|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+34Adrian78 Nesebar DAS 2011 TVlad Peter Fodor DUAL bubu jabels ALEXCFR Dr2005 riciu Nicolae TER200 AndreiCFRbv get. cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 bobi cristy79 alex.alexus.tm IonutCFR2009 Andrey_tm Luna alex1987 CA 205 AeroX Adirmvl Katalyn Vitosa marius664 Rarau marius_catalin84 mielutu zburator 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Sam Ian 23, 2021 8:47 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- Acuma unde ar mai baga sefii si sefutii? ca vezi problema de la Electrica. Au fost 3 Electrica si acuma au facut una si erau prea multi directori, parca asa am citit.
Electrica este societate cu capital majoritar privat. Adică privatul o face profitabilă şi statul ia dividendele (deloc mic), cum face şi la Petrom. E absolut irelevant pentru cetăţeanul de rând câţi şefi sunt la Electrica, câtă vreme face profit (îl face pentru că e condusă de privat).
- Vitosa a scris:
- Oare nenea ministrul o fi luat act de aceste probleme ?
Crezi tu că are cum să ia act? Tu crezi că se poate oricine duce cu informarea să o pună pe masa ministrului? Asta mergea când ministrul şi toţi secretarii de stat şi directorii erau de la acelaşi partid, nu acum. Eu stiam ca au fost 8 societati de distributie a energiei electrice. 5 au fost privatizate Enel Banat, Enel Muntenia Sud, Enel Dobrogea, Cez Oltenia, E On Moldova. 3 au ramas la stat. Acestea 3 au fost comasate. ELECTRICA FURNIZARE SA, filială a Grupului ELECTRICA, s-a înființat în data de 22.07.2011, în conformitate cu prevederile HG 930/01.09.2010, prin fuziunea fostelor filiale ELECTRICA Furnizare Muntenia Nord, ELECTRICA Furnizare Transilvania Nord și ELECTRICA Furnizare Transilvania Sud. Cum poate guvernul sa comaseze prin HG niste societati private? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Ian 24, 2021 1:49 pm | |
| - Kapпaтй a scris:
- Vagoane 20-76 ; 19-76 ; 21-90 stau de luni de zile prin Grivita in speranta ca vor veni si zile mai bune, grav e ca deja multe din ele au geamurile sparte, majoritatea au cel putin un geam spart pe unde intra apa in vagon de la ploaie. Vagoane bune care ofera un confort sporit stau degeaba si pe lung parcurs se baga 20-68 ridicate in slavi ca sunt super mega extra.
Inclusiv vagoane bar 89-87 fara usi, vagoane noi stau la gard fara usi sau cu geamurile sparte, cum a ajuns un vagon nou sa nu mai aibe usi? Si de ce se tine la gard un vagon nou? Bataie de joc, nu raspunde nimeni pentru degradarea bunurilor, daca nu e al tau propriu nu te doare. Penibil si bataie de jos. Sau mizeaza pe amplificarea pandemiei si anularea a tot mai multe trenuri ca sa nu mai fie nevoie de vagoane? Ca nu imi pot explica cum ai lasa vagoane asa, chiar si daca temporar nu e nevoie de ele ar trebui sa aiba paza iar daca estimezi ca nu e nevoie in urmatorii (zeci de) ani de ele ar trebui mai degraba vandute sau inchiriate decat sa fie lasate sa se degradeze tinand cont de cati bani au costat. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Ian 24, 2021 5:27 pm | |
| - Kapпaтй a scris:
- Noaptea e bine sa puna cavouri 20-68 ca asa obliga omu sa plateasca cuseta/dormitor, nu e rau, ca daca ii oferi omului confort la scaun nu iti mai plateste nimeni serviciul cuseta/dormit, asa nu ii oferi nimic la scaun si omul e nevoit sa plateasca in plus.
... 24h17' mai tarziu... - Kapпaтй a scris:
- Vagoane 20-76 ; 19-76 ; 21-90 stau de luni de zile prin Grivita in speranta ca vor veni si zile mai bune, grav e ca deja multe din ele au geamurile sparte, majoritatea au cel putin un geam spart pe unde intra apa in vagon de la ploaie. Vagoane bune care ofera un confort sporit stau degeaba si pe lung parcurs se baga 20-68 ridicate in slavi ca sunt super mega extra.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Ian 24, 2021 5:55 pm | |
| Lung parcurs de zi, trebuie un minim de confort, pe timp de noapte e ok sa bagi 20-68 sa obligi cumva lumea sa plateasca in plus suplimentul de cuseta/dormit! Trebuie sa specific chiar asa mura in gura, ca e de zi ca e de noapte? Sau pe timp de noapte trenurile pot avea maxim un vagon (1 vagon) clasa si restul cuseta si dormit, gen 1837/1838 sa aibe doar o clasa si 3 cuseta plus 2 dormitoare, asa obligi luema sa plateasca in plus, nu le oferi 5 clase si o cuseta, normal ca multi din chitrosenie nu platesc si prefera sa stea pe scaun 16 ore dar sa cumpere 3 bidoane de bere, renunta la bautura si plateste in plus confortul! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Ian 24, 2021 5:59 pm | |
| Nu poti obliga oamenii sa mearga la dormit sau cuseta. Mai ales ca unii poate merg pe distante carw nu justifica sa- si ia la cuseta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Ian 25, 2021 12:18 am | |
| Normal ca nu obligi, dar trebuie sa ii constrangi nitel, exemplu de la 1641, are doar un vagon clasa plus cuseta si dormit ma refer la Baia Mare sau la Cluj, asa e normal, sa fie doar o clasa, pentru cei ce merg pe distante mai scurte iar cei ce merg cap-coada sa folsoeasca cuseta/dormitul. Asa ar fi normal si la 1837/1838 sau 1765/1766, maxim 2 clase plus 3 cusete si 2 dormitoare, pentru cei ce merg din Moldova in Banat clar sa aleaga macar cuseta, e 40 de lei in plus, nu e o avere! 40 de lei e nimic, 2 pachete de tigari, unii fumeaza 2 pachete pe zi si nu dai 40 sa stai in pat si sa dormi te chinui pe scaun la salon?
Ce as face eu cu 1641? 1-AcBc Bucuresti-Tg Mures(din Deda atasat la Regio) 2-WLA Bucuresti-Bistrita 3-AcBc Bucuresti-Bistrita 4-AcBc Bucuresti-Sighet 5-WLA Bucuresti-Sighet 6-facultativ(la nevoie se foloseste ca si vagon suplimentar in functie de cerinte, ori la Sighet ori la Baia Mare, cuseta sau clasa) 7-WLA Bucuresti-Baia Mare 8-AcBc Bucuresti-Baia Mare 9-B Bucuresti-Baia Mare 10-B Bucuresti-Baia Mare 11-AcBc Bucuresti-Zalau(din Jibiu atasat la Regio)
Bun, cine vrea la Tg Mures are o cuseta, nu vrea s aplateasca cuseta, atunci merge la vagon clasa pana la Deda din Deda schimba si urca in vagon clasa de la Regio, cuseta e directa! Cine vrea la Bistrita are cuseta si dormit, cine nu vrea sa plateasca macar cuseta merge la clasa pana la Saratel apoi schimba cu regio Cine vrea la Sighet are cuseta si dormit, nu vrei s aplatesti in plus atunci mergi la clasa pana la Beclean de unde urci in vagoanele de Regio sosite de la Cluj la care se ataseaza cuseta si dormitorul dar la clasa schimbi pe cand cuseta si dormitul e direct. Cine vrea la Zalau aceeasi poveste, cuseta e directa.
Pentru Cluj trebuie sa apara trenul direct pe 300 care sa plece din Bucuresti dupa 22 si sa ajunga pe la 7 in Cluj. Nu are rost sa ai grupa de Cluj la 1641, lucrarile s-au incheiat pe 300 de la Sighisoara la Teius automat se face mai putin pe ruta directa sa dea drumu la trenul direct care a fost anulat cand au inceput lucrarile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Ian 25, 2021 11:51 am | |
| - Kapпaтй a scris:
- Vagoane 20-76 ; 19-76 ; 21-90 stau de luni de zile prin Grivita in speranta ca vor veni si zile mai bune, grav e ca deja multe din ele au geamurile sparte, majoritatea au cel putin un geam spart pe unde intra apa in vagon de la ploaie. Vagoane bune care ofera un confort sporit stau degeaba si pe lung parcurs se baga 20-68 ridicate in slavi ca sunt super mega extra.
Inclusiv vagoane bar 89-87 fara usi, vagoane noi stau la gard fara usi sau cu geamurile sparte, cum a ajuns un vagon nou sa nu mai aibe usi? Si de ce se tine la gard un vagon nou? Astra Arad refuză să mai participe la licitaţiile de reparaţii, câtă vreme banul gros îi vine din contractele de tramvaie alocate cu generozitate de autorităţile locale în 2020 (evident, numai autorităţi locale PNL). - Vitosa a scris:
- Gata au obosit cele trei vagoane seria 19-76.95X ?
Conform Anexei la OMTI 315/2011, RTG la ,,Vagoane de călători compartimentat sau de tip salon, vagoane de construcţie specială (restaurant, bar-bistro, de dormit, cuşetă), vagoane de serviciu (poştal, de bagaje, de bagaje cu compartiment poştal, furgon pentru transport automobile), înzestrate cu frână automată de mare putere cu acţiune rapidă, echipat cu boghiuri şi osii montate cu roţi monobloc şi discuri de frână, cu viteza maximă înscrisă pe vagon de 160 km/h sau mai mare" se face o dată la 2 ani sau 500.000 km parcurşi. - DanTm a scris:
- ELECTRICA FURNIZARE SA, filială a Grupului ELECTRICA, s-a înființat în data de 22.07.2011, în conformitate cu prevederile HG 930/01.09.2010, prin fuziunea fostelor filiale ELECTRICA Furnizare Muntenia Nord, ELECTRICA Furnizare Transilvania Nord și ELECTRICA Furnizare Transilvania Sud.
Electrica a fost privatizată în 2014, Statul Român rămânând acţionar minoritar. Provatizarea s-a făcut prin vânzarea acţiunilor pe bursă, obţinându-se cca. 2 miliarde lei. - Karpaty a scris:
- 11-AcBc Bucuresti-Zalau(din Jibiu atasat la Regio)
Legătura Jibou - Zalău de la 1641 nu e cu Desiro acum? A mai fost situaţia asta acum câţiva ani, era un vagon 20-49 de la Bucureşti, până la urmă rămăsese grupă pe hârtie, dar în practică era un Duewag (mai erau funcţionale) sau un Desiro. Că dacă e Desiro, să târâi o locomotivă doar de dragul cuşetei directe, e risipă de bani şi de resurse (poţi să pui cuşeta aia la 1695/6, îţi garantez că va merge full, valabil şi pentru cuşeta de Sighet, nu o să dea lumea năvală un' s-agaţă harta-n cui doar pentru că ai pus ţ cuşete, acolo suficient un VD dat jumate pe post de Ac). Altfel, chiar dacă ,,obligi" pe cineva la cuşetă, nu poţi să ai o legătură pe care să meargă doar vagonul de dormit/cuşetă şi ăla de clasă nu. - Karpaty a scris:
- Pentru Cluj trebuie sa apara trenul direct pe 300 care sa plece din Bucuresti dupa 22 si sa ajunga pe la 7 in Cluj.
Mai simplu - permanentizat sezonierul 1931/2 pe Bucureşti - Cluj. Eventual o idee mai sprinten, în genul lui 1529, ar scoate undeva la 8h45, poate 9 dacă iese prea lung pentru Predeal şi trebuie tras cu locomotivă de 120 km/h pe Bucureşti Braşov. Ca să ajungă la 7 dimineaţa în Cluj ar putea pleca fix la 22 din Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Ian 25, 2021 12:20 pm | |
| De cand e Astra in fata lui 78/79 ca 1695/1696 nu mai exista! calatori sunt foarte putini, in prezent 78/79 are 2 cusete pe Bucuresti-Timisoara si un dormitor, o cuseta e de Budapesta dar merg goale, nu ai ce cuseta sa mai adaugi ca deja sunt cam destule.
Referitor la Bucuresti-Cluj, in anii 80 aceasta ruta se parcurgea in 7 ore!!!! Da 7 ore, acum chipurile avem linie noua si modernizata, unde e progresul? Suntem in 2021 si facem 10 ore distanta parcursa in 7 ore acum 40 de ani? Halal progres! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Ian 25, 2021 2:56 pm | |
| Gluma aia de tren Astra nu e de încredere, se mai şi strică uneori. 78/79 măcar ajunge la destinaţie, chiar dacă cu întârziere. Şi dacă ar duce tot trenul la Arad, ar fi un câştig de imagine şi de călători important, că arădenii dacă vor la Bucureşti la Vd/Bc au de ales doar între Astra şi 1821/2.
Referitor la Cluj, avem linie nouă şi modernizată pe 140 km (Bucureşti - Predeal) + 100 km (Sighişoara - Coşlariu) = 240 km. În rest, avem o linie proastă, fie în şantier (Braşov - Sighişoara), fie reparată după priceperea meseriaşilor de cale (Coşlariu - Cluj). În condiţiile astea se fac 9 ore (1539). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Ian 25, 2021 3:37 pm | |
| Gluma ne gluma cert e ca astra ia zilnic calatorii de la 78/79. Ca nu iti place tie chair nu conteaza frustrarile tale pentru zecile de persoane care aleg zilnic astra in defavoarea trenului cfr.
De stricat se poate strica si trenul cfr, toate se pot strica, nimic nu e nemuritor! Ca ai tu frustrare si un ghimpe impotriva astra, e vizibil de pe Marte car cum am spus nu intereseaza pe nimeni nebuniile tale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Ian 25, 2021 6:08 pm | |
| - Karpaty a scris:
- zecile de persoane care aleg zilnic astra in defavoarea trenului cfr
Am văzut duminică nişte zeci de persoane în trenul Astra de la Braşov la Bucureşti, la Timişul Jos avea fix 5 (cinci) călători, dacă nu cumva una din cele 5 persoane o fi fost şeful de tren. Dar, na, trenul opreşte în ,,hrubele" şi ,,văgăunile" Ploieşti, Sinaia, Buşteni, nu merce ca ,,intercity-ul" lui Costescu. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Feb 14, 2021 1:45 pm | |
| În data de (miercuri) 10.02.2021 tren IR1540 a parcurs distanța Brașov - Iași în 7h20 față de 8h18 cât e livretul acestui tren. Am să pun și analiza trenului. În paranteze am să trec ora și minutul conform livret, apoi timpul real care a fost în ziua aia. Brașov (14.10) real 15.16 (+66) Sfântu Gheorghe (14.39 - 14.42) real 15.45 (+66) - 15.46 (+64) Bicsadu Oltului (15.11 - 15.18 oprire tehnică necomercială) real TFO 16.13 (+55) Miercurea Ciuc (15.50 - 15.52) real 16.45 - 16.47 (+55) Siculeni (16.01 - 16.06) real 16.55 (+54) - 16.57 (+51) deci se pot schimba mecanicii și în 2 minute nu le trebuie 5 minute. Livezi Ciuc (16.26 - 16.29) real 17.14 (+48) - 17.16 (+47) nașul trenului să se miște mai repede și el Ghimeș (16.54 - 16.56) real 17.41 (+47) - 17.42 (+46) Sâmbrea Hm (17.16 -17.24 oprire tehnică necomercială) real 17.55 (+39) - 17.57 (+33) Goioasa Hm (17.35) oprire neitineratică 18.03 - 18.08 (+33) Comănești (17.50 - 17.52) real 18.23 - 18.25 (+33) Onești (18.30 - 18.31) real 19.06 - 19.07 (+36) Adjud (19.20 - 19.45) real 19.43 (+23) - 19.59 (+14) deci se poate da locomotiva împrejur și în 16 minute nu le trebuie 25', plus încă un schimb de mecanici. Bacău (20.23 - 20.26) real 20.37 (+14) - 20.39 (+13) Roman (20.55 - 20.56) real 21.08 - 21.09 (+13) Târgu Frumos (21.52 - 21.53) real 22.02 - 22.03 (+10) Iași (22.28) real 22.36 (+ 8 ) Rezultă că a scos 25 de minute (reale sunt 30' dar are acele 5' ONI la Goioasa) numai din staționările ceva mai reduse + suprimarea unei opriri. Restul de 33' scoase sunt alți timpi de mers umflați în livret. Deci și trenul ăsta doarme zilnic o oră în plus pe drum. Și ne mai mirăm de ce fuge lumea de tren. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Feb 14, 2021 2:53 pm | |
| Ce tonaj are trecut în livret? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Feb 14, 2021 3:36 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce tonaj are trecut în livret?
450t deci 9 vagoane Deci numai un tâmpit putea face mersul la trenul asta pentru ca nu o sa vadă niciodată mai mult de 3 vagoane |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Feb 14, 2021 3:38 pm | |
| Livret 450t dar real nu sare de 100t. Compunerea: două vagoane ieșene seria 20-68, în vreme ce pe cele grivițene ale lui 1862 -> 10-90, 21-76, Iașiul le trimite la Suceava pe trenuri R ! Până și pe tren 1853 sunt vagoane mult mai bune față de aceste 20-68uri cu scaune de autobuz ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |