Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Dum 17 Aug 2014, 23:59
Pai asa mai merg si eu, Regiotrans Bucuresti-Brasov si ajung in Brasov la 0:20, aici stau 3 ore si la 3:20 e legatura la Sibiu care acum e cu Desiro dar sa sti ca nu este gol deloc, cel putin vara este chiar plin cu multi pescari, anul trecut in vara nu exista loc de 4 scaune sa fie liber, toate erau ocupate cu cel putin 2-3 oameni deci un grad ridicat de calatori la plecare din Brasov . Ca eu merg asa cu acea stationare in Brasov de 3 ore este ca imi place sa merg cu trenul dar ia un om de pe strada la intamplare si ii spui asa, domnule daca trebuie sa mergi din Bucuresti la Sibiu noaptea unde nu este tren direct dar ai cu schimbare si stai 3 ore in Brasov de la 0 la 3, sti ce zice respectivul, dute........... domnule cu trenurile tale ca nu sunt nebun sa stau 3 ore in miez de noapte in gara ! Deci una este imaginea pe care o avem noi asupra trenurilor si alta este imaginea calatorilor care nu au treaba cu trenurile ci le folosesc doar daca au nevoie, pentru noi e usor de zis, il iei pe ala, te dai jos, stai x ore, si ai legatura ............. pentru ei nu este asa usor si lumea cauta sa calatoreasca cat mai direct, comod, ieftin si fara schimbari .
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 00:35
Trebuie văzut câte bilete se vând la 2801/2 pentru Bucureşti - Sibiu şi staţiile intermediare. Dar pun pariu că nu sunt prea multe.
_________________ :TTT:
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 09:09
Atunci il lasi tot anul pe ruta Sibiu-Mangalia si nu il mai obligi sa opreasca in toate corturile numite statii...dar sa plece mai tarziu din Sibiu sa poata pleca pe la 6:30 din Bucuresti iar ca RE sigur va fi plin cu calatori si sa se intoarca undeva pe la ora 21 in Buc. Undeva la 35lei pe timpul iernii ar fi un hit, multi ar pleca sa vada marea pt o zi chiar si iarna, sau sa bea o cafea sa manance la un restaurant pe malul marii, asa s-ar mai misca ceva in Mangalia si pe timpul iernii nu numai 3 luni vara...
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 11:06
Am mai discutat de 1625/1626 si rspunsul din partea Cfr a fost ca pana nu se termina coridorul nu cred ca il reintroduc in circulatie.Oricum ar fi bun,pe langa 1821/1822 si 1625/1626.Eu voi scrie si in Arad,le trimit si petitie si le voi scrie si pe site...
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 11:22
Dr2005 a scris:
Trebuie văzut câte bilete se vând la 2801/2 pentru Bucureşti - Sibiu şi staţiile intermediare. Dar pun pariu că nu sunt prea multe.
Daca n-ar fi vanzare de bilete Bucuresti-Sibiu, n-ar avea 3 etajate in compunere. Puneau un singur etajat si atat...
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 15:17
Ieri pe 1822 :
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 15:29
IonutCFR2009 a scris:
Dr2005 a scris:
Trebuie văzut câte bilete se vând la 2801/2 pentru Bucureşti - Sibiu şi staţiile intermediare. Dar pun pariu că nu sunt prea multe.
Daca n-ar fi vanzare de bilete Bucuresti-Sibiu, n-ar avea 3 etajate in compunere. Puneau un singur etajat si atat...
Da, e vânzare cu cei care merg pe litoral, nu cu cei care merg strict între Bucureşti şi Sibiu (sau alte bucăţele intermediare).
_________________ :TTT:
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 16:58
Daca ar introduce 1625/1626 ar putea sa faca cum e pe 1822 acum. Vagoane cusete,dormitor si clasa pe Arad-Mangalia si vagoane de Arad-Bucuresti. In Bucuresti sa ataseze vagoane Bucuresti-Mangalia si ar mai putea pune sa zicem vagoane de Brasov-Mangalia si zic eu ca ar multumi pe toata lumea.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 18 Aug 2014, 23:36
IR1822 a scris:
Daca ar introduce 1625/1626 ar putea sa faca cum e pe 1822 acum. Vagoane cusete,dormitor si clasa pe Arad-Mangalia si vagoane de Arad-Bucuresti. In Bucuresti sa ataseze vagoane Bucuresti-Mangalia si ar mai putea pune sa zicem vagoane de Brasov-Mangalia si zic eu ca ar multumi pe toata lumea.
Pe vremuri erau vagoane ce se atasau in Sibiu pe relatia Sibiu-Mangalia in sezon si Sibiu-Bucuresti in afara sezonului, dar cum pe vremuri toate mergeau mai bine e normal pentru CFR sa mearga mai prost fata de acum 20 de ani .
_________________
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 19 Aug 2014, 00:25
Hmm.. cred ca mai bine ar fi cu vagoane de Brasov. Are deja prea multe opriri, in Simeria sau Vintu de Jos (pana la urma unde se schimba locomotiva ? ca am intrat pe CFR Calatori si trenurile care vin de la Simeria schimba locomotiva acolo nu in Vintu.. ) in Brasov, in Bucuresti si in Constanta. Cred ca ar fi prea multe opriri si ar ajunge trenul prea tarziu la litoral daca ar fi vagoane de Sibiu.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 19 Aug 2014, 00:34
Da normal ca in Simeria schimba locomotiva, in Vintu opreste ca este nod de cale ferata, iar la 1626 daca ar fi sa ii puna vagoane in Sibiu ar dura maxim 10 minute in plus fata de oprirea care o va avea in Sibiu de 4-5 minute deci in total 14-15, nu cred ca 10 minute in plus conteaza si este asa mult de parca ar sta 3 ore asa zici ca dureaza mult sa ii puna vagoane si ajunge tarziu . Conteaza sa il bage iar in circulatie, asta conteaza in primul rand .
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 19 Aug 2014, 22:49
Dupa 16 Septembrie 1821/1822 apare ca ramne pe ruta Arad-Constanta-Arad , asa ar fi normal sa ramana tot timpul anului . Sa vedem ce va fi pe 1 Octombrie .
Pentru Bucuresti-Constanta 1987 se va muta la 7:30 iar 1583 se va muta la 9:45 .
_________________
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 20 Aug 2014, 19:22
Si vad ca scad la 2.16 min timpii celorlalte IR buc-Cta.Astfel trenul bv-buc-Cta va face 5.21.Nu e rau deloc.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 26 Aug 2014, 22:19
Ieri, în Radna, cu tracțiune dublă, 11 vagoane și un 71-70 la sfârșit: