| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+93Ionut31 Daniel18 t1972 George CFR cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier 11 Aug 2010, 23:44 | |
| La pozele cu noul pod peste raul Olt, se obserca ca acesta este facut pentru linie dubla, iar inainte si dupa el este terasament si pentru o a doua linie. Ne poate lamuri cineva? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 12 Aug 2010, 00:51 | |
| - sorinucu a scris:
- La pozele cu noul pod peste raul Olt, se obserca ca acesta este facut pentru linie dubla, iar inainte si dupa el este terasament si pentru o a doua linie. Ne poate lamuri cineva?
Podul a fost construit pentru linie dubla , eventual pe viitor daca se doreste dublarea si electrificarea sa nu ami fie nevoie de un alt pod |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: linia 201 Dum 15 Aug 2010, 21:19 | |
| are cineva poze cu mt tabela 201 ani 1965 1995? multumesc... |
|
| |
tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6294 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 01:34 | |
| Dintre trenurile importante care circulau pe aceasta sectie mai trebuie pomenite inca trei:
- acceleratul Cluj Napoca - Bucuresti Nord via Copsa Mica - Sibiu - Ramnicu Valcea - Piatra Olt - Pitesti, scos acum vreo 6-7 ani - rapidul sezonier Craiova - Ramnicu Valcea - Brasov (circula din decembrie pana in martie), scos acum vreo 3 ani - acceleratul Sibiu - Caracal, tren scos in Mersul Trenurilor 2009 - 2010
Daca cineva mai are informatii despre alte trenuri importante de pe aceasta sectie, il rog sa le impartaseasca (in afara de trenul de mare si acceleratul Craiova - Iasi). |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 11:06 | |
| A Craiova - Sibiu - Copșa Mică - Cluj Napoca (cu vagoane de la Pitești) A Craiova - Râmnicu Vâlcea |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 13:44 | |
| - Jono a scris:
- A Craiova - Sibiu - Copșa Mică - Cluj Napoca (cu vagoane de la Pitești)
A Craiova - Râmnicu Vâlcea Acceleratul "Craiova/Pitești - Sibiu - Cluj" a fost un fel de (semi)resuscitare a legendarului accelerat 237/335(apoi 1735) "București - Pitești - Sibiu - Cluj"(desființat în 1999). Acest tren a circulat doar în perioada 2000-2001. Era ținut de Cluj și avea trei grupe: Craiova(1732/1731), Pitești(1736/1735) și Târgu Mureș(1639/1630, pare-mi-se). În 2001, s-a mai încercat o resuscitare a acceleratului 1735, cu plecare din București Nord în jurul orei 23, cu retur în jurul orei 7:30, din păcate fără succes. Acceleratul "Craiova - Râmnicu Vâlcea" a fost la început RM 923/922/924/921 prestat de automotorul Duewag/Siemens care circula seara. În 1997, a fost făcut accelerat, prestat de același automotor, însă cu plecare din Craiova dimineața și întomarcere seara. A fost desființat în 1998. Trenul de mare, adică R 721/722 "Cozia", a fost înființat, după unele informații prin 1987 și circula inițial pe ruta Mangalia - București Băneasa - Pitești - Craiova - Cărbunești - Târgu Jiu - Petroșani", apoi la puțin timp după revoluție(nu știu exact anul), a circulat pe ruta "Mangalia - Craiova". Din 1995, pare-mi-se, a circulat pe "Mangalia - Călimănești", apoi în 1996 - "Constanța - Călimănești" și din 1998(când a primit numele de "Cozia") - "Constanța - Râmnicu Vâlcea", care din 1999 începea să detașeze vagoane în Pitești. O vreme, prin 2001-2002(deși în oficios scria că circulă prin București Băneasa), a circulat, totuși, prin Nord. Trenul a circulat pentru ultima dată în 2005, în sezonul următor având să circule(fără a fi menționat în oficios!!), ca grupă a rapidului "Decebal".
Ultima editare efectuata de catre MariusM in Lun 20 Sept 2010, 14:34, editata de 1 ori |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 14:00 | |
| a fost si un tren P pe relatia Arad - Deva - Sibiu - Dragasani - Constanta era trecut pe tabela din gara dar in mersul trenurilor nu figura nu stiu exact daca a si circulat si nu mai stiu nici perioada |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 14:38 | |
| Se poate, dar nu am văzut în niciun mers de tren figurând așa ceva. E puțin probabil să fi fost unul din acele personale pentru taberele elevilor, care plecau de undeva departe și primeau vagoane pe parcurs. Aceste trenuri nu existau în mers, ci doar în livrete(aviz posesorilor de livrete de mers!!). Imediat, am să postez și tabele cu această linie din varii perioade. |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 15:50 | |
| multumesc Marius abia astept sa vad ce trenuri circulau inainte prin Dragasani |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 17:20 | |
| Traficul liniei în MT 1966/1967: După cum se poate observa, segmentul Piatra Olt - Râmnicu Vâlcea era foarte sărăcăcios. Acceleratul 207/208(în MT 59/60, din câte-mi amintesc, era 205/206) putem spune că era un precursor al lui 237/335/336/238. Vagonul de dormit se întorcea cu P 2008(precursorul lui 2014 sau 2012 de mai târziu). |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 17:52 | |
| dupa cum observ Calina era halta pe vremea aceea
|
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 19:17 | |
| Traficul liniei în alte trei ipostaze: 1. MT 1989-1990: După cum se vede, existau doar două accelerate: 231/232 de Sibiu și 237/335/336/238 de Cluj, dar și câteva personale de cursă lungă: 2011/2012(București - Sibiu) și, bineînțeles, personalele Craiova - Sibiu. 2. MT 1995-1996: N.a.: E posibil ca A 286 să fi fost format chiar din 231(mai puțin vagonul restaurant) și 232 din 285(altfel, nu se explică faptul că 231/232 circula facultativ pe ruta "Călimănești - Sibiu"). 3. MT 1996-1997: Aici se atestează(dacă nu mă înșel) primele rapide de pe această rută: 721/724 și 722/723 și RM 922/923/924/921, alcătuit dintr-un automotor Duewag, care dimineața(întorcându-se după-amiaza în Craiova) circula la București Nord ca RM 892/891. În 1997-1998(nu am mersul), RM 922/923 este mutat mai dimineață și făcut AM 1522/1523/1524/1521 Craiova - Râmnicu Vâlcea - Craiova(după unele surse: Craiova - Lotru - Craiova). În 1998, acest tren este anulat definitiv. RM 892/891, însă, va circula ca rapid obișnuit, alcăutit din patru vagoane: un vagon clasa 1(Y, MEVA sau IVA) și 3 vagoane clasa 2(IVA, MEVA sau Y), pe aceeași trasă, până în 2000 când vor surveni mici schimbări. |
|
| |
tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6294 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 20:30 | |
| - Jono a scris:
- a fost si un tren P pe relatia Arad - Deva - Sibiu - Dragasani - Constanta
era trecut pe tabela din gara dar in mersul trenurilor nu figura nu stiu exact daca a si circulat si nu mai stiu nici perioada Nu este imposibil pentru ca, din cate am auzit, candva ar fi existat si un personal Cluj Napoca - Bucuresti Nord. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 20 Sept 2010, 22:50 | |
| In 1988 era 3001 cu 3002 Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Teius - Cluj Napoca si retur. La dus trenul facea 11 h si 41 min. Buc pl 9.37 Cluj sos 21.18
La intoarcere facea 11 h si 11 min Cluj pl 6.39 Buc sos 17.50 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6294 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier 22 Sept 2010, 14:52 | |
| Ce m-a impresionat in tabelele cu Mersul Trenurilor de mai sus este faptul ca, la vremea respectiva, acceleratele opreau si in statia Lotru. Astazi in Lotru opresc numai personalele. In acelasi timp, acceleratele opreau numai in Calimanesti pe cand astazi opresc si in halta Pausa. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
|
| |
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|