|
| Info trafic - trenurile intarziate [3] | |
|
+52mtk marius_catalin84 c o r v i n DUAL Amiralul t1972 DPS AndreiSita98 matei vulcan @ndrey CRT AndreiCFRbv CristianSM dandel billy752-istu TVlad ALEXCFR florin94 get. Theo A. Rarau bobi Ikarus99 alliens cristy79 cardinal Cipri Andrei Neculai AeroX miguel1975 ets2oltromânia Capsuneanu Jhonyla Nesebar dan tm Andrey_tm alex1987 Petre_IFTE bubu TER200 mielutu zburator Vitosa Dr2005 alinx3330 Katalyn IonutCFR2009 laurentzu Luna Adrian78 marius664 cristi ar Adirmvl aris86 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Sam 22 Sept 2018, 13:04 | |
| - AndreiCFRbv a scris:
- Si cand o sa vada cat de incomode sunt cusetele folosite ca vagoane de clasa ce o sa mai zica?
Să vezi când or să vadă că stau în staţie de 3 ore şi privatul scrie pe Feisbuc că nu îi circulă trenul în ziua aia. A, stai, ăla parcă era Softrans. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Sam 22 Sept 2018, 15:19 | |
| - marius664 a scris:
Pai si crezi ca timpii de mers umflati vor rezolva problema intarzierilor? Timpii se tot umfla de vreo 15 ani incoace si se tot vor umfla, care crezi ca va fi efectul? Nu vor mai calatori cu trenul decat reducaretii si pomanagii...dar vad ca nici acestora din urma nu le convin intarzierile... Da, ar putea fi. Daca nu poti ajunge la ora 8 ci la 9, pai fi corect si spune ora 9, sa stie lumea la ce sa se astepte si sa actioneze in consecinta, nu zici ca ajunge la 8 si defapt e 9. Stai linistit ca efectul intarzierilor e mult mai grav decat al timpilor de mers mari. Daca omului ii spui ca face 4 ore in loc de 3 direct pe bilet inca de cand si-l cumpara stie la ce sa se astepte si cum sa isi faca programul, e drept poate merge cu altceva. Insa daca ii zici in mers si pe bilet ca face 3 ore si dupa ce e deja pe drum subit afla ca face 4 ore in loc de 3 si ii dai treburile peste cap din cauza asta nu numai ca nu mai merge cu trenul, dar se va simtii si inselat, mintit, etc. si zice si la tot neamul si cunostintele sa nu mai circule cu trenul si chiar cheama presa. La o cautare simpla pe google se poate vedea cate articole exista pe tema intarzierii trenurilor. - dan tm a scris:
- Ce e cu tine? unde schimbi tu trenul? faci atita scandal ca nici nu se mai intelege ce vrei sa spui.
Tu fa-ti programul de calatorit cum vrei la ce legaturi vrei. Imi cer scuze, am gresit stiu a fost scris sub impulsul si nervii de moment in care am intrat atunci datorita intarzierii. Nu doresc oricum nimanui sa aiba pagube in urma intarzierii trenurilor! Desi doar daca iti iei multe ore marja poti fi sigur. |
| | | CRT
Numarul mesajelor : 53 Reputatie : 4709 Data de inscriere : 26/02/2012
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Sam 22 Sept 2018, 16:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu cumva 1821/2 era limitat la Bucureşti L-J şi înainte de sezon?
Aradul nu a fost niciodata limitat L-J la Bucuresti. A circulat zilnic la CT pana prin martie anul asta, dupa care a fost scos in weekend. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Sam 22 Sept 2018, 16:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- CRT a scris:
- Se pare ca ce mi-au spus mai multi angajati CFR, unii nasi, altii de la supra control sau inspectori, se adevereste. Vor sa scoata Aradul (1821) ca sa-i faca loc privatului de la Astra.
Poate ca nu e asa, dar atunci de ce dracu l-au suspendat pana la 1 oct ? Nu cumva 1821/2 era limitat la Bucureşti L-J şi înainte de sezon? Astra Arad nici nu are cu ce, anul ăsta nu ştiu dacă a mai ţinut cineva socoteala de câte ori a ajuns trenul ATC la Constanţa cu locomotiva de ajutor a lui CFR Călători.
- Vitosa a scris:
- Și tot pe aceleași surse la anul in perioada estivală acelaș privat va ajunge și-n Mangalia.
Poate împins de călători, că altfel nu văd cum. Sau cu 62-1205 care nu are încălzire tren? Sau poate cu un IC2, presupunând că reuşesc să îl oprească până la Mangalia, că altfel o să vedem la ştiri că a ajuns primul tren în Vama Veche... Ca de obicei spui niște prostii mai mari și decât tine. 1). IR1822-1/1821-2 București-Constanța-București abia din martie anul curent nu a circulat dar doar vinerea sâmbăta și duminica când circulă 1689/1688 deși acesta nu ajunge la Constanța. De unde ai scos gogorița cu L-J nu te-am înțeles... 2). ATC doar de două ori a primit locomotivă de ajutor din partea OTF străin, o dată din partea CFR Călători de le-a dus trenul Fetești-Constanta-Bucuresti, și a doua oară din partea CFR Marfă (în direcția Constanța) când lui EC1-124 i s-a rupt pantograful la stația Dorobanțu. A că li s-a cuplat trenul lor de cel al CFR Călători și ocoliți pe la Piatra Olt asta e altă găselniță și a fost venită din partea CFR SA. 3). Cu IC2 drăguțule, iar afirmația ta cu presupunând că reușesc să îl oprească până la Mangalia iar e o gogoriță imensă în caz că nu știai că la probele de 160 km/h efectuate între Arad-Curtici și îndărăt automotorul s-a comportat exemplar. Și bineînțeles că vor fi folosite pe acolo pe unde infrastructura mai permite 120 km/h, deja trasele le știm. Doamne nu te simți tu bine până nu te dai umpic în spectacol. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Sam 22 Sept 2018, 21:08 | |
| Pe un alt forum s-a primit raspuns de la AFER Romania si echivalent AFER Danemarca raportat la IC 2
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=206.105 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 23 Sept 2018, 00:58 | |
| - Vitosa a scris:
- Cu IC2 drăguțule, iar afirmația ta cu presupunând că reușesc să îl oprească până la Mangalia iar e o gogoriță imensă în caz că nu știai că la probele de 160 km/h efectuate între Arad-Curtici și îndărăt automotorul s-a comportat exemplar. Și bineînțeles că vor fi folosite pe acolo pe unde infrastructura mai permite 120 km/h, deja trasele le știm.
Doamne nu te simți tu bine până nu te dai umpic în spectacol. Un singur test, făcut în condiţii cvasi-ideale de încărcare, de infrastructură şi de vreme, nu are cum să fie relevant. Până nu văd un certificat dat de ONFR sau alt organism notificat, prin care să se adeverească faptul că acest automotor corespunde tuturor standardelor, eu nu am înceredere. Înţeleg că, probabil, Astra se grăbeşte cu treaba asta, pentru că fără hârtia de la ONFR nu pot merge la ASFR să introducă trenul în certificatul de siguranţă... numai că de la 14 iunie 2019, certificatele de siguranţă o să le dea ERA, deci nu o să mai meargă cu mânării. Din ce văd în link-ul dat de DanTm, Astra se bazează pe autorizarea dată de danezi şi încă în vigoare. Numai că, surpriză, în România trebuie autorizaţie suplimentară. Să vedem cum o vor obţine. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 23 Sept 2018, 16:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Și tot pe aceleași surse la anul in perioada estivală acelaș privat va ajunge și-n Mangalia.
Poate împins de călători, că altfel nu văd cum. Sau cu 62-1205 care nu are încălzire tren? Sau poate cu un IC2, presupunând că reuşesc să îl oprească până la Mangalia, că altfel o să vedem la ştiri că a ajuns primul tren în Vama Veche... Vai ce glumet esti . Poate ca inchiriaza o locomotiva , nu trebuie neaparat sa fie a lor... Si pana la urma ar trebui sa ne bucure faptul ca se mai prelungesc trenuri, ca de scurtari ne-am tot saturat... Bine la cate baliverne zice Blidar, si cum pun botul astia din presa, s-ar putea sa vedem Astra Transcarpatic si la Vama Veche.Poate fac cei de la Astra vreun tren dual care merge si pe sosea... . Dar pana atunci asteptam cu nerabdare trenurile pe rutele anuntate inca din primavara asta... - Dr2005 a scris:
- AndreiCFRbv a scris:
- Si cand o sa vada cat de incomode sunt cusetele folosite ca vagoane de clasa ce o sa mai zica?
Să vezi când or să vadă că stau în staţie de 3 ore şi privatul scrie pe Feisbuc că nu îi circulă trenul în ziua aia. A, stai, ăla parcă era Softrans. Dar vad ca ai ceva in privinta privatului nu gluma.Cand ai doar doua trenuri in circulatie si unul se mai strica tu ce puteai face daca erai factor de decizie acolo??? Un lucru inteleapt si de bun simt ar fi sa le oferi bilete la alta companie, dar ce crezi , mult iubitul tau CFR Calatori nu poate oferi locuri suficiente nici pentru propii calatori, daramite pentru cei de la un alt OTF...Si cand or fi trenurile CFR Calatori macar pe jumatate de curate fata de Softrans mai stam de vorba, pana atunci calatorie placuta cu JEG Calatori... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 23 Sept 2018, 17:39 | |
| - marius664 a scris:
- Vai ce glumet esti . Poate ca inchiriaza o locomotiva , nu trebuie neaparat sa fie a lor... Si pana la urma ar trebui sa ne bucure faptul ca se mai prelungesc trenuri, ca de scurtari ne-am tot saturat... Bine la cate baliverne zice Blidar, si cum pun botul astia din presa, s-ar putea sa vedem Astra Transcarpatic si la Vama Veche.Poate fac cei de la Astra vreun tren dual care merge si pe sosea... . Dar pana atunci asteptam cu nerabdare trenurile pe rutele anuntate inca din primavara asta...
Dacă nu e înscrisă în CSB, degeaba o închiriază. Dacă circulă 5 zile cu ea, rămân fără certificat de siguranţă, cum au rămas Regiotrans şi DB acum câţiva ani. Tocmai faptul că Blidar doar vorbeşte mă face să cred că nu vor introduce un astfel de tren. Aşteptăm trenurile de Baia Mare, de Titu şi altele - marius664 a scris:
- Dar vad ca ai ceva in privinta privatului nu gluma.Cand ai doar doua trenuri in circulatie si unul se mai strica tu ce puteai face daca erai factor de decizie acolo??? Un lucru inteleapt si de bun simt ar fi sa le oferi bilete la alta companie, dar ce crezi , mult iubitul tau CFR Calatori nu poate oferi locuri suficiente nici pentru propii calatori, daramite pentru cei de la un alt OTF...Si cand or fi trenurile CFR Calatori macar pe jumatate de curate fata de Softrans mai stam de vorba, pana atunci calatorie placuta cu JEG Calatori...
O, da, e mare bucurie că e trenul curat atunci când el se anulează şi oamenii rămân în staţie. Curios lucru, până acum doar Softrans a făcut d'astea, restul OTF îşi anunţă din timp anulările şi îşi asigură redundanţa. Nu am văzut până acum ca CFR Călători să vândă bilete la un tren inexistent şi să îţi spună că e anulat la vreo 3 ore după ce ai stat în staţie după el. De fapt, nu am văzut asta nici pe la RegioCălători sau TFC. Când ai doar două trenuri în circulaţie îţi iei măsuri de siguranţă, pentru că ştii că e posibil să crape un tren. Mai ales când ai în proprietate şi 2 vagoane de călători şi o locomotivă... dar, na, în goana după profit, ce mai contează 150 de oameni rămaşi în Constanţa sau în Sinaia? Când toată presa te pupă-n dos şi te laudă, pierderea ta de imagine pentru un tren anulat o dată la câteva luni e neglijabilă. Mai ales când aceeaşi presă care te pupă pe tine în dos (da, despre Softrans şi ATC vorbesc) aruncă cu lături în concurenţă (mai ales în CFR Călători, dar şi în RegioCălători). Hai să vă povestesc una frumoasă. Săptămâna asta am fost prin Germania (pe banii mei, în concediu, nu vă gândiţi la prostii). Călătoria mea a implicat şi mulţi km pe calea ferată de la ei. Şi, sincer, în 4 zile pe la ei am văzut multe chestii pe care nu le credeam posibile şi pe care, dacă le-ar cunoaşte, românii noştrii nu s-ar mai plânge atâta de CFR şi de sistemul feroviar de la noi. - se zice că sistemul feroviar nemţesc merge ceas. Doar se zice, în practică nu am văzut tren care să nu aibă întârziere. De la 1 - 2 minute până la 25 - 30 minute, fie că vorbim de S-Bahn, fie că vorbim de ICE. O să spuneţi că asta nu contează, că 30 minute e mai puţin decât 200. De acord, numai că la nemţi legătura NU aşteaptă şi nici nu au grupuri şi grupuleţe de vagoane spre toate fundăturile. Te dai jos undeva şi schimbi, nu îţi duce nimeni ICE-ul în Frankfurt/Oder sau Potsdam, schimbi frumos la Berlin Hbf. Ai pierdut legătura? Nu-i bai, peste 30 - 120 minute ai alta. Ia adaugă astea 2 ore de frecat menta la alea 30 minute de întârziere şi o să vezi că te apropii de alea 200 de minute. - rezervările de locuri sunt... care rezervări? Sunt facultative inclusiv la ICE! Te sui în ICE şi te muţi de la o staţie la alta prin tren, că poate vine unul care şi-a cumpărat rezervare şi te mută. E drept, în general sistemul electronic îţi arată la fiecare scaun pe ce relaţie e rezervat, dar nu întotdeauna şi nu pe toate trenurile. Până la urmă te plictiseşti şi te aşezi pe jos la un capăt de vagon. Vi se pare cunoscută imaginea? - vagoane bar/bistro pe majoritatea trenurilor - e frumos în teorie, nu? Ei bine, la ICE era închis barul, la regio era un automat de apă/chipsuri/ciocolată însoţit de unul de cafea... în 99% din cazuri le-am prins ori nefuncţionale, ori goale. Şi când am dat de unul pornit, când râvneam şi eu la o sticlă de MD... ţeapă, că automatul ştie doar fise. Am numărat tot mărunţişul din buzunar, aveam 1,70 euro. Până la 2 euro e cale lungă. Am căutat să schimb 5 euro prin tren, dar nimeni din jumătatea aia de vagon nu avea mărunt. Deci nema Mountain Dew pentru mine. Am vrut apoi să iau o cafea de 1 euro, dar nu mergea aparatul de cafea. - inclusiv la ICE am găsit WC-uri înfundate şi încuiate - la RE minim 3/4 din călători sunt cu berea în mână la orice oră. Din fericire, nu lasă gunoi prin vagoane, în afară de sticle. Însă, de regulă, se găseşte cineva să le adune pe toate, mai ales că fiecare valorează între 8 şi 25 cenţi în funcţie de tip, iar un beţiv mai fără bani îşi mai scoate 2 - 3 beri din ce adună din 5 etajate la cap de secţie. Sticlele şi PET-urile nu se pot arunca la gunoi, nu există pubele pentru aşa ceva; de aia Germania reciclează vreo 67% din ambalaje (România e pe la 2,5%) - se anulează trenuri în prostie. Numai la prima călătorie am văzut 4 anulate şi asta doar pentru că nu am avut căştile în urechi şi am auzit anunţurile la megafon; anulările nici măcar nu apar pe panou, se anunţă doar la microfon, în germană. Dacă nu ştii, stai la peron, vezi că se face ora de plecare şi nu mai apare trenul. După un minut dispare şi de pe afişaj şi apare următorul tren programat. Păi ia să se întâmple asta la CFR Călători şi imediat apar ca vulturii ProTV-ul, Digi şi alţii - condiţii de călătorie: ICE sunt saloane, o priză la 2 scaune, cu măsuţe pliabile în spătarul scaunelor şi Wi-Fi; la R, RE şi IRE ai un amestec de etajate şi diverse rame electrice (am mers cu Talent) - în general ai şi la astea o priză la 2 scaune, dar nu la toate. - tarife? Ridicol de mici ) 400 km cu ICE = 150 euro, 80 km cu un RE = 10 euro. Preţurile sunt la clasa a 2a. - bilete... hmm, casele de bilete au program destul de scurt, angajaţi puţini şi bonuri de ordine; rar au mai mult de un schimb la vânzare. În rest, te descurci cu automatul, numai că automatul nu ştie să dea bilete reduse 50% FIP, nu ştie să dea suplimente pentru InterRail... din fericire, în general, legitimaţiile de genul ăsta sunt acceptate ca atare inclusiv la ICE, fără vreo plată suplimentară. - la S-Bahn, în general, nu ai WC în tren, chiar dacă vorbim de o linie de 10 km printr-un oraş sau de una de 50 km prin juma' de land. Dar ai WC-ul în gară, la 1 - 1,5 euro/utilizarea - cam la toate trenurile ai locuri pentru biciclete. Chiar şi la ICE! Chiar şi când e trenul full, dacă e lume în dreptul rastelului, ea se dă la o parte să bagi bicicleta, nu trebuie să te rogi de ei ca pe 3001. - la ore de vârf se merge cu trenurile RE cam ca M2-ul de la noi, cu lume înghesuită, care se aşează pe podeaua vagonului sau pe scările ce duc la etaj în etajate. Nu mai vorbesc de S-Bahn-uri, cel puţin la Berlin le-ar trebui nişte angajaţi care să împingă oamenii în tren ca la japonezi. Şi, totuşi, nemţii nu se plâng de chestiile astea. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 23 Sept 2018, 18:42 | |
| Despre curatenie ai zis cateva lucruri insa nu cred ca au jeg pe tapiterie cum e la noi in etajate. Si CFR Calatori nu anuleaza trenuri, insa mai vand din cand in cand bilete la vagoane fantoma, care tot un soi de anulare e. Si cum ai zis, nemtii nu se plang sunt obisnuiti la fel ca noi cu mersul fiecaruia, insa hai sa fim seriosi nu poti compara cele 2 sisteme feroviare.Cu toate "neajunsurile" constatate de tine sunt la ani lumina in fata noastra... Si daca tot vorbim de plangeri, cine s-a plans ca trenurile celor de la Softrans au fost anulate???...Nu cumva unul Dragos care recent a fost in Germania si a inceput sa se planga ca n-a avut schimbat de-un MD???? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 23 Sept 2018, 20:46 | |
| Eu nu umblu cu cash, mi s-ar fi părut normal să pot plăti cu cardul, nu să trebuiască să umblu cu tona de balast, câtă vreme pe site-ul DB apare simbolul bar-bistro. Până şi la noi dacă te duci la un Petrom, de exemplu, automatul de cafea are POS. Se pare că aveam aşteptări prea mari de la Germania. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 23 Sept 2018, 21:51 | |
| Sincer eu n-am nici un fel de asteptare de la Germania, eu am asteptari de la Romania.Insa astept cu nerabdare sa te vad cum platesti prin card intr-un bar-bistro romanesc.Si mai astept sa muti discutia asta intr-un topic adecvat |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Lun 24 Sept 2018, 15:32 | |
| |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Lun 24 Sept 2018, 18:00 | |
| - marius664 a scris:
- nu cred ca au jeg pe tapiterie cum e la noi in etajate.
Poate au suficienți refugiați care curăță jegul cu periuța de dinți, ca în armată |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Lun 24 Sept 2018, 18:19 | |
| Cred că au curăţitoare cu abur sub presiune pentru scaune, ceva ce ne-ar trebui şi nouă. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Lun 24 Sept 2018, 18:32 | |
| @Dr2005 interesanta experienta ta cu multe lipsuri din Germania. De ce nu ne spui si alte chestii daca tot te-ai apucat sa ti in brate CFR-ul si sa ne gasesti defecte la cei din Vest. Ia spune-ne tu daca ai vazut pasionati pe locomotive dand goarne cum li se scoala, ia spune-ne tu cum se comporta seful de tren cu calatori, fumeaza la capatul vagonului, ia spaga si injura ? Ai vazut blatisti ? La casele de biletele probleme ? Automate de bilete au ? Vanzatori ambulanti pe trenuri? Zi-ne ceva despre mersul cadentat zi tot si bune si rele nu doar ce vrei tu sa credem.
Pot sa zic si eu ce e aici in UK varianta doar pe unde am fost eu si ce am vazut eu dar se gasesc uni sa caute pe wikipedia apoi comenteaza aiurea ca stiu ei mai bine din fata clc de la 3.000 km departare.
Si englezii sunt calmi si relaxati cand le intarzie trenurile dar inteleg situatia pentru ca nu se intampla atat de des ca in Romania iar intarzierile nu trec de 30-50 minute. Am mai explicat odata ca sa ajungi din punctul B in C trebuia sa te duci din B in A cu acelasi operator apoi in punctul A schimbai la Express pana in punctul C biletele fiind valabile cand de la sa zicem R la IR cand au probleme la infrastructura. In afara acestor probelme biletele de R sunt valabile doar la R.
Nu uita 107 km cu 2 opriri in 52' la doar 37,5 lei unde in Romania mai circula asa ceva la rang de RE ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] | |
| |
| | | | Info trafic - trenurile intarziate [3] | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |