| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 14:43 | |
| De ce nu inlocuiesc traversele de lemn cu unele de beton? In zone umede precum aceasta cred ca s-ar comporta mai bine.
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 15:14 | |
| Apropo de traverse: exista vreo reglementare sau instructie care sa impuna utilizarea traverselor din lemn la linii cu curbe sub o anumita raza ? Ma gandesc ca traversele din lemn la curbe stranse sunt mai bune decat traversele din beton, din cauza faptului ca traversele din lemn au o elasticitate mai mare- adica absorb mai bine fortele care apar in cale la curbe stranse!
De exemplul pe linii precum Oravita- Anina (unde sunt curbe cu raza de 100 m) sau pe linia Cretesti- Husi (unde sunt curbe si cu raze de 120 m) , daca sa zicem nu ar fi problema banilor, dpdv tehnic, ar putea fi montate numai traverse din beton ? |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 15:44 | |
| Ia uitati-va la fratii nostri cehi cum se face:
https://www.youtube.com/watch?v=fKXoHXDwOAQ
La minutul 0:27 se vede cum "balastul" - pamint trebuie convins cu lopata si furca sa se desprinda de pe traverse. La noi nu sint sigur ca traversele s-ar mai tine de sina. |
|
| |
AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4276 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 16:24 | |
| - ldh80 a scris:
- Apropo de traverse: exista vreo reglementare sau instructie care sa impuna utilizarea traverselor din lemn la linii cu curbe sub o anumita raza ? Ma gandesc ca traversele din lemn la curbe stranse sunt mai bune decat traversele din beton, din cauza faptului ca traversele din lemn au o elasticitate mai mare- adica absorb mai bine fortele care apar in cale la curbe stranse!
De exemplul pe linii precum Oravita- Anina (unde sunt curbe cu raza de 100 m) sau pe linia Cretesti- Husi (unde sunt curbe si cu raze de 120 m) , daca sa zicem nu ar fi problema banilor, dpdv tehnic, ar putea fi montate numai traverse din beton ? S-ar putea monta traverse de beton daca s-ar reface si terasamentul cu inclinarea liniei. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 17:02 | |
| - ldh80 a scris:
- Apropo de traverse: exista vreo reglementare sau instructie care sa impuna utilizarea traverselor din lemn la linii cu curbe sub o anumita raza ? Ma gandesc ca traversele din lemn la curbe stranse sunt mai bune decat traversele din beton, din cauza faptului ca traversele din lemn au o elasticitate mai mare- adica absorb mai bine fortele care apar in cale la curbe stranse!
De exemplul pe linii precum Oravita- Anina (unde sunt curbe cu raza de 100 m) sau pe linia Cretesti- Husi (unde sunt curbe si cu raze de 120 m) , daca sa zicem nu ar fi problema banilor, dpdv tehnic, ar putea fi montate numai traverse din beton ? Lemnul nu e chiar elastic. Dimpotrivă, de la umezează are tendinţa de a se strânge. Însă are avantajul că e mult mai uşor de prelucrat, practic traversele pentru o curbă (sau cele speciale, de exemplu la aparatele de cale) se pot găuri pentru tirfoane chiar la faţa locului, în vreme ce cele de beton se fac pe comandă pentru curbă, fiecare având ordinea sa. Cu toate astea, lemnul are multe dezavantaje, de exemplu are durata de viaţă mult mai mică, iar dacă nu e bine impregnat putrezeşte sau e atacat de cari. Şi betonul precomprimat poate fi crăpa dacă traversa e realizată prost dar, per ansamblu, are o rezistenţă în timp mult mai mare. Acum toate modernizările se fac cu traverse din beton, inclusiv la curbe şi la aparatele de cale. Evident, orice refacţie implică şi refacerea terasamentului, pentru asigurarea supraînălţării corespunzătoare a curbelor. _________________ :TTT:
|
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 17:12 | |
| CFR Infra are utilajele necesare pentru astfel de modernizari "automatizate"? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 18:58 | |
| RCCF au cumparat acuma doua saptamani 5 vagoane cu traverse de lemn impregnate din Austria |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr 2019, 20:59 | |
| Regio Calatori nu o sa faca mari reparatii, linia nefiind in proprietate. Ei trebuie sa o restituie ,,cel putin" la fel cum a luat- o. Apăi care ar fi fraieru sa o ia cu traverse de lemn si sa- i puna de beton? Sa o ia cu prisma de piatra colmatata si sa- i bage vagoane de piatra?
Bine, nu le iau apararea, că si ei puteau măcar scurgerile sa le intretina.
-------- Normal ca au luat traverse din Austria, raportul AGIFER referitir la cazul din Dej Calatori cînd a deraiat 1765 e destul de clar, raportat la ,,traversele" furnizate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 08 Mai 2019, 13:41 | |
| https://www.slatinata.ro/evenimente/4155-accident-feroviar-la-piatra-olt-video |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 09 Mai 2019, 21:30 | |
| Accidentul ala a fost acum vreo 5 ani, ii cunosteam pe respectivii din Turnu... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 15 Mai 2019, 10:59 | |
| https://m.stirileprotv.ro/lbin/amp/index.php?article_id=3819594&fbclid=IwAR1DXka6TxzyFVZZfssRooOe7TVIfq6RoHYK2hhyYkrvM0ho4fHvEOgUTHA |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 15 Mai 2019, 12:22 | |
| Titlu de ziaristi. Se vede ca trenul trece pe firul celalalt. Nu cumva mecanicul a vrut sa se inchida complet bariera ca sa nu indice semnalul ,,avarie" la pasaj? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 15 Mai 2019, 16:13 | |
| - dan tm a scris:
- Titlu de ziaristi.
Se vede ca trenul trece pe firul celalalt. Nu cumva mecanicul a vrut sa se inchida complet bariera ca sa nu indice semnalul ,,avarie" la pasaj? Cred ca în situația de mai sus nu știu dacă se pune semnalul pe liber dacă e talonata bariera aia ca eu cred ca acolo era semnal de întrare fără semnal de avarie |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 15 Mai 2019, 17:21 | |
| Inseamna ca IDM l-a rugat pe mecanic sa vada ce este la bariera, poate ca era ceva indicatie pe luminoschema, asta a vazut, a coborit bariera si totul a intrat in normal.
Oricum si daca venea un tren de contra tot nu lovea masina aia, nici barierele nu sint lipite de firul de rulare. |
|
| |
Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5514 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 26 Mai 2019, 19:54 | |
| “Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că pe secţia de cale ferată 200 Arad – Radna, în zona staţiei CF Milova (judeţul Arad), locomotiva trenului Regio2046, care se deplasează pe relaţia Arad– Simeria, a deraiat”, potrivit Poliției Române. https://www.europafm.ro/arad-locomotiva-unui-tren-de-calatori-a-deraiat/#
Aici sunt si poze: https://realitateadearad.net/index.php/2019/05/26/arad-locomotiva-deraiata-duminica-in-judetul-arad-circulatia-feroviara-pe-ruta-arad-bucuresti-blocata/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|