|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+34Adrian78 Nesebar DAS 2011 TVlad Peter Fodor DUAL bubu jabels ALEXCFR Dr2005 riciu Nicolae TER200 AndreiCFRbv get. cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 bobi cristy79 alex.alexus.tm IonutCFR2009 Andrey_tm Luna alex1987 CA 205 AeroX Adirmvl Katalyn Vitosa marius664 Rarau marius_catalin84 mielutu zburator 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 2:15 pm | |
| Dă pă feisbuc https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2817816571658301&id=341053896001260
Și apropo de întârzieri datorate defectării materialului rulant, ieri tren 1691 la stația Radomirești a așteptat timp de 146 minute locomotivă de ajutor, la Timișoara ajungând la ora 0.33 în loc de 20.49 ! Și tot ieri tren 5202 trei ore jumate întârziere, și tot după locomotivă de ajutor a așteptat. Despre tren 1922 nu mai vorbesc. În ultima vreme aproape zilnic și-a tras abonament la 120 minute întârziere. Aici cauzele sînt legate și de infrastructură. Azi la fel avem alte două trenuri ale căror locomotive li s-au defectat, 1623, 9006, minute la greu. Tren 8121 desiro defect în Gara de Nord. Tren 1696 plecare Timișoara +67, a așteptat tren 1833 sosit întârziat. Totuși am și niște vești pozitive. Aseară tren 1992 plecat întârziat din Timișoara, cauza locomotivă defectă, mai tot drumul mergând când pe +30' când pe +45', și totuși reușește să ajungă la Mangalia la ora stabilită în livret. Astra Transcarpatic tren 15594 livret de 120 km/h reușește de la București până la Medgidia să recupereze cele 13 minute cu care plecase întârziat din București Nord. Și totuși mai repet încă odată întrebarea, ce s-ar fi intamplat dacă n-ar exista aceste cauze tehnice legate de materialul rulant ar fi dormit trenul pe drum? Din cadrul CFR interesează pe cineva? |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3378 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 3:46 pm | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 4:10 pm | |
| Tipic românesc, te plângi de Malaxa, dar biletul Suceava - Rădăuţi costă puţin mai mult decât 2 bilete de tramvai autobuz din Botoşani sau două bilete de autobuz din Suceava. Şi până la Putna costă 10 lei un bilet, adică cât un bilet de tramvai la Viena (2,8 euro). Motorina costă la noi ca în Occident, autorizările şi certificările costă la fel ca în Occident, TUI e tot pe acolo, dar biletele de tren sunt printre cele mai IEFTINE din Europa (doar în Bulgaria sunt mai ieftine), deşi salariul mediu în România s-a dublat din 2012 până în prezent (vezi site INS). În condiţiile astea, în loc să foloseşti un Desiro care arde vreo 70 litri la 100 km (şi asta în regim de IR, nu cu opriri din 500 în 500 m cum sunt în Rădăuţi), mai bine foloseşti un AM 900 care consumă 40 litri la 100 km, chiar dacă îţi mai rămân 5 oameni în picioare în el.
Apropo, poate stimatul părelolog de Feisbuc ar trebui să se documenteze să vadă cât costă un R8 de Desiro (sau orice altă repraţie) vs un RG de Malaxa 900. Acum vreo 4 ani, cu suma pentru un R8 la Paşcani se făceau vreo 9 AM 900 la Petroutilaj Câmpina. Pot să găsesc şi sumele exacte dacă vreţi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 4:30 pm | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 5:20 pm | |
| Și unde mai pui că nici timpul de mers al trenului nu încurajează lumea să vină la tren. Cu trenul un drum Suceava - Putna îl faci în 2 ore pe când cu auto în 30 minute. Și mai vrem să vorbim despre rentabilitate... trenuri puse la ore aiurea (pentru a nu deranja rechinii auto), compuneri anapoda, mizeria din trenuri, blatism, întârzieri peste întârzieri... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 5:57 pm | |
| - Vitosa a scris:
- trenuri puse la ore aiurea (pentru a nu deranja rechinii auto), compuneri anapoda, mizeria din trenuri, blatism, întârzieri peste întârzieri...
Sunt puse aiurea că se încăpăţânează să le facă cu Desiro de Iaşi, chiar dacă Desiro mai crapă şi tot la Malaxa sau LDH-ul de Suceava salvează situaţia. Cu cât consumă un Desiro poţi să faci de 2 ori mai multe curse cu un Malaxa. Dar, na, la români contează imaginea (mai ales că cei de acolo nu vor orice Desiro, ci neapărat ăla colantat cu Putna), nu eficienţa economică. La fel e şi cu Tulcea, decât 4 curse cu AM700, preferă să târâie un Desiro 200 km pe sens pe sub catenară. În rest, eficienţa unui sistem feroviar ar trebui măsurată printr-un indicator simplu - numărul de călători expediaţi. Cu scop statistic poţi să ţii şi evidenţa parcursului călătorilor. Dacă numărul de călători creşte constant (chiar şi cu procente mici), înseamnă că trebuie să te extinzi (trenuri mai lungi sau mai multe, nu neapărat şi una şi alta), dacă scade trebuie să restrângi activitatea. Atât de simplu e. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 6:30 pm | |
| Daca numarul de călători scade trebuie văzută cauza, care e motivul pentru care scade si lumea nu vine la tren, trebuie incercat cumva sa atragi calatorii, oferte tarifare, confort in primul rand material rulant nou si modern , viteza de deplasare ridicată!!!!!!!! Nu restrângi si spui simplu nu e cerere, asa e in alte tari se încearcă atragerea călătorilor cumva nu ca la noi , baga mortaciuni malaxoare la care nu vine nici draq!!!!
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Aug 10, 2020 11:32 pm | |
| Dacă numărul de călători scade poate să însemne şi că juma' de sat e la muncă în Italia/Spania/Germania şi nu mai ai pe cine să atragi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Aug 11, 2020 12:25 pm | |
| Doctore, daca ai fi tu la butoane, care linii din tara ar mai fi deschise traficului si cam cite trenuri ar mai ramine in circulatie?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Aug 11, 2020 12:50 pm | |
| - dan tm a scris:
- Doctore, daca ai fi tu la butoane, care linii din tara ar mai fi deschise traficului si cam cite trenuri ar mai ramine in circulatie?
Bucuresti Brasov si Bucuresti Constanta |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Aug 11, 2020 12:52 pm | |
| Brasov-Bucuresti-Constanta cu trenuri din 5 in 5 minute, restul liniilor din tara închise, nu ne trebuie trenuri pe distanțe lungi, nu ne trebuie nimic. Asta vrea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Aug 11, 2020 1:39 pm | |
| - dan tm a scris:
- Doctore, daca ai fi tu la butoane, care linii din tara ar mai fi deschise traficului si cam cite trenuri ar mai ramine in circulatie?
Toate care au trafic acum + Otopeniul şi toate la mers cadenţat în valori de 30, 60, 120, 240 minute şi cu noduri, fără grupe şi grupuleţe de juma' de vagon, fără DA/LDH cu un vagon; în general cu plecări din capetele de secţie între 6 şi 22; fără târâit aiurea DA-uri şi automotoare pe sub catenară. Per total ar putea fi mai multe trenuri, fără mult material rulant în plus, doar prin utilizarea mai eficientă a celui existent (nu mai stau vagoanele 10 ore într-o staţie). De ex. un Bucureşti - Timişoara - Arad (da, Arad, ce atâta mândrie bănăţeană, toate trenurile de pe 900 ar trebui să meargă la Arad) cu IR-uri la o oră pe Bucureşti - Craiova (indirect din 2 în 2h pe Bucureşti - Tg. Jiu, adică 1 din 2 trenuri Buc - Craiova să continue spre Tg. Jiu), 2 ore pe Bucureşti - Drobeta, 4 ore pe Bucureşti - Timişoara - Arad, 1 oră pe Lugoj - Timişoara - Arad. Legături cu R la Roşiori (Alexandria, Tr. Măgurele), Caracal (Corabia, P. Olt), Craiova (Tg. Jiu prin Turceni, P. Olt prin Balş, Calafat) măcar la jumătate din IR-uri, legătură la/de la Reşiţa la toate IR-urile. Opriri la IR de zi - Videle, Roşiori N., Caracal, Drăgăneşti, Craiova, Strehaia h., Balota (vârf de pantă), Drobeta, Orşova, Caransebeş, Lugoj, Timişoara Est, la IR de noapte Videle, Roşiori, Caracal, Craiova, Balota (vârf de pantă), Drobeta, Orşova, Caransebeş, Lugoj Sau Bucureşti - Suceava şi Iaşi: Interval 2 h şi pe Bucureşti - Focşani 1 h (alternativ un tren de Sv şi unul de Is, cele de Is fără intrare în Mărăşeşti), fără ataşări/detaşări de grupe în parcurs, opriri la trenurile de zi Bucureşti - Ploieşti S - Mizil - Buzău - Rm. Sărat - Focşani - Mărăşeşti - Adjud - Bacău - Roman - Paşcani - Dolhasca - Vereşti - Suceava, respectiv Tecuci - Tecuci N. - Bârlad - Zorleni - Crasna - Vaslui - Ciurea - Iaşi. La trenurile de noapte fără Mizil, Dolhasca, Tecuci N, Zorleni, Crasna, Ciurea. Prietenia se va detaşa dintr-un Bucureşti - Suceava şi va circula în regim de R Paşcani - Iaşi fără a afecta cadenţa de 1h pe acea secţie. Unul din trenuri va avea vagoanele de Ucraina, iar un tren de noapte va avea şi VD/Bc de Dorna. Legătură la/de la Botoşani la toate trenurile Bucureşti - Suceava, la fel legătură Suceava - Ilva Mică şi retur (va trebui cumva să rămână şi 1831/2 la bloc după un Bucureşti - Suceava şi făcut cumva să fie în cadenţă şi pe Suceava - Ilva Mică şi pe Iaşi - Paşcani, pe această din urmă secţie circulând în regim de R ca să nu dea peste cap cadenţa). _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Aug 11, 2020 2:09 pm | |
| "toate care au trafic acum". Ei bine, iti garantez eu ca daca pui 10 trenuri pe ora spre Ploiesti nu inseamna ca ai crescut potentialul. Noi nu suntem si n-o sa fim ca alte tari in care trenul e un tramvai din 5 in 5 minute. Asemenea trenuri ar circula semi-goale la noi pentru ce necesitati avem. Plus ca asa au gandit si comunistii despre liniile "care au trafic acum". Din atatea care aveau trafic atunci acum nu mai au trafic unele linii nici pe sfert, chiar deloc. Maine, poimaine, nu se stie ce se intampla cu industria si cate fabrici se mai inchid. Uita-te la Simeria - Hunedoara electrificata pentru ce in ziua de azi? Si ca aceste linii cate nu mai sunt... Tocmai ca ce avem acum e un fiasco total. Unii chiar aveti impresia ca daca se face Curtici - Sighisoara - Brasov - Constanta e tot ce are Romania nevoie. Trebuie toata reteaua CFR reabilitata si mentinuta in parametri (acum nu zic neaparat de Turnu Magurele sau Husi). Dar la ce saracie e acum la atata mostenire grea...e mai usor sa gandesti asa, doar M300+800, restul pa. Ce nu orbiteaza in jurul Bucurestiului duca-se. Cam asta e ideea.
Si tot ce ai imbarligat tu acolo cu niste cadente 1h/2h sunt de rasul plansului la actuala infrastructura. Pentru ce ar trebui tren Suceava - Bucuresti din 2h in 2h? In conditiile in care nici la cadenta actuala nu sunt trenurile atat de pline...si pe deasupra si legatura cu Botosaniul la toate aceste trenuri din 2h in 2h. Clar s-ar plimba toti moldovenii asa in nestire cu toate trenurile inchipuite de tine. Esti foarte rupt de realitate. Ai numai fantezii din astea meschine de a plimba niste trenuri ca pe jucarii. Reteaua CFR nu e o macheta cu 2-3 linii, doar zic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Aug 11, 2020 2:28 pm | |
| Există inclusiv un studiu pentru pentru eficientizarea reţelei, există Master Planul, toate, ABSOLUT toate propun mers de tren cadenţat, nu 2 trenuri pe zi la orele la care să îşi facă mecanicii şi naşii programul. Uită-te pe mersul de tren din Ungaria, de exemplu, să vezi că tot planul de mers e cadenţat, nu ca la noi. Nu ai călători de un tren cu locomotivă şi vagoane să faci trenuri din 2 în 2h, dar alea 80 de rame electrice, dacă or veni, ar fi mult mai rentabile decât EA-urile cu 2 vagoane. Mă uitam la 381, nu cred că au fost mai mult de 5 oameni Suceava - Bucureşti în el, dar s-a tot mers câte 2 - 3 staţii cu el. De ce nu s-ar putea aplica modelul ăsta şi la restul? Doar pentru că unii încă trăiesc în trecut, când se mergea cu trenul dintr-un cap în altul al ţării din lipsă de altceva? Viitorul - pentru liniile convenţionale - e traficul de scurt şi mediu parcurs, nu ţinutul trenului fără oprire sute de km doar ca să ducă 15 călători direct de la un cap de ţară în altul. OeBB are peste 80% din trafic pe trenuri regio, nu pe Railjet sau pe NightJet. Nemţii sunt tot pe acolo ca procente, dacă nu chiar spre 90% (da, generează mai mulţi călători şi mai mulţi bani regionalele decât ICE-ul). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |