarea indica un 0,80 la mie. Trecand peste problemele de infrastructura, calitatea resursei umane din acest domeniu se pare ca e al-II-lea factor ce conduce la regresul evolutiei acestui segment. E redundant cum, la 3-4 zile de la un accident care a relevat faptul ca mecanicul respectiv era baut, se repeta povestea. Controalele la intrarea in tura cum se fac? Ceva controale psihologice se fac?
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4464
Data de inscriere : 27/06/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Aug 2018, 13:07

kristi kkk a scris:
Controalele la intrarea in tura cum se fac? Ceva controale psihologice se fac?
Probabil ca se fac doar de fatada. In plus poate ca in momentul controlului este treaz , dar asta nu inseamna ca nu are bidonul de bere cu el sau ca nu se opreste la un magazin dupa ce a trecut de control.
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Aug 2018, 14:52

Kristi controale se fac dar ce certitudine are șeful de tură sau IDM că mecanicul respectiv la prezentarea la serviciu nu are sticla de băutură în geantă? Că doar nu lucrează la mega image să-i arate pazei  geanta/sacoșa. Sau că șeful de tren nu se duce la prima stație unde e oprit trenul și cumpără băutură din spatele gării !?
Apoi altă hibă, au desființat cabinetele medicale de prin depouri unde altă dată cu 15 minute înainte de prezentarea la tură făceai controlul medical. Bine asta la Stat că privații nu au depouri. Dar per ansamblu în general privații nu prea respectă instrucțiile, restricțiile de viteză, timpul de lucru. Ăștia au 'omorât' instrucțiile și calea ferată. Eheii sunt multe de spus dar pe cine să intereseze? Trăim vremuri moderne iar disciplina de fier ce domnea cândva în cea ce se numea a doua armată s-a dus dracu demult.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 17 Aug 2018, 15:00, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: