|
| Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 | |
|
+28alinx3330 AndreiCFRbv 92Dragos Norbi cristi ar @ndrey ciprian71 ALEXCFR laurentzu cfr500 Adirmvl marius664 alliens Vitosa mielutu zburator aris86 Capsuneanu AeroX IonutCFR2009 Dr2005 Jhonyla Nesebar Adrian78 cardinal dan tm Katalyn Cipri Andrei Neculai bobi 32 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 22 Mar 2018, 00:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Tinerii sunt cei care ar folosi aceste trenuri directe la Bucuresti. Multi tineri din localitatile invecinate liniei Tecuci-Faurei-Urziceni, ar folosi aceste trenuri mai ales acum cu gratuitatea oferita studentilor dar si pentru naveta la Tecuci sau Urziceni. Cred ca toti tinerii merita o sansa de a iesi din saracia acelor localitati urmand o facultate, punandu-le CFR la dispozitie un mijloc de transport ieftin si sigur catre capitala tarii, cel mai mare centru universitar. Foarte multi dintre ei se plang ca ii costa prea mult transportul cu maxi-taxi pana la Urziceni, Faurei, Ramnicu Sarat, Tecuci... cele mai apropiate statii de unde pot lua trenul spre Bucuresti. Dar ce sa stii tu asta? Vorbesti fara rost pe aici doar asa sa-ti dai importanta ca stii, dar de fapt nu stii nimic..
Făurei - Tecuci e în plin câmp şi trece prin 4 judeţe (Galaţi, Vrancea, Buzău, Brăila). Niciodată nu a deservit nimic în domeniul traficului de călători, pentru că fiecare navetist are treabă în reşedinţa lui de judeţ, nu se duce nimeni de la Făurei la Tecuci. În plus, cu vreo 2 excepţii, toate staţiile şi haltele sunt în câmp, la km buni de sate. Linia respectivă a fost construită pentru a alimenta Frontul de Est, de aici şi numărul mare de HM-uri (câte una la fiecare aprox. 7km, în timp unele fiind desfiinţate)... în perioada comunistă a fost modernizată şi echipată cu BLA, pentu transportul de cereale (tot în perioada aia s-au refăcut şi Făurei - Urziceni şi Urziceni - Slobozia, în schimb pe Bucureşti - Urziceni a rămas secţiunea Baloteşti - Armăşeşti cu SBW). Pentru călători, linia ar putea servi câteva trenuri mai rapide Bucureşti - Iaşi şi, în sezonul estival, Mangalia - Iaşi. Însă aceste trenuri ar trebui deservite cu Desiro sau cu GM şi vagoane. Chiar dacă un Desiro de 72 locuri probabil ar merge pe plus, să nu uităm de cât personal CFR S.A. e necesar, chiar în ideea în care rămâne o singură încrucişare pe Făurei - Tecuci şi se dă 12 ore suspendarea activităţii. E şi o chestie de fonduri, să menţii o linie cu 2 trenuri e nerentabil. Ca variantă alternativă pentru marfă pică, pentru că OTF de marfă preferă să meargă cu electrica direct la/de la Constanţa (de aici necesitate reparării liniei 702, dar asta e altă discuţie). Nu în ultimul rând, România are deja infringement în domeniul mediului... nu cred că trenuri de lung parcurs cu tracţiune diesel ne trebuie nouă acum. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 22 Mar 2018, 00:40 | |
| Nu mai ii explica ca nu pricepe orice ai zice, el are lumea lui, inca traieste in anii '80, inca crede ca trenurile trebuie sa circule peste tot, inca crede ca un tren trebuie format din 10 vagoane dar calatori nici pentru un vagon nu mai sunt, asa ca nu are rost. Faurei-Tecuci nu a fost construita niciodata pentru a deservii zona pe unde trece ci pur si simplu pentru a scurta distanta din Bucuresti spre Est, atat si nimic mai mult, aceasta linie e moarta, nu foloseste la nimic in ziua de azi. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 22 Mar 2018, 02:43 | |
| Karpaty tu încurajezi transportul auto?
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 22 Mar 2018, 12:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Tinerii sunt cei care ar folosi aceste trenuri directe la Bucuresti. Multi tineri din localitatile invecinate liniei Tecuci-Faurei-Urziceni, ar folosi aceste trenuri mai ales acum cu gratuitatea oferita studentilor dar si pentru naveta la Tecuci sau Urziceni. Cred ca toti tinerii merita o sansa de a iesi din saracia acelor localitati urmand o facultate, punandu-le CFR la dispozitie un mijloc de transport ieftin si sigur catre capitala tarii, cel mai mare centru universitar. Foarte multi dintre ei se plang ca ii costa prea mult transportul cu maxi-taxi pana la Urziceni, Faurei, Ramnicu Sarat, Tecuci... cele mai apropiate statii de unde pot lua trenul spre Bucuresti. Dar ce sa stii tu asta? Vorbesti fara rost pe aici doar asa sa-ti dai importanta ca stii, dar de fapt nu stii nimic..
Făurei - Tecuci e în plin câmp şi trece prin 4 judeţe (Galaţi, Vrancea, Buzău, Brăila). Niciodată nu a deservit nimic în domeniul traficului de călători, pentru că fiecare navetist are treabă în reşedinţa lui de judeţ, nu se duce nimeni de la Făurei la Tecuci. În plus, cu vreo 2 excepţii, toate staţiile şi haltele sunt în câmp, la km buni de sate. Linia respectivă a fost construită pentru a alimenta Frontul de Est, de aici şi numărul mare de HM-uri (câte una la fiecare aprox. 7km, în timp unele fiind desfiinţate)... în perioada comunistă a fost modernizată şi echipată cu BLA, pentu transportul de cereale (tot în perioada aia s-au refăcut şi Făurei - Urziceni şi Urziceni - Slobozia, în schimb pe Bucureşti - Urziceni a rămas secţiunea Baloteşti - Armăşeşti cu SBW). Pentru călători, linia ar putea servi câteva trenuri mai rapide Bucureşti - Iaşi şi, în sezonul estival, Mangalia - Iaşi. Însă aceste trenuri ar trebui deservite cu Desiro sau cu GM şi vagoane. Chiar dacă un Desiro de 72 locuri probabil ar merge pe plus, să nu uităm de cât personal CFR S.A. e necesar, chiar în ideea în care rămâne o singură încrucişare pe Făurei - Tecuci şi se dă 12 ore suspendarea activităţii. E şi o chestie de fonduri, să menţii o linie cu 2 trenuri e nerentabil. Ca variantă alternativă pentru marfă pică, pentru că OTF de marfă preferă să meargă cu electrica direct la/de la Constanţa (de aici necesitate reparării liniei 702, dar asta e altă discuţie). Nu în ultimul rând, România are deja infringement în domeniul mediului... nu cred că trenuri de lung parcurs cu tracţiune diesel ne trebuie nouă acum. Cu Desiro pe Bucuresti -Iasi sa mergi tu, doar tu!!!!!Chiar nu iti este jena??? |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 22 Mar 2018, 13:34 | |
| Nu e vorba de desiro, in orice afacere totul este sa fie profitabil, e adevarat ca statul cheltuie bani aiurea, când ar putea sa-i investeasca in infrastructura feroviara, la cat s-a furat in tara asta, de s-ar confisca suma integral ar fi bani pentru toate. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 22 Mar 2018, 14:27 | |
| - Kapпaтй a scris:
Faurei-Tecuci nu a fost construita niciodata pentru a deservii zona pe unde trece ci pur si simplu pentru a scurta distanta din Bucuresti spre Est, atat si nimic mai mult, aceasta linie e moarta, nu foloseste la nimic in ziua de azi. Spre surprinderea ta afla ca mai foloseste la transport marfa, cel putin segmentul Ciorasti-Faurei are unitati comerciale (baze de receptie cereale) care utilizeaza transportul CF al cerealelor catre alte unitati de profil din Constanta Port Zona B. Localul de marfa are de asemenea trasa saptamanala Buzau - Faurei - Ciorasti. Stim ca unii fac tot posibilul ca anumite linii sa se inchida, dar uite ca nu mor caii cand vor cainii... LUNI - 05 FEB 2018 80940 Constanta Port B - Tecuci via Ciorasti MARTI - 06 FEB 2018 75601 Buzau - Ciorasti 77158 Ciorasti - Buzau (L) MIERCURI - 07 FEB 2018 77164 Ciorasti - Buzau (L) 77169 Buzau - Ciorasti (L) JOI - 08 FEB 2018 75602 Ciorasti - Buzau 77175 Buzau - Ciorasti (L) VINERI - 09 FEB 2018 80946 Tecuci - Constanta Port B via Ciorasti 80948 Agigea Nord - Tecuci via Ciorasti VINERI - 16 FEB 2018 80960 Tecuci - Constanta Port B via Ciorasti JOI - 22 FEB 2018 68392 Tecuci - Ciorasti 68393 Ciorasti - Tecuci 68394 Tecuci - Balta Alba 68395 Balta Alba - Tecuci Alte linii, mult mai circulate cu trenuri de calatori formate din DA+1 vagon, nici macar nu au traficul de marfuri de mai sus. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Dum 08 Apr 2018, 21:55 | |
| IR 1732 Galati 05:00 - Brasov 10:30 IR 1731 Brasov 11:00 - Buzau 14:15 IR 1734 Buzau 14:45 - Brasov 18:00 IR 1733 Brasov 18:30 - Galati 24:00 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Lun 09 Apr 2018, 13:08 | |
| Nici naiba nu pleacă la 5:00 cu tren din Galați, când nici măcar transportul în comun nu circulă. Și cum 1731/2 e tren folosit în vacanță, cu atât mai mult - nu te scoli la 4 în vacanță să pleci la munte cu trenul. Dacă ajungi la 24:00 în Galați ești mâncat, iar nu ai transport în comun. Ideal ar fi, dacă ar exista MRCF, să fie 2 trase separate, evident, făcute cu ramă electrică (pentru că EA la 2 vagoane clasa a doua cam miroase a pagubă), astfel: Galați - Brașov, 07:00 - 12:30 - cu legături spre Sibiu sau dacă își vor băga mințile în cap greii care au făcut mersul și au limitat pe 1621, spre Timișoara Brașov - Galați, 17:00 - 22:30 - cu legături spre Mărășești A doua: Galați - Brașov, 16:00 - 21:30 - cu grupă spre București, în locul lui 1578 Brașov - Galați, 07:00 - 12:30 - preia de la 1644 și 1742. Se atașează grupa de la București în Ploiești Sud.
Asta e o chestie ideală, desigur. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Lun 09 Apr 2018, 15:18 | |
| Mai baieti, SNTFC e in criza de material rulant si criza de personal si voi va bateti capul cu astfel de prostii !? Ce nu e in criza e de sefime. Sunt ticsite Regionalele de sefime. Care mai de care cu interesele sale. Cat timp va fi inconjurata de bombisti compania asta nu va avea un viitor, strategie de dezvoltare, nimic. Mai degraba sa ne uitam in gradina privatilor cum ar fi la TFC care aduce de afara vreo 9 automotoare. Deja sunt pe drum spre Romania. Or fi ele vechi dar macar au o strategie si un respect fata de calator. Ceea ce la SNTFC nu prea e. |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Lun 09 Apr 2018, 16:06 | |
| - Vitosa a scris:
- Or fi ele vechi dar macar au o strategie si un respect fata de calator.
Cat timp la SNTFC exista AM-uri Malaxa 77/78 in circulatie, VT-urile 624 ex-DB aduse de TFC sunt lux. Mai ales daca sunt exploatate corespunzator. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 12 Apr 2018, 21:43 | |
| nu as urca vara in trenurile TFC nici sa ma plateasca...mi-a ajuns un singur drum intr-un cutor fara AC, daca trebuie sa merg prefer sa aleg CFR Calatori, macar sunt sanse sa functioneze climatizarea acolo |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 12 Apr 2018, 22:27 | |
| Ai zis bine , sansa, pentru ca in realitate in 50 % din vagoanele CFR nu merge clima, iar in restul de 50 % nu face fata, cel putin cei de la TFC sunt sinceri si spun din start ca nu au acest serviciu...Oare e mai bine sa alegi un tren cu AC dar care nu functioneaza sau un tren la care stii ca nu are AC?!?.Care din cele 2 firme este serioasa si care pacaleste clientul??? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Joi 12 Apr 2018, 23:08 | |
| Macar la TFC poti deschide geamul. La CFR deschizi 4 lamele la tot vagonul. Sau ai ferestre in compartimente blocate cu holsuruburi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Lun 18 Iun 2018, 19:02 | |
| Sa se cumpere 6 rame Stadler electrice si 4 diesel, sa se reia rangul de IC si sa primeasca subventie ca si restul trenurilor iar studentul sa nu mai aibe gratuit la IC.
591 Bucuresti-Timisoara pe la 14 cu maxim 8:00h opriri in Rosiori* ; Craiova ; Severin ; Herculane ; Caransebes ; Lugoj. 521 Bucuresti-Arad pe la 5:00 cu maxim 8:30h opriri in Ploiesti ; Predeal ; Brasov ; Sighisoara ; Alba ; Deva 531 Bucuresti-Cluj pe la 16:00 cu maxim 8:30h opriri in Ploiesti ; Predeal ; Brasov ; Sighisoara ; Teius ; Campia Turzii 551 Bucuresti-Suceava in locul actualului 1755 si suprimata oprirea de la Roman, micsorata si durata la maxim 5:50h, grupa de Piatra neamt mutata la 1653. 581/582/583/584 Bucuresti-Constanta in locul 1581(1985)/1582/1587/1588 cu maxim 1:50h 541/542 de la Brasov din 521 se desprinde aceasta grupa pentru Bistrita(eventual dispare grupa de noapte de la 1641/1644 si se ofera aceasta varianta mai moderna cu rama noua)
561 Bucuresti-Iasi in locul actualului 1661 cu durata micsorata, maxim 5:50 nu mai intra in Tecuci, trece pe racord si se foloseste rama diesel. 571/572/573/574 Bucuresti-Galati via Urziceni, opriri doar in Faurei si Braila, durata maxim 3:15h, rama Stadler diesel. (Aici la Galati tot mersul sufera modificari ca apar aceste IC
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 Lun 18 Iun 2018, 20:21 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Sa se cumpere 6 rame Stadler electrice si 4 diesel, sa se reia rangul de IC si sa primeasca subventie ca si restul trenurilor iar studentul sa nu mai aibe gratuit la IC.
591 Bucuresti-Timisoara pe la 14 cu maxim 8:00h opriri in Rosiori* ; Craiova ; Severin ; Herculane ; Caransebes ; Lugoj. 521 Bucuresti-Arad pe la 5:00 cu maxim 8:30h opriri in Ploiesti ; Predeal ; Brasov ; Sighisoara ; Alba ; Deva 531 Bucuresti-Cluj pe la 16:00 cu maxim 8:30h opriri in Ploiesti ; Predeal ; Brasov ; Sighisoara ; Teius ; Campia Turzii 551 Bucuresti-Suceava in locul actualului 1755 si suprimata oprirea de la Roman, micsorata si durata la maxim 5:50h, grupa de Piatra neamt mutata la 1653. 581/582/583/584 Bucuresti-Constanta in locul 1581(1985)/1582/1587/1588 cu maxim 1:50h 541/542 de la Brasov din 521 se desprinde aceasta grupa pentru Bistrita(eventual dispare grupa de noapte de la 1641/1644 si se ofera aceasta varianta mai moderna cu rama noua)
561 Bucuresti-Iasi in locul actualului 1661 cu durata micsorata, maxim 5:50 nu mai intra in Tecuci, trece pe racord si se foloseste rama diesel. 571/572/573/574 Bucuresti-Galati via Urziceni, opriri doar in Faurei si Braila, durata maxim 3:15h, rama Stadler diesel. (Aici la Galati tot mersul sufera modificari ca apar aceste IC
Sper ca acele 4 Diesel sa fie bimode: electric si Diesel. Nu vad IC Bucuresti-Suceava. Ar merge ceva Bucuresti-Botosani cu staionarea de 5 minute in Veresti. Suceava are 6 perechi spre Bucuresti si Iasiul doar 5 perechi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |