Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 14:36
Nici vorbă de asemenea aberatii, trebuie grupa directă la Piatra Neamț, Botoșani, Reșița și tot ce este acum grupa directă asa trebuie!!!!
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 14:41
E buna și ideea cu mers cadentat da merge doar pe rutele. Buc Brașov Buc Craiova București Constanța pentru sa zicem o asemănare cu ce este în Ungaria unde din orice colt nu faci mai mult de. 3ore pana la Budapesta alte asemănări nu isi iau rostul Parca pe M900 sa încercat ceva cadentare plecau trenurile IR la 2.ore mai nașpa e de la. Craiova unde merg trenurile IR unu după altul Ar trebui M1000-M300 pana la Câmpina sa fie cadentare IR din ora în ora RE care sa meargă pana la Predeal și Regio maxim limitat la Campina dar aici ar trebui rame electrice etajate care sa penduleze
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 15:11
Până la izbucnirea pandemiei de covid19, trenurile București - Suceava dincolo de Bacău cam cărau aer. Dacă per total găseai 70-80 de călători rarefiați prin tot trenul erau mulți. Dar nici ăștia nu mergeau toți la Suceava. Idem și pe sensul Suceava - Bacău.
@Dr2005 și ia zi-ne tu nouă, tu te vezi trecând peste sindicate cu un astfel de plan de mers? Te-ar mânca ăia cu fulgi cu tot. Szentes2 ar scrie pe tine.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 15:36
Adrian78 a scris:
E buna și ideea cu mers cadentat da merge doar pe rutele. Buc Brașov Buc Craiova București Constanța pentru sa zicem o asemănare cu ce este în Ungaria unde din orice colt nu faci mai mult de. 3ore pana la Budapesta alte asemănări nu isi iau rostul Parca pe M900 sa încercat ceva cadentare plecau trenurile IR la 2.ore mai nașpa e de la. Craiova unde merg trenurile IR unu după altul Ar trebui M1000-M300 pana la Câmpina sa fie cadentare IR din ora în ora RE care sa meargă pana la Predeal și Regio maxim limitat la Campina dar aici ar trebui rame electrice etajate care sa penduleze
Nu pe toate liniile merge cadentare, exact cum ai spus si tu un București Brașov sau Constanța poti face cadentare dar cu trenurile care merg in tara ceea ce e cam greu sa iasa la cadența, mai de grabă merge pe Constanța dar tot asa cu trenuri venite din tara Timișoara București Constanta; Arad București Constanta; Sibiu București Constanta; Oradea București Constanta, cam asa !
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 17:33
Vitosa a scris:
@Dr2005 și ia zi-ne tu nouă, tu te vezi trecând peste sindicate cu un astfel de plan de mers? Te-ar mânca ăia cu fulgi cu tot. Szentes2 ar scrie pe tine.
Evident că nu, iar un astfel de plan nu poate fi pus în aplicare decât în condiţiile unei susţineri politice puternice, mai puternică decât influenţa sindicatelor, adică un Guvern care să nu îşi facă campanie electorală pentru realegere din prima zi de mandat şi o Justiţie care să declare greva ilegală. Altfel, rămânem cu 3 trenuri pe zi, cu mecanicul la dormitor la fiecare tren mai lung (că doar e plătit pentru perioada aia, chiar dacă se duce la soacră-sa, la amantă sau la plajă în loc de pat), eventual cu locomotiva titularizată şi ţinută cu lacăt când e mecanicul în CO, cu echipă completă de mecanici şi partidă completă de tren (în Austria trenurile suburbane nici măcar nu mai au şef de tren), cu un sistem comunist de rezervări şi vize de anticipare/întrerupere trecute în ţ'şpe registre (să mai ciupească şi naşul ceva de la nefericiţii care nu au ştiut că le trebuie nenorocirea aia de ştampilă), fără automate de bilete (ca să mai facă casiera nişte suplimentare şi festive), fără plată cu card (că, na, 10 bani la 1000 de bilete pe zi nu-s de colo), fără biciclete în tren (din nou, ca să ia şi naşul ceva) şi cu produse nefiscalizate la suprapreţ la bar-bistro (în Germania şi la cel mai prăpădit R ai un automat de cafea şi alte mizilicuri, la preţuri super-decente), fără şefi de tren cu PDA-uri şi POS-uri mobile. A, da, şi cu DA-ul şi LDH-ul cu un vagon, ca să mai meargă motorina şi prin alte recipiente.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 17:35
Cadențare oriunde în țară nu cred a mai putea fi posibilă. Sînt SELC-uri care abia mai dispun de un număr de 10-12 mecanici, la altele media majoritară e de vreo 20-24 de oameni, iar cele cu peste 25 le numeri pe degetele de la o mână. Nu le pot face publice. Inclusiv la capitolul nași situația e destul de dramatică.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 17:45
@Dr2005 eu nu știu unde ai auzit tu aberația asta cum că locomotiva a stat sau stă cu lacătul pus pe uși cât timp mecanicul ei titular este în concediu !!? Nici măcar pe vremuri nu se întâmpla așa. Tu confunzi CFR-ul cu STB-ul. Bați câmpii măi băiatule. Ești plecat pe arătură rău de tot. Oricum nu mai contează acum când deja praful s-a ales de ele. Ce ați semănat aia adunați în prezent. Jaf și distrugere, că la asta v-ați priceput cel mai bine. Și aceeași soartă o va avea și materialul rulant ce-l va aduce AFER. Să vedem când îl va aduce... sau cum să mă exprim, dacă-l va aduce
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 19:43
Dr2005 a scris:
În condiţiile astea, în loc să foloseşti un Desiro care arde vreo 70 litri la 100 km (şi asta în regim de IR, nu cu opriri din 500 în 500 m cum sunt în Rădăuţi), mai bine foloseşti un AM 900 care consumă 40 litri la 100 km, chiar dacă îţi mai rămân 5 oameni în picioare în el.
Apropo, poate stimatul părelolog de Feisbuc ar trebui să se documenteze să vadă cât costă un R8 de Desiro (sau orice altă repraţie) vs un RG de Malaxa 900. Acum vreo 4 ani, cu suma pentru un R8 la Paşcani se făceau vreo 9 AM 900 la Petroutilaj Câmpina. Pot să găsesc şi sumele exacte dacă vreţi.
Pai si tu in afara de a-ti da cu parerea altceva mai stii?? Tu ai circula zilnic cu un asemenea tren? Ai calatorit vreodata cu el?? Nici macar nu poti purta o conservatie cu propriile ganduri, daramite cu cel de langa tine...Ma doare-n paispe ca acel motor consuma putin, daca ajumg la destinatie transpirat si zdruncinat...Daca avea niste scaune ok si nu zgaltaia in halul ala, nu cred ca mai zicea nimeni nimic, dar aceste 900 sunt groaznice...Nici 700 nu ma dau pe spate, dar in alea parca nu esti asa zgaltait...Si app poate raspunzi la intrebarea parerologului de pe faisbuc??? Cum va creste CFR Calatori capacitatea de transport zilele astea?? Cu malaxa si oameni in picioare care platesc bilet intreg??? Daca tot vrei ca aceste sicrie sa circule in secolul nostru, macar sa ai bunul simt de a propune si a fi de acord ca CFR Calatori sa le tarifeze la clasa 3...
Vitosa a scris:
. Totuși am și niște vești pozitive. Aseară tren 1992 plecat întârziat din Timișoara, cauza locomotivă defectă, mai tot drumul mergând când pe +30' când pe +45', și totuși reușește să ajungă la Mangalia la ora stabilită în livret. Astra Transcarpatic tren 15594 livret de 120 km/h reușește de la București până la Medgidia să recupereze cele 13 minute cu care plecase întârziat din București Nord. Și totuși mai repet încă odată întrebarea, ce s-ar fi intamplat dacă n-ar exista aceste cauze tehnice legate de materialul rulant ar fi dormit trenul pe drum?
Pai oricum trenul doarme pe drum...1992 a recuperat si 70 de minute, asta-i a doua intarziere oarecum majora...Deci in 40 de zile de circulatie a mers lento, si doar in doua a bagat viteza...Care calatori au fost fraieri si care au norocosii in situatia asta?!???...
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 20:01
Sâmbătă de Sfântă Mărie mare oare ce-or trimite la Putna? Niște piste îmi spun că joi cu tren 5601 depoul Iași va trimite un desiro la Suceava, dar oare va fi suficient pentru un astfel de eveniment?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 21:38
Eu nu inteleg cum intro zi un tren face 20 de minute intarziere iar a doua zi 40 de minute Ma uitam la 1835 sambata in 08.08 si pe festive a ajuns in livret la Cluj la Craiova la fel apoi cea mai mare intarziere a fost 24 de minute pana la Calan la Simeria a ajuns cu 18 min si a plecat cu 10 min si a recuperat tot pana la Cluj
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 21:54
marius664 a scris:
Tu ai circula zilnic cu un asemenea tren? Ai calatorit vreodata cu el??
De mai multe ori decât mulţi care comentează pe aici.
marius664 a scris:
Cum va creste CFR Calatori capacitatea de transport zilele astea?? Cu malaxa si oameni in picioare care platesc bilet intreg???
,,Zilele astea" înseamnă o zi pe an. Tu ţi-ai cumpăra o maşină pentru a o folosi doar o zi pe an? Plus că văd că a zis Vitosa ceva de un Desiro (în plus?). Oare ce tren o fi fost anulat pentru asta? Deşi nu ştiu cât de bună e idea de a suplimenta ceva în plină pandemie. Ah, pardon, Mitropolia Sucevei e imună la lege, chiar şi după ce a păţit Pimen. Eu pe 15 august aş fi închis secţia, ca să nu risc un focar de Covid care să bage toată ţara în izolare din nou.
marius664 a scris:
Daca tot vrei ca aceste sicrie sa circule in secolul nostru, macar sa ai bunul simt de a propune si a fi de acord ca CFR Calatori sa le tarifeze la clasa 3...
Automotoarele corespund tuturor normelor aplicabile, atât tehnic (fiind puse în funcţiune înainte de 2010 nu li se aplică decât OMT 290/2000, întrucât cf. Constituţiei orice lege dispune doar pentru viitor, deci nu li se poate aplica HG 108/2020, iar întreţinerea se face cf. OMTI 315/2011), cât şi privind serviciile minime la bordul trenurilor (OMTI 153/2011). Într-adevăr, un AM900 nu ar putea fi pus în funcţiune în baza HG 108/2020 (pică la STI PMR, STI CCS, probabil şi la STI NOI), dar pe principiul ăsta nici Desiro nu ar putea (pică la STI CCS clar). Dar normele mai noi nu se aplică niciodată retroactiv.
CFR Călători e membru UIC, nu ai voie cu clasa a treia în UIC.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 22:27
Oare nu baga si dosar cu sina pentru cand faci intrerupere pe bilet?De parca nu e de ajuns doar o stampila pe bilet si gata ..
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 23:02
Adrian78 a scris:
Oare nu baga si dosar cu sina pentru cand faci intrerupere pe bilet?De parca nu e de ajuns doar o stampila pe bilet si gata ..
La intrerupere se pune stampila si se trece in registru pentru ca noi suntem asi la fraude se poate verifica ca in data x la ghiseul y s-a prezentat Ion cu biletul xxxxx pe relatia A-B unde a solicitat intrerupere. Se poate face frauda de genul bilet Cluj-Constanta si in Bucuresti pune viza de intrerupere dar in aceeasi zi pleaca la CT, maine vine inapoi si tot maine mai merge cu acelasi bilet pe Bucuresti-Constanta vine poimaine si iar se intoarce inapoi pentru ca intreruperea e de 5 zile si practic biletul e valabil.
Cumpara si Constanta-Cluj si face intrerupere in Bucuresti iar in alea 5 zile se poate plimba pe Bucuresti-Constanta-Bucuresti in fiecare zi ca omu are bilet valabil, atat ca nu are loc dar se gaseste un loc unde sa stea. Si uite asa a fentat CFR-ul.
Bine la plecare din CT a doua oara nu mai poate folosi biletul desi acum ca nu se mai composteaza se gasesc metode de frauda.
_________________
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 23:10
De unde un desiro în plus când de aproape două săptămâni gara Putna n-a mai văzut roată de automotor desiro !? Trenurile de zi sînt făcute cu DHE + 20-49 iar cel de noapte cu cotețul 77-905.
Dr2005 ai mers cu automotoare seria 77 ? Și ți-a plăcut cum zgâlțâie ficații în tine ? Bănuiesc că nu. De proverbul ăla ai auzit ce tie nu îți place altuia nu-i face ? Sînt horror la drum.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 11 Aug 2020, 23:24
Vitosa a scris:
De unde un desiro în plus când de aproape două săptămâni gara Putna n-a mai văzut roată de automotor desiro !? Trenurile de zi sînt făcute cu DHE + 20-49 iar cel de noapte cu cotețul 77-905.
Nu pot face schimb cu vreun regio Suceava - Paşcani, să trimită un etajat la Putna?
Vitosa a scris:
Dr2005 ai mers cu automotoare seria 77 ? [...] Bănuiesc că nu.