|
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 17 Feb 2020, 22:45 | |
| https://www.youtube.com/watch?v=xk04HNc9a7s |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 18 Feb 2020, 00:09 | |
| Parcă văd că or să constate fie că marfa nu era încărcată corespunzător, fie că un vagon avea diferenţe prea mari între diametrele roţilor sau jocuri prea mici/mari în suspensii. Au mai fost cazuri când vina a picat pe starea vagoanelor. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 18 Feb 2020, 07:16 | |
| Au mai fost dar in ultima vreme cam iasă linia la cauze. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 25 Feb 2020, 13:46 | |
| Gfr strikes again https://clubferoviar.ro/accident-feroviar-la-balota/ [/url] |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 02 Mar 2020, 14:58 | |
| and again
27/02/2020
S-a decis deschiderea investigației pentru incidentul feroviar produs la data de 27.02.2020, ora 01:49, pe raza de activitate a Sucursalei Regionala CF Craiova, în halta de mișcare CFR Plaiul Vulcănești, secția de circulație Piatra Olt – Craiova, prin depășirea de către trenul de marfă nr. 80510-1 (aparţinând operatorului de transport feroviar SC Grup Feroviar Român SA) a mărcii de siguranță a liniei nr.3 cu angajarea trenului pe linia de evitare cap Y, fără respectarea prevederilor din reglementările specifice.
https://agifer.ro/index.php/ro/ |
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4464 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 04 Mar 2020, 18:51 | |
| Circulatia rutiera si feroviara a fost blocata mai multe ore intre Oradea si Cluj in urma unui accident. Un TIR a lovit o masina undeva in preajma localitatii Bologa. Dupa impactul cu masina , autotrenul a rupt parapetii si a ajuns pe calea ferata , fiind lovit de un automotor 628 al Via Terra , care se indrepta spre Cluj-Napoca. - Bihoreanul a scris:
- Accident între Cluj şi Oradea: Un TIR a fost proiectat într-un tren, după impactul cu un autoturism!
Accident de pomină, miercuri după amiază, pe DN 1, între Cluj şi Oradea. Un TIR a fost proiectat într-un tren, după ce s-a lovit de o maşină mică, traficul feroviar fiind blocat.
Potrivit Centrului Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române, accidentul s-a produs în zona localităţii Bologa.
În urma impactului dintre autoturism şi TIR, "autotrenul a ajuns în gabaritul căii ferate, pe magistrala 300, între staţiile CF Aleşd şi Huedin, iar un tren de călători, care circulă pe relaţia Oradea - Cluj-Napoca, a intrat în coliziune cu autotrenul în cauză. Evenimentul s-a soldat cu rănirea conducătorului autotrenului, acesta fiind conştient", arată centrul Infotrafic.
La ora transmiterii acestei ştiri, circulaţia feroviară este întreruptă pe magistrala 300.
Conform estimărilor poliţiştilor, circulaţia feroviară va reveni la normal jurul orei 15.45.
"Staţionează, la această oră, trenul R 15858 (în zona în care a derapat TIR-rul), IR 15034 oprit temporar în staţia Poeni, IR 1535 oprit temporar în staţia Huedin şi trenul 367-2 va fi oprit temporar în staţia Ciucea. Trenurile sus-menţionate îşi vor continua cursa după retragerea tirului şi eliberarea căii ferate", au precizat şi reprezentanţii CFR SA. https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/accident-intre-cluj-si-oradea-un-tir-a-fost-proiectat-intr-un-tren-dupa-impactul-cu-un-autoturism-154958.html?fbclid=IwAR3rR4E_9XgljW8zLFNW6jyZO0WUQbDrCVYXRzQXlrkEj4SN-azNe7DGQtw In articol aveti o filmare facuta de un martor , din pacate nu se vad avariile suferite de tren. Conform unui prieten care se indrpeta spre Oradea , trenurile au stat de la 14:30 pana in jurul orei 17 , calatorii din trenul lui fiind mutati intr-un tren care venea din spate. Prietenul a spus ca a vazut automotorul implicat in accident , si ca avea parbrizul si vreo 3 geamuri sparte. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 06 Mar 2020, 12:32 | |
| Se pare ca o coliziune se apropie cu pasi marunti. Trenuri de calatori.
S-a decis deschiderea investigației pentru incidentul feroviar produs la data 03.03.2020, ora 09:43, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, pe secția de circulație Piatra Olt–Pitești (linie simplă, neelectrificată), în stația CFR Pitești, prin efectuarea greșită a parcursului de intrare a trenul de călători IR nr.1892 la linia nr.2 în loc de linia nr1, linia nr.2 era ocupată cu trenul nr.1781 (ambele trenuri aparținând operatorului de transport Feroviar SNTFC „CFR Călători” SA).
S-a decis deschiderea investigației pentru inccidentul feroviar produs la data 05.03.2020, ora 11:26, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Brașov, în circulația trenului de călători IR nr.1818, pe firul II Coșlariu – Teiuș, prin efectuarea greșită a parcursului de intrare a trenul la linia nr.5, linie care era ocupată cu trenul nr.12746 (ambele trenuri aparținând operatorului de transport Feroviar SNTFC „CFR Călători” SA). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 06 Mar 2020, 13:02 | |
| https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/N_150_RI_Valea_Viseului-Leordina_tr4650tr4135_din_23_02_2019.pdf - pagina 9 ,,La întoarcerea din concediu,personalul de locomotivă a fost cercetat disciplinar de către angajator și a fost aplicată măsura desfacerii contractului de muncă, pentru că în data de 23.02.2019, nu a reglat corespunzător viteza de circulație la trenurile 4650 și 4135". _________________ :TTT:
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 06 Mar 2020, 13:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/N_150_RI_Valea_Viseului-Leordina_tr4650tr4135_din_23_02_2019.pdf - pagina 9
,,La întoarcerea din concediu,personalul de locomotivă a fost cercetat disciplinar de către angajator și a fost aplicată măsura desfacerii contractului de muncă, pentru că în data de 23.02.2019, nu a reglat corespunzător viteza de circulație la trenurile 4650 și 4135". Cine va citi tot raportul de investigare... va gasi o concluzie (mai)simpla,cauzele investigarii sunt mai ample |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 06 Mar 2020, 13:45 | |
| Da, a comis-o de 2 ori, a zis că nu e atent şi a intrat în concediu medical după aia După care, probabil, a picat testul psihologic... dar chestia e că mecanicul ăla nu fusese angajat ieri, avea un număr de ani în spate. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 09 Mar 2020, 14:02 | |
| - dan tm a scris:
- Se pare ca o coliziune se apropie cu pasi marunti. Trenuri de calatori.
S-a decis deschiderea investigației pentru incidentul feroviar produs la data 03.03.2020, ora 09:43, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, pe secția de circulație Piatra Olt–Pitești (linie simplă, neelectrificată), în stația CFR Pitești, prin efectuarea greșită a parcursului de intrare a trenul de călători IR nr.1892 la linia nr.2 în loc de linia nr1, linia nr.2 era ocupată cu trenul nr.1781 (ambele trenuri aparținând operatorului de transport Feroviar SNTFC „CFR Călători” SA).
S-a decis deschiderea investigației pentru inccidentul feroviar produs la data 05.03.2020, ora 11:26, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Brașov, în circulația trenului de călători IR nr.1818, pe firul II Coșlariu – Teiuș, prin efectuarea greșită a parcursului de intrare a trenul la linia nr.5, linie care era ocupată cu trenul nr.12746 (ambele trenuri aparținând operatorului de transport Feroviar SNTFC „CFR Călători” SA). si inca una S-a decis deschiderea investigației pentru incidentul feroviar produs la data de 06.03.2020, ora 15:15, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timișoara, secția de circulație Arad - Simeria (linie dublă, electrificată), în stația CFR Arad, prin executarea parcursului centralizat de ieșire de la linia 1 pentru trenul de călători IR nr.1766 (aparținând operatorului de transport Feroviar SNTFC „CFR Călători” SA) în direcția stației CFR Aradu Nou în locul stației CFR Glogovăț. interesant, 1766 a plecat vineri dupa ce a sosit 2028. L-am vazut la plecare. |
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4464 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 13:43 | |
| Specialitatea CFR-ului , tren la gratar. In meniul de azi a fost servita Malaxa 78 articulata care facea serviciu intre Arad si Oradea. - Aradon a scris:
Garnitură de tren în flăcări, între Sântana și Zimand Cuz În cele două vagoane ale trenului se aflau patru persoane - trei pasageri și mecanicul - care s-au autoevacuat în timp util. Incendiul s-a produs luni dimineața, după ora 04:00.
În momentul sosirii echipajelor de pompieri, incendiul se manifesta violent și generalizat la un vagon, flăcările fiind deja propagate la cel de-al doilea. După o intervenție ce a durat aproximativ trei ore, focul a fost stins, garnitura de tren fiind distrusă de flăcări în proporție de 80 la sută. „Luni dimineața, în jurul orei 04.15, Detașamentul de Pompieri Arad a intervenit cu două echipaje de stingere, un echipaj SMURD, un echipaj de primă intervenție și comandă cu sprijinul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Sântana, între localitățile Sântana și Zimand Cuz, pentru stingerea unui incendiu la o garnitură de tren compusă din două vagoane. Trenul Regio 3111 avea la bord trei pasageri și mecanicul care s-au autoevacuat în timp util fără a se înregistra victime. Cauza probabilă a incendiului este <>”, a precizat maiorul George Pleșca, purtătorul de cuvânt al ISU Arad. Potrivit acestuia, în perioada 20 – 23 martie, structurile operative ale inspectoratului au executat „65 de misiuni de stingere a incendiilor, acordare asistență persoane și alte tipuri de misiuni. S-a acționat pentru stingerea unui număr de 10 incendii, 9 de vegetație uscată și un incendiu la un tren de persoane. Cele 9 module SMURD ale subunităților inspectoratului au acordat asistență medicală de urgență în 46 de cazuri”. https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/garnitura-de-tren-in-flacari-intre-santana-si-zimand-cuz-1174140/?fbclid=IwAR1hY5cB7q0U5wT_OQ9wMJPzzB2efb7ZvzfiNPTonD4UCm4umucvDhfpRl8 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 13:53 | |
| Se văd efectele soluţiei nefericite de a monta rezervorul de motorină deasupra motorului în vederea eliminării pompei de motorină. Parcă am mai scris asta pe aici când s-a apucat Reloc de modificarea asta... Proiectul făcut de MARUB presupunea montarea rezervorului sub podea, doar că CFR Călători s-a sucit între timp, iar toate automotoarele au fost modificate pe măsură ce treceau prin RG la Reloc. Să vedem dacă îl mai repară, de ceva vreme s-a autorizat Petroutilaj Câmpina şi pentru AM1000. Aşteptăm raportul AGIFER pentru a vedea cauzele.
În altă ordine de idei, acum vreo câteva zile a luat foc un vagon la Oraviţa: https://www.opiniatimisoarei.ro/incendiu-intr-o-gara-din-banat-un-vagon-s-a-facut-scrum-foto-si-video/19/03/2020 Nu ştiu ce era mai vechi - vagonul sau maşina de pompieri? _________________ :TTT:
|
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4464 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 14:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se văd efectele soluţiei nefericite de a monta rezervorul de motorină deasupra motorului în vederea eliminării pompei de motorină. Parcă am mai scris asta pe aici când s-a apucat Reloc de modificarea asta...
Proiectul făcut de MARUB presupunea montarea rezervorului sub podea, doar că CFR Călători s-a sucit între timp, iar toate automotoarele au fost modificate pe măsură ce treceau prin RG la Reloc. Să vedem dacă îl mai repară, de ceva vreme s-a autorizat Petroutilaj Câmpina şi pentru AM1000. Aşteptăm raportul AGIFER pentru a vedea cauzele.
Ce sa mai repare de el , vagonul motor este ars aproape complet ; astea sunt efectele materialului rulant din perioada interbelica , carpelilor tipic romanesti si a mententantei... Poate daca este pe undeva un motor bun sa il lege la remorca. Scrie in articol ca cel mai probabil a fost scurt-circuit. Apropo , in Anglia au fost retrase automotoarele "Pacer" pe motiv ca sunt vechi (fabricate in ani 1980). Ar putea fi cumparate cateva , iar Malaxele sa ajunga unde le este locul , in muzee. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 14:12 | |
| Cauza probabilă e dată de pompieri, care habar nu au de ,,fineţuri" din astea tehnice cu rezervoare de motorină, furtunuri, prinderi, vibraţii, boghiuri ş.a.. Pentru ei scurtcircuitul e răspunsul la orice întrebare privind cauzele incendiului la orice vehicul care are măcar o baterie de 12V pe el. Bine că nu a (mai) luat foc un EA, că atunci veneau pompierii şi dădeau cu apă, ca să se asigure că a ars complet locomotiva. Tocmai de aia investigaţia o va face AGIFER şi nu ISU.
Automotoarele englezeşti nu ştiu dacă se încadrează în gabaritul UIC, englezii nu şi-au armonizat niciodată gabaritele, mereu au fost mai cu moţ faţă de restul Europei. La pagina 74 din acest document - https://www.agifer.ro/images/rap-anuale-ro/RAPORT-ANUAL-AGIFER-2017.pdf - găseşti un accident similar cu un automotor 700. Dacă rezervorul de motorină nu era deasupra motorului - deşi AGIFER s-a abţinut să o spună explicit - nu ar mai fi curs toată motorina pe acolo şi nu ar mai fi luat foc. Când mecanicul ar fi simţit miros de fum, imediat oprea motorul şi nu mai curgea nimic. Dar aşa, cu rezervorul deasupra, a curs toată motorina peste aia deja aprinsă, au pus carburant pe foc la modul cel mai propriu al expresiei. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
| | | | Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |