|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Aug 2017, 22:39 | |
| Primaria Capitalei a propus un nou proiect de rectificare bugetara ce urmeaza a fi discutat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti pe 30 august. Cele mai importante modificari sunt: se taie 19 milioane lei de la Strapungerea Ciurel - A1, 19 milioane lei de la consolidarea cladirii de pe bd. Elisabeta 29-31, 4 milioane lei de la ASPA, 5,4 milioane lei de la constructia noii sali polivalente si 3,7 milioane lei de la invatamant. sursa http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21970309-rectificare-bugetara-primaria-capitalei-taie-19-milioane-lei-pasajul-ciurel-dau-15-milioane-lei-statui.htm Statui ne trebuie noua? Pff... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Aug 2017, 01:00 | |
| Pasajul Ciurel oricum e o lucrare cvasi-ilegală, iar terenurile dintre Ciurel şi A1 sunt deja construite (şi vorbesc de case noi, nu dărăpănături de la 1900 toamna). Dar să tai de la învăţământ când unele şcoli arată ca după bombardament? Să tai de la consolidări când ai juma' de oraş cu bulină roşie? Statui ne trebuie nouă?! _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Aug 2017, 11:47 | |
| Deci in Slovacia se accepta ajutoarele de stat
http://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/state-aid-for-slovakian-depots-approved.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Aug 2017, 15:10 | |
| Unde sunt banii din creşterea economică? Paradoxul actual al României: în anul în care economia creşte peste aşteptări iar numărul de salariaţi a ajuns la un maxim de un deceniu, Guvernul caută în disperare soluţii care să taxeze mediul privat pentru a face rost de bani la buget ---> http://bit.ly/2w9X2QL |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Aug 2017, 17:56 | |
| https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/94534-galatenii,-suparati-ca-autobuzele-nu-asteapta-ultimele-trenuri - viata libera a scris:
- Gălățenii, supărați că autobuzele nu așteaptă ultimele trenuri.
Haha, eu la Barboși nu am problema asta |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Aug 2017, 21:39 | |
| http://www.economica.net/cum-au-schimbat-companiile-low-cost-industria-aviatica_142536.html#n
Imi place si sunt de acord cu analiza complexa din articol.
ROMANIA pana in anul 2020 va depasi 20 milioane de pasageri cu avioanele, dar NU cred ca vor merge mai mult de 80 de milioane de romani cu TRENURILE. Cauzele le stim cu toti chiar daca unii nu vor sa accepte starea de fapt negativa din transportul feroviar romanesc. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Aug 2017, 21:54 | |
| - Adrian78 a scris:
- Deci in Slovacia se accepta ajutoarele de stat
http://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/state-aid-for-slovakian-depots-approved.html La noi NU se vrea de teama ca primim infringment. Plus ca ai nostrii bravi din minister prefera sa mearga la infinit cu miloaga la Bruxelles sa mai obtinem o derogare, doua, opt, noua, cate se mai pot... Dar sa ceara ajutor, NU. Fir-ar mama ei a dracu de raspundere, ca nu si-o asuma nimeni. Cat despre vremuri mai bune la CFR eu unul mi-am luat gandul demult. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Aug 2017, 01:42 | |
| Trenurile au testat noul pod de la Pasajul Popa Şapcă https://www.youtube.com/watch?v=GIDwSZMCSx8
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Aug 2017, 07:21 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- http://www.economica.net/cum-au-schimbat-companiile-low-cost-industria-aviatica_142536.html#n
Puștoaica aia care a scris articolul e născută ieri și are impresia că lumea a început când a deschis ea ochii. Companiile low-cost nu fură pasageri, companiile low-cost oferă destinații pe care companiile flag-carrier nu le-ar fi oferit niciodată. Ar fi introdus vreodată Tarom un zbor Bacău - Liverpool? Că British Airways sigur nu l-ar fi introdus. Într-un aeroport ca Luton, specializat pe curse low-cost, oricine se poate convinge că o mulțime de oameni n-ar fi zburat niciodată cu avionul, dacă n-ar fi existat companiile low-cost. Zborurile low-cost nu au început nici cu Wizzair, nici cu Ryanair, cum crede ea. Au început cu Southwest Airlines în 1967, care încă înainte de primul zbor a stat 3 ani la sol din cauza proceselor. Și a fost nevoie de o decizie a Curții Supreme din Texas și de încă o decizie a Curții Supreme a Statelor Unite, ca să poată începe zborurile. Astăzi, Southwest Airlines are peste 50 de mii de angajați, cifră la care Ryanair nici nu visează. Iar din cele 3 companii care au dat-o în judecată la început, nici una nu mai există. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Aug 2017, 22:02 | |
| Daca pana si Israelul raspunde cerintelor actuale nu mai e nimic de spus despre Romania. Ramanem mult si bine tot la nivel de anii 60-70. http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/electric-locomotive-arrives-in-israel.html
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Aug 2017, 00:19 | |
| - Warrington a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- http://www.economica.net/cum-au-schimbat-companiile-low-cost-industria-aviatica_142536.html#n
Puștoaica aia care a scris articolul e născută ieri și are impresia că lumea a început când a deschis ea ochii.
Companiile low-cost nu fură pasageri, companiile low-cost oferă destinații pe care companiile flag-carrier nu le-ar fi oferit niciodată. Ar fi introdus vreodată Tarom un zbor Bacău - Liverpool? Că British Airways sigur nu l-ar fi introdus. Într-un aeroport ca Luton, specializat pe curse low-cost, oricine se poate convinge că o mulțime de oameni n-ar fi zburat niciodată cu avionul, dacă n-ar fi existat companiile low-cost.
Zborurile low-cost nu au început nici cu Wizzair, nici cu Ryanair, cum crede ea. Au început cu Southwest Airlines în 1967, care încă înainte de primul zbor a stat 3 ani la sol din cauza proceselor. Și a fost nevoie de o decizie a Curții Supreme din Texas și de încă o decizie a Curții Supreme a Statelor Unite, ca să poată începe zborurile. Astăzi, Southwest Airlines are peste 50 de mii de angajați, cifră la care Ryanair nici nu visează. Iar din cele 3 companii care au dat-o în judecată la început, nici una nu mai există. Merita si oamenii cu bani mai putini sa merga cu avionul. Destui romani NU mai vin in Bucuresti sa plece in EUROPA cu avionul la fel si straini. Low costurile nu au nevoie sa fie companii "MAMUT" precum sunt companiile flag-carrier, se concentreaza pe profit destul si putini angajati (cu salarii mai mici). Si eu voi calatori cu low costul pana la ROMA dus-intors platind doar 72 euro. Nu ma intereseaza luxul, dar mi-am luat loc la geam sa pot vedea locurile frumoase din aceasta parte de Europa, desigur daca am noroc sa nu fie nori. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Aug 2017, 10:46 | |
| Daţi-mi voie să continui şi eu puţin off-topicul. Adevărul este că deşi sunt trecut de 30 ani, până acum zborul cu avionul era pentru un mine doar un vis. Şi asta pentru că din Oradea nu puteai pleca numai la Bucureşti şi numai cu Taromul la nişte tarife mult prea mari pentru oamenii de rând, iar pentru a zbura către o altă destinaţie la un preţ cât de cât ok, trebuia să merg în oraşe precum Cluj Napoca, Timişoara, Debrecen sau Budapesta. Dar, faptul că au apărut şi au început să se dezvolte companiile low-cost, zborul cu avionul n-a mai fost pentru mine un vis. Aşadar, am zburat pentru prima dată în viaţă acum 3 luni, de la Cluj la Timişoara, cu 76 lei şi am ajuns în 30 de minute. Săptămâna trecută am făcut un drum de Bucureşti, din Oradea cu Blue Air cu 180 lei dus-întors, deci 90 lei pe segment. Şi să nu mai spun ca de la 1 septembrie vine Ryanair la Oradea cu zboruri spre Londra Stansted, pentru care mi-am luat bilet, atentie!, cu 160 lei dus-întors, deci 80 lei pe segment, mai ieftin şi ca cel de Bucureşti. Şi atunci da, în condiţiile astea mai zboară şi omul de rând cu avionul. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Aug 2017, 11:15 | |
| http://www.dejeanul.ro/content/trenurile-vor-circula-cu-peste-100-kmh-pe-ruta-dej-cluj/
Sa speram ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Aug 2017, 13:56 | |
| http://blog.eurolines.ro/eurolines-romania-goes-green/ |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Aug 2017, 13:05 | |
| Brexit-ul naște monștri: un puști de 21 de ani, născut și crescut în UK, din părinți britanici albi, a fost somat de Home Office (Ministerul lor de Interne) să părăsească țara, altfel va fi amendat și va face închisoare https://uk.yahoo.com/news/shane-ridge-british-citizen-says-160230603.html Înainte de a fi prim-ministru, Theresa May a condus Home Office, isteria din minister împotriva străinilor a ajuns de legendă. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |