|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Dec 2018, 18:06 | |
| - Adirmvl a scris:
- Ce vreau sa spun cu asta nu e ca el ar fi ales intelept, pentru ca sint de parere ca a gresit. Dar mai conteaza? Ca doar nu e singurul care face asta. Dimpotriva, cine stie cati calatori nu pierde calea ferata din motive de genul asta? Deci tot inainte, CFR Calatori! Haul se apropie. Incet, dar sigur.
Transportul internaţional nu e subvenţionat, aşa că oricum e nerentabil, chiar şi cu tariful global, mai ales dacă e vorba de frontiere non-Schengen. Şi aşa e peste tot, cu excepţia liniilor de mare viteză. Singurele cazuri în care veţi găsi oferte şi bilete online sunt cele de mic trafic, în care localităţile sunt parte ale aceleiaşi euro-regiuni, iar euro-regiunea subvenţionează aceste trenuri. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Dec 2018, 18:10 | |
| Atunci hai sa le anulam pe toate, frate! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Dec 2018, 21:01 | |
| La mintea lui nu e nimic rentabil doar trenuri interne sa circule pomanagii milogi ca doar lor li se cuvine totul, de ei nu mai are nimeni loc in trenuri si lumea cu bani merge cu masina, cu autocar cu avion, la tren vin "dragi" studenti ca e mocangeala si restul facilitatilor. Pentru ce draq atatea trenuri internationale, nu e nevoie cum de altfel se intampla si intre Romania si Serbia doua tari vecine dar fara legatura feroviara, desigur prin toata Europa Centrala si de Vest exista trenuri internationale si de zi sid e noapte ba chiar mai multe pe aceeasi ruta si rute diversificate cu tot felul de lagaturi intre toate tarile pentru a avea cu ce se calatorii intre tari si diferite orase, misuna trenurile internationale dar de noi suntem mai spre est si la noi nu mai trebuie nimic dupa mintea unora care au terminat o facultate chipurile si au o diploma care degeaba o au tot incearca sa convinga lumea ca nu ne mai trebuie nimic si de ce avem atatea pretentii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Dec 2018, 21:09 | |
| Iti dai seama ce inseamna sa ai o facultate in ziua de azi. Cine prinde serviciu bun e ok cine nu se sterge cu diploma la fund. In Romania in 2016 la Security aveam salariu mai mare decat unul cu facultate. Multi cu facultate sunt plecati afara si castiga triplu decat un student proaspat absolvent si angajat la o firma buna. Dar pentru Dr2005 aia de afara sunt tradatori de tara de parca Lirele si Euroi nu ajung tot in Romania, dar el are facultate eu nu am deci el are dreptate. Te doare capul cand vezi ce i debiteaza mintea pe uni. Varamiu are 4 ani la stat nu e zi sa nu-l fac prost a trecut 4 ani pe la Universitate ca gasca prin apa.
Sa inteleg ca trenurile internationale nu sunt subvebtionate atunci circula doar pentru ca exista FIP si se vinde oferte dr genul Balkan sau Interrail ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Dec 2018, 16:06 | |
| Trenurile internaţionale chiar nu sunt subvenţionate, iar mai sus am explicat şi excepţiile de la regula asta. Iar trenuri multe peste frontiere non-Schengen nu o să găsiţi pe nicăieri, pentru că punctele de frontieră au o capacitate limitată şi chiar un program fix în unele cazuri (chiar şi la rutier sunt unele PTF deschise doar 12 ore pe zi). Singura excepţie din Europa de trenuri frecvente cu control de frontieră e Eurostar-ul, dar acolo călătorii sunt verificaţi în staţii, înainte de urcarea în tren. Dar şi ăia or să aibă de suferit, că odată cu Brexit-ul se va reintroduce controlul vamal şi nu văd eu vama englezească făcându-şi birou în Bruxelles sau Paris.
Sârbii vor avea tren când vor plăti partea lor de cheltuieli, că CFR Călători nu e agenţie de binefacere pentru sârbi. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Dec 2018, 16:11 | |
| La ce te referi cand spui control vamal ca oricum te controleaza la fel ca la avioane inclusiv la ID/pasapoarte doar ca aici ai voie sa treci cu lichide pe cand la avioane e interzis cu lichide la control. M-ai omorat cu Brexitul asta pana acum ne pacaleai ca nu o sa mai circule Eurostarul acum ne speri cu 3 birouri de scanat pasapoarte ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Dec 2018, 16:28 | |
| Control vamal înseamnă fix control vamal, adică vămuirea produselor pe care nu ai voie să le introduci/scoţi în cantităţi nelimitate. Vămile ţin de ministerele de finanţe şi, evident, au puncte de lucru în zonele de frontieră. În interiorul UE nu se face control vamal, dar la ieşirea/intrarea din UE se face, aşa că gata cu transportul de ţuică şi ţigări din România în Anglia , că astea sunt purtătoare de tarif vamal şi accize. O să vă controleze englezii şi-n lenjeria intimă, că la câte pierderi o să aibă ţara aia de pe urma Brexit-ului, va trebui să le acopere cu ceva. Vor mai trebui declaraţi şi banii în numerar peste o anumită limită, plus că la intrarea în ţară va trebui să faci dovada că ai cu ce să te întreţii acolo sau că ai deja cazarea plătită şi bilet de întoarcere. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Dec 2018, 16:34 | |
| Eu ma gandesc chiar sa nu se puna vize, gard de sarma ghimpata la granite si alte cele de genul de pentru un city break la Londra sa trebuiasca un doar cu acte stranse cu un an inainte, atunci clar eurostarul va scadea mult nr curselor sau poate si sa nu mai fie. Ramane de vazut ce rezerva viitorul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Dec 2018, 16:38 | |
| Eu să fiu în locul factorilor de decizie din UE, le-aş impune vize Schengen da', na, atunci s-ar apuca şi englezii să expedieze spre ţările de baştină culegătorii de portofele, pardon, muncitorii cinstiţi din Albion, mai ales ăia din România, omuleţi care apoi s-ar reorienta pă Jermania sau Franţa, care au tot interesul să prevină asta _________________ :TTT:
|
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 03 Ian 2019, 16:47 | |
| Ce risca mecanicul trenului de aseara daca va fi gasit vinovat? Exceptand dosarul penal deschis pentru distrugere sau semnalizare falsa |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 03 Ian 2019, 19:31 | |
| - ets2oltromânia a scris:
- Ce risca mecanicul trenului de aseara daca va fi gasit vinovat?
Exceptand dosarul penal deschis pentru distrugere sau semnalizare falsa Cine va stabili asta si cand? Au mai dat publicitatii vreun raport cei de la OIFR ? Se va musamaliza toata treaba, doar e in curtea privatului... are balta peste... Si asa e criza de mecanici si personal de bord (in general)... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 03 Ian 2019, 19:58 | |
| Nu se muşamalizează nimic, o să apară raportul AGIFER. Doar că o să dureze ceva, că nu prea sunt investigatori. Despre situaţia profesională a mecanicului... depinde de angajatorul lui cum îl sancţionează, că la privat se lucrează cu contract individual de muncă, nu cu CCM şi sindicat, să te acopere ăia pentru orice prostie. Dacă patronul vrea să îl menţină în continuare pe locomotivă, e strict decizia lui. Mă gândesc, totuşi, că i se va imputa costul opritorului fix şi a reparaţiilor la RIO. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Vin 04 Ian 2019, 00:34, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 03 Ian 2019, 22:27 | |
| Iar postezi toate parerile personale si lumea le ia de bune si zice vai ce "geniu" e ......... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Ian 2019, 00:35 | |
| Cu siguranţă părea ta despre ce ar putea păţi mecanicul după incidentul ăsta ar fi fost mult mai apreciată decât ce ai scris în mesajul anterior. _________________ :TTT:
|
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3653 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Ian 2019, 07:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Control vamal înseamnă fix control vamal, adică vămuirea produselor pe care nu ai voie să le introduci/scoţi în cantităţi nelimitate. Vămile ţin de ministerele de finanţe şi, evident, au puncte de lucru în zonele de frontieră.
În interiorul UE nu se face control vamal, dar la ieşirea/intrarea din UE se face, aşa că gata cu transportul de ţuică şi ţigări din România în Anglia , că astea sunt purtătoare de tarif vamal şi accize. O să vă controleze englezii şi-n lenjeria intimă, că la câte pierderi o să aibă ţara aia de pe urma Brexit-ului, va trebui să le acopere cu ceva. Vor mai trebui declaraţi şi banii în numerar peste o anumită limită, plus că la intrarea în ţară va trebui să faci dovada că ai cu ce să te întreţii acolo sau că ai deja cazarea plătită şi bilet de întoarcere. In alta ordine de idei: in interiorul Schengen nu se face control vamal dar in anumite aeroporturi se face controlul ID pe zboruri interne Schengen (spre ex: Germania-Franta sau Italia-Franta). In aeroportul din Toulouse multe zboruri Toulouse-Munchen/Frankfurt etc sunt mutate in terminalul de plecari non-UE, cu control pasapoarte. Toata povestea asta te obliga sa fii foarte atent (controlul e aleatoriu), si sa iti aloci 30' in plus pentru formalitatile astea, ca nu ai de unde sa stii daca stai sau nu la coada pt ID. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |