Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 06 Iun 2019, 23:51

Dai bah că doară nu ii dai de la ma-ta

https://www.g4media.ro/newsweek-ro-compania-nationala-de-drumuri-a-platit-10-000-de-euro-lui-chirieac-pentru-stiri-pozitive.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 11:10

Adrian78 a scris:
Foarte interesant modernizare de vagon cu 500000 de euro cand 21-87 alea economice au fost 570000 euro noi si apte 160 nu m-ar mira ca 500000 de euro sa fie modernizarile 20+68
570.000 euro FĂRĂ TVA, la banii din 2008, cu salariul minim pe economie vreo 800 lei... probabil acum un astfel de vagon e vreo 7 - 800.000 + TVA lejer, dacă nu chiar mai mult, mai ales că acum vagonul trebuie să fie certificat de interoperabilitate de către un organism notificat (atunci se certifica doar NNTR).
Pentru modernizările de 20-68 se poate căuta pe SICAP suma: https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100043146
Suma maximă este de 2.520.000 lei cu TVA pentru un vagon, la 4,75 lei pentru un euro înseamnă 530.000 euro. Dar asta e suma maximă, probabil s-a licitat cu câţiva lei sub suma asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 13:55

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Foarte interesant modernizare de vagon cu 500000 de euro cand 21-87 alea economice au fost 570000 euro noi si apte 160 nu m-ar mira ca 500000 de euro sa fie modernizarile 20+68
570.000 euro FĂRĂ TVA, la banii din 2008, cu salariul minim pe economie vreo 800 lei... probabil acum un astfel de vagon e vreo 7 - 800.000 + TVA lejer, dacă nu chiar mai mult, mai ales că acum vagonul trebuie să fie certificat de interoperabilitate de către un organism notificat (atunci se certifica doar NNTR).
Pentru modernizările de 20-68 se poate căuta pe SICAP suma: https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100043146
Suma maximă este de 2.520.000 lei cu TVA pentru un vagon, la 4,75 lei pentru un euro înseamnă 530.000 euro. Dar asta e suma maximă, probabil s-a licitat cu câţiva lei sub suma asta.

Si la 530000 de euro sa modernizezi un 20-50 in 20-68 iasa profit destul de marisor nu?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 15:22

Ati vazut postarea actritei Doinita Oancea de pe Facebook ? CFR Mizerie.

Pe asta nu o mai da nimeni in judecata pentru denigrarea imagini de caca# a CFR-ului. Niste penali si mizeri de asta mai au putin si il falimenteaza mai inainte de termen.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 16:45

După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 17:18

Dr2005 a scris:
După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.
.

Cum nu e mare Dragoș când un vagon nou de 200 km/h se învârte pe la 1.2 mil de euro

Uite ai ratat șansa 🤣🤣🤣

https://clubferoviar.ro/eugen-teodorovici-comisar-european/
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 17:45

Katalyn a scris:
Ati vazut postarea actritei Doinita Oancea de pe Facebook ? CFR Mizerie.

Pe asta nu o mai da nimeni in judecata pentru denigrarea imagini de caca# a CFR-ului. Niste penali si mizeri de asta mai au putin si il falimenteaza mai inainte de termen.
Mare vedeta... a pus o poza in care se vede ca stie sa editeze o fotografie...daca a facut-o ea Smile.Citeste si comentariile si vezi cate zic ca mizeria o fac tot calatorii...practic asta nu e atac direct la adresa CFR Calatori ci la educatia si civilizatia noastra...cu toate ca postarea nu s-a vrut sa curga in directia asta
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 17:57

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.
.

Cum nu e mare Dragoș când un vagon nou de 200 km/h se învârte pe la 1.2 mil de euro
Păi 520.000 e mai puţin de jumătate dintr-un milion şi două sute de mii de euro.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 07 Iun 2019, 20:25

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.
.

Cum nu e mare Dragoș când un vagon nou de 200 km/h se învârte pe la 1.2 mil de euro
Păi 520.000 e mai puţin de jumătate dintr-un milion şi două sute de mii de euro.

Ce naiba nu faci diferenta intre o modernizare cum e cea din 21-80 in 21-76-9xx sau ce o mai fi 20-50 in 20-68 si un vagon nou de 200 km/h
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 08 Iun 2019, 00:14

E la juma' de preţ. Ce diferenţă mai vrei? Ce pun ăia în cutia de 20-57 (nu de 20-50) - geamuri, scaune, bude ş.a. - pun şi producătorii de material rulant în vagoanele noi. Crezi că sunt aşa de ieftine piesele astea?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 08 Iun 2019, 16:46

https://mobilitate.eu/cfr-sa-statii-iasi/?fbclid=IwAR1_um9YvXhIKErL__NQczRACtThSNtMR-5eNwzhpfDxK8BRctNAJ3sBm14
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 08 Iun 2019, 19:39

Adrian78 a scris:
https://mobilitate.eu/cfr-sa-statii-iasi/?fbclid=IwAR1_um9YvXhIKErL__NQczRACtThSNtMR-5eNwzhpfDxK8BRctNAJ3sBm14
Trebuia inclusa statia Suceava ca nu s-a facut pasaj subteran.
Referitor pe lista celor 47 de statii lipseste Tulcea Oras si Fetesti. E ciudat ca au inclus Filiasi care e pe Coridorul IV ramura sud.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 08 Iun 2019, 23:03

Păi astea 2 sunt modernizate, în proiectul ,,eurogărilor" din 2004. Ce să mai facă la ele?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 12:23


La Fetesti s-a facut doar cladirea, restul statiei a ramas ca inainte desi trebuia modernizat, in schimb Ciulnita e pe jumatate terminata si e inclusa pe lista.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 12:25

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23188723-analiza-decazut-trenurile-romanesti-calatori-poveste-lunga-plina-dezamagiri-promisiuni-neindeplinite.htm
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: