|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Aug 2017, 19:49 | |
| HotNews.ro Vineri, 11 august 2017, 17:19
UPDATE Cel putin 36 de oameni au murit vineri in urma coliziunii a doua trenuri in nordul Egiptului, potrivit celui mai recent bilant furnizat de ministerul Sanatatii si citat de AFP.
Accidentul s-a soldat de asemenea cu 123 de raniti.
Coliziunea a avut loc la nivelul localitatii Khourshid in estul Alexandriei.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-21949629-egipt-18-morti-58-raniti-urma-coliziunii-dintre-doua-trenuri.htm |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Aug 2017, 20:10 | |
| http://www.opiniatimisoarei.ro/va-fi-de-nerecunoscut-cum-se-schimba-gara-de-nord-din-timisoara-foto/10/08/2017#OptmGallery[598cad9f147fc]/0/
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/trafic-feroviar-blocat-in-timic-oara-un-copil-a-ramas-cu-piciorul-blocat-intre-c-ine.html |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 10:12 | |
| Stirile numai contenesc cu trenurile aglomerate spre litoral.Sper ca din afacerea asta cu bilete vandute peste capacitatea de transport sa vedem si primele vagoane noi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 11:13 | |
| Nici pomeneală de asa ceva. Banii din decontarea plimbarilor "studentilor" nu pot fi folositi decât pentru cheltuieli curente - nu pentru investitii. Nu vom vedea nimic nou la CFR Călători cel putin până la finele anului viitor. Pomenile acelea sunt bani aruncati, mai bine se mai cârpea ceva la infrastructura care in unele locuri este varză. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 11:34 | |
| În tot acest timp CFR Călători își pierde din credibilitate. Mersul cu trenul în aceasta perioada a devenit o loterie .
Sâmbăta trecuta 05 august de la 06:45 nu se mai dădeau bilete nici gratis și nici cu bani cu loc sau fără loc spre litoral la niciun tren pana la IR 1585 de la ora 14:00 dar nici la IR 1521 spre Pausa.
Deci de la 06:45 pana la 14:00 cate ore sunt și cate trenuri pleacă din București spre litoral ??
7 ore și 5 trenuri :
07:30 = 1981. 08:03 = 1994. 08:30 = 1932. 09:00 = 1983. 10:38 = 1938.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 13:08 | |
| - cristy79 a scris:
- Nici pomeneală de asa ceva. Banii din decontarea plimbarilor "studentilor" nu pot fi folositi decât pentru cheltuieli curente - nu pentru investitii.
Nu vom vedea nimic nou la CFR Călători cel putin până la finele anului viitor. Pomenile acelea sunt bani aruncati, mai bine se mai cârpea ceva la infrastructura care in unele locuri este varză. Tu ai o obsesie... să ştii că există specialişti care te pot ajuta cu asta, ba chiar există spitale dedicate. --- - ciprian71 a scris:
- Sper ca din afacerea asta cu bilete vandute peste capacitatea de transport sa vedem si primele vagoane noi.
Peste capacitatea de transport nu ai cum să vinzi bilete. Fiecare vagon are o anumită capacitate de transport, dată de producător, capacitate în care intră şi locurile în picioare. C.F.R. Călători a moştenit nişte datorii măricele de la administraţiile trecute. Aşa că orice profit se duce întâi la datorii. Până nu se termină de achitat datoriile, fondurile pentru investiţii sunt limitate. În plus, profitul din activitatea de serviciu public e limitat la 3%. Dacă un tren aduce mai multe încasări decât se estimase, se micşorează corespunzător compensaţia, pentru ca profitul să nu treacă de 3%. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 13:19 | |
| Pentru ca nu se vrea anularea datoriilor cum s-a facut la alte companii, CFR plateste acea datorie si peste 10 ani, asa ca sa nu mai viseze nimeni vagoane de lux si locomotive de ultima generatie, ce avem aia e, cui ii place bine, cui nu, e liber sa mearga cu orice altceva. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 13:26 | |
| - Kapпaтй a scris:
- anularea datoriilor cum s-a facut la alte companii,
Ai vreun exemplu concret? Anularea datoriilor înseamnă ajutor de stat, Comisia Europeană o să impună restituirea de către companie a sumelor respective, iar asta înseamnă de-a dreptul faliment. Eu am exemple concrete (din UE, nu din RO). On 9 January 2012, the European Union considered the state aid received by MALÉV illegal and ordered Hungary to recover it from the company. The European Commission ordered MALÉV to repay various forms of state aid received from 2007 to 2010, totalling 38 billion forints (€130 m; $171 m), a sum equal to its entire 2010 revenue.[14][15] At the end of January 2012, MALÉV announced that it could no longer fund its own operations, and requested more subsidies from the Hungarian government.[16] After having two planes seized at foreign airports by creditors, MALÉV immediately ceased all flight activity on 3 February 2012.https://en.wikipedia.org/wiki/Mal%C3%A9v_Hungarian_Airlines Deci a trecut mai puțin de o lună (9 ianuarie - 3 februarie) de la momentul deciziei UE până la momentul falimentului Malev. Alitalia (vechea Alitalia) a avut și ea o experiență similară: când UE a impus un moratoriu asupra ajutoarelor de stat, compania a dat faliment în 2008. Între timp, noua Alitalia a dat și ea faliment în primăvara lui 2017, ca dovadă că în Italia cauzele sunt ceva mai adânci. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 13:55 | |
| - Warrington a scris:
- Kapпaтй a scris:
- anularea datoriilor cum s-a facut la alte companii,
Ai vreun exemplu concret? Anularea datoriilor înseamnă ajutor de stat, Comisia Europeană o să impună restituirea de către companie a sumelor respective, iar asta înseamnă de-a dreptul faliment. Eu am exemple concrete (din UE, nu din RO).
On 9 January 2012, the European Union considered the state aid received by MALÉV illegal and ordered Hungary to recover it from the company. The European Commission ordered MALÉV to repay various forms of state aid received from 2007 to 2010, totalling 38 billion forints (€130 m; $171 m), a sum equal to its entire 2010 revenue.[14][15] At the end of January 2012, MALÉV announced that it could no longer fund its own operations, and requested more subsidies from the Hungarian government.[16] After having two planes seized at foreign airports by creditors, MALÉV immediately ceased all flight activity on 3 February 2012.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mal%C3%A9v_Hungarian_Airlines
Deci a trecut mai puțin de o lună (9 ianuarie - 3 februarie) de la momentul deciziei UE până la momentul falimentului Malev.
Alitalia (vechea Alitalia) a avut și ea o experiență similară: când UE a impus un moratoriu asupra ajutoarelor de stat, compania a dat faliment în 2008. Între timp, noua Alitalia a dat și ea faliment în primăvara lui 2017, ca dovadă că în Italia cauzele sunt ceva mai adânci. Bulgaria: Guvernul decide transferul de fonduri pentru BDZ BulgariaPeste 60 de milioane de leva (30,6 milioane de euro) vor fi transferate de la Ministerul Finanțelor către Căile Ferate Bulgare (BDZ), în urma deciziei Guvernului de la Sofia, după aprobarea ajutorului de stat de către UE. Anunțul a fost făcut de către ministrul Transporturilor, Ivaylo Moskovski. Din aceste fonduri, 42 milioane de leva (21,4 milioane de euro) vor fi folosite pentru a plăti o garanție veche de stat. Celelalte 20 de milioane de leva (10,2 milioane de euro) vor fi plătite împrumuturilor obligatorii către 5 bănci. Acest ultim transfer de fonduri, cel în valoare de 20 de milioane de lire va permite restructurarea împrumutului și extinderea lui pentru încă câțiva ani. Prin plata datoriilor, BDZ va putea funcționa cu succes, a adăugat ministrul Moskovski. BDZ, la rândul său, și-a luat de asemenea angajamentul de a returna această resursă financiară până la sfârșitul anului 2018. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 15:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- după aprobarea ajutorului de stat de către UE.
Mai citește o dată partea asta. Până o înțelegi. Poți să redactezi un draft de memorandum, să argumentezi de ce trebuie acordat un anumit ajutor de stat unei companii sau de ce trebuie șterse anumite datorii acelei companii, iar în funcție de argumentele invocate, e posibil ca UE să-l aprobe. Însă asta e altceva decât ”anularea datoriilor”. În plus, după cum scrii chiar tu: - Adrian78 a scris:
- BDZ, la rândul său, și-a luat de asemenea angajamentul de a returna această resursă financiară până la sfârșitul anului 2018.
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Sam 12 Aug 2017, 15:46, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 15:30 | |
| Ca să se întâmple și la noi așa ceva ar trebui să existe în instituțiile statului oameni competenți, dedicați si cu un minim interes și cunoaștere pentru domeniul respectiv. Ce avem însă noi? Îl avem pe Dr2005. Este nivelul maxim pe care îl putem atinge. Nu e de mirare că totul e vraiște cu asemenea personaje care în alte țări nu ar fi pusi nici să deschidă poarta vreunui minister... Nu o să vedem la noi așa ceva. Aici prostia e la ea acasă (dublată de nesimțire, evident). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Aug 2017, 16:13 | |
| Ceva în stilul MALEV s-ar putea să păţească CFR Marfă... atunci UE a aprobat ajutorul de stat, dar doar cu condiţia privatizării. Cum privatizarea nu s-a mai efectuat, UE insistă ca CFR Marfă să dea banii înapoi.
Ce s-a făcut la bulgari e doar un împrumut, iar dacă BDZ nu dă banii înapoi, nu ştiu cât de bine o să îi fie. În plus, articolul e ambiguu (în stilul caracteristic al celor de la Club Feroviar)... de fapt, e o traducere a unui articol din secţiunea în limba engleză a agenţiei de presă bulgare Novinite: http://www.novinite.com/articles/181893/Over+BGN+60+Million+of+Funding+will+be+Provided+for+BDZ Nu se înţelege clar dacă e vorba de operatorul de călători (BDJ PP) sau de cel de marfă (BDJ TP) sau compania de infrastructură (NKJI sau NRIC pe englezeşte). E doar o referinţă vagă la achiziţia de vagoane, deci ar putea fi operatorul de călători, dar condiţiile şi motivul acestui împrumut nu sunt prea detaliate. Aşa că înainte să daţi cu piatra - pentru că românul e tare în gură din spatele tastaturii şi a pseudonimelor - citţi toate datele problemei. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Aug 2017, 00:16 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Aug 2017, 09:08 | |
| Baronul PSD de Giurgiu anunta un nou proiect grandios pentru Romania: Pod peste Dunare facut de investitori chinezi cu trenuri pe perna de aer de aer
Niculae Badalau, presedintele executiv al PSD si baronul de Giurgiu, a anuntat joi ca in 2018 ar putea incepe lucrarile la un nou pod peste Dunare, la Giurgiu, proiect care ar urma sa fie realizat de companii din China, potrivit Agerpres. Podul ar urma sa aiba si cale ferata pentru trenuri pe perna de aer. Badalau nu a specificat de unde va veni finantarea proiectului si nici modul in care companiile chineze au castigat proiectul. Advertisment
"Eu cred ca la sfarsitul anului viitor vor incepe lucrarile pentru un nou pod peste Dunare, la Giurgiu, care va avea si cale ferata moderna si companiile care vor lucra la acest proiect vor fi companiile chineze. Nu stiu cat vor dura lucrarile, dar bucuria mea este ca il facem repede daca il fac chinezii. Chinezii vor sa investeasca in Europa si mai ales in Romania, unde au o comunitate mare. La ultima intalnire pe care premierul roman a avut-o cu premierul bulgar au discutat acest lucru si este de acord cu acest proiect si premierul bulgar (...). Toata ideea asta a venit in urma discutiilor cu chinezii si e bine ca au acceptat, iar la nivel de guvern am reusit sa-i fac sa inteleaga ca acel pod trebuie sa treaca pe la Giurgiu, nu stiu cat ne ajuta, dar, cel putin ramanem pe harta", a declarat Niculae Badalau, citat de Agerpres.
Reamintim ca Guvernul se confrunta cu o scadere a incasarilor bugetare fata de programul asumat la inceputul anului, iar absorbtia fondurilor europene este extremd e scazuta. Pe fondul cresterilor de salarii si pensii, cheltuielile cu investitiile au fost reduse masiv |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Aug 2017, 15:31 | |
| Primul comentariu de pe Hotnews e antologic: podul lui Bădălău o să facă legătura cu autostrada suspendată |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |