|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 18:50 | |
| Nu avem vagoane speciale pentru asa ceva, de asta se vand doar cateva bilete pentru biciclete si restul se taxeaza ca bagaj voluminos. Nu cred ca e vorba cat e de normal sau nu, de pilda in alte tari nu exista acest serviciu chiar deloc si in fond se gasesc solutii daca chiar vrei sa cari dupa tine o bicla.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 18:58 | |
| Las ca aveam 20 de bucati 89-76 Probabil in alte tari serviciul asta se adreseaza numai la trenurile de naveta si trenuri regioexpress |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 19:09 | |
| Sunt tari si tari, oameni si oameni, cred ca mai important ar fi un vagon restaurant care chiar e cautat la trenurile de lung parcurs fata de un biciclist. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 19:23 | |
| O companie inteligenta ar trebui sa fie flexibila la cerintele clientului da noi traim in Romania |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 19:27 | |
| Ar trebui sa intelegi mai ales ca ai vorbit cu DG de atatea ori si sa stii ca nu sunt bani pentru multe chestii elementare dar sa investesti in niste vagoane aiurea chiar nu are rost. Compania face un efort imens in prezent sa asigure minimul necesar asa cum poate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 19:40 | |
| Pai tocmai daca ai niste vagoane de bicicleta trebuie sa profiti de orice banut in plus |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 21:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Las ca aveam 20 de bucati 89-76
Probabil in alte tari serviciul asta se adreseaza numai la trenurile de naveta si trenuri regioexpress În Olanda, Belgia şi Elveţia se transportă biciclete pe orice tren. În Bulgaria e la fel. În Ungaria la toate trenurile R şi IR se transportă biciclete, cu excepţia internaţionalelor. În Austria se transportă biciclete la toate trenurile R (inclusiv S-Bahn-urile, care au şi ele număr de R pe livrete) şi la mare parte din RailJet-uri. În România te ţigăneşti cu naşul... - Karpaty a scris:
- Ar trebui sa intelegi mai ales ca ai vorbit cu DG de atatea ori si sa stii ca nu sunt bani pentru multe chestii elementare dar sa investesti in niste vagoane aiurea chiar nu are rost.
Compania face un efort imens in prezent sa asigure minimul necesar asa cum poate. Compania nu are bani, dar refuză banii bicicliştilor... probabil o parte din cei de la Comercial habar nu au cum arată un vagon la interior şi unde se pot pune biciclete... de aia vagonul 84-16, de exemplu, e dat cu 8 locuri de bicicletă. Păi în vagonul ăla intră lejer 20 de biciclete numai în spaţiul pentru biciclete! În spaţiile mari de la capete mai intră lejer 8, lângă fiecare uşă câte alte 2, deci 32 de bicle intră fără scos tije de şa şi roţi şi fără rotit ghidoane! Dar cine să ştie asta, într-o ţară în care mulţi consideră bicicleta ca fiind o distracţie de week-end sau un mijloc de transport pentru ăia prea săraci/prea proşti să aibă o maşină?! _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 22:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Încerci să cumperi bilet. Dacă nu ţi se dă (sunt mari şansele), discuţi cu naşul, că e şi el om, în 99% din cazuri acceptă cei 5 lei fără probleme.
Dar dacă scoate roata de pe fata cum se mai considera ? Parca nu se taxează nici ca bagaj și nici ca bicicleta. Dar pe site-ul CFR Călători e o chestie de zice 4 bilete de biciclete pe tren chiar dacă trenul respectiv nu are vagon cu spațiu pentru biciclete. Care e treaba pana la urma ? - Kapпaтй a scris:
- Sunt tari si tari, oameni si oameni, cred ca mai important ar fi un vagon restaurant care chiar e cautat la trenurile de lung parcurs fata de un biciclist.
A fost în perioada 2011-2015 vagoane de biciclete la trenurile folosite de bicicliști, au fost și vagoane restaurant/Bistro/mini-bar pe trenurile importante acum nu mai e nimic. - Adrian78 a scris:
- Pai tocmai daca ai niste vagoane de bicicleta trebuie sa profiti de orice banut in plus
Sunt vagoane de biciclete aceleași care erau în circulație și anii trecuți și ce bine mai era dar în prezent numai CFR Călători știe pe ce glume de trenuri le plimbă. Acum 2 ani erau pe 1621/1622, 1645/1646, 1631/1634, 1643/1644, 1636/1635, 1599/1836 ba chiar și pe 1745/1746 plus prostia aia cand plimbau 4 vagoane 84-96 pe trenul de Piatra Neamt ( azi 10659/1652 ) chipurile ca nu aveau alte vagoane care sa le asigure cate 100-120 locuri. Din cate știu nu au casat niciunul... Dar ăștia bătrânii puteți spune cum se mergea cu bicicleta în tren pana sa apară vagoanele de biciclete și sistemul de bilete pentru bicicleta. Ba chiar și după implementarea acestui sistem au fost trenuri/rute unde nu exista bilet de bicicleta nimeni nu te întreba nimic iar o cafea costa doar 1-2 lei. Toată treaba asta început de la București-Brașov și uite xum CFR-ul cu o investiție de 0 lei refuza sa facă încasări, alungând călători și stricandu-si imaginea. Adăugați la tarile alea și Anglia chiar săptămâna trecută am prins 5 biciclete pe peron la linia 1 pentru un tren spre Londra care tren zici ca e metrou ( Midland London ) |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4694 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 13 Iul 2017, 23:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bicicleta fara bilet se taxeaza ca 15 kg bucata si se ia 1,5 lei pe kg dupa care e si zona km de tarifat.
Bine Karpaty, hai sa nu speriem pe om. A confirmat si Dr2005 care e situatie pe trenuri. Dai 5 lai la nas, si nu ai nicio treaba. Nu zic ca nu ai dreptate, asta spune oficial CFR Calatori, dar nu asa se intampla in realitate. Saptamana trecuta am mers cu Iasi-ul (IR) Cluj - Deva (dus-intors), cu bicicleta in vagonul 22-96. Am scos rotile bicicletei si nasul nu mi-a cerut nimic (nu am avut bilet de bicicleta). Daca se poate la IR, sigur se poate si la R. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 14 Iul 2017, 12:27 | |
| - Katalyn a scris:
- săptămâna trecută am prins 5 biciclete pe peron la linia 1 pentru un tren spre Londra care tren zici ca e metrou ( Midland London )
Nu m-am prins care e faza cu metroul. Era un Super Sprinter (BR Class 153) vagoane din alea care circulă și câte unul singur, cu motor diesel propriu? . |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 14 Iul 2017, 14:10 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Sunt tari si tari, oameni si oameni, cred ca mai important ar fi un vagon restaurant care chiar e cautat la trenurile de lung parcurs fata de un biciclist.
Un vagon restaurant e un vagon separat, cu costurile aferente. Ar fi bine să fie, dar costă. Însă bicicliștii merg în vagoanele obișnuite, iar bicicleta e doar un fel de bagaj mai mare. Se pot chiar demonta câteva scaune pentru a monta un rastel de biciclete într-un vagon. Poate chiar la fiecare tren, așa ar fi ideal. Atât timp cât există oameni dispuși să plătească biletul de tren, poate nici cei 5 lei pentru bicicletă n-ar trebui încasați. P.S. N-am mai mers cu bicicleta de peste 20 de ani, deci nu îmi apăr propria cauză E vorba doar de a atrage clienți la tren, de a nu-i îndepărta printr-o atitudine ostilă față de biciclete. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 14 Iul 2017, 22:06 | |
| E vorba de ramele Siemens Desiro 350 373 acelea cu verde și 4 vagoane London Midland care arata de zici ca sunt metrou la suprafață. Eu am văzut maxim 3 legate ( 12 vagoane ) și cică ar fuge cu maxim 175 km/h. Sunt din 20 în 20 minute de la Nortampton spre London Euston.
Poate îmi spui și mie cum pot lua bilete mai ieftine ( ceva oferte ) și cum pot merge cu bicicleta în tren ca m-as duce sa vad Londra de pe bicicleta. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 15 Iul 2017, 05:06 | |
| Păi, London Midland te duce și cu 7.50 de la Northampton la London Euston, mai puțin între 7:00 și 9:00 dimineața, când circulă navetiștii. Mai ieftin decât atât doar la autocar, la National Express poți găsi bilete cu 5 lire și te duce la London Victoria, dar oprește și undeva pe lângă Hyde Park, după Marble Arch, poți să cobori și acolo.
Bicicleta n-are rost să o cari cu tine, în Londra sunt peste tot standurile alea automate cu biciclete de închiriat. E 2.00 lire accesul la toată rețeaua de standuri pe 24 de ore, prima juma' de oră gratis la fiecare călătorie plus 2.00 lire la fiecare 30 min. dacă depășești acea juma' de oră gratis. Dar dacă ai grijă să n-o depășești, plătești doar primele 2.00 lire, cele pentru accesul pe 24 de ore.
Avantajul e că poți să iei oricând o bicicletă de la orice stand și să o lași la orice stand, nu tre'să o plimbi non-stop după tine ca pe a ta. Dacă 3 ore nu-ți trebuie, nu iei nicio bicicletă în alea 3 ore și n-ai grija ei.
https://tfl.gov.uk/modes/cycling/santander-cycles
. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 15 Iul 2017, 08:20 | |
| De fiecare data când făcusem simulare la automatele de bilete îmi arata mereu 27Ł doar dusul, iar o colega a fost cu 35Ł dus-întors. Acuma tu spui ca pot merge cu doar 7.5Ł după ora 09:00 pai în cazul asta ma duc azi sa iau un bilet.
Nu îmi plac bicicletele alea sunt prea lente ori ma duc cu a mea ori nu ma mai duc deloc. Se plătește ceva pentru bicicleta in tren ? |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 15 Iul 2017, 13:24 | |
| - Katalyn a scris:
- De fiecare data când făcusem simulare la automatele de bilete îmi arata mereu 27Ł doar dusul, iar o colega a fost cu 35Ł dus-întors. Acuma tu spui ca pot merge cu doar 7.5Ł după ora 09:00 pai în cazul asta ma duc azi sa iau un bilet.
Nu la automate e 7.50. Pe site-ul lor, dacă-ți iei bilet cu câteva zile înainte. De exemplu pentru miercuri 19 iulie dimineața au bilete la 7.50, dar la trenurile cu mai multe opriri. Acelea care fac 1h15min - 1h20min, sunt directe, dar au mai multe opriri. Cele care fac 49min. sunt mai scumpe, bineînțeles. https://ticket.londonmidland.com/journeys-grid/NMP/1072/2017-07-19T04:00//1/0/ A devenit cam regulă în zilele noastre, aproape orice rezervări sunt mai ieftine pe site-ul propriu, nu pe site-uri ale intermediarilor. La automate sunt scumpe pentru că în acel moment clientul e deja în gară și după statisticile lor acei clienți nu stau să caute cele mai bune oferte sau nu folosesc internetul deloc Cred că e mai bine să iei separat bilete single, făcând și rezervările în momente diferite. La multe companii biletele return sunt mai scumpe fiindcă în acel moment clientul e considerat captiv. Tot după statisticile lor - Katalyn a scris:
- ori ma duc cu a mea ori nu ma mai duc deloc. Se plătește ceva pentru bicicleta in tren ?
Nu știu, dar mă documentez și îți spun. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |