| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 10:38 | |
| Încă mai sunt multi deștepți care cred ca etajatele lui 1921/1922 stau toată ziua la odihna în Mangalia. Garnitura baga o tura pana la Constanța și înapoi și treaba asta e de câțiva ani. |
|
| |
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 10:59 | |
| - Katalyn a scris:
- Încă mai sunt multi deștepți care cred ca etajatele lui 1921/1922 stau toată ziua la odihna în Mangalia. Garnitura baga o tura pana la Constanța și înapoi și treaba asta e de câțiva ani.
Îți mulțumesc. Era vorba de vagoanele de la Sibiu. Nu-i vina mecanicului, erai în poze? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 12:17 | |
| http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21934383-ministerul-transporturilor-inaugurat-linie-feroviara-degradare-napadita-buruieni-care-circula-mai-lent-decat-1939-asociatia-pro-infrastructura.htm
Ce putea sa spuna despre deschiderea circulatiei Asociatia Pro Infrastructura prin HOT NEWS. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 13:45 | |
| Poate cumpără dl. Mihai Crăciun traverse de beton şi sisteme CED din banii lui. După aia poate se duce la UE să îi convingă să nu mai interzică erbicidele folosite de CFR până acum ceva ani şi, eventual, poate concinge Comisia Europeană să finanţeze şi liniile care nu sunt pe reţeaua TEN-T. _________________ :TTT:
|
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 17:48 | |
| Hai să fim serioși. Era linia aia pe vreo listă de lucrări din care să rezulte că îi venise vremea să fie redeschisă? Există undeva o estimare sau măcar un target, ceva la modul că va aduce pentru CFR un plus de 187 de pasageri pe săptămână la Ilva Mică? Niște cifre publice, ca să știm la ce ne uităm când evaluăm utilitatea unor lucrări în comparație cu altele.
Există undeva măcar un calcul cinstit, la modul ”ne va costa 314 RON să transportăm fiecare pasager din Rodna Veche la Ilva Mică?” Există undeva un calcul privind costul pe kilometru al operării unei rame Desiro? De la asta ar trebui să plece totul, ”ne costă X RON pe kilometru să plimbăm un Desiro, deci e OK dacă are 25 de pasageri” sau ”nu e OK dacă are doar 11 pasageri”. La cât e de lungă acea cale ferată, oamenii au nevoie de un tramvai acolo, nu de un tren. Există și tramvaie diesel, nu toate sunt electrice.
S-a ajuns pur și simplu la discuții de bodegă, de asta aruncă CFR-ul bani pentru că nu cumpără Mihai Crăciun traverse pe banii lui. Există un proect tehnic de modernizare pentru liinia respectivă, astfel încât să știe toată lumea pentru ce să ceară bani de la Comisia Europeană? În România majoritatea proiectelor se fac la plesneală, scopul însuși este obținerea finanțării, nu efectuarea lucrărilor.
În altă ordine de idei, Germania cum de menține liniile ferate fără buruieni, nu sunt și la ei interzise aceleași erbicide? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 19:33 | |
| Cum sa pui Desiro pe aceasta linie? Malaxa 900 se preteaza. CFR Calatori gandeste bine de pune Malaxa 900 pe R5561 Botosani-Suceava care leaga 2 muniicipii resedinta de judet cu cate 100 000 locuitori si Desiro pe o ruta care leaga niste sate. Acum cateva zile a venit directorul de la calatori la depoul Suceava sa vada Malaxele... Desiro nu se pot aduce si la Suceava... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 20:56 | |
| Depoul Cluj nu are AM900 şi nici echipamente de întreţinere şi nici personal autorizat. Şi nici Suceava nu are echipamente şi personal pentru Desiro. Un Desiro e cât-de-cât rentabil cu vreo 35 de călători în el.
De la Botoşani la Suceava nu prea merge nimeni, iar distanţa pe cale rutieră e mult mai scurtă. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 22:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Depoul Cluj nu are AM900 şi nici echipamente de întreţinere şi nici personal autorizat. Şi nici Suceava nu are echipamente şi personal pentru Desiro. Un Desiro e cât-de-cât rentabil cu vreo 35 de călători în el.
De la Botoşani la Suceava nu prea merge nimeni, iar distanţa pe cale rutieră e mult mai scurtă. Dar 5561 are legatura la Timisoara cu IR 1833 si pe timp de vara numarul de calatori a crescut, dar sunt putin din cauza conditiilor. Logic, suntem in 2017. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2017, 22:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un Desiro e cât-de-cât rentabil cu vreo 35 de călători în el.
Pot să jur că un tramvai diesel e și mai rentabil cu 35 de călători și ar putea avea și stații ceva mai dese. E plină Transilvania de secțiuni de câte 20-30 km de cale ferată, iar Banatul e și mai plin, dar probabil ministrul n-o să le poată inaugura chiar pe toate, o mai fi având de făcut și câte ceva pe la birou |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Aug 2017, 12:57 | |
| Ion Ariton membru Alde a devenit membru in consiliul de administratie la CFR Calatori ..Ne mai miram de ce o ducem asa bine Baietii de la PSD vedeti ca iese si Fenechiu din puscarie poate ii gasiti si lui un loc caldut pe undeva |
|
| |
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Aug 2017, 06:58 | |
| Nu-i rău că s-a redeschis, din contră. Zona are potențial turistic extraordinar, nu vorbesc de băi de sare, de peisaje. Măcar să aibă ceva persoane pe-afară să le promoveze. De exemplu, ungurii au făcut din lacul Balaton turism de vară de lux, bulgarii cu Varna și Burgas, sau între și mai și. Au trenuri, multe. În Budapesta nu există dube care să meargă mai mult de 50 km dus-întors. Putem s-o ardem și pe turismul terapeutic, un masaj bine făcut relaxant, este ok. Măcar să se ducă ăștia cu pensii speciale acolo că apărăm noi România. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Aug 2017, 11:45 | |
| http://www.stiriutile.ro/o-revolutie-reala-romanilor-trenul-salvat-de-calatori/ |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Vin 11 Aug 2017, 16:30 | |
| http://romanialibera.ro/special/reportaje/foto--pe-glasul-rotilor-de-tren-pana-la-mediterana--o-calatorie-bucuresti-salonic--cat-costa-biletul--cat-dureaza-drumul-si-cum-saboteaza-bulgarii-garnitura-romaneasca----reportaj-rom%C3%82nia-libera-463705 |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Aug 2017, 18:32 | |
| - ciprian71 a scris:
- http://romanialibera.ro/special/reportaje/foto--pe-glasul-rotilor-de-tren-pana-la-mediterana--o-calatorie-bucuresti-salonic--cat-costa-biletul--cat-dureaza-drumul-si-cum-saboteaza-bulgarii-garnitura-romaneasca----reportaj-rom%C3%82nia-libera-463705
Urmăriți topicul BDZ-Bulgaria de la topicul Internațional diseara dupa ce vin de la fotbal o sa postez caci am călătorit cu 461 vinerea trecuta de la Videle la Gorna Oriahovitsa situația nu e deloc atât de roz precum e în reportaj. La salonul 21-76 nu a mers aerul și prizele de la București la Ruse. Iar intre Ruse și Gorna am dat o tura prin toate vagoanele mai puțin cuseta TCDD. La 21-76 aerul a început sa funcționeze de la Ruse după ce au cuplat electrica BDJ dar la 71-70 pentru Salonic un adevărat infern. Toți băieți și bărbați erau aproape dezbrăcați asa căldură intr-un vagon nu am văzut de când merg cu trenul. Eu nu știu cine pe cine încearcă sa păcălească CFR mereu prin comunicatele și reportajele lor ieftine. I-am spus purtătoarei de cuvânt și dl DG sa ia legătura cu șeful de tren și însoțitorul de la 71-70 de la 461 din vineri 04.08 sa îi intrebe dacă alea au fost condiții de calatorie la peste 40 grade. Evident ca reclamațiile nu au cum sa ajungă la CFR pentru ca la cele 2 vagoane de clasa 2-a doar 4 romani am fost restul pana la 60 străini care au fost în tranzit. Englezi, irlandezi, israelieni, spanioli, marocani, greci, rusi și francezi. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Aug 2017, 18:54 | |
| E ciudat se intampla ceva cu IT de la GMuri ori ele functioneaza defectuos ori mecanicii uita sa le foloseasa In aprilie am venit cu Dacia Sibiu-Curtici pana la Simeria am inghetat de frig iar de la Simeria a mers caldura blana |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|