| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 14:49 | |
| Doamne ajuta! Am mai scapat de o mortaciune malaxoare. Poate asa scapam definitiv de aceste zdrente . La toate malaxoarele trebuie sa le fie cantata vesnica pomenire! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 15:18 | |
| Alea mici sint mai rele, astea treaca mearga. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 16:38 | |
| |
|
| |
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4464 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 23 Mar 2020, 17:12 | |
| - Adrian78 a scris:
Nu are rost sa aduci din Anglia gasesti o gramada de alternative de automotoare second si cele X72500 aduse de Regiotrans ar fi fost bune sa fie bagate pe trenuri IR in locul automotoarelor Desiro care ar trebui sa fie numai pe rang de tren regio Ziceam doar ca idee , avand in vedere ca locuiesc in regat si ca am calatorit o perioada cu trenurile lor. Banuiesc ca exista material rulant decent de vanzare in tarile in care s-a invetat apa calda. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 27 Mar 2020, 15:06 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Doamne ajuta! Am mai scapat de o mortaciune malaxoare. Poate asa scapam definitiv de aceste zdrente . La toate malaxoarele trebuie sa le fie cantata vesnica pomenire!
Pare greu de crezut pentru unii, dar strainii depling disparitia completa aa acestor Malaxe. Probabil din cauza ca ei sint obisnuiti sa aiba trenuri ,,nostalgice" pentru anumite evenimente, compuse din vechile vehicule feroviare. la noi nu se pastreaza nimic pentru expunere, nu mai zic pentru a fi in functiune. Il 23 marzo 2020, si scrive una triste pagine per le ferrovie europee.https://www.ferrovie.info/index.php/it/13-treni-reali/13535-ferrovie-romania-rogo-nella-notte-addio-alle-storiche-malaxa-video |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 27 Mar 2020, 15:22 | |
| Pai pentru turistic da, e ok dar nu in exploatarea zilnica, cum ar fi sa mearga neamtul la serviciu cu malaxa, nici nu ar urca in asemenea tomberon el e invatat cu ICE si in secunda 2 ar renunta la transportul feroviar. La noi ........ lasa asa ca merge la prostime. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 27 Mar 2020, 16:11 | |
| Sunt obişnuiţi pe naiba, pe rutele secundare şi pe alea de navetă din Germania standardul e Desiro sau etajatul, eventual cu stat în picioare sau stat pe scările care duc la etaj ori care delimitează zonele low-floor la Desiro şi alte automotoare similare ca design. În jurul Berlinului chiar şi unde ai 4 fire (două de S-Bahn cu opriri mai dese şi 2 curente pe care merg R-uri şi RE-uri cu opriri o idee mai rare) se merge ciorchine, asta cu S-Bahn o dată la 5-10 minute şi cu Regio o dată la 30 minute. Logic, mulţi aşteaptă R-urile că unde S-Bahn face 40 minute, R-ul face 20. Preţul oricum e acelaşi la ambele.
E drept, nu au trenuri cu scaune de plastic, dar prea mare diferenţă de confort nu e. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 27 Mar 2020, 16:21 | |
| Chiar nu ti-am cerut tie parerea niciodata! Nu inteleg de ce te bagi in seama aiurea.
In Germania ai mocheta pufoasa la ICE si la IC in schimb la noi nici la cel mai nou vagon nu ai confort la scaune nu mai zic de mocheta pe jos.
Si nu am nevoie de parerile tale, pastreza pentru tine sau abureste pe altii. |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 27 Mar 2020, 22:11 | |
| ba aliosha, reprezinti forumul, poarta-te ca atare, ba, parca-i fi copil de gradinita! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 28 Mar 2020, 14:49 | |
| La Regio nu ai nicio mochetă, fie ea pufoasă sau nu. Aşa arată majoritatea trenurilor la cap de secţie dimineaţa, când e curat vagonul. La Berlin nu mai ajunge aşa: Automotor: Ăsta e standardul pentru peste 90% din nemţi, că nu toţi merg cu ICE-ul. Şi dacă nu mă crezi, aruncă o privire pe site-ul DB: https://www.deutschebahn.com/en/group/im_blickpunkt/20190328_BPK_2019-3992878?contentId=1211342 Hai să-ţi şi traduc, că poate nu cunoşti limba engleză: În 2018, DB a avut: - 148 milioane călători de lung parcurs (adică IC şi ICE) - 2,43 miliarde călători de scurt parcurs (R, REX, S-Bahn) Înseamnă 2,578 miliarde de călători în total, din care nici 6% au fost la lung parcurs. _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 28 Mar 2020, 23:25 | |
| Si nu ti se pare cu nimic superior standardul din pozele puse chiar de tine fata de malaxa sau 20-54/55? Ori alte cazaturi? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 06 Apr 2020, 09:35 | |
| https://clubferoviar.ro/un-vagon-al-unui-trena-luat-foc/?fbclid=IwAR2IxJ5_s2UTlIY3OZ9udiLwARm6_q2TBO6PwQjpobWymj2_8jg4PIbArYY
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cadavrul-carbonizat-al-unei-persoane-gasit-intr-un-vagon-de-tren-care-a-luat-foc-foto.html?fbclid=IwAR2jSLhohL85WZO6rnI4ybiMXIxCQZysXtyIDmZDQ5NZr5spR7P7M0j9aKw
Al 3-lea vagon 20-49 200 s-a facut scrum si a facut prima victima care a ars. E singurul tip de vagon modernizat care e pericol public. Anu trecut un vagon ca acesta a afectat un etajat din compunerea IR Bucuresti-Tg. Jiu. Cu ceva ani in urma mirosul de la baie ajungea in instalatia de climatizare a vagonului. Aceste vagoane ar trebui scoase definitiv din circulatie, sau facute 20-49 noua serie 100. Au probleme tehnice grave. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 06 Apr 2020, 10:21 | |
| Şi, totuşi, vagoanele astea au circulat ceva ani, incidentele au apărut după ultimul RP. Ceva a fost în neregulă undeva.
Pe de altă parte, de-a lungul timpului au ars zeci, poate sute de vagoane 20-57 şi nu au fost pericol public. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 06 Apr 2020, 10:24 | |
| Pentru ca in general vagoanele au ars in revizii sau pe linii e garare fiind aprinse de boschetari.
de ceva timp vagoanele incep sa arda in compunerea trenurilor.Aici este diferenta.
vagoanele nu trebuie sa aiba ceva materiale ignifugate care sa intirzie propagarea focului pina la evacuarea completa a pasagerilor? scenariu in cazul in care vagonul este plin.
ca ,,UE" ,,UE" nu mai e voie cu azbest. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 06 Apr 2020, 10:40 | |
| Primul 20-49 200 a ars in 2012 in compunerea Suceava-Mangalia inainte de plecare. O alta mare problema e ca multe vagoane au ramas fara extinctor. Anul trecu vagonul 20-49 200 din compunerea Botosani-Timisoara nu avea extinctor... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|