Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mar 2020, 14:49

Doamne ajuta! Am mai scapat de o mortaciune malaxoare. Poate asa scapam definitiv de aceste zdrente . La toate malaxoarele trebuie sa le fie cantata vesnica pomenire!

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mar 2020, 15:18

Alea mici sint mai rele, astea treaca mearga.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mar 2020, 16:38

tcm a scris:
Dr2005 a scris:
Se văd efectele soluţiei nefericite de a monta rezervorul de motorină deasupra motorului în vederea eliminării pompei de motorină. Parcă am mai scris asta pe aici când s-a apucat Reloc de modificarea asta...
Proiectul făcut de MARUB presupunea montarea rezervorului sub podea, doar că CFR Călători s-a sucit între timp, iar toate automotoarele au fost modificate pe măsură ce treceau prin RG la Reloc. Să vedem dacă îl mai repară, de ceva vreme s-a autorizat Petroutilaj Câmpina şi pentru AM1000.
Aşteptăm raportul AGIFER pentru a vedea cauzele.
Ce sa mai repare de el , vagonul motor este ars aproape complet ; astea sunt efectele materialului rulant din perioada interbelica , carpelilor tipic romanesti si a mententantei... What a Face Poate daca este pe undeva un motor bun sa il lege la remorca. Scrie in articol ca cel mai probabil a fost scurt-circuit.
Apropo , in Anglia au fost retrase automotoarele "Pacer" pe motiv ca sunt vechi (fabricate in ani 1980). Ar putea fi cumparate cateva , iar Malaxele sa ajunga unde le este locul , in muzee.
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Northe10
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Northe11


Nu are rost sa aduci din Anglia gasesti o gramada de alternative de automotoare second si cele X72500 aduse de Regiotrans ar fi fost bune sa fie bagate pe trenuri IR in locul automotoarelor Desiro care ar trebui sa fie numai pe rang de tren regio
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4464
Data de inscriere : 27/06/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mar 2020, 17:12

Adrian78 a scris:


Nu are rost sa aduci din Anglia gasesti o gramada de alternative de automotoare second si cele X72500 aduse de Regiotrans ar fi fost bune sa fie bagate pe trenuri IR in locul automotoarelor Desiro care ar trebui sa fie numai pe rang de tren regio
Ziceam doar ca idee , avand in vedere ca locuiesc in regat si ca am calatorit o perioada cu trenurile lor. Banuiesc ca exista material rulant decent de vanzare in tarile in care s-a invetat apa calda.
Sus In jos
https://www.facebook.com/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeVin 27 Mar 2020, 15:06

Kapпaтй a scris:
Doamne ajuta! Am mai scapat de o mortaciune malaxoare. Poate asa scapam definitiv de aceste zdrente . La toate malaxoarele trebuie sa le fie cantata vesnica pomenire!

Pare greu de crezut pentru unii, dar strainii depling disparitia completa aa acestor Malaxe. Probabil din cauza ca ei sint obisnuiti sa aiba trenuri ,,nostalgice" pentru anumite evenimente, compuse din vechile vehicule feroviare.

la noi nu se pastreaza nimic pentru expunere, nu mai zic pentru a fi in functiune.

Il 23 marzo 2020, si scrive una triste pagine per le ferrovie europee.

https://www.ferrovie.info/index.php/it/13-treni-reali/13535-ferrovie-romania-rogo-nella-notte-addio-alle-storiche-malaxa-video
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeVin 27 Mar 2020, 15:22

Pai pentru turistic da, e ok dar nu in exploatarea zilnica, cum ar fi sa mearga neamtul la serviciu cu malaxa, nici nu ar urca in asemenea tomberon el e invatat cu ICE si in secunda 2 ar renunta la transportul feroviar. La noi ........ lasa asa ca merge la prostime.

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeVin 27 Mar 2020, 16:11

Sunt obişnuiţi pe naiba, pe rutele secundare şi pe alea de navetă din Germania standardul e Desiro sau etajatul, eventual cu stat în picioare sau stat pe scările care duc la etaj ori care delimitează zonele low-floor la Desiro şi alte automotoare similare ca design. În jurul Berlinului chiar şi unde ai 4 fire (două de S-Bahn cu opriri mai dese şi 2 curente pe care merg R-uri şi RE-uri cu opriri o idee mai rare) se merge ciorchine, asta cu S-Bahn o dată la 5-10 minute şi cu Regio o dată la 30 minute. Logic, mulţi aşteaptă R-urile că unde S-Bahn face 40 minute, R-ul face 20. Preţul oricum e acelaşi la ambele.

E drept, nu au trenuri cu scaune de plastic, dar prea mare diferenţă de confort nu e.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeVin 27 Mar 2020, 16:21

Chiar nu ti-am cerut tie parerea niciodata! Nu inteleg de ce te bagi in seama aiurea.

In Germania ai mocheta pufoasa la ICE si la IC in schimb la noi nici la cel mai nou vagon nu ai confort la scaune nu mai zic de mocheta pe jos.

Si nu am nevoie de parerile tale, pastreza pentru tine sau abureste pe altii.

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 476
Reputatie : 5047
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeVin 27 Mar 2020, 22:11

ba aliosha, reprezinti forumul, poarta-te ca atare, ba, parca-i fi copil de gradinita!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeSam 28 Mar 2020, 14:49

La Regio nu ai nicio mochetă, fie ea pufoasă sau nu. Aşa arată majoritatea trenurilor la cap de secţie dimineaţa, când e curat vagonul. La Berlin nu mai ajunge aşa:
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Dsc04410

Automotor:
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Dsc05710

Ăsta e standardul pentru peste 90% din nemţi, că nu toţi merg cu ICE-ul. Şi dacă nu mă crezi, aruncă o privire pe site-ul DB:
https://www.deutschebahn.com/en/group/im_blickpunkt/20190328_BPK_2019-3992878?contentId=1211342

Hai să-ţi şi traduc, că poate nu cunoşti limba engleză: În 2018, DB a avut:
- 148 milioane călători de lung parcurs (adică IC şi ICE)
- 2,43 miliarde călători de scurt parcurs (R, REX, S-Bahn)
Înseamnă 2,578 miliarde de călători în total, din care nici 6% au fost la lung parcurs.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeSam 28 Mar 2020, 23:25

Si nu ti se pare cu nimic superior standardul din pozele puse chiar de tine fata de malaxa sau 20-54/55? Ori alte cazaturi?
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7374
Data de inscriere : 18/11/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 06 Apr 2020, 09:35

https://clubferoviar.ro/un-vagon-al-unui-trena-luat-foc/?fbclid=IwAR2IxJ5_s2UTlIY3OZ9udiLwARm6_q2TBO6PwQjpobWymj2_8jg4PIbArYY

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cadavrul-carbonizat-al-unei-persoane-gasit-intr-un-vagon-de-tren-care-a-luat-foc-foto.html?fbclid=IwAR2jSLhohL85WZO6rnI4ybiMXIxCQZysXtyIDmZDQ5NZr5spR7P7M0j9aKw

Al 3-lea vagon 20-49 200 s-a facut scrum si a facut prima victima care a ars. E singurul tip de vagon modernizat care e pericol public. Anu trecut un vagon ca acesta a afectat un etajat din compunerea IR Bucuresti-Tg. Jiu. Cu ceva ani in urma mirosul de la baie ajungea in instalatia de climatizare a vagonului.
Aceste vagoane ar trebui scoase definitiv din circulatie, sau facute 20-49 noua serie 100. Au probleme tehnice grave.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 06 Apr 2020, 10:21

Şi, totuşi, vagoanele astea au circulat ceva ani, incidentele au apărut după ultimul RP. Ceva a fost în neregulă undeva.

Pe de altă parte, de-a lungul timpului au ars zeci, poate sute de vagoane 20-57 şi nu au fost pericol public.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 06 Apr 2020, 10:24

Pentru ca in general vagoanele au ars in revizii sau pe linii e garare fiind aprinse de boschetari.

de ceva timp vagoanele incep sa arda in compunerea trenurilor.Aici este diferenta.

vagoanele nu trebuie sa aiba ceva materiale ignifugate care sa intirzie propagarea focului pina la evacuarea completa a pasagerilor? scenariu in cazul in care vagonul este plin.

ca ,,UE" ,,UE" nu mai e voie cu azbest.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7374
Data de inscriere : 18/11/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitimeLun 06 Apr 2020, 10:40

Primul 20-49 200 a ars in 2012 in compunerea Suceava-Mangalia inainte de plecare. O alta mare problema e ca multe vagoane au ramas fara extinctor. Anul trecu vagonul 20-49 200 din compunerea Botosani-Timisoara nu avea extinctor...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: