|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iul 2017, 01:22 | |
| - Katalyn a scris:
- Se plătește ceva pentru bicicleta in tren ?
Am găsit detaliile pentru biciclete, la London Midland nu se plătește, dar au o politică destul de complicată: La orele de vârf NU sunt admise, în rest sunt admise două la fiecare tren, iar dacă trenul nu e aglomerat, șeful de tren poate accepta câte vrea mușchii lui, ”at his or her discretion” ”La orele de vârf” înseamnă trenurile care sosesc la London Euston de luni până vineri între 7:00 și 09:59 sau pleacă de la London Euston între 16:00 și 18:59, tot de luni până vineri. https://www.londonmidland.com/travel-information/on-board/cycles Pentru biciletele pliabile nu există niciun fel de restricții. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iul 2017, 01:48 | |
| E ok și mersi de explicațile cu biletele de tren. O sa le ridic de la gara. Luna viitoare după ce vin din concediu ma duc într-un weekend la Londra cu tot cu bicicleta ( ieri am pedalat vreo 35 km ) e foarte tare sa mergi cu doar 7.5Ł de la Northampton la Londra cu tot cu bicicleta chiar dacă face 1h20'. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iul 2017, 15:10 | |
| In cazuri extreme faci si aceste artificii, practic se poate. Deci probabil acea gara nu avea alta linie libera si era obligatoriu sa se faca aceste manevre, cu deosebita atentie se pot face multe sa mearga treaba bine. |
| | | CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3418 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iul 2017, 17:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Încerci să cumperi bilet. Dacă nu ţi se dă (sunt mari şansele), discuţi cu naşul, că e şi el om, în 99% din cazuri acceptă cei 5 lei fără probleme.
Am fost la agentia CFR din Hunedoara,mi-a dat bilet petru bicicleta. Bicicleta nu este pliabila.Este vreo problema daca o pun intreaga pe tren? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iul 2017, 17:43 | |
| Dacă ai luat biletul, nu mai trebuie să demontezi nimic. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iul 2017, 23:45 | |
| - Kapпaтй a scris:
- In cazuri extreme faci si aceste artificii, practic se poate. Deci probabil acea gara nu avea alta linie libera si era obligatoriu sa se faca aceste manevre, cu deosebita atentie se pot face multe sa mearga treaba bine.
Gara are 2 linii - directa și abătuta. Celelalte sunt demontate din teren / inutilizabile. Mă mir că nu a lăsat pe 1834 în semnal, 4206 pe directă, 1831 primit în abatere unde oprea, așteptând apoi ca 4206 să plece și să treacă și 1834 de aparate. Cu 1742 de exemplu am stat vreo 20 de minute în semnal la Valea Lungă, să așteptăm sosirea lui 473-2 pe directă și eliberarea abătutei de către marfarul care o ocupa (marfar care ne-a ținut la sector până la Dumbrăveni unde era singura linie liberă disponibilă). @Dr2005, tu ești cu legea, ia zi, cum se procedează în așa cazuri? Eu am văzut și semnal de intrare depășit cu OC, și manevră în stație cu 2 linii, dar așa ceva n-am prins niciodată. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 01:36 | |
| Pe linie ocupată primeşti trenul doar cu semnal de chemare sau cu ordin scris înmânat personal şi însuşit sub semnătură de mecanic. Butonul semnalului de chemare este plumbuit, iar ruperea sigiliului trebuie justificată în scris. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 01:37 | |
| Nu ii trebuie neaparat OC .. il opreste la semnal cu rosu. Apoi ii da alb lubar, si l cheama cu 5 km/h .. evident ca opreste la distanta de siguranta fata de celalat tren. La fel se face si manevra de legare a unei grupe, si in situatii speciale.. Spre exemplu, un tren oprit pe bloc curent intre 2 statii , la care nu exista bretele X.. Trenul prin in spate, de cele mai multe ori este dat cu spatele pana la prima statie, unde intra cu alb lunar.. Evident rapoarte, etc.. dar , nu ai alta solutie. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4671 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 02:59 | |
| [quote="Warrington"] - Katalyn a scris:
La orele de vârf NU sunt admise, în rest sunt admise două la fiecare tren, iar dacă trenul nu e aglomerat, șeful de tren poate accepta câte vrea mușchii lui, ”at his or her discretion”
Deci ar merge cu o liră la șeful de tren? Să nu-i spunem controlor sau conductorul trenului... Sau ''naș''. De unde o fi vorba ''naș'' la tren în RO? Știe vreun istoric să ne spună vreo poveste hazlie? . |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 06:17 | |
| Eu zic sa faci diferența dintre UK și România sa vezi câți ani distanta suNT, englezii sunt cunoscuți ca fiind băieți răi la ei nu merge ca la noi. La transportul în comun nu se închide ușa pana ce ultimul călător urcat nu plătește călătoria, deci la tren nici vorba de așa ceva. Am intrat într-un Hypermarket am luat un bidon de suc la 2 litri și o caserolă cu pulpe de pui prăjite iar o sacoșă/pungă daia de unică folosință costa 5p ( 0,05Ł ) a trebuit sa schimb 5Ł ca sa pot cumpăra sacoșa aia sa nu merg pana afara la bicicleta cu caserola și bidonul de suc în mână. Asa ca nu cred ca la ei merge ca la noi cu șpagă la tren. Șpagă pentru bicicleta la orele de vârf ca pentru bilet nu ai ce face ca nu poți sări turnicheti dacă n-ai bilet. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 08:35 | |
| La 2 - 3000 lire cât are salariu ,,naşul" englez (dacă nu o avea mai mult) nu cred că merge cu o liră. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 11:27 | |
| - Vale_ntin a scris:
- ar merge cu o liră la șeful de tren? Să nu-i spunem controlor sau conductorul trenului... Sau ''naș''.
În textul original de pe site scrie "Senior Conductor", mi s-a părut mai potrivit să traduc ”șeful de tren”. -------------------------------------------------- Nu e vorba de salariu, e vorba de modul cum sunt obișnuiți să procedeze. Englezul nu acceptă mită în sensul propriu al mitei (ca să încalce regulile sau ca să facă un lucru care ar intra oricum în obligațiile lui) dar primesște ”o mică atenție” dacă și-a depășit obligațiile și te-a ajutat cu ceva ce nu era treaba lui. De exemplu, i-am dat odată 10 lire unui șofer care mi-a adus un palet de imprimante laser. Era un palet mare, cu 24 de imprimante și chiar n-aveam cu ce să-l dau jos din camion. Erau niște imprmante destul de mici, dar tot aveau 18 kg bucata, altele au și 60 kg bucata. L-am întrebat dacă poate să mă ajute și a zis că e OK și că n-are decât 60 de ani așa că am desfăcut paletul în camionul lui și am descărcat imprimantele una câte una, împreună cu el. I-am dat 10 lire la sfârșit și i-a primit, deși a fost cam surprins, într-adevăr. Recunosc că am procedat ca în România, dar chiar mă simt obligat la faze din astea. Nu era treaba lui să mă ajute la descărcat, putea să nu accepte nici măcar să desfac paletul în camion. Cu șeful de tren nu ar merge din alte motive, în primul rând ar face ceilalți pasageri scandal pentru că oamenii știu regulile și refuză să accepte încălcarea lor când sunt de față, iar a doua zi probabil ar scrie și în ziarele locale că un șef de tren a acceptat o bicicletă în tren la o oră când după reguli trebuia să refuze. Cât despre bani, sigur nu i-ar lua. Englezii sunt crescuți cu o stimă de sine autentică, așa că a lua bani ca să încalce regulile l-ar face să se simtă ultimul gunoi. ----------------------------------------------------- Partea asta cu încălcatul regulilor e totuși destul de tricky la englezi. În Germania te apostrofează lumea pe stradă dacă traversezi pe roșu, ca pieton, în timp ce în Anglia, dacă nu vin mașini, traversează pe roșu chiar și persoane de peste 70 de ani. Se asigură când traversează, exact ca și cum nu ar fi semafor deloc, dar traversează. Ar putea oricând să apese pe buton și să aștepte verdele, dar s-ar face imediat o coadă de zeci de mașini, așa că inclusiv șoferii apreciază când pietonii ”se strecoară” pe roșu în loc să oprească tot traficul apăsând pe buton la semafor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 17:21 | |
| - Warrington a scris:
Partea asta cu încălcatul regulilor e totuși destul de tricky la englezi. În Germania te apostrofează lumea pe stradă dacă traversezi pe roșu, ca pieton, în timp ce în Anglia, dacă nu vin mașini, traversează pe roșu chiar și persoane de peste 70 de ani. Se asigură când traversează, exact ca și cum nu ar fi semafor deloc, dar traversează. Ar putea oricând să apese pe buton și să aștepte verdele, dar s-ar face imediat o coadă de zeci de mașini, așa că inclusiv șoferii apreciază când pietonii ”se strecoară” pe roșu în loc să oprească tot traficul apăsând pe buton la semafor. Foarte adevărat, se întâmplă zilnic sa vad oameni cred traversează pe roșu dar numai dacă mașina/mașinile sunt departe. Cel mai mult îmi plac semafoarele inteligente ai rosu te apropi de el ( dacă nu vin mașini din alte direcții ) ii faci flash-uri din mers pana ai ajuns la el se face verde. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Iul 2017, 19:33 | |
| O excursie la Budapesta ce am nevoie? sau pot trece granita fara probleme? plus de asta cat costa un bilet dus intors? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |