Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+75
vlad237
CristianSM
bobi
laurentzu
apmatei
TER200
TVlad
kristi kkk
ravers75
florrinel
Capsuneanu
NicuS
florin29sv
bubu
cristy79
vatmanul
billy752-istu
Cipri Andrei Neculai
CRT
AndiCFR
AeroX
florin94
costy_92
huiu_goe
cfr500
aris86
IonutChircu
IonutCFR2009
Andrey_tm
Codrut1985
seby1998
qew00
get.
sorinache96
Rarau
Ciprian
LanceR
rich1974
@ndrey
ldh80
cristi ar
Vale_ntin
sp59
didinul
alex.barac.5
dan tm
marius_catalin84
Elful
AlexCFRB
marius664
Norbi
cardinal
riciu
mielutu zburator
DUAL
CristyanC
Vitosa
lapsanszkitamas
johnsmoke
92Dragos
Jhonyla
ciprian71
ets2oltromânia
Katalyn
Luna
Warrington
Adirmvl
alliens
alex.alexus.tm
Adrian78
Sabik
alex1987
neluadi
Dr2005
Nesebar
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 20:43

Ce se intampla daca un tren de marfa nu respecta o limitare de viteza(sper ca spun corect; este vorba de un pasaj ce are restrictie de 30 iar cand treci calea ferata vezi acele indicatoare VS)
E vorba de pasajul acesta:


Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 00:58

Acolo e o limitare de viteza din cauza pasajului, pt a reduce sau chiar evita o coliziune intre tren si un autovehicul care nu respecta acea trecere fara bariere.VS inseamna ca dupa acel indicator se circula la viteza maxima prevazuta in livret.Daca nu respecta restrictiile de viteza mecanicii sunt sanctionati, chiar cu desfacerea contractului,si se poate lasa chiar cu plata unor sume importante de bani daca nerespectarea vitezei cauzeaza un accident cu pagube materiale.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 10:28

Ieri a fost un tren de marfă ce a trecut peste acel pasaj cu viteză. Am fost de față. Cu toate că a dat goarne nu a redus viteza. Oricum mi se pare o prostie restricția. Parcă trenul are vreo vină că nu stă șoferul la STOP/Bariera.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 11:13

Sunt treceri la care s-au întâmplat multe accidente şi/sau nu se asigură vizibilitatea trenului de către şoferi, de regulă pentru că terenul adiacent este privat şi nu se poate interveni legal pentru curăţarea lui (şi nu dă nimeni bani pentru exproprieri pe motivul ăsta).

Dacă mecanicul nu respectă limitarea, o face pe barba lui, dacă îi verifică cineva "banda", s-ar putea să îl ardă bine.
Am mers şi eu pe locomotivă (legal, cu protecţia muncii şi trecut în foaia de parcurs, nu vă gândiţi la prostii) şi am văzut situaţii de mecanici care, sinceri, au zis ,,aoleu, am uitat că au băgat ăştia limitare aici" sau care au intrat cu 50 în abatere cu EA-ul... Asta e, a greşi e omeneşte, iar INDUSI e un sistem PUNCTUAL de control al vitezei, nu continuu. Abia cu trecerea la ERTMS nivel 2 (în viitoarea sută de ani...) se va rezolva problema asta, pentru că ERTMS va da pe ecranul din cabină toate restricţiile şi limitările, precum şi caracteristicile secţiei, practic mecanicul va trebui să se mai uite pe geam doar după semnalele de fluier şi de deconectează/conectează disjunctorul. Dar mai avem până atunci.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
get.




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5251
Data de inscriere : 24/12/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 19:55

Prietenii mei au cumpărat bilet din Oradea spre Budapesta, fără loc, fără dată obligatorie de plecare, și au întrebat la casă dacă pot merge cu trenul 368 Salonta - Puspokladany și răspunsul a fost afirmativ, controlorul neavând obiecții la fel.

Ei bine, s-au urcat în trenul de legătura spre Bp. și i-a taxat controlorul cu aprox 15 lei/loc pentru rezervare. Mi se pare un abuz.
Inclusiv Corona are vagoane ungurești și nu trebuie rezervare, deci nu văd de ce doar pe vagoane românești să nu ceară rezervare și Corona.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 21:53

Cit de profitabil poate fi pentru un operator feroviar sa aiba o tren de marfa Suceava-Virfurile prin Buzau-Bucuresti Baneasa-Videle-Lainici?



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 22:31

dan tm a scris:
Cit de profitabil poate fi pentru un operator feroviar sa aiba o tren de marfa Suceava-Virfurile prin Buzau-Bucuresti Baneasa-Videle-Lainici?

Dane ai linie dubla electrificata daca e pana in 1400t il duci in simpla tractiune fara cupluri cand pe M502 M300 faci de 3 ori cupluri
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 23:08

Dane prin trasele alea poate lăsa sau să ia vagoane pe parcurs. E posibil ca vagoanele alea de la Suceava nici să nu ajungă la stația Vârfurile.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 08 Oct 2018, 08:25

Asa o fi.

20954

160 osii goale, 880 de tone.Doar de la Veresti la Bacau a adus un DA.
O fi interesant de urmarit pentru ce au dus vagoanele goale la Virfurile.

E interesanta calea asta ferata: trenurile agabaritice si cele militare sint compatibile tocmai cu linia Cluj -Napoca-Beclean pe Somes-Suceava, pe cind cele ,,clasice" sint compatibile cu linia Bumbesti -Livezeni-Meri.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 08 Oct 2018, 10:28

Pentru piatră Dane, acolo e carieră de piatră.
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 28/05/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 08 Oct 2018, 13:31

Cariera Leasa.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 08 Oct 2018, 14:43

Ce s-a schimbat in ultimele luni de 1550 Pl.Sud - Pl.Vest - Buc.Nord schimba locomotiva la Pl.Vest si nu mai merge cu una in fata si alta la spate ? Pe vremea cand CFR inca mai circula pe 701 se mergea DA + TE Acvila + EA. La Pl.Vest se dezlega DA-ul si trenul pleca la Buc. Apoi aceeasi figura cu EA + TE Acvila + EA. Se dezlega EA-ul din fata si pleca trenul la Buc. Acum vine EA-ul izolat PL.Sud-PL.Vest apoi vine EA cu Acvila se dezleaga iar la capatul celalalt EA-ul venit izolat se leaga la tren. Cum s-a mers cu 2 locomotive atatia ani iar deodata nu se mai poate ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 08 Oct 2018, 19:43

Vezi ca nu mai merge , ca asa apare o trasa in plus pentru izolata.
Alti bani, alta distractie.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 10:18

O intrebare: in cadrul instalatiilor de centralizare electronica a statiilor CFR din Romania (si cel mai utilizat tip de instalatie CE la CFR ar fi tipul "Alcatel-ESTW-L90-RO"), se pot utiliza semnale luminoase obisnuite, fara sistem TMV ?

Dar acest tip de instalatie CE impune utilizarea unui anumit tip de electromecanisme de macaz, sau se pot utiliza acceleasi tipuri de electromecanisme de macaz ca cele utilizate in instalatiile CED ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitimeMier 10 Oct 2018, 18:12

get. a scris:
Prietenii mei au cumpărat bilet din Oradea spre Budapesta, fără loc, fără dată obligatorie de plecare, și au întrebat la casă dacă pot merge cu trenul 368 Salonta - Puspokladany și răspunsul a fost afirmativ, controlorul neavând obiecții la fel.

Ei bine, s-au urcat în trenul de legătura spre Bp. și i-a taxat controlorul cu aprox 15 lei/loc pentru rezervare. Mi se pare un abuz.
Inclusiv Corona are vagoane ungurești și nu trebuie rezervare, deci nu văd de ce doar pe vagoane românești să nu ceară rezervare și Corona.
Care controlor, cel ungur? La unguri trenurile IC necesită rezervare de loc. Bine, rezervare e mult spus, că, practic, rezervarea îţi dă dreptul să ocupi un loc, dar nu îţi spune şi care (cel puţin aşa era acum câţiva ani).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: