| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iun 2018, 14:59 | |
| - Adrian78 a scris:
- bobi a scris:
Nici o sansa sa se ridice cu viziunea actuala a sefilor companiei!Totul se petrece in trecut, de la trase la conditiile de calatorie!!! Si mai ales sub obladuirea Psdului Asa este!Ce-i drept, nici de la alte partide nu au facut mai nimic pentru CFR, dar astia sunt sub orice critica, sunt pusi numai pe furat , distrus si aparat scaunele si pozitiile. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 12:30 | |
| https://www.jurnalistii.ro/nervozitate-in-randul-studentilor-din-cauza-gratuitatii-transportului-cu-trenul-solicitare-catre-cfr-calatori-ministerul-transporturilor-si-ministerului-educatiei/ |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 13:51 | |
| Eram gata sa zic ca multe pretenții mai are studentii astia, dar apoi mi-am amintit brusc ca la TFC #sepoate. Mai mult ca sigur nu se vrea din frica abuzurilor pe care le pot comite studenții necivilizați care emit pretentii de civilizație. La TFC sunt cateva rute si nu au de ce sa dea navala. Asa cum au mai zis multe voci inclusiv si a mea, macar locul trebuia să și-l plătească. Era un pas inainte pentru a sustine un sistem de emitere bilete online cat mai reliable |
|
| |
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 15:16 | |
| Odată cu GDPR se vor schimba lucrurile. Semnezi că vrei în registru. Dar... O porcărie mai mare nu am văzut. 19, 22, 24 iulie sunt zile în care nu se găsesc bilete la cușetă/dormitor la 1932. Cum naiba să fie atât de subdimensionate trasele?! Cred că au făcut cea mai mare porcărie cu trenul ăsta. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 16:49 | |
| Nu doar sezonierul de Oradea va circula subdimensionat, ci majoritatea. Ăsta cu 5 va fi lung dar altele vor avea 2 maxim 3. Nu au vagoane. Și pe măsură ce ies unele de la reparații li se termină scadența altora, și nu se vede progresul.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 18:28 | |
| Şi anii trecuţi biletele la cuşetă se vindeau cu o lună avans, căutaţi mesajele mai vechi de pe forum
Vina e strict la Ministerul Educaţiei, care de un an şi jumătate refuză să pună la dispoziţie datele din Registrul Matricol Unic. De ce face asta? Păi simplu: nu toţi studenţii sunt trecuţi acolo. Acum că avem şi GDPR-ul e clar că sunt slabe speranţele ca acte registru să fie accesibil CFR Călători sau altor OTF în viitorul apropiat. _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 19:48 | |
| Pai si TFC cum se descurca fara acest registru matricol, chiar daca au un numar mult mai mic de trenuri??? Cu toate ca ceva imi spune ca daca ar mai multe tot ar aplica sistemul asta , pentru ca privatii isi respecta calatorii.La CFR Calatori nu se vrea acest lucru si motivul este simplu.Nu sunt vagoane, iar trenurile asa cum sunt circula la capacitate maxima pe rutele importante.Daca CFR Calatori avea vagoane suficiente sa transporte toti calatorii care solicita bilete, iti garantez ca aceasta problema era rezolvata de mult, cu sau fara ajutorul Ministerului Educatiei... Iar despre biletee la cuseta s-or fi vandut ele in avans decand exista, diferenta este ca inainte se mai suplimentau pana la tonajul maxim al trenului sau chiar peste, anul asta n-o sa mai vedem asemenea lucru. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iun 2018, 21:07 | |
| http://www.economica.net/mobile/astra-vagoane-calatori-ataca-piata-din-tunisia-s-a-aliat-cu-italieni-pentru-un-contract-de-110-vagoane_155318.html
Dr2005 nici asta să nu fie adevărată? http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/hotel-de-lux-pentru-mecherii-din-ministerul-transporturilor-ntre-inut-din-banii-companiei-cfr-marf-452032 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Iun 2018, 19:32 | |
| http://www.economica.net/sova-este-primul-an-in-care-exista-o-perspectiva-reala-pentru-tarom-de-a-reveni-pe-profit-numarul-pasagerilor-a-crescut-cu-22prc-in-t1_155402.html |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Iun 2018, 01:32 | |
| - AeroX a scris:
- Eram gata sa zic ca multe pretenții mai are studentii astia, dar apoi mi-am amintit brusc ca la TFC #sepoate.
Mai mult ca sigur nu se vrea din frica abuzurilor pe care le pot comite studenții necivilizați care emit pretentii de civilizație. La TFC sunt cateva rute si nu au de ce sa dea navala. Asa cum au mai zis multe voci inclusiv si a mea, macar locul trebuia să și-l plătească. Era un pas inainte pentru a sustine un sistem de emitere bilete online cat mai reliable Eu am o varianta buna, am mai zis-o aici: ca la tfc bilete online pentru studenti, insa o taxa de rezervare online sau telefonic pentru studenti, adica acolo sa zic 2-3 lei/bilet online sau doar diferenta de tarif daca isi iau studenti bilete la cuseta ori clasa 1. Studentii cam toti stiu sa foloseasca internetul deci e aiurea sa nu poata lua bilete online sau de la automate si sa aglomereze inutil casele de bilete. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Iun 2018, 13:10 | |
| https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/lucian-sova-explica-ce-a-vrut-sa-zica-despre-autostrazi-953286 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Iun 2018, 13:38 | |
| Am ajuns iara ca in vremea cizmarului cu realizari marete pe cincinale cu mii de tone la hectar
Asociația Pro Infrastructură 18 ore ˇ Ministrul Transporturilor Lucian Șova aruncă din nou minciuni gogonate chiar de la tribuna Parlamentului, de data asta despre CFR. Ieri a declarat că în 2018 s-au reabilitat 140 de automotoare și 700 de vagoane. De fapt, nu s-a reabilitat nimic, doar s-a dat cu mătura. La propriu!
În primul rând, CFR Călători nu are 140 de automotoare de reabilitat. Compania are 125 de automotoare oarecum moderne, Siemens Desiro, construite la începutul anilor 2000 care nici nu necesită reabilitare. Restul automotoarelor sunt Malaxe de pe vremea lui Carol al II-lea (nu este o glumă), plus LVT-uri est-germane din anii '60 și câteva rame electrice pariziene tot la fel de vechi.
Parcul activ al CFR Călători are 970 de vagoane în total. Mai sunt aproximativ 1500 de vagoane care ar mai putea vreodată circula pe căile ferate. De altfel, din 2015 până în 2017 s-au reabilitat doar 15 vagoane. Există un contract pentru încă 57 de bucăți din care încă nu s-a livrat nimic.
Într-adevăr, avem o licitație lansată pentru revizuirea (adică reparația curentă) a câtorva sute de vagoane relativ moderne "trase pe dreapta". Doar că licitația de-abia a fost publicată și va mai dura mult și bine până când va fi atribuită și până când primul vagon va fi gata. Iar această reparație curentă NU este reabilitare!
Există un comunicat de presă al CFR Călători în care se folosește cuvântul "reabilitat" ca sinonim pentru... făcut curățenie. Adică pentru activități precum: schimbatul geamurilor sparte, "verificarea/repararea instalațiilor de climatizare", "curățarea/schimbarea tapițeriilor scaunelor" și "curățarea cabinelor de toalete".
Realitatea: lipsa de investiții a dus la o criză majoră de material rulant. Lipsesc aproape 400 de vagoane. S-a ajuns la anulări de trenuri între orașe mari (București-Timișoara sau Timișoara-Cluj) și la o înghesuială insuportabilă în cele ramase. Locomotivele sunt atât de vechi încât ba se strică, ba iau foc, aproape săptămânal. Acum 5 zile s-a stricat una pe ruta Constanța-București.
Cerem ministrului Șova să nu mai mintă cu nerușinare și să rezolve adevăratele probleme ale CFR |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Iun 2018, 22:49 | |
| https://www.jurnalistii.ro/alba-neagra-cu-salariatii-cfr-orice-majorare-salariala-desi-foarte-mica-va-veni-la-pachet-numai-cu-restructurari/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Iun 2018, 23:03 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.jurnalistii.ro/alba-neagra-cu-salariatii-cfr-orice-majorare-salariala-desi-foarte-mica-va-veni-la-pachet-numai-cu-restructurari/
Mai taie niste trenuri ca doar se schimba mersul si sefii pot sa doarma linistiti Nu stiu la ce mai tin 8 regionale si schema stufoasa de personal |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Iun 2018, 23:20 | |
| Cum pentru ce? Pentru rude, cumetrii și posturi călduțe. Ăsta a și fost scopul spargerii SNCFR, nu poveștile îndrugate pe aici. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|