Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 13:17
In general cam toate firmele de transport local din tara au ramas la traseele din vremea socialismului. Nu au adaptat deloc, nu au schimbat, nu au introdus (decit cu mici exceptii) trasee noi macar ca nu mai sint fabrici pe unde trec o gramada de trasee.
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 14:45
Dr2005 a scris:
Nici măcar programele de circulaţie nu sunt afişate pe undeva (măcar pe site), ai doar plecările de la cap de linie din zilele lucrătoare şi atât.
Ai aplicatie pt Android unde vezi orarul de la capetele de linie ale fiecarui traseu atat in timpul saptamanii, dar si in weekend-uri si poti vedea si traseul pe care fiecare dintre ele le urmeaza. Nu in cazul tuturor insa. Sunt cateva linii urbane si metropolitane carora le lipsesc din varii motive hartile.
Link aici.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 18:51
Legea 92/2007 spune clar că programele trebuie afişate în staţie, nu într-o aplicaţie de Android. Dacă am Nokia, am iPhone sau, pur şi simplu, nu mai am credit sau baterie, ce fac cu aplicaţia? Plus că aplicaţia aia nu e oficială a CTP, deci nu ai garanţia că informaţiile sunt bune.
_________________ :TTT:
TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3650 Data de inscriere : 13/01/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 20:49
Legea ta de functionar care nu stie cum evolueaza lucrurile prin alte parti. Esti penibil. Blocheaza-ma, da-mi ban, dar esti penibil. Esti imaginea perfecta a functionarului obtuz, care habar nu are de varietate si progres. Serios, cu din astia ca tine murim cu Europa de gat!
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 21:28
TER200 a scris:
Legea ta de functionar care nu stie cum evolueaza lucrurile prin alte parti. Esti penibil. Blocheaza-ma, da-mi ban, dar esti penibil. Esti imaginea perfecta a functionarului obtuz, care habar nu are de varietate si progres. Serios, cu din astia ca tine murim cu Europa de gat!
Dar stii ca nu a zis nimic gresit, nu? Poate ca n-a propus o varianta de rezolvare, dar n-a zis nimic rau.
Si in Bucuresti exista pe site-ul RATB, pentru fiecare linie si statie cate un tabel cu orele la care e programat mijlocul respectiv de transport sa ajunga. Se poate face relativ usor o solutie care sa parseze PDF-urile respective si sa le expuna unei aplicatii (sau, mai simplu, sa faca RATB-ul direct treaba asta). Fix asta pare ca face si aplicatia pentru CTP mentionata mai sus. Dar, cum a zis si Dr2005 varianta asta e mai mult de decor pentru ca nu ai garantia ca se respecta ce e pe hartie cu ce e in teren. In Copenhaga erau orele afisate live in fiecare statie de bus (probabil exista si aplicatii de mobile, dar pentru ca n-am folosit, nu garantez) si e cel mai corect asa pentru ca: - sunt calatori care n-au smartphone/internet/baterie - sunt calatori (cum eram eu) care nu stiu de existenta aplicatiei - sunt calatori care sunt prea prosti cat sa o foloseasca
TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3650 Data de inscriere : 13/01/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 21:46
Da, frate, dar m-am saturat de interventiile astea atot-stiutoare si categorice. Peste tot in lumea asta sunt aplicatii. Care e problema? Merg combinate cu hartie, cu word, cu PDF. Dr vine si da in cap de fiecare data cand e vorba de propuneri inovative. Legea spune, legea face. Functionarism de doi bani, si am sentimentul ca nici macar legea nu o prea cunoaste.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 22:54
Şi cum ai vrea tu să se facă informarea călătorilor? Chiar şi în absenţa unei legi, ar fi de bun simţ ca omul să afle uşor programul atunci când e în staţie, nu doar de pe telefon, de pe PC sau de la vecinu' care merge zilnic şi a învăţat programul. Cel mai simplu şi eficient mod de a informa călătorii e să pui o hârtie în staţie cu programul. Inclusiv la Bruxelles sau la Berna sunt astfel de hârtii în staţii, deşi ăia sunt cu 50 (Belgia) - 100 (Elveţia) de ani înainte faţă de noi.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Apr 2018, 23:11
Dr2005 a scris:
Şi cum ai vrea tu să se facă informarea călătorilor? Chiar şi în absenţa unei legi, ar fi de bun simţ ca omul să afle uşor programul atunci când e în staţie, nu doar de pe telefon, de pe PC sau de la vecinu' care merge zilnic şi a învăţat programul. Cel mai simplu şi eficient mod de a informa călătorii e să pui o hârtie în staţie cu programul. Inclusiv la Bruxelles sau la Berna sunt astfel de hârtii în staţii, deşi ăia sunt cu 50 (Belgia) - 100 (Elveţia) de ani înainte faţă de noi.
La Viena in statile de tramvai nu era nici un program la fel si la Berlin doar afisaj in cat timp vine tramvaiu si ce numar
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 01:14
Noile Siemens Velaro Eurostar e320 au început serviciul pe ruta Londra – Amsterdam
Eurostar International Ltd. a lansat noul serviciu de la Londra la Amsterdam, în această dimineață, cu trenul de mare viteză de nouă generație Siemens Velaro Eurostar e320. Începând de astăzi, trenurile Siemens Velaro Eurostar e320 vor lega cele trei capitale europene Londra, Bruxelles și Amsterdam printr-un serviciu direct ce marchează un pas important în călătoriile europene de mare viteză. Există 17 unități în prezent în circulație care rulează în jur de 37.000 de kilometri pe lună pe unitate, cu 9.6 milioane de kilometri rulați cu pasageri până în prezent.
În decembrie 2010, Siemens a primit o comandă de la Eurostar International Ltd. pentru zece trenuri de mare viteză interoperabile, iar compania a comandat încă șapte în ianuarie 2015. Trenurile se bazează pe Velaro, cea mai diversă platformă de mare viteză din lume. Serviciul cu primul Eurostar Velaro a fost lansat în noiembrie 2015 între Londra și Paris, prin Tunelul din Canalul Mânecii. În mai 2017, serviciul a început și pe traseul dintre Londra și Bruxelles.
Trenul, numit “e320” Eurostar, oferă o capacitate de pasageri în plus față de trenurile Eurostar anterioare. Cu o lungime totală de 400 de metri, e320 este cel mai lung membru al familiei Velaro și are scaune pentru 900 de pasageri. Pasagerilor li se oferă acces gratuit la WLAN, porturi USB și servicii precum streaming TV și filme prin intermediul unui sistem de divertisment la bord. Având în vedere aceste facilități speciale, modelul e320 a fost numit “Trenul anului 2017” de către Premiile Naționale pentru calea ferată în Regatul Unit.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 10:09
A intarziat 6 minute la prima cursa bilete de la 35 de lire
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 05 Apr 2018, 12:47, editata de 1 ori
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 12:45
Poate nu am rasfoit eu bine dar legea 92/2007 prevede ca soferul sa prezinte la control si programul, nu sa fie afisat in statii.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 13:47
Numarul de calatori a crescut cu 2.8 % infim .Aici scrie ca CFR Calatori au 2300 de vagoane probabil 70% din ele sunt cu revizia expirata si sunt 20-47 20-57 cele care stau prin remize
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 17:23
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Şi cum ai vrea tu să se facă informarea călătorilor? Chiar şi în absenţa unei legi, ar fi de bun simţ ca omul să afle uşor programul atunci când e în staţie, nu doar de pe telefon, de pe PC sau de la vecinu' care merge zilnic şi a învăţat programul. Cel mai simplu şi eficient mod de a informa călătorii e să pui o hârtie în staţie cu programul. Inclusiv la Bruxelles sau la Berna sunt astfel de hârtii în staţii, deşi ăia sunt cu 50 (Belgia) - 100 (Elveţia) de ani înainte faţă de noi.
La Viena in statile de tramvai nu era nici un program la fel si la Berlin doar afisaj in cat timp vine tramvaiu si ce numar
Are U sure?
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 22:02
La Bucuresti intr-un timp erau tablite cu orele de plecare ale autobuzelor si dau exemplu ruta 178 si fostul terminal de intoarcere din cartierul Militari Rezidence unde capatul era comun cu coborarea-urcarea calatorilor si pauza soferilor de ii luau lumea la rost ca nu prea le respectau, nu intentionat ci din cauza traficului aglomerat si trebuiau si ei sa-si ia pauza necesara pentru servirea mesei ori a necesitatilor fiziologice si au fost date jos chiar de soferi nu o data ci chiar de mai multe ori apoi s-a renuntat la ele. Apoi dau alt exemplu cu afisajul electronic din statii ce a existat ani buni pe linia 41. S-a ales praful si de ala dar de data asta din lipsa de mentenanta. Oare in Romania exista ceva bun si durabil? Sau romanul are grija de ele?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Apr 2018, 23:57
Vitosa a scris:
La Bucuresti intr-un timp erau tablite cu orele de plecare ale autobuzelor si dau exemplu ruta 178 si fostul terminal de intoarcere din cartierul Militari Rezidence unde capatul era comun cu coborarea-urcarea calatorilor si pauza soferilor
Capătul de la Militari Rezidence e amenajat de dezvoltator (care probabil s-a mai dus şi cu plicul pe unde trebuie, pentru că ăla e în Chiajna şi RATB a circulat ilegal câţiva ani pe acolo), condiţie pusă de RATB. Normal că ăla o fi citit Legea 92/2007 şi OMT 972/2007 şi a luat şi programul de pe site-ul RATB şi l-a afişat acolo, fără să îl mai actualizeze. Am văzut că RATB a reînceput tentativa timidă de afişare a orarelor în staţii (a mai încercat prin 2008 - 2009, dar în câteva luni a murit treaba), să vedem cât or rezista şi, dacă rezistă, cât timp vor fi şi actualizate.
Vitosa a scris:
Apoi dau alt exemplu cu afisajul electronic din statii ce a existat ani buni pe linia 41. S-a ales praful si de ala dar de data asta din lipsa de mentenanta. Oare in Romania exista ceva bun si durabil? Sau romanul are grija de ele?
Acel afişaj nu a făcut niciodată ce vrei tu să facă. Practic, funcţiona pe sistemul celor de la metrou, adică număra secundele şi minutele de la ultimul tramvai care a trecut. Erau 2 senzori, unul la intrarea la peron, unul la ieşire, primul oprea ceasul, al doilea îl pornea de la zero. Cred că încă se mai văd senzorii prin unele staţii. Cum nu au fost protejaţi deloc, cei din apropierea trecerilor de pietoni au fost călcaţi în picioare şi sparţi, aşa că, până la urmă, nu s-au mai înlocuit. În schimb, a existat o tentativă pe linia 32, s-au montat panouri produse de firma Radcom, care puteau afişa şi timpul rămas până la următorul vehicul, direct prin GPS de la vehicul. Numai că RATB nu a mai implementat proiectul şi nu a luat niciun echipament pentru vreun tramvai, aşa că panourile au stat câţiva ani cu ,,Sistem în testare", până şi-a adus aminte RATB şi le-a tăiat curentul.