|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 29, 2018 9:29 am | |
| - sp59 a scris:
- http://adevarul.ro/locale/arad/video-trenul-merge-160-kilometri-ora-mai-modern-tronson-cale-ferata-romania-1_5abbf80fdf52022f7522ebff/index.html
Trenul pacii care a fost o locomotivă si niste teste Deja la Glogovat e restrictie de 100 km/h la pasaj |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Mar 30, 2018 2:03 am | |
| Interesant: http://m.ziare.com/magazin/rusii-construiau-trenuri-cu-motoare-de-avioane-in-timpul-razboiului-rece-1486219 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Mar 31, 2018 12:59 pm | |
| Romania te iubesc furi zeci de milioane de euro si scapi cu suspendare
http://www.bizbrasov.ro/2018/03/30/sefii-companiei-regiotrans-si-ai-cf-brasov-si-au-recunoscut-faptele-de-coruptie-si-scapa-cu-inchisoare-cu-suspendare/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Mar 31, 2018 5:32 pm | |
| Păi astea sunt şpăgi?! - 24.653,67 lei (combustibil, un laptop, un telefon și abonament telefonic, servicii de cazare în stațiune turistică, reparații la autoturismul personal etc., precum și suma de 923 lei numerar). - 10.500 lei
Păi Oprescu sau Lucan nici nu s-ar fi dat jos din pat pentru banii ăştia. E ciudată rău afacerea asta. Interesant că în 2014 când a început toată nebunia asta cu Regiotransul, au mai fost câteva persoane cercetate, din care una acuzată că a primit mită un plin de benzină, 2 nopţi la un hotel şi o bicicletă. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 1:36 pm | |
| https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/galerie-foto-primul-oras-din-romania-in-care-vor-circula-autobuze-electrice-dotate-cu-wi-fi-906517 |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 4:13 pm | |
| Nu era oare mai fezabil să să extindă rețeaua de trolee? În primă fază în Grigorescu și apoi în Zorilor? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 5:11 pm | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- Nu era oare mai fezabil să să extindă rețeaua de trolee? În primă fază în Grigorescu și apoi în Zorilor?
Este mai scumpa si nu se justifica sa mai investesti 5 mil de euro in retea asa de banii aia cumperi autobuze electrice |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 7:12 pm | |
| Dacă întinzi nişte sârme pe stâlpi, e comisionul mai mic, iar reţeaua de troleibuz nu o schimbi o dată la 1 - 2 ani. În schimb, bateriile de autobuz costă cca. 100.000 euro/setul şi după 2 ani nu mai poţi nici să mişti autobuzul prin garaj cu ele. Nu mai zic că un autobuz electric costă mai mult decât un troleibuz.
De altfel, Boc face tot felul de achiziţii aiurea, iar dacă licitaţiile mânărite sunt anulate, atunci face achiziţii directe, cum au fost cele 10 autobuze Mercedes Conecto Turk. Oare DNA-ul ce o păzi? _________________ :TTT:
|
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 7:47 pm | |
| - Adrian78 a scris:
- Este mai scumpa si nu se justifica sa mai investesti 5 mil de euro in retea asa de banii aia cumperi autobuze electrice
Eu nu cred ca investitia asta nu s-ar amortiza, in 10 ani sa zicem, tinandu-se cont de trend-ul de dezvoltare al orasului din ultimii ani. Ma indoiesc ca un Solaris electric ar putea face fata pe termen lung la traficul din oras, mai ales dimineata la 7-8 cat si dupa amiaza intre 4 si 6-7 seara. Plus ca sunt curios cum ar urca un autobuz din asta plin cu 100 de oameni pe Calea Turzii sau Frunzisului... Si tare mi-e teama ca nu va putea face fata. Mi-ar placea sa ma insel. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 9:26 pm | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- Adrian78 a scris:
- Este mai scumpa si nu se justifica sa mai investesti 5 mil de euro in retea asa de banii aia cumperi autobuze electrice
Eu nu cred ca investitia asta nu s-ar amortiza, in 10 ani sa zicem, tinandu-se cont de trend-ul de dezvoltare al orasului din ultimii ani. Ma indoiesc ca un Solaris electric ar putea face fata pe termen lung la traficul din oras, mai ales dimineata la 7-8 cat si dupa amiaza intre 4 si 6-7 seara. Plus ca sunt curios cum ar urca un autobuz din asta plin cu 100 de oameni pe Calea Turzii sau Frunzisului... Si tare mi-e teama ca nu va putea face fata. Mi-ar placea sa ma insel. In Craiova cand au probat autobuzul electric l-au probat pe o linia E1 Probabil nu o sa il bage pe linia spre BunaZiua poate alte linii gen Marasti-Manastur sau Grigorescu |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar Apr 03, 2018 9:50 pm | |
| 30 Grigorescu - IRA, o sa fie una din ele. Altele or sa fie 27, Grigo - Gara, 28(?) Grigo - M. Viteazul. Printre altele, pe liniile astea vor circula electricele. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 04, 2018 12:12 am | |
| - Dr2005 a scris:
- De altfel, Boc face tot felul de achiziţii aiurea, iar dacă licitaţiile mânărite sunt anulate, atunci face achiziţii directe, cum au fost cele 10 autobuze Mercedes Conecto Turk. Oare DNA-ul ce o păzi?
DNA face poliție politică, se ia doar de antibăsiști, ce, te faci că nu știi ?! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 04, 2018 12:21 am | |
| - Dr2005 a scris:
De altfel, Boc face tot felul de achiziţii aiurea, iar dacă licitaţiile mânărite sunt anulate, atunci face achiziţii directe, cum au fost cele 10 autobuze Mercedes Conecto Turk. Oare DNA-ul ce o păzi? Bine că face Firea achiziții mai deștepte, statui, floricele și alte tâmpenii. Boc măcar a modernizat transportul în comun, eu n-am avut niciodată probleme cu biletele sau cu autobuzele/troleele, care sunt în general ok. În Cluj nu ai țigani în zonele ok, curățenie e cam peste tot pe unde am mers (Zorilor, Gară, Centru, Parc Central, Cluj Arena și spre Mărăști), ai parcări cum trebuie (da, cu plată, dar și cu camere, ba mai nou cu aplicații pe telefon)... marea problemă e traficul prea dens, le trebuie urgent o centură și un light rail Florești - Cluj Napoca. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 04, 2018 7:41 am | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dr2005 a scris:
De altfel, Boc face tot felul de achiziţii aiurea, iar dacă licitaţiile mânărite sunt anulate, atunci face achiziţii directe, cum au fost cele 10 autobuze Mercedes Conecto Turk. Oare DNA-ul ce o păzi? Bine că face Firea achiziții mai deștepte, statui, floricele și alte tâmpenii. Boc măcar a modernizat transportul în comun, eu n-am avut niciodată probleme cu biletele sau cu autobuzele/troleele, care sunt în general ok. În Cluj nu ai țigani în zonele ok, curățenie e cam peste tot pe unde am mers (Zorilor, Gară, Centru, Parc Central, Cluj Arena și spre Mărăști), ai parcări cum trebuie (da, cu plată, dar și cu camere, ba mai nou cu aplicații pe telefon)... marea problemă e traficul prea dens, le trebuie urgent o centură și un light rail Florești - Cluj Napoca. Parcarea aia etajata e bomboana de pe tort ,in centru pacat dar a ajuns si asta neincapatoare |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 04, 2018 12:07 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dr2005 a scris:
De altfel, Boc face tot felul de achiziţii aiurea, iar dacă licitaţiile mânărite sunt anulate, atunci face achiziţii directe, cum au fost cele 10 autobuze Mercedes Conecto Turk. Oare DNA-ul ce o păzi? Bine că face Firea achiziții mai deștepte, statui, floricele și alte tâmpenii. Boc măcar a modernizat transportul în comun, eu n-am avut niciodată probleme cu biletele sau cu autobuzele/troleele, care sunt în general ok. În Cluj nu ai țigani în zonele ok, curățenie e cam peste tot pe unde am mers (Zorilor, Gară, Centru, Parc Central, Cluj Arena și spre Mărăști), ai parcări cum trebuie (da, cu plată, dar și cu camere, ba mai nou cu aplicații pe telefon)... marea problemă e traficul prea dens, le trebuie urgent o centură și un light rail Florești - Cluj Napoca. Au vehicule noi, dar CTP Cluj gândeşte şi operează exact ca în anii '80. Nici măcar programele de circulaţie nu sunt afişate pe undeva (măcar pe site), ai doar plecările de la cap de linie din zilele lucrătoare şi atât. Ai 7000 de staţii la Piaţa Mihai Viteazu (în loc să ai un terminal ca lumea la Gară, cum e în toate ţările civilizate), linii barate care dublează pe cele normale dar fără o regulă anume (chiar şi nebarate, vezi 5 şi 8, deşi există reţea până la capătul lui 8 ), la Sora în continuare NU opresc troleibuzele de pe 6, 7 şi 25, se preferă legături directe din orice punct în orice punct (iar vreo 3/4 din trasee se înghesuie prin Centru în loc să fie un 25 o dată la 3 minute care să aibă şi variantă în sens opus şi gata, fără 6 şi 7 şi cu 30 mutat pe alt traseu de la Piaţa Mărăşti până în Grigorescu, să nu se mai suprapună cu 25). Dar nu-i bai, aruncă Boc cu bani în CTP Cluj, pe achiziţii discutabile, fără pic de dezvoltare durabilă. În loc să fiituiască bani pe autobuze electrice, mai bine extindea reţeaua de troleibuz şi tramvai. Pe linia 32 există deja stâlpii şi consolele. Iar troleibuzele de azi ar putea, fără probleme, ajunge şi prin alte zone, chiar şi în Zorilor. Asta NU e modernizare! ---- Despre Bucureşti: măcar cele 400 de Otokare sunt luate pe un contract de-a dreptul beton, cu full warranty 4 ani şi apoi alţi 4 de garanţie (primii 4 ani RATB nu face decât să pună motorină şi adblue - ATÂT, restul face producătorul, dacă ai un bec ars e obligat ăla să vină în 24 ore să ţi-l schimbe). În schimb, Boc a luta prin negociere directă Mertzane turceşti la 309.000 euro + TVA/bucată, chiar dacă presa portocalie s-a grăbit să anunţe preţuri cu 100.000 euro/buc mai mici. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |