| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 06 Oct 2018, 20:43 | |
| Ce se intampla daca un tren de marfa nu respecta o limitare de viteza(sper ca spun corect; este vorba de un pasaj ce are restrictie de 30 iar cand treci calea ferata vezi acele indicatoare VS) E vorba de pasajul acesta:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 00:58 | |
| Acolo e o limitare de viteza din cauza pasajului, pt a reduce sau chiar evita o coliziune intre tren si un autovehicul care nu respecta acea trecere fara bariere.VS inseamna ca dupa acel indicator se circula la viteza maxima prevazuta in livret.Daca nu respecta restrictiile de viteza mecanicii sunt sanctionati, chiar cu desfacerea contractului,si se poate lasa chiar cu plata unor sume importante de bani daca nerespectarea vitezei cauzeaza un accident cu pagube materiale. |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 10:28 | |
| Ieri a fost un tren de marfă ce a trecut peste acel pasaj cu viteză. Am fost de față. Cu toate că a dat goarne nu a redus viteza. Oricum mi se pare o prostie restricția. Parcă trenul are vreo vină că nu stă șoferul la STOP/Bariera.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 11:13 | |
| Sunt treceri la care s-au întâmplat multe accidente şi/sau nu se asigură vizibilitatea trenului de către şoferi, de regulă pentru că terenul adiacent este privat şi nu se poate interveni legal pentru curăţarea lui (şi nu dă nimeni bani pentru exproprieri pe motivul ăsta).
Dacă mecanicul nu respectă limitarea, o face pe barba lui, dacă îi verifică cineva "banda", s-ar putea să îl ardă bine. Am mers şi eu pe locomotivă (legal, cu protecţia muncii şi trecut în foaia de parcurs, nu vă gândiţi la prostii) şi am văzut situaţii de mecanici care, sinceri, au zis ,,aoleu, am uitat că au băgat ăştia limitare aici" sau care au intrat cu 50 în abatere cu EA-ul... Asta e, a greşi e omeneşte, iar INDUSI e un sistem PUNCTUAL de control al vitezei, nu continuu. Abia cu trecerea la ERTMS nivel 2 (în viitoarea sută de ani...) se va rezolva problema asta, pentru că ERTMS va da pe ecranul din cabină toate restricţiile şi limitările, precum şi caracteristicile secţiei, practic mecanicul va trebui să se mai uite pe geam doar după semnalele de fluier şi de deconectează/conectează disjunctorul. Dar mai avem până atunci. _________________ :TTT:
|
|
| |
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5251 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 19:55 | |
| Prietenii mei au cumpărat bilet din Oradea spre Budapesta, fără loc, fără dată obligatorie de plecare, și au întrebat la casă dacă pot merge cu trenul 368 Salonta - Puspokladany și răspunsul a fost afirmativ, controlorul neavând obiecții la fel.
Ei bine, s-au urcat în trenul de legătura spre Bp. și i-a taxat controlorul cu aprox 15 lei/loc pentru rezervare. Mi se pare un abuz. Inclusiv Corona are vagoane ungurești și nu trebuie rezervare, deci nu văd de ce doar pe vagoane românești să nu ceară rezervare și Corona. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 21:53 | |
| Cit de profitabil poate fi pentru un operator feroviar sa aiba o tren de marfa Suceava-Virfurile prin Buzau-Bucuresti Baneasa-Videle-Lainici?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 22:31 | |
| - dan tm a scris:
- Cit de profitabil poate fi pentru un operator feroviar sa aiba o tren de marfa Suceava-Virfurile prin Buzau-Bucuresti Baneasa-Videle-Lainici?
Dane ai linie dubla electrificata daca e pana in 1400t il duci in simpla tractiune fara cupluri cand pe M502 M300 faci de 3 ori cupluri |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Oct 2018, 23:08 | |
| Dane prin trasele alea poate lăsa sau să ia vagoane pe parcurs. E posibil ca vagoanele alea de la Suceava nici să nu ajungă la stația Vârfurile. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 08 Oct 2018, 08:25 | |
| Asa o fi.
20954
160 osii goale, 880 de tone.Doar de la Veresti la Bacau a adus un DA. O fi interesant de urmarit pentru ce au dus vagoanele goale la Virfurile.
E interesanta calea asta ferata: trenurile agabaritice si cele militare sint compatibile tocmai cu linia Cluj -Napoca-Beclean pe Somes-Suceava, pe cind cele ,,clasice" sint compatibile cu linia Bumbesti -Livezeni-Meri. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 08 Oct 2018, 10:28 | |
| Pentru piatră Dane, acolo e carieră de piatră. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 08 Oct 2018, 13:31 | |
| |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 08 Oct 2018, 14:43 | |
| Ce s-a schimbat in ultimele luni de 1550 Pl.Sud - Pl.Vest - Buc.Nord schimba locomotiva la Pl.Vest si nu mai merge cu una in fata si alta la spate ? Pe vremea cand CFR inca mai circula pe 701 se mergea DA + TE Acvila + EA. La Pl.Vest se dezlega DA-ul si trenul pleca la Buc. Apoi aceeasi figura cu EA + TE Acvila + EA. Se dezlega EA-ul din fata si pleca trenul la Buc. Acum vine EA-ul izolat PL.Sud-PL.Vest apoi vine EA cu Acvila se dezleaga iar la capatul celalalt EA-ul venit izolat se leaga la tren. Cum s-a mers cu 2 locomotive atatia ani iar deodata nu se mai poate ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 08 Oct 2018, 19:43 | |
| Vezi ca nu mai merge , ca asa apare o trasa in plus pentru izolata. Alti bani, alta distractie. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 09 Oct 2018, 10:18 | |
| O intrebare: in cadrul instalatiilor de centralizare electronica a statiilor CFR din Romania (si cel mai utilizat tip de instalatie CE la CFR ar fi tipul "Alcatel-ESTW-L90-RO"), se pot utiliza semnale luminoase obisnuite, fara sistem TMV ?
Dar acest tip de instalatie CE impune utilizarea unui anumit tip de electromecanisme de macaz, sau se pot utiliza acceleasi tipuri de electromecanisme de macaz ca cele utilizate in instalatiile CED ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 10 Oct 2018, 18:12 | |
| - get. a scris:
- Prietenii mei au cumpărat bilet din Oradea spre Budapesta, fără loc, fără dată obligatorie de plecare, și au întrebat la casă dacă pot merge cu trenul 368 Salonta - Puspokladany și răspunsul a fost afirmativ, controlorul neavând obiecții la fel.
Ei bine, s-au urcat în trenul de legătura spre Bp. și i-a taxat controlorul cu aprox 15 lei/loc pentru rezervare. Mi se pare un abuz. Inclusiv Corona are vagoane ungurești și nu trebuie rezervare, deci nu văd de ce doar pe vagoane românești să nu ceară rezervare și Corona. Care controlor, cel ungur? La unguri trenurile IC necesită rezervare de loc. Bine, rezervare e mult spus, că, practic, rezervarea îţi dă dreptul să ocupi un loc, dar nu îţi spune şi care (cel puţin aşa era acum câţiva ani). _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|