Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Oct 2018, 02:37
Sunt multe anomalii în xSell şi prin catastifele de dispoziţii venite de la Direcţia Comercială. Anul trecut am fost la munte cu mai mulţi prieteni, o parte din ei studenţi. Am avut toţi bilete Bucureşti - Azuga. Numa' că ne-am gândit pe drum să ne luăm biletele de întoarcere de la Azuga, ca să fim siguri că mai găsim. Să vezi discuţii pentru studenţi că de ce la întoarcere (era 9 dimineaţa, plecarea de întoarcere era la 19) vor de la Predeal... păi, ştiţi, traseu, munte, chestii... ,,da' io nu pot să vă dau, că mie îmi apare că aţi mers la Azuga". A durat vreo 10 minute toată treaba (şi câteva telefoane ale casierei către superiorii ei). Vă daţi seama că dacă biletele întregi ar fi nominale ca la ruşi, ăştia nu ar da bilete din altă staţie decât cea emitentă decât cu dovada că ai cu ce să mergi până la staţia pe care o vrei? )
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6766 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Oct 2018, 07:38
Dr2005 a scris:
Ai venit de unde? Eşti tu sigur că locurile alea nu au fost ocupate doar pe o bucăţică, parte din traseul tău? Sau că ocupanţii lor nu s-au aşezat pe alte scaune? Sau eşti ca pensionarii ăia pe care i-am întâlnit în trenul de la Câmpulung acum vreo 2 luni şi care erau deranjaţi că bicicleta mea stă în locul marcat cu o pictogramă de bicicletă din Desiro, pentru că ei voiau EXACT strapontinele alea, în condiţiile în care în tot Desiro-ul erau 15 oameni cu tot cu mecanic şi naş.
Bai dar esti incredibil. Pe ce ca stii ori te faci ca nu intelegi, ori chiar nu stii dar iti place sa postezi pentru amorul propriu! Daca chiar te freaca grija atat, da, uite, locurile 51,53 au fost libere fix in fata mea, eu stand pe 58!
Asa cum ar trebui sa cunoasca cineva specialist in toate ca tine IR 1896 are grupa de Pitesti zilnic. Iar duminica are 3 AM-uri ca sa incapa viitorul tarii. Din Pitesti m-am urcat, cred ca era suficient de clar. Deci toata lumea se urca in acel vagon/automotor din Pitesti. Tu poti sa pretinzi cate in luna si in stele, dar doar minti si manipulezi in conditiile in care nu mergi tu pe aici si in niciun caz cat circul eu aproape saptamanal. In locul tau mai bine m-as abtine cand stiu ca nu e teritoriul meu (daca as avea bun simt), dar se poate sa nu iei tu apararea trantorilor? Da, cred ca era si o bicicleta prin trenul ala, dar locurile de bicicleta nu se dau la 5x...ci pe la 11x pentru ca-s aproape de strapontine!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Oct 2018, 18:44
AeroX a scris:
Asa cum ar trebui sa cunoasca cineva specialist in toate ca tine IR 1896 are grupa de Pitesti zilnic.
O avea el grupa de Piteşti, dar tu nu ai spus în ce grupă ai fost.
AeroX a scris:
Da, cred ca era si o bicicleta prin trenul ala, dar locurile de bicicleta nu se dau la 5x...ci pe la 11x pentru ca-s aproape de strapontine!
Un adevărat cunoscător şi navetist săptămânal pe linia 901 ar trebui să ştie că automotorul de la Câmpulung - despre care vorbeam eu - vine de la... Câmpulung. Unde toţi cunoscătorii ştiu că nu sunt case de bilete. Eu m-am urcat de la Pacrul Kreţulescu (da, trebuia să deduci asta, cum şi eu trebuia să deduc că te-ai urcat tu de la Piteşti şi nu de la Piatra Olt sau Slatina în 1896), nu avea naşul ce locuri să dea, câtă vreme biletele se emit manual.
_________________ :TTT:
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 23 Oct 2018, 00:00
Si studentii nu sunt de vina pentru biletele luate si trenuri pierdute cat timp nu au posibilitatea sa restituie biletele, nu le convine nici studentilor ca au cnp-ul blocat in sistem ca apar in tren si nu pot lua alt bilet. In cazul in care e vina lor ca au pierdut trenul sa zic ca mai inteleg, dar daca nu e pierdut din vina lor ar trebui sa se poata returna biletul, la fel si in cazul in care renunta la calatorie din cauza modificarilor de ore/intarzieri. CFR insa are ca scop sa incaseze decontarea pe bilet, nu prea le pasa de confortul calatorilor, fie ei studenti fie nu.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 30 Oct 2018, 12:41
La cutremur trenurile se opresc sau isi continua normal drumul? Ma gandesc ca ar putea fi pericol crescut de deraiere pe poduri si/sau pericol de a cadea stanci pe tren in unele zone cum e defileul jiului.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 07 Noi 2018, 20:18
Contul de facebook mi-e blocat, din motive pe care pot doar sa le banuiesc. Deci, fiind rupt de discutiile de acolo, intreb aici: Se aude ceva despre suplimentari sau chiar trenuri speciale pentru Alba, de 1 decembrie?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 07 Noi 2018, 22:54
Adirmvl a scris:
trenuri speciale pentru Alba, de 1 decembrie?
Trenuri speciale sunt doar vara pentru Litoral şi în toamnă pentru Sf. Parascheva (că ăsta ne e nivelul). Poate vor fi câteva vagoane în plus , dar trenuri suplimentare în niciun caz. De la Bucureşti nici măcar nu sunt trenuri directe spre Alba Iulia (mai puţin 1835/6), pentru că o minte creaţă a decis să le bage prin Sibiu...
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Noi 2018, 00:53
Dac te referi la cel 2 internationale se stie de ce au fost bagate prin Sibiu, asa ca numai trebuie sa bati apa-n piua.Ca numai exista alt tren direct cu Alba Iulia, asta e cu totul alta discutie, dar se loveste tot de acelasi lucru.Oricum unul din internationale revine la ruta consacrata, peste 15 ani cand va fi gata coridorul urmeaza si celalalt...
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Noi 2018, 10:24
Ce ecartament are tramvaiul, respectiv metroul? Mulțumesc!
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3366 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Noi 2018, 11:27
ets2oltromânia a scris:
Ce ecartament are tramvaiul, respectiv metroul? Mulțumesc!
Metroul foloseste ecartamentul standard de 1435 mm; de altfel exista si un tip de LDH fabricat de Faur, de joasa inaltime si folosit uneori la manevre in subteran.
Iar despre tramvaie... aici cred ca tine de fiecare oras in parte. Orase cu linii de tramvai pe ecartament standard (1435 mm, le includem doar pe cele active, in ordine alfabetica): Botosani, Braila, Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Galati, Oradea, Ploiesti si Timisoara.
Orase cu linii de tramvai pe alt tip de ecartament decat cel standard (incluse doar retelele din prezent, in ordine alfabetica): Arad si Iasi (ambele pe 1000 de mm)
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Noi 2018, 11:40
Metroul are ecartament 1432.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Noi 2018, 12:38
Da, la metrou oficial este 1432 mm, dar cei 3 mm intră în toleranţe. De altfel, trenurile Bombardier şi CAF au venit pe calea ferată către reţeaua de metrou, LDH-urile merg şi ele pe calea ferată când se duc la revizii.
Reţeaua de metrou din Bucureşti a fost prevăzută cu 3 racorduri către reţeaua de cale ferată: - la Dep. Ciurel, cu acces dinspre linia industrială care mergea la Semănătoarea (acum desfiinţat) - la Dep. IMGB (Berceni), cu acces dinspre linia de Centură, din staţia Popeşti - Leordeni - la Dep. Militari, cu acces dinspre linia de Centură, din staţia Bucureşti Vest
Bombardierele şi CAF-urile au fost introduse pe la Berceni. Macazurile din Militari au stat multă vreme nefolosite, au fost reactivate abia când a venit trenul de lucru Alstom pentru CFR, care se află la echipat în hala Alstom din Depoul Militari. Înainte să întrebaţi, trenurile IVA nu au venit pe roţile lor, ci cutiile au venit pe vagoane platformă, boghiurile fiind trimise separat. Înainte de interarea în Dep. Ciurel se afla un pod rulant, cu care se puneau pe boghiuri cutiile... echipamentul a existat până la desfiinţarea liniei, prin 2003 - 2004, dar după construirea M2 şi a racordului din Berceni, totul a fost abandonat, pe linia aia mai ieşea doar un LDH cu un vagon platformă cu gunoi o dată pe săptămână.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Noi 2018, 15:27
Boghiul purtator era proprietatea IV Caracal.
Ramele IVA au si robinet KD2 sub bord, am vazut cind a fost expozitia.Nu aveam pe forum si un topic pentru metrouri?
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Noi 2018, 22:54
Cate rame electrice au Softrans?Vazusem pe forum ca ar mai abea una planuita sau in lucru.
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3366 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Noi 2018, 00:21
ets2oltromânia a scris:
Cate rame electrice au Softrans?Vazusem pe forum ca ar mai abea una planuita sau in lucru.
Momentan doar doua. A treia e in lucru, dar fiind ocupati cu o serie de comenzi pentru LEMA la diversi operatori din afara, nu au finantarea necesara finalizarii acesteia.