|
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+93Ionut31 Daniel18 t1972 George CFR cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 19 Mar 2012, 16:48 | |
| Pleaca mai tarziu, ca nu mai ia garnitura din Dragasani unde statea 14', acum sta doar 2' in Dragasani |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 19 Mar 2012, 20:16 | |
| Ce ciudat. Nu stiu de ce i s-a modificat numarul, dar si mai ciudat este scoatera R-ului 2071. Sub ce forma se va intoarce oare 13121 ? |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 20 Mar 2012, 04:20 | |
| Din câte văd, nu mai stă mult (și nejustificat) în Drăgășani, mai ales în condițiile în care de vreo 3 ani nu mai există cursa-motor Drăgășani - Piatra Olt care se detașa de la 2071. Turnus: R 13121: Piatra Olt(3:55) - Drăgășani(4:46-4:48) - Băbeni(5:36-5:46; cruce IR 1520, detașare R 2457 de la urma trenului - ?) - Rîmnicu Vîlcea(6:14-6:35; cruce R 2066) - Podu Olt(9:08) R 13172: Podu Olt(9:40) - Câineni(10:31-13:41; fereastră lucrări la linie) - Rîmnicu Vîlcea(15:12-15:14) - Piatra Olt(17:35-17:52) - Caracal(18:36) R 9401: Caracal(5:39) - Piatra Olt(6:17-6:22) - Slatina(6:48-6:50) - Pitești(9:22) R 9475: Pitești(13:42) - Potcoava(15:06-15:20; atașare R 9482 la urma trenului) - Slatina(15:46-15:47) - Piatra Olt(16:10) - operațiuni tehnice R 9470: Piatra Olt(19:05) - Slatina(19:28-19:40; detașare R 9483 de la urma trenului) - Pitești(21:42) R 9479: Pitești(23:50) - Slatina(1:53-1:54) - Piatra Olt(2:22) În rest, nu pot să nu salut ideea prelungirii R 2438, 2455, 2474! |
| | | Mircea Condilescu
Numarul mesajelor : 64 Varsta : 71 Reputatie : 5242 Data de inscriere : 25/09/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier 21 Mar 2012, 21:55 | |
| Care este rolul haltei KM318?sunt 4 perechi de trenuri care opresc aici...
|
| | | Mircea Condilescu
Numarul mesajelor : 64 Varsta : 71 Reputatie : 5242 Data de inscriere : 25/09/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier 21 Mar 2012, 22:16 | |
| Accesul la Halta Cozia in afara de tren cum se mai poate realiza? |
| | | Vizitator Vizitator
| | | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 22 Mar 2012, 21:17 | |
| Daca era pentru muncitorii care au lucrat la tunel era desfiintata de mult. Acea halta e pentru lucratorii de la linii ca sa poata avea acces in acea zona pentru ca nu se poate ajunge cu masina acolo. La fel au existat si pe 502 intre Gradinita si Lunca Ilvei 2 halte doar ca acelea nu erau trecute in mers ci doar in livret.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 22 Mar 2012, 21:24 | |
| Deci sa coboare picherii de la linie asa ma gandeam si eu!!Mai exista o astfel de halta si pe M202 intre Pietrele Albe si Lainici |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 22 Mar 2012, 21:28 | |
| Exact! Si pe M300 exista una la iesire din tunelul mare de la Predeal. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 22 Mar 2012, 21:37 | |
| Cred ca la acele 2 halti pe M502 coborau si militari sau aduceau provizii la acele subunitati daca nu ma insel mai oprea si accelerate dar cred la mica intelegere cu nasu!! |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 22 Mar 2012, 21:40 | |
| Da. Au rezistat pana prin 2006-2007 cand a fost desfiintata paza la tunele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 22 Mar 2012, 22:59 | |
| - Vlad a scris:
- Exact! Si pe M300 exista una la iesire din tunelul mare de la Predeal.
PO Tunelul Mare. Dar de acolo se mai pleacă în drumeţii sau se soseşte din drumeţii. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 25 Mar 2012, 15:01 | |
| Un reportaj facut de mine pe relatia Ramnicu Valcea - Piatra Olt.
http://www.forumtrenuri.com/t1940-reportaje-feroviare-teodor |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 201 Dum 25 Mar 2012, 17:37 | |
| Felicitari pentru reportaj!
Linia 201 intre Babeni- Cozia HM- "carte tehnica":
-statia Babeni: instalatie CED-CR-2/3 De aici se ramifica linia spre Alunu si cateva linii industriale (mai sunt folosite ?) Tot din statia Babeni se ramifica linia pentru CET , care merge paralel cu linia 201 pana inainte de statia Govora.
-statia Govora: instalatie CED-CR-2/3 De aici se ramifica linia industriala pentru: Uzinele Sodice Govora, Oltchim si Uzina Mecanica.
-halta Raureni h. deserveste platforma "Oltchim" si satul Stolniceni
-statia Raureni: instalatie CEM Aici intra in statie si linia industriala de la platforma "Oltchim" La iesirea spre Ramnicul-Valcea se ramifica linia industriala pentru platforma "Raureni" (fabrica de conserve de fructe, fabrica de ata, "Minet SA"), dar si linia pentru mina de sare Ocnele-Mari (pana in 1965 aceasta continuua pana in satul Ocnita-Valcea)
-fosta halta Rastoaca h., situata la intrarea in orasul Ramnicul Valcea
-halta Ostroveni Deserveste partea de sud a orasului Ramnicul-Valcea si este si cea mai apropiata de autogara orasului.
-statia Ramnicul Valcea: macaze mecanice, semnale luminoase, o bariera mecanica si alta automata! Aici exista statie de domiciliul, remiza de locomotive si sectia linii SL-3 Statia deservea si combinatul de prelucrarea lemnului CPL.
-halta Ramnicul Valcea Nord
-statia Bujoreni Valcea: instalatie CED-CR-2/3 Deservea intreprinderea "Hervil" si "platforma industriala nord" Tot de aici se ramifica si celebra linie "Valcele- Ramnicul Valcea" De aici pana la Calimanesti linia este echipata cu BLA, iar, pana la Cozia HM, linia este si dublata (din anii 80').
-pod peste raul Olt
-HM Daesti: echipata cu instalatie CED-CR-2/3
-statia Calimanesti: idem
-halta Pausa hc.
-tunelul Cozia 1 (732 m, construit intre 1979-1981) si tunelul Cozia 2 (775 m, construit intre 1984-1985). Sursa- "Radu Bellu- Istoria tunelurilor de cale ferata in Romania 1863-2000.
-fosta statie, acum hc. Manastirea Turnu: era echipata cu instalatie CED-CR-2/3
-HM Cozia: echipata cu instalatie CED-CR-2/3 Aici se termina dublarea liniei.
-statia Lotru: semnalizare mecanica, cu exceptia semnalelor PR care sunt luminoase. De aici se ramifica linia spre Brezoi (deservea Combinatul de prelucrarea lemnului de acolo)
-podul Lotru Lucrarile de constructie a acestuia incep in 1899, in 1903 fiind dat in exploadare. Are 4 deschideri de cate 50 m, trei pile si doua culee. In 1964 este consolidat. In 1968 incep lucrarile de constructie a hidrocentralei Gura Lotrului, fapt care determina ca apa din lacul de acumulare sa ajunga la cota de 310 m , comparativ cu nivelul superior al traversei, care este de 312,5 m. Astfel, infrastructura podului este practic inundata, iar verificarile periodice si lucrarile de intretinere a infrastructurii podului au fost efectuate cu dificultate. In timp, fiind sub nivelul apei, aceasta s-a degradat. In 1991 ISPCF-Bucuresti a executat foraje in infrastructura podului, constatandu-se degradari ale mortarului la rosturile zidariei dintre moloane, iar, in anumite zone, acesta lipsea cu desavarsire. In aprilie 2002 incep lucrarile de constructie la infrastructura unui nou pod (cu 5 deschideri de 50 m, patru pile si doua culee, urmand sa fie un pod pentru cale dubla). Urma sa fie gata in 2005.
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 27 Mar 2012, 13:10 | |
| Mici adăugiri pentru segmentul Băbeni-Lotru:
- Băbeni
- halta Frîncesti(1939) - desființată ulterior, azi P.O. Tătărani(înființat undeva între 1985-1987)
- Govora
- Rîureni
- halta Rîureni
- P.O. Ostroveni - infiintat intre 1982-1984
- Rm. Vilcea
- P.O. Rm. Vilcea Nord - infiintat între 1982-1984
- Bujoreni Vilcea - infiintata in 1980-1981
- P.O. Canton 298(1966); - desfiintat in 1980-1981
- halta Bogdănești; redusă ca P. O. in 1984, desfiintata in 1990
- Dăești
- P.O. Canton 303 - desființat intre 1967-1979
- P.O. Canton 307 - idem
- pod peste pîrîul Sălătrucel
- Jiblea(azi Calimanești), situată la periferia localității Jiblea Veche, localitatea Călimanești fiind pe malul celălalt al Oltului.
- halta Calimanesti(1939), azi P.O. Păușa(denumire din anii 1966-1970) - deservește stațiunea Călimănesti-Căciulata
- Canton 313(1966); de aici începe linia nouă Calimanesti - Cozia lucrata in anii 1977-1983
- tunelul Cozia(740 m)
- halta Turnu(mai târziu, stația Manastirea Turnu din 1966)
- tunelul Turnu(505 m);
Fapt divers: "Pe linia Rîmnicu Vilcea - Cîineni", la iesire din stația Mînastirea Turnu, s-a executat în 1957 un tunel de 592 m, pentru protecția liniei contra căderilor de stînci. Aici, din cauza exploatării neraționale a unei cariere(Cariera Cozia - n.a.), stînca s-a deteriorat in așa măsură, încît în urma a două prabușiri mari la interval mic, s-a constatat că este periculos să se țina circulația fără luarea unor măsuri radicale de protecție. In consecință, s-a hotărît executarea unei variante, cu tunel, intrînd mai adînc in vesant."(Construcții pentru transporturi, 1985)
- tunelul Carligul Mic(670 m)
- P.O. Canton 318(pichet pentru paza tunele, infiintat inainte de 1966)
- tunelul Carligul Mare(1250 m)
- P. O. 321; din anii 1985-1987 - Cozia Hm
- tunelul Lotru
- stația Lotru
Un fel de scurtă istorie în date a construirii rutei 201:
1886: se dă în exploatare segmentul "Piatra Olt - Drăgășani" 1887: se dă în exploatare segmentul "Drăgășani - Rîmnicu Vîlcea" 1897: se dă în exploatare segmentul "Podul Olt - Rîul Vadului"(MAV) 1898: se dă în exploatare segmentul "Rîmnicu Vîlcea - Jiblea" 1902: se dă în exploatare segmentul "Jiblea - Rîul Vadului"
La darea în folosință a ultimului segment, existau 6 tunele cu lungimea totală de 1437 m. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
| | | | 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |