Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

In jos 
+93
Ionut31
Daniel18
t1972
George CFR
cristi_tgv
CalinIonMihai
riciu
Vale_ntin
AeroX
laurentzu
laur 133
ciprian71
ets2oltromânia
mihaitzateo
florin94
Dionis
Michael
Norbi
florin.lifticariu
mielutu zburator
marius664
dan tm
sibiustation
Parazitii
DUAL
Nycolas Gabriel
gtavicecity
DB Robert
sovidiu
vatmanul
alex.barac.5
marcelbanu
NicuS
Rarau
cosmin_regiotrans
Radu
Sergiu rmn
Katalin4653
Czirjak Arpad
allred
Desiro256
halmarius
Luna
membru exclus
Adirmvl
cfr500
basa
TVlad
Kriszti219
Dr2005
Teodor
srazvi
Andrey_tm
ana imfinity
AndiCFR
Goanga
mishu88
Gabry Gabriel
kristi kkk
didinul
razvan - trenuri
Adrian78
Mircea Condilescu
Silviu Sintea
Jhonyla
bogdan srl
cont dezactivat .
lovekomotive
ionut_te
Vitosa
Rabbit
ldh80
cristi CFR
sorinucu
Nesebar
ionyx82
mardaryroby
Tomi13leu
cata
ionutzzz
dan ciprian
Amiralul
LascuB_1980
jionutz
mariuscfr90
Semafor
Vlad
loryjonel
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
myster2008
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 30 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6347
Data de inscriere : 20/07/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeLun 19 Mar 2012, 16:48

Pleaca mai tarziu, ca nu mai ia garnitura din Dragasani unde statea 14', acum sta doar 2' in Dragasani
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8444
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeLun 19 Mar 2012, 20:16

Ce ciudat. Nu stiu de ce i s-a modificat numarul, dar si mai ciudat este scoatera R-ului 2071. Sub ce forma se va intoarce oare 13121 ?
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 04:20

Din câte văd, nu mai stă mult (și nejustificat) în Drăgășani, mai ales în condițiile în care de vreo 3 ani nu mai există cursa-motor Drăgășani - Piatra Olt care se detașa de la 2071.

Turnus:

R 13121: Piatra Olt(3:55) - Drăgășani(4:46-4:48) - Băbeni(5:36-5:46; cruce IR 1520, detașare R 2457 de la urma trenului - ?) - Rîmnicu Vîlcea(6:14-6:35; cruce R 2066) - Podu Olt(9:08)
R 13172: Podu Olt(9:40) - Câineni(10:31-13:41; fereastră lucrări la linie) - Rîmnicu Vîlcea(15:12-15:14) - Piatra Olt(17:35-17:52) - Caracal(18:36)
R 9401: Caracal(5:39) - Piatra Olt(6:17-6:22) - Slatina(6:48-6:50) - Pitești(9:22)
R 9475: Pitești(13:42) - Potcoava(15:06-15:20; atașare R 9482 la urma trenului) - Slatina(15:46-15:47) - Piatra Olt(16:10) - operațiuni tehnice
R 9470: Piatra Olt(19:05) - Slatina(19:28-19:40; detașare R 9483 de la urma trenului) - Pitești(21:42)
R 9479: Pitești(23:50) - Slatina(1:53-1:54) - Piatra Olt(2:22)

În rest, nu pot să nu salut ideea prelungirii R 2438, 2455, 2474! Cool cheers a26
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Mircea Condilescu




Numarul mesajelor : 64
Varsta : 71
Reputatie : 5242
Data de inscriere : 25/09/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 21:55

Care este rolul haltei KM318?sunt 4 perechi de trenuri care opresc aici...
Sus In jos
Mircea Condilescu




Numarul mesajelor : 64
Varsta : 71
Reputatie : 5242
Data de inscriere : 25/09/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 22:16

Accesul la Halta Cozia in afara de tren cum se mai poate realiza?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 08:48

Buna intrebare, cred ca pe apeductul Bradisor e si o pasarela, altfel nu vad cum.

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 P6240317

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 P6240311
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 21:17

Daca era pentru muncitorii care au lucrat la tunel era desfiintata de mult.
Acea halta e pentru lucratorii de la linii ca sa poata avea acces in acea zona pentru ca nu se poate ajunge cu masina acolo. La fel au existat si pe 502 intre Gradinita si Lunca Ilvei 2 halte doar ca acelea nu erau trecute in mers ci doar in livret.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 21:24

Deci sa coboare picherii de la linie asa ma gandeam si eu!!Mai exista o astfel de halta si pe M202 intre Pietrele Albe si Lainici
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 21:28

Exact! Si pe M300 exista una la iesire din tunelul mare de la Predeal.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 21:37

Cred ca la acele 2 halti pe M502 coborau si militari sau aduceau provizii la acele subunitati daca nu ma insel mai oprea si accelerate dar cred la mica intelegere cu nasu!!
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 21:40

Da. Au rezistat pana prin 2006-2007 cand a fost desfiintata paza la tunele.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 22:59

Vlad a scris:
Exact! Si pe M300 exista una la iesire din tunelul mare de la Predeal.
PO Tunelul Mare. Dar de acolo se mai pleacă în drumeţii sau se soseşte din drumeţii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8444
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeDum 25 Mar 2012, 15:01

Un reportaj facut de mine pe relatia Ramnicu Valcea - Piatra Olt.

http://www.forumtrenuri.com/t1940-reportaje-feroviare-teodor
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Linia 201   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeDum 25 Mar 2012, 17:37

Felicitari pentru reportaj!

Linia 201 intre Babeni- Cozia HM- "carte tehnica":

-statia Babeni: instalatie CED-CR-2/3
De aici se ramifica linia spre Alunu si cateva linii industriale (mai sunt folosite ?)
Tot din statia Babeni se ramifica linia pentru CET , care merge paralel cu linia 201 pana inainte de statia Govora.

-statia Govora: instalatie CED-CR-2/3
De aici se ramifica linia industriala pentru: Uzinele Sodice Govora, Oltchim si Uzina Mecanica.

-halta Raureni h.
deserveste platforma "Oltchim" si satul Stolniceni

-statia Raureni: instalatie CEM
Aici intra in statie si linia industriala de la platforma "Oltchim"
La iesirea spre Ramnicul-Valcea se ramifica linia industriala pentru platforma "Raureni" (fabrica de conserve de fructe, fabrica de ata, "Minet SA"), dar si linia pentru mina de sare Ocnele-Mari (pana in 1965 aceasta continuua pana in satul Ocnita-Valcea)

-fosta halta Rastoaca h., situata la intrarea in orasul Ramnicul Valcea

-halta Ostroveni
Deserveste partea de sud a orasului Ramnicul-Valcea si este si cea mai apropiata de autogara orasului.

-statia Ramnicul Valcea: macaze mecanice, semnale luminoase, o bariera mecanica si alta automata!
Aici exista statie de domiciliul, remiza de locomotive si sectia linii SL-3
Statia deservea si combinatul de prelucrarea lemnului CPL.

-halta Ramnicul Valcea Nord

-statia Bujoreni Valcea: instalatie CED-CR-2/3
Deservea intreprinderea "Hervil" si "platforma industriala nord"
Tot de aici se ramifica si celebra linie "Valcele- Ramnicul Valcea"
De aici pana la Calimanesti linia este echipata cu BLA, iar, pana la Cozia HM, linia este si dublata (din anii 80').

-pod peste raul Olt

-HM Daesti: echipata cu instalatie CED-CR-2/3

-statia Calimanesti: idem

-halta Pausa hc.

-tunelul Cozia 1 (732 m, construit intre 1979-1981) si tunelul Cozia 2 (775 m, construit intre 1984-1985). Sursa- "Radu Bellu- Istoria tunelurilor de cale ferata in Romania 1863-2000.

-fosta statie, acum hc. Manastirea Turnu: era echipata cu instalatie CED-CR-2/3

-HM Cozia: echipata cu instalatie CED-CR-2/3
Aici se termina dublarea liniei.

-statia Lotru: semnalizare mecanica, cu exceptia semnalelor PR care sunt luminoase.
De aici se ramifica linia spre Brezoi (deservea Combinatul de prelucrarea lemnului de acolo)

-podul Lotru
Lucrarile de constructie a acestuia incep in 1899, in 1903 fiind dat in exploadare. Are 4 deschideri de cate 50 m, trei pile si doua culee. In 1964 este consolidat. In 1968 incep lucrarile de constructie a hidrocentralei Gura Lotrului, fapt care determina ca apa din lacul de acumulare sa ajunga la cota de 310 m , comparativ cu nivelul superior al traversei, care este de 312,5 m. Astfel, infrastructura podului este practic inundata, iar verificarile periodice si lucrarile de intretinere a infrastructurii podului au fost efectuate cu dificultate. In timp, fiind sub nivelul apei, aceasta s-a degradat. In 1991 ISPCF-Bucuresti a executat foraje in infrastructura podului, constatandu-se degradari ale mortarului la rosturile zidariei dintre moloane, iar, in anumite zone, acesta lipsea cu desavarsire. In aprilie 2002 incep lucrarile de constructie la infrastructura unui nou pod (cu 5 deschideri de 50 m, patru pile si doua culee, urmand sa fie un pod pentru cale dubla). Urma sa fie gata in 2005.


Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Mar 2012, 13:10

Mici adăugiri pentru segmentul Băbeni-Lotru:

- Băbeni

- halta Frîncesti(1939) - desființată ulterior, azi P.O. Tătărani(înființat undeva între 1985-1987)

- Govora

- Rîureni

- halta Rîureni

- P.O. Ostroveni - infiintat intre 1982-1984

- Rm. Vilcea

- P.O. Rm. Vilcea Nord - infiintat între 1982-1984

- Bujoreni Vilcea - infiintata in 1980-1981

- P.O. Canton 298(1966); - desfiintat in 1980-1981

- halta Bogdănești; redusă ca P. O. in 1984, desfiintata in 1990

- Dăești

- P.O. Canton 303 - desființat intre 1967-1979

- P.O. Canton 307 - idem

- pod peste pîrîul Sălătrucel

- Jiblea(azi Calimanești), situată la periferia localității Jiblea Veche, localitatea Călimanești fiind pe malul celălalt al Oltului.

- halta Calimanesti(1939), azi P.O. Păușa(denumire din anii 1966-1970) - deservește stațiunea Călimănesti-Căciulata

- Canton 313(1966); de aici începe linia nouă Calimanesti - Cozia lucrata in anii 1977-1983

- tunelul Cozia(740 m)

- halta Turnu(mai târziu, stația Manastirea Turnu din 1966)

- tunelul Turnu(505 m);

Fapt divers: "Pe linia Rîmnicu Vilcea - Cîineni", la iesire din stația Mînastirea Turnu, s-a executat în 1957 un tunel de 592 m, pentru protecția liniei contra căderilor de stînci. Aici, din cauza exploatării neraționale a unei cariere(Cariera Cozia - n.a.), stînca s-a deteriorat in așa măsură, încît în urma a două prabușiri mari la interval mic, s-a constatat că este periculos să se țina circulația fără luarea unor măsuri radicale de protecție. In consecință, s-a hotărît executarea unei variante, cu tunel, intrînd mai adînc in vesant."(Construcții pentru transporturi, 1985)

- tunelul Carligul Mic(670 m)

- P.O. Canton 318(pichet pentru paza tunele, infiintat inainte de 1966)

- tunelul Carligul Mare(1250 m)

- P. O. 321; din anii 1985-1987 - Cozia Hm

- tunelul Lotru

- stația Lotru


Un fel de scurtă istorie în date a construirii rutei 201:

1886: se dă în exploatare segmentul "Piatra Olt - Drăgășani"
1887: se dă în exploatare segmentul "Drăgășani - Rîmnicu Vîlcea"
1897: se dă în exploatare segmentul "Podul Olt - Rîul Vadului"(MAV)
1898: se dă în exploatare segmentul "Rîmnicu Vîlcea - Jiblea"
1902: se dă în exploatare segmentul "Jiblea - Rîul Vadului"

La darea în folosință a ultimului segment, existau 6 tunele cu lungimea totală de 1437 m.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Continut sponsorizat





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
Sus 
Pagina 9 din 52Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 30 ... 52  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Utilizarea vehiculelor pe linia 201 Piatra Olt–Băbeni–Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: