| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+93Ionut31 Daniel18 t1972 George CFR cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cosmin_regiotrans
Numarul mesajelor : 15 Localizare : Arad Reputatie : 4375 Data de inscriere : 20/12/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Vin 04 Ian 2013, 22:30 | |
| Cum se numeşte gara din Tuţuleşti? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13811 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Vin 04 Ian 2013, 22:45 | |
| |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 05 Ian 2013, 00:26 | |
| De asemenea, Cornet deserveste si Racovita. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 19 Ian 2013, 22:02 | |
| In ultimul timp, M 201 a devenit tot mai populata de marfare. In aceasta dimineata, la ora 8 : 08 era prezenta in Babeni Carpathia 63 - 0001 cu 2 EACS-uri si 6 - 7 vagoane tip cisterna. Mai apoi in Dragasani, ditamai convoiul DB Schenker cu 2 Ludmille, una la cap, iar cealalta la roata. Iar cel de-al treilea marfar l-am zarit in Piatra Olt pe la ora 10 si ceva, apartinea de VTR. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 20 Ian 2013, 00:59 | |
| E iarnă, e nevoie de cărbune pentru CET-urile patriei. Că noi eoliene nu ştim să facem, iar energia hidro o vindem băieţilor deştepţi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5457 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 20 Ian 2013, 04:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- E iarnă, e nevoie de cărbune pentru CET-urile patriei. Că noi eoliene nu ştim să facem, iar energia hidro o vindem băieţilor deştepţi.
nu stiu de ce trebuie sa o dam in offtopic dar ca idee avem eoliene cu o Putere Instalata de 900 MW , cam 4% din PI totala a tarii. Poti sa il intrebi si pe Cortexedge si ai sa afli ca energia eoliana e daunatoare pentru sistemul energetic national. Pana nu o sa facem CHE AP Tarnita-Lapusesti mai usor cu eolienele, nu mai credeti tot ce se spune la TV. Majoritatea sunteti si ingineri . Ce intelegi ca o vindem baietilor destepti? Sunteti intoxicati de ziare si TV? Alro si Mittal Galati TREBUIE sa primeasca energia mai ieftina pentru ca o consuma in banda. Cele 2 firme ajuta SEN. Sunt atatea tari care traiesc si fara eoliene si nu se mai plang atat. Ce o sa facem in anii secetosi daca ne distrugem CET-urile? Eolinele si solarele sunt un MOFT, daca nu ar fi super sprijinite de stat nu ar fi deloc profitabile. De impactul asupra mediului al eolienelor si solarelor nu spui nimic? Stii ce fluctuatii sunt in SEN din cauza eolienelor? Stii ce probleme uriase se pot face in sistem daca eolienele ajung la 20% din sistem? Stii ca cogenerarea e sprijita in vestul europei ? Si cogenerea oare unde e facuta? Pe partea termo si nu de eoliene sau altceva. Eolienele/solarele se merita in vreun varf de munte neelectrificat. Iti place cum se distrug muntii/padurile acum de tot felul de firme private care construiesc CHE de mica putere? p.s. si eu sunt impotriva poluarii dar sa nu o dam in extreme. Si nucleara si hidro si eoliana si solara si termo sunt daunatoare mediului. Teoretic Romania mai e independeta din punct de vedere al gazelor cam spre 20 de ani. Extractia de titei cred ca tot asa e in scadere. Insa pe carbuni mai suntem independenti macar 200 de ani. Citeste strategia nationala energetica. |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 07 Mai 2013, 18:29 | |
| DE CURIOZIETATE.credeti ca e bun un regio macar pitesti sibiu+retur |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 07 Mai 2013, 19:34 | |
| Nu deoarece ocolul pana la Piatra olt este prea mare daca. era finalizata linia Valcele Rm Valcea un Regio Express ar fi potrtivit pana atuncea transportu auto este in avantaj |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 26 Mai 2013, 22:26 | |
| Si ar scoate mai putin daca nu ar fi atatea limitari de viteza intre Piatra Olt si Dragasani. |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5094 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 27 Mai 2013, 10:16 | |
| Intr-o vreme mergea cu 120 km/h intre Piatra Olt si Dragasani... |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Discutii libere pe seama M800 Mar 28 Mai 2013, 07:47 | |
| Nu stiu daca a fost asa: intre Piatra Olt si Dragasani instalatiile SCB sunt mecanice, ori la semnalizare mecanica si peste macaze mecanice nu cred ca se poate trece cu mai mult de 100 km/h! In rest materialul rulant (insa numai in cazul cand tractiunea se realiza cu LDE 62, dar in 1990 pe sectii secundare de obicei se mergea cu LDH 80 care mai mult de 100 km/h nu merge) ar fi permis (cu conditia sa nu fie in compunere si vreun vagon "dimitrov"") 120 km/h! |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 28 Mai 2013, 09:23 | |
| Intre Piatra Olt si Ramnicu Valcea se circula cu 120 km / h. Numai AM Desiro, 21-47 sunt limitate la 100 km / h. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 28 Mai 2013, 10:03 | |
| 21-47 limitate la 100?! Stiam ca duc 140 km/h. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 28 Mai 2013, 10:07 | |
| Impropiu spus limitate majoritatea personalelor sunt limitate la 100km/h teoretic vagoanele permit viteza mai mare.. Pe M201 intre Strejesti si Dragasani se circula cu 120km/h si Dragasani-Rm Valcea Est |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Discutii libere pe seama M800 Mar 28 Mai 2013, 10:09 | |
| Vagoanele seriei 21-47 (boghiuri MD-33, frana KE-GPR) sunt apte pana la maxim 140 km/h. Insa, datorita faptului ca cel putin pana in 1990 (nu stiu daca si astazi) trenurile de rang inferior (mixte, curse si personale) avea viteza maxima de 100 km/h, iar vagoanele 21-47 erau folosite cu precadere in compunerea acestor trenuri, in circulatie nu mergeau cu mai mult de 100 km/h (desi repet din punct de vedere tehnic conform fisei "de fabrica"" vagonul era apt pana la 140 km/h) Asadar intre Piatra-Olt si Ramnicul Valcea cu 120 km/h circulau numai trenurile de rang superior (accelerate- ca vreun rapid sa treaca pe acolo nu stiu daca era)! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
|
| |
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|