|
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 20 Dec 2021, 22:54 | |
| - Nesebar a scris:
- In Austria, Polonia, Cehia, Germania e plin de tineret la personalul din tren, altfel apare un tanar la 25 de ani in tren aranjat si pus la punct si altfel vine un umflat la 55 de ani "aici"? Aici ce?
În ţările alea personalul feroviar poate ieşi la pensie cu 13 (da, treisprezece) ani înainte de vârsta de pensionare din alte categorii? Înţeleg frustrarea că alte categorii profesionale ies la pensie la 45 de ani (nu mă refer doar la Armată şi Miliţie, ci şi la piloţi), dar soluţia nu e să iasă toată lumea la pensie până în 50 de ani, ci să crească vârsta de pensionare la ceilalţi. Sau aşa ar trebui, nu? Există şi acolo un statut scris de nişte parlamentari din PSD-ul local, ca şi când ar exista SNCFR-ul de pe vremuri? La ora actuală nu ştie nimeni cui exact s-ar aplica Legea 195/2020... suntem în situaţia în care ea s-ar aplica Directorului General de la AFER, dar ce facem cu combinatul X (mă rog, combinatele, că mai sunt câteva în situaţia asta) care are propria reţea de LFI şi locomotivele de rigoare? Sidex, CE Oltenia, Petrobrazi? Ăstora li se aplică sau nu Statutul? Că nu sunt ,,unităţi cu profil feroviar", n-au cod CAEN principal de transport feroviar. Apropo, acest statut nu se aplică fix instituţiilor care reglementează transportul feroviar - Ministerul Transporturilor şi ARF. Adică ăia care scriu reglementările din domeniu... nu sunt feroviari. Singura prevedere după care ar trebui să urle distinşii lideri de sindicat ar trebui să fie cea cu salariile. Dar şi aia e dată tot de incompetenţa lor, care n-au fost în stare să negocieze un CCM decent. Decent pentru plătitorii de cotizaţie la sindicat, nu pentru liderii care au salariu şi sunt scoşi din producţie, având şi birou, secretară, maşină şi şofer pe banii angajatorului. Mai există vreun stat UE cu salarii în privat (că Statutul e pentru toţi) stabilite de stat? Desigur, dacă parlamentarii nu se grăbeau, probabil aveam un Statut scris de instituţiile care urmau să îl aplice, nu de nişte parlamentari care nu au nimic în comun cu transportul. Sau îi ziceau ,,Statutul mecanicului de tren, şefului de tren, conductorului, IDM-ului şi acarului", că personal cu responsabilităţi SC nu e nici directorul, dar nici casierul CF sau magazinerul. La urma urmei, fiecare face ce scrie în fişa postului, nu? _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 20 Dec 2021, 22:59 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://www.g4media.ro/breaking-sindicalistii-au-ajuns-la-un-acord-cu-ministerul-transporturilor-salariile-feroviarilor-cresc-cu-circa-10-de-la-1-ianuarie.html
Să se calculeze cât înseamnă 10% la un acar şi cât înseamnă 10% la un lider de sindicat P.S.: Oricum creşte salariul minim şi vreo 10.000 de angajaţi, de la debutanţi la anumite funcţii cu vechimea maximă vor ajunge toţi la salariul minim (adică fix cum era în minister prin 2013). Adică n-au făcut nimic azi. Oare angajaţii care s-au lăsat manipulaţi (şi care precis vor trage ponoasele dacă instanţa declară greva ilegală - că nu se poate substitui instanţei nici directorul general, nici ministrul, iar OTF care au avut de pierdut sigur se vor duce în instanţă) ştiu asta? _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 20 Dec 2021, 23:01 | |
| Problema este ca pe valea Prahovei plimbam 100 de trenuri/zi din care 50 % sunt goale dar consumatoare de resurse din bugetul CFR Calatori societate de stat, ca asa ne place sa fim concurenti cu OTF privati desi nu prea avem cu ce concura (vagoane, locomotive, personal expirati si nereformati) in timp ce alte sectii n-au oferta de trenuri si calatorii sunt invitati la maxi-taxi sau masini personale, pe principiul descurcati-va dar sa ne dati totusi cota parte din impozite ca sa ne marim salariile la comanda sindicala, ca noi suntem CFR Calatori, cu statut privilegiat... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 20 Dec 2021, 23:16 | |
| Totuși nu poți compara munca unui mecanic cu munca unui jandarm polițist militar pentru că un mecanic depune un efort atât fizic cât și psihic plus mii de ore de noapte.lucrate care te macină.. Da statutul asta e o mare vrăjeală pornit de undeva de la niste cabinete parlamentare și de prin judetul Hunedoara pentru o adunătură de voturi și mai grav este că peste tot la Infrabrii cu influență încă au nostalgii că doar pe vreme.PSDului a fost bine și aia au mărit salarii.. Și câștigătorii vor fi tot cei cu salarii mari adică cum am spus mai sus frecatorii de menta pentru că acolo în momenculator sunt vreo 90 de meserii care concura la.SC
Da.mai exista multe companii care au manevra toate combinatele Timbark Holz apoi Combinatele de la.Roman Hunedoara Zalău Slatina și unde au și grupa specială adică iasă.la.52 de ani la pensie pentru că plătesc contribuții de 38% in loc de 25% cum era înainte..
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Dec 2021, 01:49 | |
| Nu se duce nimeni in nici o instanta, nu da nimeni pe nimeni in judecata pentru nimic, pierderile sunt pierderi si aia e. La cat s-a furat in tara asta ce mai conteaza 2-3 lei pierdere. Si oricum a durat cateva ore nu 10 saptamani. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Dec 2021, 01:57 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Problema este ca pe valea Prahovei plimbam 100 de trenuri/zi din care 50 % sunt goale dar consumatoare de resurse din bugetul CFR Calatori societate de stat, ca asa ne place sa fim concurenti cu OTF privati desi nu prea avem cu ce concura (vagoane, locomotive, personal expirati si nereformati) in timp ce alte sectii n-au oferta de trenuri si calatorii sunt invitati la maxi-taxi sau masini personale, pe principiul descurcati-va dar sa ne dati totusi cota parte din impozite ca sa ne marim salariile la comanda sindicala, ca noi suntem CFR Calatori, cu statut privilegiat...
Cum am mai spus, pe o ruta bagam 100 de trenuri, cele de stat si inca 2-3 privati de merg unu dupa altu si pe alte rute nu a trecut un tren de x ani iar populatia merge cu ce poate, probabil saracii elevi se chinuie inghesuiti intr-o duba sau mai rau au renuntat la scoala. Nu e normal, nu e firesc, nu e demn pentru anul in care traim sa iti bati joc de populatie in acest hal. Sa lasi abandonate liniile si sa nu te intereseze de soarta populatiei ca tot om si contribuabil la bugetul local/de stat este si ala din Negresti Oas/Beius/Falticeni/Otelu Rosu/Oravita/Rodna/Motru si multe altele cum e si cel ce locuieste in Timisoara/Iasi/Cluj/Constanta etc. Un pachet minim social trebuia asigurat pe toate rutele feroviare din tara! 2-3 trenuri pe zi la ore de naveta tot trebuia sa fie! Nu plimbi dezastruosul 500 de km, il folosesti la naveta, pentru trenurile de lung parcurs aduci material rulant adecvat sau il faci cu locomotiva si vagoane, nu folosesti dezastruosul care e special fabricat pentru scurt parcusrs si naveta la lung parcurs si mai rau si de noapte. In ce alta tara din Europa este dezastruos care sa mearga toata noaptea? Doar in RO, zici ca e la nebuni. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Dec 2021, 02:03 | |
| - Adrian78 a scris:
- Totuși nu poți compara munca unui mecanic cu munca unui jandarm polițist militar pentru că un mecanic depune un efort atât fizic cât și psihic plus mii de ore de noapte.lucrate care te macină..
Da statutul asta e o mare vrăjeală pornit de undeva de la niste cabinete parlamentare și de prin judetul Hunedoara pentru o adunătură de voturi și mai grav este că peste tot la Infrabrii cu influență încă au nostalgii că doar pe vreme.PSDului a fost bine și aia au mărit salarii.. Și câștigătorii vor fi tot cei cu salarii mari adică cum am spus mai sus frecatorii de menta pentru că acolo în momenculator sunt vreo 90 de meserii care concura la.SC
Da.mai exista multe companii care au manevra toate combinatele Timbark Holz apoi Combinatele de la.Roman Hunedoara Zalău Slatina și unde au și grupa specială adică iasă.la.52 de ani la pensie pentru că plătesc contribuții de 38% in loc de 25% cum era înainte..
Nu e doar mecanicul la calea ferata, mai e si seful de tren, conductorul, seful de manevra, manevrantii, acarii, etc, ala care face zi de zi manevra de sta in frig si flutura steagul sau lanterna pe ger sau canicula, ce conditii are de munca? Eu unu nu as face functia de manevrant nici pentru 5000 de lei! Sunt conditii deosebit de grele de munca, noaptea in ger sa faci manevra, scoate 3 vagoane de la linia2 mergi pana in capul x, intra la linia 5, lasa 1 vagon apoi iesi iar si intri la linia 3 etc. Asta mi se pare cel mai greu, mecanicul de bine de rau are caldura in post dar ala sta agatat la urma convoiului si se tine de o bara inghetata. Iar toti angajatii de la calea ferata au noptile pierdute, se trezesc la 2-3 noaptea plus multe altele si toate astea ataca organismul, de aici si munca grea care normal era sa se plateasca corespunzator. Doar ca in RO nu e nimic normal. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 21 Dec 2021, 11:03 | |
| Corect Mircea de aia au fost băgate condițiile speciale.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 02 Ian 2022, 18:29 | |
| CFR Infrastructură
București 2 ianuarie 2022 Compania Națională CFRSA informeaza ca traficul feroviar este temporar oprit , pe raza SRCF Bucuresti,între Crivina si Brazi,din cauza unui incendiu produs la locomotiva DA a trenului 56300 GFR.Echipele de intervenție CFR si organele ISU se află la fata locului si intervin pentru stingerea incendiului,locomotiva fiind decuplata de la tren.Trenul circula pe firul I, iar la cererea ISU s-a interzis circulația si pe firul II. Precizam ca este afectată circulația a 4 trenuri de calatori(1635,5021,1636 și 11634), care staționează în gările adiacente, până la la redeschiderea circulației.
https://www.brasov.net/foto-video-locomotiva-in-flacari-un-tren-plin-cu-substante-chimice-a-luat-foc-traficul-feroviar-intre-brasov-si-bucuresti-este-complet-blocat/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 12 Ian 2022, 20:10 | |
| https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/tragic-o-tanara-de-22-de-ani-a-decedat-dupa-ce-masina-condusa-de-ea-a-fost-lovita-de-un-tren-care-circula-pe-ruta-timisoara-oradea-3893846/ |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 13 Ian 2022, 20:48 | |
| Locomotiva trenului IR 406 a rămas defectă după iesirea din statia Bodoc, se asteapta locomotiva de ajutor |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 16 Ian 2022, 21:54 | |
| https://www.realitatea.net/stiri/actual/masina-spulo-masina-in-care-se-aflau-si-doi-copii-a-fost-activat-planul-rosu_61e4686fecf112168c636dc6 |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 18 Ian 2022, 10:51 | |
| https://www.viata-libera.ro/eveniment/176097-accident-feroviar-la-sendreni
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 18 Ian 2022, 20:50 | |
| https://ziarharghita.ro/accident-mortal-un-adolescent-din-harghita-spulberat-de-tren |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1782 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 19 Ian 2022, 16:52 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
| | | | Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |