|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Iul 2017, 11:42 | |
| http://clubferoviar.ro/uniunea-europeana-va-finanta-conexiunea-feroviara-bulgaria-macedonia/ |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 16:02 | |
| - Warrington a scris:
Simplul fapt că stabilești o regulă nu rezolvă problema, mor mereu oameni la trecerile peste calea ferată. Așa cum toată lumea e indignată de numărul victimelor din accidente rutiere, ar trebui să fie indignată și de numărul victimelor de la trecerile de cale ferată. Sigur ca ar trebui, dar e o diferenta mare intre rutier si feroviar, si anume ca in cazul accidentelor feroviare, vinovatul este intotdeauna soferul care forteaza bariera/trecerea la nivel. Si indiferent care e situatia, cateodata ti-o mai si gasesti cand ti-o cauti cu lumanarea, si asta vroia sa evidentieze ldh80. Limitarea vitezei unui tren pentru evitarea unei coliziuni cu un auto e nu e o solutie buna nici macar pe termen scurt, si asta e strict parerea mea. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 16:36 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- in cazul accidentelor feroviare, vinovatul este intotdeauna soferul
Șoferul e vinovat pentru că așa spune legea. Ești capabil să înțelegi că legea este o simplă convenție între oameni? Și că această convenție trebuie schimbată din când în când, spre binele societății? La Scânteia au murit 14 oameni, inclusiv șoferul vinovat. Ești convins că restul și-au meritat moartea și că moartea lor a fost spre binele societății? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 16:53 | |
| E ca si cand, daca un avion aterizeaza de urgenta pe autostrada, declarii pilotii vinovati de moartea celor de pe autostrada...
Ce legatura are binele societatii cu un accident?! Accidentul s-a petrecut, vorba lui Pilat... ce-am scris, am scris! Soferii sa respecte legea sau patesc chestii urate.
NU judecam acum daca cineva isi merita sau nu soarta, asta o face Dumnezeu. Judecam daca s-a respectat sau nu legea, care e de bun simt.
Sa ne inspiram de la natura: chiar va da prioritate un elefant unei furnici? Nu, deci... Avem si o expresie romaneasca, "prioritate de tir", daca tirul nu acorda prioritate deci trebuia sa o acorde, tu cu masina mica, nu te bagi ca prostu', ca pana vine legea sa te scoata nevinovat, s-ar putea sa vina aia cu coasa... si nu mai conteaza. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 17:42 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Sigur ca ar trebui, dar e o diferenta mare intre rutier si feroviar, si anume ca in cazul accidentelor feroviare, vinovatul este intotdeauna soferul care forteaza bariera/trecerea la nivel.
Acesta nici măcar nu e accident feroviar. Accident feroviar este doar dacă deraiază materialul rulant, altfel se consideră accident rutier. La ora actuală, sistemul feroviar din România este cel mai sigur din Europa. În ultimii 20 de ani a existat o singură victimă în rândul călătorilor. Da, au mai fost călători proşti sau sinucigaşi care s-au aruncat din tren sau sub tren, dar alea nu sunt fapte care să poată fi prevenite. Ei bine, din cauza asta, Comisia Europeană s-a apucat să considere accidente feroviare şi lovirile pe treceri la nivel şi sinuciderile. Invidia unor ţări ca Germania, Franţa sau Belgia chiar e mare pe indicatorul ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 17:57 | |
| Se pare că devine un dialog au surzilor, așa că o să repet câteva idei: Calea ferată a fost construită de oameni, nu e naturală. A fost construită cu treceri la nivel fiindcă era mai ieftin, nu pentru că Dumnezeu ar fi hotărât așa. Ce treabă are cu asta natura, furnica și elefantul? Dacă la Scânteia ar fi existat o barieră, foarte probabil accidentul nu s-ar fi produs. Avem o expresie românească un pic mai veche decât TIR-urile și ”prioritatea de tir”: Dumnezeu îți dă, dar nu-ți bagă în traistă. Când e vorba de inundații și cutremure, poți să spui că ”așa a vrut Dumnezeu”. Dar când omul e cel care construiește calea ferată cu treceri la nivel, însă fără bariere, a spune că ”așa a vrut Dumnezeu” e o fugă de responsabilitate care are toate șansele să-l mânie pe Dumnezeu. Care ”nu bate cu bățul”, după cum spune altă vorbă românească. De-acum înainte, când se mai lamentează cineva pentru starea în care a ajuns calea ferată românească, asta e cea mai simplă explicație: așa a vrut Dumnezeu. Care probabil știe și de ce Era pe vremuri un banc despre cum mergeau lucrurile in iad: la cazanul românilor nu era nevoie de paznici, cum încerca unul să iasă, îl trăgeau ceilalți din nou înăuntru imediat. În zilele noastre, pasionații de trenuri se bucură de victimele de la trecerile de nivel, dar suporterii transporturilor rutiere de pasageri au mai multă influență politică și faultează calea ferată din toate pozițiile. O să mai lăsăm să treacă o generație și mai vedem după. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 19:31 | |
| Şi soselele sunt construite de oameni. Anul trecut pe şoselele din România au murit 1913 oameni şi au fost răniţi grav 39562. Cu ăştia ce facem? _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 19:50 | |
| Ar trebui început cu drumuri naționale (re)construite prin afara localității. Cele mai multe decese sunt în localități, dar în localități mici pe unde trec drumuri naționale. Există potențiale exemple remarcabile, E58 de la Livezile (Bistrița) la Beclean ar fi de fapt mai scurt dacă ar fi construit pe la nord de Bistrița. La fel și E85 de la Hanu Ancuței la Secuienii Noi, pe la vest de Roman, ar fi de fapt mai scurt decât traseul actual și ar scoate și camioanele din oraș, că la Roman numai centură nu se poate numi ce au ei. Acolo unde drumul întălnește o cale ferată, trebuie pasarelă sau subtraversare, în funcție de condițiile concrete de la fața locului. Dar pe forumurile românești ai să întâlnești o mulțime de comentarii satisfăcute despre ”selecția naturală” care are loc pe șosele, așa că nu se vor reconstrui drumurile naționale, se va bate în continuare apa în piuă despre mers cu trenul sau cu bicicleta, că e mai ieftin. Mulțumit? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 20:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi soselele sunt construite de oameni. Anul trecut pe şoselele din România au murit 1913 oameni şi au fost răniţi grav 39562. Cu ăştia ce facem?
Și cine e de vina nu tot oameni ? La noi faci accident mortal și dacă nu bei nimic, din alte cauze în alte părți te lasă să bei 2 beri și sa urci la volan și nu mai pățești nimic. Sunt în UK de aproape fix 6 luni ( pe 29 luna asta fac 6 luni ) am văzut doar 2 accidente minore, am mai văzut pe autostrada M1 încă 2 tot minore și am auzit de unul : "a întârziat autobuzul dimineață ca am avut accident, a frânat unul brusc în fata autobuzului" probabil avea asigurare la ea și avea nevoie de un mic accident, pai în România cred ca vedeam 5-6 accidente minore sau grave în fiecare săptămână. Ultima zi de vineri din luna mergem cu toți de la munca in pub, toți care sunt șoferi au băut cate 2-3 beri ( chiar și neagra ) apoi au urcat la volan și au ajuns acasă la noi nici dacă nu bei faci accident. Totul tine de atenție și de grabă, unde s-or fi grăbind toți nu știu. Aici sunt intervale orare ca de altfel și în România când ies 3-4 banci/fabrici odată și toată lumea știe ca e drumul Full, nu auzi un claxon toți stau în coloană liniștiți pai la noi e jungla în trafic trebuie sa se găsească un Gheorghe sa intre pe linia de tramvai, sa iasă pe interzis sau sa urce pe trotuar. Totul tine de civilizație și de educație. Warrington spune ca acel accident de la Scânteia nu trebuia sa se întâmple, dar pentru ca s-a întâmplat deși nimeni nu l-a dorit s-au luat niște masuri ca sa nu mai moară și alți. Care ați mers cu autocarul sau cu microbuzul probabil ați avut momente când ați văzut șoferul vorbind prea mult la telefon, numărând banii sau flirtand cu o tipa bună din fața, ați avut vreunul curaj sa i spuneți sa fie mai atent la trafic și sa lase prostiile? Nici eu dar cu prima ocazie când o sa vad asta o sa ma iau rău de tot de șoferul care îmi risca viața, la nevoie îl și filmez, nu are ce sa îmi facă chiar dacă el e șofer iar eu pasager. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 20:15 | |
| - Katalyn a scris:
- ați avut vreunul curaj sa i spuneți sa fie mai atent la trafic și sa lase prostiile?
Am avut o experiență memorabilă la capitolul ăsta, într-o seară de iarnă, cam după Tg.Secuiesc, rămăsesem singurul pasager într-un microbuz de la Târgoviște la Onești (prin Sinaia și Brașov). Șoferul mergea ca un dement și am fost tentat să-i spun să se potolească, la vremea aceea aveam și certificate de transport manager, atât pentru marfă cât și pentru pasageri, ceea ce el n-avea de unde să știe, dar mi-am dat seama la timp că dacă nu merge așa, nu mai prind celălalt microbuz din Onești spre Bacău și rămân pe-acolo toată noaptea. Așa că l-am lăsat în pace și am ajuns la timp, am prins legătura din Onești Cunoșteam mulți demenți de pe microbuze pe vremuri și mă înțelegeam bine cu ei. Cel mai frumos compliment pe care l-am primit vreodată a fost tot de la un șofer de microbuz. Ne cunoșteam de câteva luni și îl ajutasem cu 2-3 chestii din simplă bunăvoință, dar nu mă gândeam că se consideră dator. Am ajuns târziu, era deja plin și l-am întrebat dacă mai are un loc și pentru mine, iar răspunsul lui m-a lăsat efectiv fără cuvinte: ”Pentru dvs.? Vă las la volan și merg eu pe scară, dacă nu mai am loc altfel” |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 20:31 | |
| Și acum circula microbuzul ăla, o cursa pe zi firma Grup Atyc Srl Târgoviște. Am mers cu el de câteva ori doar de la Pietrosita la Sinaia și invers, odată am reușit sa prind de la Sinaia Sud R 3008 practic eram contra-cronometru m-am dat jos din microbuz la Sinaia Sud halta și m-am urcat în tren.
P.S nu îmi aduc aminte sa fi primit vreodată bilet iar când vine dinspre Brașov spre Târgoviște merge cu 5 minute înaintea autocarului Mondotrans Brasov-Târgoviște ca sa fure din clienți. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 20:34 | |
| - Warrington a scris:
- Acolo unde drumul întălnește o cale ferată, trebuie pasarelă sau subtraversare, în funcție de condițiile concrete de la fața locului. Dar pe forumurile românești ai să întâlnești o mulțime de comentarii satisfăcute despre ”selecția naturală” care are loc pe șosele, așa că nu se vor reconstrui drumurile naționale, se va bate în continuare apa în piuă despre mers cu trenul sau cu bicicleta, că e mai ieftin. Mulțumit?
Ce costă mai puţin, salvează mai multe vieţi şi aduce şi bani la buget? O barieră dublă, o pasarelă suptarană/pasaj subteran sau o cameră fixă conectată la un computer care emite automat amenzi tuturor celor care nu opresc la trecerea la nivel? _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iul 2017, 20:38 | |
| - Katalyn a scris:
- Și acum circula microbuzul ăla,
P.S nu îmi aduc aminte sa fi primit vreodată bilet . Nici mie nu mi-a dat bilet, l-am văzut cam încurcat când i-am dat banii și i-am zis că e OK, nu-mi trebuie decontare - Dr2005 a scris:
- O barieră dublă, o pasarelă suptarană/pasaj subteran sau o cameră fixă conectată la un computer care emite automat amenzi tuturor celor care nu opresc la trecerea la nivel?
Arată chestionarul ăsta unui psiholog și cu ocazia asta zi-i și ce-ai răspunde tu Eu știu ce-ai răspunde, dar nu facem psihoterapie pe forum |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iul 2017, 00:20 | |
| https://www.profit.ro/stiri/social/tudose-l-a-sunat-pe-seful-guvernului-bulgar-pentru-a-i-propune-un-tren-rapid-de-persoane-pe-ruta-bucuresti-sofia-atena-17094377
M-am amuzat la acest articol. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4672 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iul 2017, 02:50 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://www.profit.ro/stiri/social/tudose-l-a-sunat-pe-seful-guvernului-bulgar-pentru-a-i-propune-un-tren-rapid-de-persoane-pe-ruta-bucuresti-sofia-atena-17094377
M-am amuzat la acest articol. L-a pus Dragnea să afle cum s-au descurcat ei când au avut criza bugetară și le-a tăiat UE finanțările. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |