|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 16 Ian 2018, 23:12 | |
| Sunt 247 km pana la Barbosi 252 km pana la Filesti Deci ar putea pune un personal Filesti Bucuresti, si mai si rimeaza. Glumesc, desigur, nu mai ramane decat sa asteptam redeschiderea liniei prin Pogoanele.
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Mar 16 Ian 2018, 23:32, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 16 Ian 2018, 23:25 | |
| Pai e deschisa dar nu se inghesuie prin Pogoanele niciun OTF. Motivul e lesne de inteles. Mai mult trafic de calatori genereaza ruta pe care se merge in prezent decat pe scurtatura. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 16 Ian 2018, 23:34 | |
| Vorbim sa ne aflam in treaba, toata lumea se pricepe feroviar, din fotoliu si de acasa din fata pc-ului toti sunt experti, mai fac si misto, Filesti-Bucuresti pai ce .... e Filesti de a ajuns punct de formare a unui tren! Vitosa, nu iti mai bate capul! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 00:39 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Vitosa, nu iti mai bate capul!
Nu ti mai bate capul,cu mine, vrei sa spui ?! As fi pus Barbosi Bucuresti, dar ai fi spus ca sunt partinitor |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 08:30 | |
| - Vitosa a scris:
- Regio directe Bucuresti-Galati via Buzau nu pot fi deoarece pe aici sunt 260 km iar OMT723/2015 specifica 230km +/- 10%.
De aia vezi nr de IR cu mers de personal. Poţi foarte uşor să păcăleşti reglementarea asta, pur şi simplu declari că trenul X are vagoane directe pentru trenul Y. Gen trenul R 5500 (nr. e fictiv) Bucureşti - Făurei, are vagoane pentru trenul 7100 (tot nr. fictiv) Făurei - Galaţi. În livret se trece simplu că ,,Tr. 7100 se formează din tr. 5500" şi au rezolvat problema. Numai că e mai rentabilă linia prin Buzău, pentru că mai mulţi călători pe distanţe scurte aduc mai multe încasări decât mai puţini călători pe distanţe lungi. Un tren Bucureşti - Galaţi prin Urziceni ar avea clienţi de 4 - 5 vagoane doar vineri şi duminică, în rest abia ar umple un Desiro de 70 locuri. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 09:35 | |
| Imi amintesc de vremurile cand pacaleam IR 1776 Desiro. Ma duceam cu personalul pana la Faurei, si apoi luam IR 1776 Galati Faurei B de seara, cu Desiro. Era chiar placut. Mai mancam ceva la Faurei, trecea timpul.
Acum, revenind ontopic, cred ca un personal GL B prin Urziceni chiar ar avea clienti. Si subventia pentru Regio e mai mare, daca nu ma insel, decal la IR.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 10:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Regio directe Bucuresti-Galati via Buzau nu pot fi deoarece pe aici sunt 260 km iar OMT723/2015 specifica 230km +/- 10%.
De aia vezi nr de IR cu mers de personal. Poţi foarte uşor să păcăleşti reglementarea asta, pur şi simplu declari că trenul X are vagoane directe pentru trenul Y. Gen trenul R 5500 (nr. e fictiv) Bucureşti - Făurei, are vagoane pentru trenul 7100 (tot nr. fictiv) Făurei - Galaţi. În livret se trece simplu că ,,Tr. 7100 se formează din tr. 5500" şi au rezolvat problema. Numai că e mai rentabilă linia prin Buzău, pentru că mai mulţi călători pe distanţe scurte aduc mai multe încasări decât mai puţini călători pe distanţe lungi. Un tren Bucureşti - Galaţi prin Urziceni ar avea clienţi de 4 - 5 vagoane doar vineri şi duminică, în rest abia ar umple un Desiro de 70 locuri. In primul rand la multi ani! Problema sta in felul urmator. Desigur ca se poate pacali reglementarea aia cum de altfel se si intampla real la unele trenuri dar populatia nu are de unde sa stie. Omul merge la gara si se uita pe panou, cauta tren regio direct dar constata ca nu are direct si merge la biroul de informatii unde "duamna" de acolo ii raspunde nu nu aveti tren direct decat cu schimbare in x statie. Si atunci omul ce zice ma cine stie cate ore stau prin gara (nota populatiei: si la ce faima i s-a dus cefereului...) mai bine merg la autocar ca e direct. Ia mergi tu la biroul de informatii din Gara de Nord si intreaba e tren regio direct Bucuresti-Marasesti? Si ti se va raspunde nu nu e dar puteti sa schimbati trenul in Buzau sau daca se uita in oficios o sa-ti raspunda ca e unul imediat la cateva minute, desi in practica 5001 formeaza 5107 sau 5005 pe 5111, dar astia de la biroul de informatii nu au de unde sa stie ce se intampla de pe o regionala pe alta cum de altfel nici voi din birouri nu stiti ce e pe teren, si aici generalizez problema inclusiv pana la cei ce fac mersul trenurilor cu legaturi pierdute sau in favoarea mersului auto. Cred ca am fost destul de explicit. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 19:23 | |
| Cand termina podul de la Mogosoaia se pot baga 3 perechi Bucuresti-Galati si retur cu dezastro, e si rentabil si scoate timp bun, daca trage bine de timpi scoate pe la 3:30 maxim un IR cu opriirle minime Urziceni/Pogoanele/Faurei/Ianca/Braila/Barbosi, sau poate sa profite TFC de linia 700 pe Urziceni cu AM pot atrage multi calatori cu durata mica fata de Buzau. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 22:36 | |
| Mergi tu cu Dezastro 3h30min la Galati si tarife de avion... Sa puna GM+4 vagoane seria 19/20-83 ca se vor umple nicio grija. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 17 Ian 2018, 23:27 | |
| 4 saloane RJ 312 locuri exact cat 3 Desiro cu clasa 1 si 2. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Ian 2018, 01:18 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Mergi tu cu Dezastro 3h30min la Galati si tarife de avion... Sa puna GM+4 vagoane seria 19/20-83 ca se vor umple nicio grija.
Cand o sa platiti tarifele aferente consumului si numarul de bilete vandute va fi suficient de mare sa sustina un GM cu cel putin 5 vagoane atunci poate pune, pana atunci ori acceptati ce este, ori sunteti liberi sa mergeti cu orice altceva. Daca cu dezastro nu va convine la 3 ore atunci mergeti 5 prin Buzau ca e mai bine. Toata lumea vrea, pretentii, si eu vreau dar nu se poate, ce sa facem, asta e, soarta. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Ian 2018, 01:36 | |
| Hai, ca nu face chiar 5 ore. Sunt exact 4 ore Barbosi Bucuresti. Mi se pare onorabil. Mai citesti ceva, mai chinui un telefon, sau o tableta, trece timpul.
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Ian 2018, 12:30 | |
| - cardinal a scris:
- Hai, ca nu face chiar 5 ore.
Depinde de noroc, la CFR e ca la ruleta...Aseara de exemplu 1577 a facut 6 ore, chinuiai ceva tableta aia pana ajungeai |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Ian 2018, 17:03 | |
| Ma refeream la IR uri, nu la personal. Daca as fi mers cu 1577, m-as fi pregatit sufleteste pentru ceva mai mult. Ultima data, am asistat la pregatirea lectiilor unui copil |
| | | huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4723 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Ian 2018, 19:19 | |
| As avea 2 intrebari Daca merg cu trenu de la Brasov la Sighet platesc de doua ori suplimentu de pat? Pentru ca din Beclean catre Sighet vagoanele formeaza alt tren In Sighet insotitorii de la vagoanele de dormit si cuseta se odihnesc in vagoane sau au dormitoare? Multumesc! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |