| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 22 Aug 2017, 19:45 | |
| - marius664 a scris:
- Lungime totala peste cupla automata: 41700 mm
Vielen Dank! Presupun că asta e rama formată din două vagoane, dar sunt și rame Desiro din 3 vagoane (cel puțin în UK și în Germania sunt). Cred că numărul maxim de rame care pot fi cuplate e tot 3, indiferent dacă ramele au câte 2 sau câte 3 vagoane fiecare. Și presupun că se pot cupla ramele indiferent din câte vagoane e formată fiecare, e adevărat? |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 22 Aug 2017, 20:47 | |
| Da pentru cel de doua vagoane, modelul SR 20 D , cel omologat sa circule in Romania. Probabil si la ramele formate din 3 vagoane se aplica aceiasi regula, eu n-am vazut in Germania mai mult de 3 Desiro legate, pentru ca fiind si mai lungi viteza de transmisie a datelor scade si mai mult, asa cum ai zis si tu mai devreme... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 22 Aug 2017, 23:06 | |
| - marius664 a scris:
- Warrington a scris:
Nu știu ce lungime are un Desiro, dar la 1 Mbps viteză a datelor, cablurile (sârmele propriu-zise) pot avea în jur de 300 de metri lungime, sigur nu mai mult. Poate chiar ceva mai puțin. Lungime totala peste cupla automata: 41700 mm Lungimea carcasei vagonului: 20350 mm Distanta dintre axele boghiurilor:16000 mm In Franta am vazut cuplate 3 Coradia Liner deci undeva la 330 m |
|
| |
AlexCFRB
Numarul mesajelor : 7 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4055 Data de inscriere : 26/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 22 Aug 2017, 23:52 | |
| Se mai tin zilele feroviare in Bucuresti? |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 23 Aug 2017, 13:32 | |
| |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 23 Aug 2017, 23:46 | |
| De ce au trenurile Timișoara - București deviate prin Buziaș opriri atât de ridicol de mari la Lugoj? 12396 are 52 de minute oprire. Care este motivul? Un schimb de locomotive, de la Diesel la electrică, durează dacă dorm pe ei 10 minute. Dacă nu, maxim 7 în stații grele ca Brașov. Toate au opriri uriașe dar ăsta întrece orice măsură, orice limită a bunului simț. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 24 Aug 2017, 12:37 | |
| Unele dintre ele au si electrica in stare rece la roata fie o duc la Timisoara , fie o aduc la Lugoj, trebuie sa rebruseze si alea.(daca mai era racordul Textila era mult mai usor) Mai e si problema incrusisarilor pe sectie mai ales pina la Buzias.
in 22 08 a asteptat DA de la 12391, a mai stat la cruce pina la Lugoj si mai apoi i s-a defectat si electrica de a facut 148.
Dar 12396 pleaca mai repede la 21.37 fata 1696 si astfel la Lugoj asteapta sa intre in trasa lui 1696 de aia are asa stationare mare.
Interesanta trasa, ca trebuie sa astepte si vagoanele de la Budapesta.
|
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4853 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 24 Aug 2017, 23:08 | |
| De ce sta 1836 cel putin 30 de min in plus in Tg Jiu?
E inchis un fir spre Filiasi? Ce tren asteapta? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 24 Aug 2017, 23:26 | |
| 1836 la Tg.Jiu face niște manevre. Ataseaza și vagoanele lui 1823 Buc.Nord-Tg.Jiu plus locomotiva iar la Craiova atașează și vagoanele lui 1599 Buc.Nord-Roșiori-Craiova. Posibil 1823 întârziat. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 25 Aug 2017, 06:29 | |
| - alex1987 a scris:
- De ce sta 1836 cel putin 30 de min in plus in Tg Jiu?
E inchis un fir spre Filiasi? Ce tren asteapta? A asteptat grupa de vagoane de la1823 care a sosit la 15.08 in Tg Jiu intarziat 48 de minute Locomotiva lui 1823 se intoarce cu 1836 la București iar locomotiva lui 1836 inra dubla la 1835 seara |
|
| |
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6223 Data de inscriere : 05/05/2010
| |
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 02 Sept 2017, 12:36 | |
| De ce TFC practica tarife mai mari decat ceilalti operatori? Nu este ilegala treaba? De exemplu la tren regio, distanta 51-60 km: CFR Calatori: 7,20 Lei Regiotrans: 7,20 Lei TFC: 7,50 Lei |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 02 Sept 2017, 12:41 | |
| - IonutChircu a scris:
- Ce operator e asta?
www.daxi.be ? Daxi Belgia, poate. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 02 Sept 2017, 17:02 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- De ce TFC practica tarife mai mari decat ceilalti operatori? Nu este ilegala treaba?
De exemplu la tren regio, distanta 51-60 km: CFR Calatori: 7,20 Lei Regiotrans: 7,20 Lei TFC: 7,50 Lei Tarifele maxime nu au fost modificate dupa scaderea TVA, cred ca nu e ilegal ce face TFC. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 02 Sept 2017, 18:32 | |
| - cristi ar a scris:
- Tarifele maxime nu au fost modificate dupa scaderea TVA.
Și cum se aplică tarifele astea maxime, un operator trebuie să le respecte chiar dacă are vagoane cu candelabre de aur și scări de marmură? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|