Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 14:43

De ce nu inlocuiesc traversele de lemn cu unele de beton?
In zone umede precum aceasta cred ca s-ar comporta mai bine.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 15:14

Apropo de traverse: exista vreo reglementare sau instructie care sa impuna utilizarea traverselor din lemn la linii cu curbe sub o anumita raza ? Ma gandesc ca traversele din lemn la curbe stranse sunt mai bune decat traversele din beton, din cauza faptului ca traversele din lemn au o elasticitate mai mare- adica absorb mai bine fortele care apar in cale la curbe stranse!

De exemplul pe linii precum Oravita- Anina (unde sunt curbe cu raza de 100 m) sau pe linia Cretesti- Husi (unde sunt curbe si cu raze de 120 m) , daca sa zicem nu ar fi problema banilor, dpdv tehnic, ar putea fi montate numai traverse din beton ?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 15:44

Ia uitati-va la fratii nostri cehi cum se face:

https://www.youtube.com/watch?v=fKXoHXDwOAQ

La minutul 0:27 se vede cum "balastul" - pamint trebuie convins cu lopata si furca sa se desprinda de pe traverse. La noi nu sint sigur ca traversele s-ar mai tine de sina.
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4276
Data de inscriere : 01/09/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 16:24

ldh80 a scris:
Apropo de traverse: exista vreo reglementare sau instructie care sa impuna utilizarea traverselor din lemn la linii cu curbe sub o anumita raza ? Ma gandesc ca traversele din lemn la curbe stranse sunt mai bune decat traversele din beton, din cauza faptului ca traversele din lemn au o elasticitate mai mare- adica absorb mai bine fortele care apar in cale la curbe stranse!

De exemplul pe linii precum Oravita- Anina (unde sunt curbe cu raza de 100 m) sau pe linia Cretesti- Husi (unde sunt curbe si cu raze de 120 m) , daca sa zicem nu ar fi problema banilor, dpdv tehnic, ar putea fi montate numai traverse din beton ?
S-ar putea monta traverse de beton daca s-ar reface si terasamentul cu inclinarea liniei.
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 17:02

ldh80 a scris:
Apropo de traverse: exista vreo reglementare sau instructie care sa impuna utilizarea traverselor din lemn la linii cu curbe sub o anumita raza ? Ma gandesc ca traversele din lemn la curbe stranse sunt mai bune decat traversele din beton, din cauza faptului ca traversele din lemn au o elasticitate mai mare- adica absorb mai bine fortele care apar in cale la curbe stranse!

De exemplul pe linii precum Oravita- Anina (unde sunt curbe cu raza de 100 m) sau pe linia Cretesti- Husi (unde sunt curbe si cu raze de 120 m) , daca sa zicem nu ar fi problema banilor, dpdv tehnic, ar putea fi montate numai traverse din beton ?

Lemnul nu e chiar elastic. Dimpotrivă, de la umezează are tendinţa de a se strânge. Însă are avantajul că e mult mai uşor de prelucrat, practic traversele pentru o curbă (sau cele speciale, de exemplu la aparatele de cale) se pot găuri pentru tirfoane chiar la faţa locului, în vreme ce cele de beton se fac pe comandă pentru curbă, fiecare având ordinea sa. Cu toate astea, lemnul are multe dezavantaje, de exemplu are durata de viaţă mult mai mică, iar dacă nu e bine impregnat putrezeşte sau e atacat de cari. Şi betonul precomprimat poate fi crăpa dacă traversa e realizată prost dar, per ansamblu, are o rezistenţă în timp mult mai mare. Acum toate modernizările se fac cu traverse din beton, inclusiv la curbe şi la aparatele de cale.

Evident, orice refacţie implică şi refacerea terasamentului, pentru asigurarea supraînălţării corespunzătoare a curbelor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 17:12

CFR Infra are utilajele necesare pentru astfel de modernizari "automatizate"?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 18:58

RCCF au cumparat acuma doua saptamani 5 vagoane cu traverse de lemn impregnate din Austria
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 20:59

Regio Calatori nu o sa faca mari reparatii, linia nefiind in proprietate. Ei trebuie sa o restituie ,,cel putin" la fel cum a luat- o. Apăi care ar fi fraieru sa o ia cu traverse de lemn si sa- i puna de beton? Sa o ia cu prisma de piatra colmatata si sa- i bage vagoane de piatra?

Bine, nu le iau apararea, că si ei puteau măcar scurgerile sa le intretina.

--------
Normal ca au luat traverse din Austria, raportul AGIFER referitir la cazul din Dej Calatori cînd a deraiat 1765 e destul de clar, raportat la ,,traversele" furnizate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Mai 2019, 13:41

https://www.slatinata.ro/evenimente/4155-accident-feroviar-la-piatra-olt-video
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Mai 2019, 21:30

Accidentul ala a fost acum vreo 5 ani, ii cunosteam pe respectivii din Turnu...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeMier 15 Mai 2019, 10:59

https://m.stirileprotv.ro/lbin/amp/index.php?article_id=3819594&fbclid=IwAR1DXka6TxzyFVZZfssRooOe7TVIfq6RoHYK2hhyYkrvM0ho4fHvEOgUTHA
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeMier 15 Mai 2019, 12:22

Titlu de ziaristi.
Se vede ca trenul trece pe firul celalalt.
Nu cumva mecanicul a vrut sa se inchida complet bariera ca sa nu indice semnalul ,,avarie" la pasaj?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeMier 15 Mai 2019, 16:13

dan tm a scris:
Titlu de ziaristi.
Se vede ca trenul trece pe firul celalalt.
Nu cumva mecanicul a vrut sa se inchida complet bariera ca sa nu indice semnalul ,,avarie" la pasaj?

Cred ca în situația de mai sus nu știu dacă se pune semnalul pe liber dacă e talonata bariera aia ca eu cred ca acolo era semnal de întrare fără semnal de avarie
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeMier 15 Mai 2019, 17:21

Inseamna ca IDM l-a rugat pe mecanic sa vada ce este la bariera, poate ca era ceva indicatie pe luminoschema, asta a vazut, a coborit bariera si totul a intrat in normal.

Oricum si daca venea un tren de contra tot nu lovea masina aia, nici barierele nu sint lipite de firul de rulare.
Sus In jos
Petre_IFTE

Petre_IFTE


Numarul mesajelor : 472
Varsta : 58
Localizare : Arad
Reputatie : 5514
Data de inscriere : 06/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitimeDum 26 Mai 2019, 19:54

“Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că pe secţia de cale ferată 200 Arad – Radna, în zona staţiei CF Milova (judeţul Arad), locomotiva trenului Regio2046, care se deplasează pe relaţia Arad– Simeria, a deraiat”, potrivit Poliției Române.
https://www.europafm.ro/arad-locomotiva-unui-tren-de-calatori-a-deraiat/#

Aici sunt si poze:
https://realitateadearad.net/index.php/2019/05/26/arad-locomotiva-deraiata-duminica-in-judetul-arad-circulatia-feroviara-pe-ruta-arad-bucuresti-blocata/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 18 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: