Salut la toata lumea.Dupa multele planificari,renuntari iar planificari mi-a sosit si Ziua Z.M-am hotarit sa vad si eu aceasta ruta cum de merge trenul,cum arata statiile,toate.Am mai vazut unele reportaje de ale unor colegi care au mai mers dar nu am vazut-o si eu pe viu. :smug:
Bun am plecat din comuna mea Peciu Nou la Timisoara Nord si de acolo am luat rapidul 361 Stamora Moravita- Timisoara Nord - Bucuresti.Trenul a venit intirziat cam 25 minute.Am plecat aproape noapte pe la 21:20 pana la Craiova unde am ajuns pe la 3:15 minute adica intirziere de numai 20 minute.Din Craiova am luat Acc 1892 Craiova - Bucuresti de la ora 4:45 si m-am oprit la Piatra Olt la ora 5:29 trenul fiind un Desiro 96-2029-5.Nu am facut poze deloc pana acum.In Piatra Olt stationau 2 automotoare.Nu le mai stiu numerele unul era ''verde galben ''care s-a dus spre Potcoava si unu rosu spre Craiova''.Chiar sosea un marfar dinspre directia Ramnicu Valcea tras de locomotiva DA
Partea 1
Piatra Olt din exterior.
Casieria
Liniile...
Era pe peretele spre peroane in exterior un ceas care nu mergea Paul Garnier(Paris)
Dupa ce era sa confund trenurile cel spre Sibiu cu cel de Pitesti,am plecat
mai haotic eram cu rucsacul desfacut sa scot aparatul foto vroiam sa ascund mai bine si portofelul ca erau multi tigani care se uitau la mine ca la felu'7 mai vroiam sa ascund mai bine telefonul,pana m-am pus la punct aproape am trecut de Remiza Piatra Olt i-am facut o poza totusi cu aparatul cel mic care il mai am.Erau acolo doua locomotive seria 82 si 2 Malaxe nemodernizate ,926 si inca una,si cateva DA-uri.
Am vazut dar nu am putut fotografia cateva locomotive cu aburi la iesire din aceasta gara,remiza,erau ruginite.
Bun am plecat spre Sibiu cu trenul Personal 2061 la ora 6:19 dimineata .Trenul cu care am fost era compus din 2 vagoane si locomotiva 82-0511-4.
Prima oprire este dupa cateva minute si la 2 kilometri de Piatra Olt in dreptul unui pod.
Ganeasa hc
Am plecat mai departe.
Trecem prin campurile lucrate de oameni.
Alta oprire Halta Ganeasa Olt
Niste stilpi de inalta tensiune frumosi mi s-a parut
Ajungem in Statia Arcesti unde ne astepta 3 rame Desiro.Intram pe abatuta.
96-2114-5 & 96-2614-4 96-2015-4 &96-2515-3 96-2105-3 parca si 96-2605-2
Arcesti la 10 kilometri de Piatra Olt.
O poza pe partea cealalta se vede ca mai are o linie ''functionabila.''
Plecam dupa putin timp.
Halta Colibasi aici s-au dat multi negrotei jos.
Plecam imediat.
Ajungem la alta Statie.
Strejesti.Am intirziat 5 minute.Aici urcau multe persoane cu bicicleta.
O poza in spate de unde am venit(Spre Piatra Olt)
Iar in fata era cateva vagoane incarcate cu alte vagoane devastate avariate. :hypnotized:Vad ca inca nu au fost duse undeva la taiat,zac de mult timp aici.
Bun am plecat mai departe.Campuri.
Ajungem la alta statie halta.
Zlatarei.S-au dat jos o parte din biciclisti. :smug:
Am plecat spre urmatoarea statie.Aici undeva se termina Judetul Olt si intram in Jud.Valcea.
Mi se pare ca aici candva o linie o lua spre dreapta incolo.
Ne apropiem de o gara.
Dragasani se afla la 34 kilometri de Piatra Olt si am ajuns aici in 54 minute.Viteza trenului era buna.
O poza pe partea cealalta.
Vad ca acest vechi ceas seamana exact ca cel din piatra olt si MERGE
:smug: Atat era ceasul 7:13 adica am intirziat cam 6-7 minute.
Am plecat.
Alta oprire.Statia Calina
Am plecat mai departe
Ajungem in Zavideni.Intirzierea era de 5 minute.
Aici era un utilaj Plesseur & Theurer si niste vagoane cam parasite.
Plecam mai departe.
Trecem peste un podet si un parau.
Ajungem la o halta.Orlesti hc.Era o femeie la ''servici.'' :biggrin:
Plecam prin acel sat.
In departare la inceput am crezul ca este o balta un lac mare dar nu era asa era Oltul
Alta statie in care ne astepta un tren si nu am putut sa ii fac poza garii.
Fiscalia (ce nume comic :biggrin: )
In departare se vede hidrocentrala de pe Olt.
Halta Bucseni Valcea.
In departare firme de gaz.
Semnal
intram in alta statie.
Ionesti.Aici am asteptat un personal 2076 sa vina de la Lotru la Piatra Olt.
Bun am plecat dupa ce a sosit acel personal o serie 82 si 2 vagoane (nu am pozat.)
Stilpiide inalta tensiune.Campuri.
Am ajuns la Slavitesti Hc.
Am plecat mai departe.Nu am pozat dar am vazut o linie ce ducea probabil spre Alunu si era folosita aproape la intrare in urmatoarea gara.
Am ajuns intr-o gara ca vad multe vagoane,triaj.
Babeni.
La plecare din aceasta gara am vazut ca avea o remiza cu destule locomotive toate erau Da-uri,am pozat cateva dintre ele.60-0735-5
60-0875-si din spate 60-0845-2.
Am plecat mai departe si am ajuns la alta statie.
Am ajuns la ''Celebra''(Baile)Govora.Si aici ce sa vad niste stalpi infipti in placile de beton un acoperis si iarba
.Nici nu am vazut statia.Erau niste vagoane parca parasite in statia asta.
Pe partea cealalta si o poza inapoi.
Am plecat mai departe (sa vedem Govora din tren).Ce sa vezi numai fabrici.
Am ajuns la urmatoarea halta.
Halta Riureni.
Am plecat mai departe.Fabrici.Am intrebat pe cineva ce e asa mare fabrica asta parca il apuca rasu pe respectivul, mi-a zis ca e OLTCHIMUL.Pff, na ce sa zic daca nu am stiut.Am si uitat ca o sa ma intilnesc si cu aceasta fabrica.
Linii ce ducea spre Oltchim
Am oprit si la Riureni.Aici era un Marfar si locomotiva era 60-1188-6
Am plecat mai departe.
Parca am intrat in Ramnicu Valcea si am oprit in halta
Ostroveni daca ma i-au dupa Infofer.
Am mai mers 3 minute doar ce am trecut peste o apa,si am intrat in gara Ramnicu Valcea.Am ajuns la fix am mers 87 kilometri in o ora si 25 minute cam asa.am stat cam.Aici a venit un Accelerat 1727 Sibiu- Craiova un Desiro 96-2599-7 & 96-2099-8 si a plecat spre Craiova.
Pe partea cealalta.
Voi Continua ...pana la Sibiu in curand.