|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 13:36 | |
| La mulți ani și din partea mea.
@Luna, păi ce-ai făcut bobiță, ai fluierat în biserică, ai călcat prin străchini, ai suflat în iaurt? Tu nu știi că în viață greșeala și prostia se plătesc? Off doamne dacă ar durea prostia mulți poate s-ar lecui. Poate... Din păcate mama prostiei rămâne mereu gravidă, iar ce vine din urmă...viitorul țării...cu mici excepții, e praf și țăndări. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 13:49 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cu noul mers NU mai exista trenuri IR cu tarif Regio! Dispare oferta tarif regio pentru ca un IR nu il poti tarifa Regio,(un IR nu il poti compara cu un Regio care opreste in toate statiile si nu poti sa mergi repede sa platesti putin, daca vrei putin iei Regio, asa ca IR va fica unele IR vor fi ofertate cu reducere procentuala, la unele chiar foarte putin fata de pretul intreg IR cazul 1833/1834 unde reducerea nu va mai fi asa mare sau la alte IR cum e cazul 1636 actual 1634 nu va mai avea oferta deloc, platesti pret normal IR asa cum e normal sa platesti, daca vrei ieftin iei Regio sau privat dar nici la privat nu mai e asa ieftin ca la Astra e aproape ca la CFR si la Regio Calatori e tren Regio de asta e ieftin) unele trenuri care au oferta tarif Regio nu vor mai avea oferta absolut deloc iar altele la care se mentine oferta tarifara va fi cu procente, oferta se va referi doar la pretul intreg si la fiecare tren va fi alt procent de reducere. Elevii si pensionarii am inteles ca vor plati reducerea lor de elev sau pensionar din tariful intreg IR nu din reducerea acordata deja, deci nu se mai cumuleaza 2 reduceri!
Cred ca am fost destul de inteles si explicit si a inteles toata lumea acum cum va sta treaba fara a mai posta oricine ce crede cum se intampla de fel pe aici " ca el stie" ........... de fapt nu stie nimic! Dar o sa ramana cu mersul de regio la fel cum e la 1824/1836?Halal mentalitate |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3365 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 14:09 | |
| In primul rand: La multi ani, stimati colegi de forum si AeroX! Va doresc un an mai reusit pe toate planurile, nu doar feroviar! Doi la mana. Adita: am observat o evolutie interesanta in comportamentul tau in decursul ultimelor luni. Ai vazut cum sunt WC-urile vacuumatice din trenuri si ce patesc daca acumuleaza prea multe dejectii: se-nfunda, refuleaza si dau p-afara, de cele mai multe ori generand un grad de disconfort deloc neglijabil pe termen scurt. Sau mediu. Cam asa si tu. Sa-ti comand o vidanja? O platesc din banii pe care nu-i mai dau la IR-urile cu care ma plimb prin tara, caci observ ca pe langa jobul de "programator" - citez de la tine - ai dezvoltat si un hobby pentru contabilitate. - AeroX a scris:
- 500.000 plavani apti de un job part-time ca sa-si plateasca trenurile 50% si iesirile in centrul vechi sau prin mall. Si tot ei au si cele mai mari pretentii
Nu mai fi ipocrit, caci si tu, dar si tovarasu' sau concubinu' cristy79 (nu stiu ce statut are relatia voastra; mi-e teama sa afirm ceva anume, ca dup-aia ma trezesc cu vreun SJW - social justice warrior - de pe forum sau de prin alta parte, care sa ma acuze de diverse) ati fi procedat fix ca pe cei care-i incriminati azi. - AeroX a scris:
- (nu-i asa, domnule Cipri MeCulai, daca citesti asta)
Oh, vai! Ce ironic esti! Sau semi-analfabet, depinde din ce perspectiva privesti lucrurile! Mai grav e faptul ca si lucrezi. N-am idee cum te-au angajat cei pentru care muncesti. Probabil tot pe baza de spaga, ca permisele auto de la Pitesti. Ma rog. Am deviat si eu discutia destul. Ma retrag. Si-mi cer scuze celorlalti colegi de pe acest forum. O zi frumoasa! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 16:55 | |
| Sincer ma gandeam sa nu raspund ceva initial. Fiindca la asa replici nu are sens sa te bagi, pe langa faptul ca un astfel de forum nu e locul pentru astfel de barfe. Dar daca tot e zi de sarbatoare, chiar centenarul acesteia, de ce nu, hai sa aratam de ce suntem romani. Da, sa stii, dle MeCulai, bine ca eu si Cristi nu suntem chiar Stan si Bran. Poate facem si piata impreuna. Ce preocupari au unii si ce analize stau sa faca off-topic pe aici. Macar de s-ar pricepe la ceva, dar nici macar la umor. Vad ca ai o preocupare sinistra legata de job-urile unora. Mai bine vezi tu sa obtii unul si sa nu ramai captiv in facultate, daca doresti sa ai si alt scop in viata decat sa faci 40.000 km anual frecand pisoiul prin clusterul sau swarmul de trenuri dintre Campina si Cluj-Napoca. Bucurestiul era tare departe si sub nivelul tau.
Desi am explicat de atatea ori ca nu simplul fapt ca studentii (adica fix ei) au gratis ma deranjeaza, ci faptul ca asa ceva nu este decat o forma de asistenta sociala la noi pentru a culege laurii unui partid politic, dar nici nu face altceva decat sa zdruncine mai rau sina de sub tren, fiindca in contextul actual decat sa dispara niste oferte comerciale, mai bine se sista aceasta reala povara : gratuitatea voastra care nu a adus nimic, dar absolut nimic ca progres. Ba chiar dimpotriva. Numai trenuri scurte, aglomerate si ocupate preponderent cu voi, iar de la noul mers va fi si mai si cum vor fi alungati calatorii care mai plateau ceva si vor ramane doar pomenile.
Am si spus de n-spe mii de ori, pentru mine 50% a fost foarte ok si inca ar fi pentru destula lume, mai ales de cand au aparut ofertele Regio care dintr-o data nu mai sunt bune. Nu este nevoie de nicio gratuitate pentru toata studentimea. Aici nu e vorba ca daca aveam eu gratuit nu mergeam cu trenul decat platind bani de bilet intreg ca sa fiu cu mot, ci explic faptul ca n-aveam nevoie de gratuitate ca sa fac naveta cu trenul sau sa ma plimb prin tara. Iar cei care n-au bani, sa fie sanatosi, nu vad de ce trebuie sa vada gratis tara in scop de recreatie sponsorizati de altii. Nu pretind nici sa plateasca studentii bilete intregi, tarifele CFR la IR nu sunt chiar cele mai rezonabile si au avut de pierdut si pe urma acestora, dar 50% e omenesc pentru ei si bugetul lor.
Faptul ca studentul profita sa se plimbe e una, faptul ca din cauza asta treburile merg teribil de prost e alta, chiar e ceva impardonabil! Faptul ca eu as fi mers gratis nu inseamna ca ma bucuram de atata lucru si in rest ma durea in cot ca tine, mai ales ca pasionat feroviar fiind cu atat mai rau, insa la tine pasiunea e dupa mocangeala si scuipat navetistii care merg cu vagoanele tale preferate. Daca sa zicem ca vin altii dupa PSD, chiar crede cineva ca de frica tineretului/studentilor ar mai indrazni sa scoata aceasta facilitate nejustificata, desi trenurile sunt intr-o stare deplorabila?
Si nu mi-ar fi pasat mie atat de rau daca nu vedeam ca de fapt #s-aputut ceva inainte de gratuitate si o echipa care a fost la CFR Calatori pana in primavara acestui an chiar dadea sanse de progres. Din pacate, nu au fost lasati, e drept, n-au fost perfecti, se mai maimutareau pe FB, nu prea am agreat vagoanele 21.76.9, dar, dar, in rest, se vedea ca le mai pasa cat de cat. Au fost singurii. Acum, sa ramanem doar visatori ca de la liberalizare apare ceva bun, dar n-as fi prea optimist. Iar eu de felul meu nu sunt visator cand calc intr-un tren CFR cel putin saptamanal si vad cum stau lucrurile (atat la public de calatori, cat si in infrastructura). Si poate asa intelegi (putin probabil) diferenta intre mine si tine. Eu iubesc calea ferata si n-o vad doar ca pe umilul meu servitor. Tu esti doar un pseudo-pasionat cu preocupari dubioase, unul care discuta vopselele de pe locomotive electrice, M300 si alte bazaconii pentru kinderi pe diverse grupulete si bisericute care se uita doar in curtea vecinilor cehi, maghiari si polonezi in timp ce in tara nu inteleg de ce se intampla ce se intampla, crezand ca totul e doar de la PSD, tot acela care v-a dat moca pe tren. Deci nu-ti pasa tie de altceva si multor altora in situatia ta. Probabil aveti impresia ca vine Ciolos sau USR si cumpara 1500 vagoane si zeci de locomotive dintr-un foc. Sigur ar fi prima lor grija, asa cum e si a lui Dragnea sa puna vagoane 20-76 sau 22-96 pe Regio-urile Bucuresti - Craiova.
Bine-nteles ca este mai normal sa se scoata aceasta gratuitate care nu da randament. Dar in tara asta nimic nu e normal, totul este pe dos, iar tu cum suferi de disonanta cognitiva (o boala moderna a generatiei tale), preferi sa iti arati in continuare gradul de civilizatie de la Cluj si apropo de ironie, voua va cam lipseste simtul auto-ironiei pe acolo. Poate daca veneai in Bucuresti vedeai mai bine realitatea, nu iluzia Vestului.
La multi ani si tie, dle MeCulai! Chiar in studentie si in tren tot mai multi ani! Macar tu sa nu iesi analfabet ca mine. Si e mai bine moca prin tara pentru ca la vecini e cu bani si poate patesti si tu ca Luna. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 17:19 | |
| Trenurile IR Bucuresti-Iasi vor avea 40 % reducere pe distanta Barlad-Iasi, nu si IR 1831 care va avea doar 30 % reducere pe aceiasi distanta. Ce ar avea mai deosebit 1831 fata de IR-urile de Bucuresti nu stiu, poate doamna Chinde sa stie cand a scornit aceste reduceri comerciale. E clar, CFR Calatori se afunda tot mai mult in groapa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 18:35 | |
| - AeroX a scris:
- Desi am explicat de atatea ori ca nu simplul fapt ca studentii (adica fix ei) au gratis ma deranjeaza, ci faptul ca asa ceva nu este decat o forma de asistenta sociala la noi pentru a culege laurii unui partid politic, dar nici nu face altceva decat sa zdruncine mai rau sina de sub tren, fiindca in contextul actual decat sa dispara niste oferte comerciale, mai bine se sista aceasta reala povara : gratuitatea voastra care nu a adus nimic, dar absolut nimic ca progres. Ba chiar dimpotriva. Numai trenuri scurte, aglomerate si ocupate preponderent cu voi, iar de la noul mers va fi si mai si cum vor fi alungati calatorii care mai plateau ceva si vor ramane doar pomenile.
Elevii şi studenţii (că se dă un singur decont pentru ambele categorii) reprezintă undeva la 12% din totalul călătorilor. Şi procentul ăsta e oarecum constant de ani buni, era şi înainte de gratuitate. Într-adevăr, această facilitate a omorât "micul trafic" cu pachete date la mecanic şi la naşi (poate de aia sunt ăştia împotriva studenţilor), că cine mai e prost să dea 10 - 15 lei pe transportul unui pachet, în loc să se suie gratis în tren şi să se ducă acasă? Să dai vina pe studenţi pentru prostia unor conduceri (că nu vorbim doar de cea de acum sau de cea anterioară, că nici Bărbulescu, nici Szentes nu au hotârât ei să existe ţ'şpe feluri diferite de vagoane în parcul CFR Călători) înseamnă ipocrizie maximă (asta ca să o spun elegant). În condiţiile în care România e în UE din 2007, în condiţiile în care se ştia de atunci că robinetul de bani pentru investiţii şi favorizarea operatorului naţional trebuie închis, că trebuie contracte de servicii publice... între 2008 şi 2011 numai cine nu voia nu prindea un contract de modernizat vagoane ori de automotoare cu CFR Călători. După 2011 s-a văzut efectul acelor politici... şi se vede şi acum. Mai mult, cei mai mulţi reparatori au în holdingul lor şi OTF concurenţi CFR Călători. De aia doar contractele cu Griviţa merg cât-de-cât, restul reparatorilor se prezintă la licitaţii doar când nu au ceva mai bun de făcut. Situaţia asta nu o rezolvi scumpind biletele şi refuzând călători la transport, cum crede madam C. Situaţia asta nu poţi să o rezolvi decât aruncând tot ce stă rece şi luând nişte garnituri în leasing operaţional pe 15-20 de ani (cum a făcut TAROM cu aeronavele noi), cu mentenanţă (inclsuiv RG, RR) incluse în rata de leasing. Aşa face DB, aşa face OeBB, aşa fac cam toţi OTF care se respectă din afară. 100 de automotoare diesel de 3 vagoane şi 100 rame electrice de 4 vagoane şi problema e rezolvată, nu mai stai cu licitaţii pentru revizii, nu mai stai cu contestaţii, nu mai stai cu nimic, face firma de leasing toate astea. Dar are cine să facă un astfel de proiect? Vă daţi seama că asta ar însemna închiderea SCRL şi desfiinţarea multor posturi de prin depouri? Are cineva curajul ăsta? Că ar fi sinucidere politică pentru orice partid (pentru tot partidul, nu doar pentru ministrul transporturilor). - AeroX a scris:
- Acum, sa ramanem doar visatori ca de la liberalizare apare ceva bun, dar n-as fi prea optimist.
Nu ştiu ce aveţi toţi cu liberalizarea asta... liberalizarea pieţei feroviare în România e făcută de prin 2008. Directiva 34/2002 e transpusă integral din 2016. Singurul mod în care ne va afecta anul 2019 va fi pe partea de certificare de siguranţă şi autorizări de punere în funcţiune vehicule, care se va face prin ghişeul unic al Agenţiei Uniunii Europene pentru Căi Ferate (dar staţi liniştit, că găseşte AFER-ul nostru o soluţie să mai ceară o hârtie, ca să nu moară de foame). Asta nu va afecta prea tare partea de operare de călători, pentru că contractele de servicii publice se vor da tot direct (am impresia că până prin 2027 e voie, dacă nu se schimbă legislaţia europeană până atunci). Nici pe partea de marfă nu or să dea năvală operatorii străini... OeBB şi DB deja operează în România de ani buni. - AeroX a scris:
- vine Ciolos sau USR si cumpara 1500 vagoane si zeci de locomotive dintr-un foc.
Nu o să vină nimeni să facă asta. În primul rând pentru că e tehnic imposibil. În al doilea rând ai nevoie să respecţi legislaţia privind achiziţiile publice şi în al treilea rând nu mai ai voie să favorizezi OTF de stat. Singura soluţie pentru un stat e să se cumpere centralizat un număr de vehicule feroviare, care apoi să devină parte din CSP şi să fie puse la dispoziţia OTF respectivi. La noi s-au început demersurile de câteva luni de către ARF, urmează publicarea licitaţiei în câteva luni. Fiind licitaţie mare, ea se publică cu minimum un an înaintea ultimei zile de deschidere a ofertelor (altfel o anulează Curtea de Justiţie a UE). În cazul cel mai fericit o să vină primul automotor în vreo 2 ani jumate de la momentul ăsta, presupunând că nu vom avea contestaţii, că nu se taie sprijinul politic al ARF şi nu se taie bugetul, că la noi bugetul e doar anual (Legea Finanţelor interzice clar bugetele multianuale). Şi indiferent cine e la putere, procedurile UE sunt bătute în cuie, iar când vrei cofinanţare europeană, joci după regulile de la Bruxelles chiar dacă numele tău e Orlando. Aşa că să nu ne entuziasmăm prea tare cu achiziţia de MRCF în viitorul apropiat. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2018, 18:49 | |
| Asa e, nu am realizat initial ca e mai scump la 1836 datorita reducerii de anticipatie.
Pe scurt e vorba de o scumpire mascata. Bleah. Ma gandesc cate trenuri cu tot cu oferta regio tot nu dadeau pe afara de calatori, disparand oferta clar nr calatorilor va scadea. Studentii/gratuitatea pentru studenti nu o vad a avea legatura cu asta. Apropo chiar 1836 deregula avea cel putin 30-40 de locuri libere in cele 2 vagoane, mai scumpire trebuie si o sa mai aiba calatori probabil de un vagon, daca nu ar mai fi nici gratuitatea la studenti nu stiu daca ar mai avea mai mult de 30-40 de calatori. Traim intr-o tara saraca, lumea se uita la pret mai mult decat la conditii, daca transportul auto e cu 5-10 lei mai ieftin omul sta mai bine 5-7 ore in duba, trenurile pierd teren. Cu privire la trenurile aglomerate astea teoretic ar insemna incasari mai mari, cand-colo insa inseamna doar ca au redus nr de vagoane, nr de calatori chiar a scazut fata de acum 5-8 ani.
Cu privire la Ungaria - aia e teapa, ti se pare normal sa se dea tepe? Nu e pierderea mea oricum, dar aia nu inseamna ca nu trebuie sa incerc sa recuperez banii luati pe nedrept! Da stiu insa ca e si vina mea, trebuia sa ma documentez cu privire la stampila, nu mi-a dat prin cap sa ma interesez ce e cu acel cleste nefiind pasionat feroviar. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 16:46 | |
| - Adrian78 a scris:
Dar o sa ramana cu mersul de regio la fel cum e la 1824/1836?Halal mentalitate Nu exista nici un IR care sa aibe mers de Regio, un Regio opreste in toate statiile din parcurs pe cand un IR opreste in statiile importante sau mai sunt cateva IR care opresc si in statiile mici cu flux mare de calatori dar tot nu poti sa compari un IR cu un R asa si la pret, nu poti sa mergi cu IR si sa platesti Regio, aaa ca unele IR au mai multe opriri , ok ii pui o oferta procentuala dar nu ii scazi pretul la fel ca la Regio ca nu este egal, nici la confort nici la durata calatoriei. - IonutCFR2009 a scris:
- Trenurile IR Bucuresti-Iasi vor avea 40 % reducere pe distanta Barlad-Iasi, nu si IR 1831 care va avea doar 30 % reducere pe aceiasi distanta. Ce ar avea mai deosebit 1831 fata de IR-urile de Bucuresti nu stiu, poate doamna Chinde sa stie cand a scornit aceste reduceri comerciale. E clar, CFR Calatori se afunda tot mai mult in groapa...
Nu cred ca se afunda, in prezent trenurile sunt cam pline deci nu e lipsa de calatori, ca sunt zile cum a fost ieri de 1 Decembrie si trenul x si y a fost mai mult gol da e adevarat dar de regula trenurile de prin Romania sunt pline de cand cu studentii care merg gratis iar cresterea numarului de studenti transportati a crescut considerabil nu cum afirma cineva ca e doar un procent mic, nici vorba, trenurile sunt ocupate in proportie de peste 50% studenti apoi restul calatorilor dar ei sunt in numarul cel mai mare. Aceeasi treaba ce am raspuns si mai sus, nu poti sa pui = intre un Regio si un IR , ce vagoane gasesti la Regio pe Barlad-Iasi adica 20-49/55/54 si ce vagoane gasesti la IR apoi durata calatoriei, cu IR faci cu o ora mai putin poate si mai bine fata de Regio deci e normal ca si pretul la IR sa fie mai mare fata de Regio. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 16:57 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Adrian78 a scris:
Dar o sa ramana cu mersul de regio la fel cum e la 1824/1836?Halal mentalitate Nu exista nici un IR care sa aibe mers de Regio, un Regio opreste in toate statiile din parcurs pe cand un IR opreste in statiile importante sau mai sunt cateva IR care opresc si in statiile mici cu flux mare de calatori dar tot nu poti sa compari un IR cu un R asa si la pret, nu poti sa mergi cu IR si sa platesti Regio, aaa ca unele IR au mai multe opriri , ok ii pui o oferta procentuala dar nu ii scazi pretul la fel ca la Regio ca nu este egal, nici la confort nici la durata calatoriei.
- IonutCFR2009 a scris:
- Trenurile IR Bucuresti-Iasi vor avea 40 % reducere pe distanta Barlad-Iasi, nu si IR 1831 care va avea doar 30 % reducere pe aceiasi distanta. Ce ar avea mai deosebit 1831 fata de IR-urile de Bucuresti nu stiu, poate doamna Chinde sa stie cand a scornit aceste reduceri comerciale. E clar, CFR Calatori se afunda tot mai mult in groapa...
Nu cred ca se afunda, in prezent trenurile sunt cam pline deci nu e lipsa de calatori, ca sunt zile cum a fost ieri de 1 Decembrie si trenul x si y a fost mai mult gol da e adevarat dar de regula trenurile de prin Romania sunt pline de cand cu studentii care merg gratis iar cresterea numarului de studenti transportati a crescut considerabil nu cum afirma cineva ca e doar un procent mic, nici vorba, trenurile sunt ocupate in proportie de peste 50% studenti apoi restul calatorilor dar ei sunt in numarul cel mai mare. Aceeasi treaba ce am raspuns si mai sus, nu poti sa pui = intre un Regio si un IR , ce vagoane gasesti la Regio pe Barlad-Iasi adica 20-49/55/54 si ce vagoane gasesti la IR apoi durata calatoriei, cu IR faci cu o ora mai putin poate si mai bine fata de Regio deci e normal ca si pretul la IR sa fie mai mare fata de Regio. Unde ma plimb eu cel mai mult adica Simeria Tg Jiu tren regio face 4 -4h20 undeva la 15 lei cu card plus iar IR face 3h10 min si costa 30 de lei iar cu cat creste distanta creste si diferenta deci in cazul asta ma duc numai cu regio .Sa nu mai zic de comparatia de calatori intre 1824 si 1836 sau la 1727 de cand are tarif regio dar asta e CFR Calatori nu stie cum sa isi alunge calatori dupa ce i-a mai alungat odata dupa scumpirile din 2009 2010 Dar iara tampitii s-au vazut cu trenurile pline de studenti si la baga tarif IR ca deh sunt pline dar uita jigodile cand circula goale si au fost nevoiti sa le bage oferte ca atunci nu circulau numai platitorii asta e la CFR Calatori cineva are memoria scurta sau mintea in dunga |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 17:11 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu exista nici un IR care sa aibe mers de Regio, un Regio opreste in toate statiile din parcurs pe cand un IR opreste in statiile importante sau mai sunt cateva IR care opresc si in statiile mici cu flux mare de calatori dar tot nu poti sa compari un IR cu un R asa si la pret, nu poti sa mergi cu IR si sa platesti Regio, aaa ca unele IR au mai multe opriri , ok ii pui o oferta procentuala dar nu ii scazi pretul la fel ca la Regio ca nu este egal, nici la confort nici la durata calatoriei.
Nu există niciun IR care să aibă (nu să aibe) mers de Regio din simplul fapt că nu există un criteriu de mers pentru IR, pe când pentru R se impune un număr minim de opriri - Karpaty a scris:
- trenurile de prin Romania sunt pline de cand cu studentii care merg gratis iar cresterea numarului de studenti transportati a crescut considerabil nu cum afirma cineva ca e doar un procent mic, nici vorba, trenurile sunt ocupate in proportie de peste 50% studenti apoi restul calatorilor dar ei sunt in numarul cel mai mare.
Dacă trenurile sunt ,,pline cu studenţi", de ce numărul de elevi şi studenţi e de cca. 12% din total? Şi asta se poate verifica cu deconturile lunare, pe baza cărora se plătesc aceste călători. Te-ai gândit că şefii tăi dau vina pe studenţi ca să-şi mascheze propria incompetenţă? De ce ar face asta? Păi pentru că e mai simplu. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 17:59 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu există niciun IR care să aibă (nu să aibe) mers de Regio din simplul fapt că nu există un criteriu de mers pentru IR, pe când pentru R se impune un număr minim de opriri Legislatia te contrazice in ceea ce afirmi. IR se delimiteaza de R prin viteza comerciala, ceva mai mare din cate stiu... oricum, nu asa de mare diferenta de viteza pentru ca asta ar fi dus la anularea a peste 50 % din IR pe motiv ca liniile nu corespund. Am pierdut deja rangul de IC din acest motiv. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 18:10 | |
| 1. Statul le-a redus subvențiile pe pretextul că le dă prea mulți bani pe studenți și că au pensii de plătit. Dar va veni și vremea când rangul IR nu va mai fi subvenționat deloc. 2. Cfr călători fiind conștientă că nu mai fac față cererii fluxului de călători scot ofertele regio și lasă câteva trenuri cu acele procente. Cum studenții au prima opțiune rangul IR, restul populației e împinsă ori spre R ori spre auto. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 18:51 | |
| Pentru mine aburelile tale nu valoreaza nici 2 bani, dar evident ca sunt destui care inca te cred la ce bazaconii tot postezi de dragul de a posta si clar postezi doar ce vrei si ce iti place dar nu mai ma lua pe mine cu 12 % elevi si studenti din total cand trenurile zilnic sunt pline de studenti si bilete cu bani sunt doar cateva. |
| | | CRT
Numarul mesajelor : 53 Reputatie : 4708 Data de inscriere : 26/02/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 19:19 | |
| Asta cu studenti numai 12% e o harneala de prost gust, care nici nu merita combatuta pentru ca frizeaza ridicolul. Sunt peste 50% lejereanu. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2018, 19:43 | |
| Procentul de 12% studenti si elevi este calculat la nivelul intregului numar de trenuri aflate in circulatie. Da, sunt trenuri unde 40-50% sau chiar 60-80% din calatori sunt studenti, dar se compenseaza cu alte trenuri in care ori nu e nici un student ori nr lor este foarte redus. Spre exemplu personal am vazut multi studenti in 1821, din fericire in jurul meu erau numai studenti, insa rar am vazut cate un student in 2084 sau 2701, sigur nici pe Oravita-Anina nu e plin de studenti ori pe alte secundare. Clar daca s-ar face calcule separate pentru trenuri interregio procentul de studenti ar fi mai mare. Apoi unele trenuri nu au ele 50% din locuri ocupate in total.
Apropo, revenind la 1821: nu am mai fost cu el de cativa ani dar ce am vazut m-a surprins: aglomeratie cu cativa oameni in picioare pana la Rosiori, dupaia destul de gol, insa toate locurile vandute inclusiv la clasa 1, dar cel mai penibil: doar 2 vagoane de clasa a 2 a si unul de a 1 a, initial am crezut ca mai adauga, insa da de unde cu atatea a plecat. Pai normal ca a ajuns sa fie aglomerat odata ce are asa putine vagoane, acum ceva ani avea 6-8 vagoane de clasa si tot era aglomerat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |