| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Iun 2019, 23:51 | |
| Dai bah că doară nu ii dai de la ma-ta
https://www.g4media.ro/newsweek-ro-compania-nationala-de-drumuri-a-platit-10-000-de-euro-lui-chirieac-pentru-stiri-pozitive.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 11:10 | |
| - Adrian78 a scris:
- Foarte interesant modernizare de vagon cu 500000 de euro cand 21-87 alea economice au fost 570000 euro noi si apte 160 nu m-ar mira ca 500000 de euro sa fie modernizarile 20+68
570.000 euro FĂRĂ TVA, la banii din 2008, cu salariul minim pe economie vreo 800 lei... probabil acum un astfel de vagon e vreo 7 - 800.000 + TVA lejer, dacă nu chiar mai mult, mai ales că acum vagonul trebuie să fie certificat de interoperabilitate de către un organism notificat (atunci se certifica doar NNTR). Pentru modernizările de 20-68 se poate căuta pe SICAP suma: https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100043146 Suma maximă este de 2.520.000 lei cu TVA pentru un vagon, la 4,75 lei pentru un euro înseamnă 530.000 euro. Dar asta e suma maximă, probabil s-a licitat cu câţiva lei sub suma asta. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 13:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Foarte interesant modernizare de vagon cu 500000 de euro cand 21-87 alea economice au fost 570000 euro noi si apte 160 nu m-ar mira ca 500000 de euro sa fie modernizarile 20+68
570.000 euro FĂRĂ TVA, la banii din 2008, cu salariul minim pe economie vreo 800 lei... probabil acum un astfel de vagon e vreo 7 - 800.000 + TVA lejer, dacă nu chiar mai mult, mai ales că acum vagonul trebuie să fie certificat de interoperabilitate de către un organism notificat (atunci se certifica doar NNTR). Pentru modernizările de 20-68 se poate căuta pe SICAP suma: https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100043146 Suma maximă este de 2.520.000 lei cu TVA pentru un vagon, la 4,75 lei pentru un euro înseamnă 530.000 euro. Dar asta e suma maximă, probabil s-a licitat cu câţiva lei sub suma asta. Si la 530000 de euro sa modernizezi un 20-50 in 20-68 iasa profit destul de marisor nu? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 15:22 | |
| Ati vazut postarea actritei Doinita Oancea de pe Facebook ? CFR Mizerie.
Pe asta nu o mai da nimeni in judecata pentru denigrarea imagini de caca# a CFR-ului. Niste penali si mizeri de asta mai au putin si il falimenteaza mai inainte de termen. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 16:45 | |
| După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 17:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.
. Cum nu e mare Dragoș când un vagon nou de 200 km/h se învârte pe la 1.2 mil de euro Uite ai ratat șansa 🤣🤣🤣 https://clubferoviar.ro/eugen-teodorovici-comisar-european/ |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 17:45 | |
| - Katalyn a scris:
- Ati vazut postarea actritei Doinita Oancea de pe Facebook ? CFR Mizerie.
Pe asta nu o mai da nimeni in judecata pentru denigrarea imagini de caca# a CFR-ului. Niste penali si mizeri de asta mai au putin si il falimenteaza mai inainte de termen. Mare vedeta... a pus o poza in care se vede ca stie sa editeze o fotografie...daca a facut-o ea .Citeste si comentariile si vezi cate zic ca mizeria o fac tot calatorii...practic asta nu e atac direct la adresa CFR Calatori ci la educatia si civilizatia noastra...cu toate ca postarea nu s-a vrut sa curga in directia asta |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 17:57 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.
.
Cum nu e mare Dragoș când un vagon nou de 200 km/h se învârte pe la 1.2 mil de euro Păi 520.000 e mai puţin de jumătate dintr-un milion şi două sute de mii de euro. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2019, 20:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- După cum am mai spus, preţurile de acum 10 ani nu mai sunt valabile. 520.000 euro pentru un vagon din care mai rămâne doar cutia şi cadrul de boghiu nu e chiar o sumă mare. Mai ales că societatea trebuie autorizată AFER, toate piesele trebuie şi ele certificate, vagonul în sine necesită şi el o punere în funcţiune la ASFR pe baza unui certificat de la ONFR sau alt organism notificat... iar astea costă de usucă.
.
Cum nu e mare Dragoș când un vagon nou de 200 km/h se învârte pe la 1.2 mil de euro Păi 520.000 e mai puţin de jumătate dintr-un milion şi două sute de mii de euro. Ce naiba nu faci diferenta intre o modernizare cum e cea din 21-80 in 21-76-9xx sau ce o mai fi 20-50 in 20-68 si un vagon nou de 200 km/h |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Iun 2019, 00:14 | |
| E la juma' de preţ. Ce diferenţă mai vrei? Ce pun ăia în cutia de 20-57 (nu de 20-50) - geamuri, scaune, bude ş.a. - pun şi producătorii de material rulant în vagoanele noi. Crezi că sunt aşa de ieftine piesele astea? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Iun 2019, 16:46 | |
| https://mobilitate.eu/cfr-sa-statii-iasi/?fbclid=IwAR1_um9YvXhIKErL__NQczRACtThSNtMR-5eNwzhpfDxK8BRctNAJ3sBm14 |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Iun 2019, 19:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://mobilitate.eu/cfr-sa-statii-iasi/?fbclid=IwAR1_um9YvXhIKErL__NQczRACtThSNtMR-5eNwzhpfDxK8BRctNAJ3sBm14
Trebuia inclusa statia Suceava ca nu s-a facut pasaj subteran. Referitor pe lista celor 47 de statii lipseste Tulcea Oras si Fetesti. E ciudat ca au inclus Filiasi care e pe Coridorul IV ramura sud. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Iun 2019, 23:03 | |
| Păi astea 2 sunt modernizate, în proiectul ,,eurogărilor" din 2004. Ce să mai facă la ele? _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iun 2019, 12:23 | |
| La Fetesti s-a facut doar cladirea, restul statiei a ramas ca inainte desi trebuia modernizat, in schimb Ciulnita e pe jumatate terminata si e inclusa pe lista.
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iun 2019, 12:25 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23188723-analiza-decazut-trenurile-romanesti-calatori-poveste-lunga-plina-dezamagiri-promisiuni-neindeplinite.htm |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|