|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 00:18 | |
| Unora li s-or parea multe calatorii ale studentilor, insa mie mi se par foarte putine. Unde mai pui ca acum in primele luni mai merg unii sa viziteze una-alta ca pana acum nu au avut ocazia. Practic multi nu merg cu trenul nici gratis fiind. Si apoi multi nu merg spre exemplu pana la munte chiar daca trenul e gratis pentru ca nu au bani de mancare, bautura pe drum, distractii, cazare. Clar niciodata nu o sa mai fie ce a fost transportul feroviar, nici macar pe jumatate. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 01:03 | |
| Gigel al meu si inca cineva se plimba zilnic de cand cu gratuitatea deci e clar ce se intampla sau sunt unii care fac naveta la Constanta ca si cand se duc prin oras, asa ca ............... ei se plimba pe mocangeala si statul plateste, ce conteaza ca nu invata nimic, asta e. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 01:05 | |
| - Luna a scris:
- niciodata nu o sa mai fie ce a fost transportul feroviar, nici macar pe jumatate.
Nici nu trebuie să mai fie ce-a fost. Prin 1983-1984 mergeau oamenii și pe vagoane, ca în India. Nu se întâmpla prea des, dar se întâmpla la unele trenuri personale. Iar în acceleratul Sighet - Timișoara urcau cu sape. coase și topoare cei care plecau la muncă prin țară. Nu cred că-și dorește cineva ca astfel de vremuri să revină Erau puține autoturisme, iar țara era foarte săracă, așa că trenul era baza. Tot ca în India, evident ... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 07:33 | |
| Din ciclul ce mai cumpără MAV
http://www.railwaygazette.com/news/passenger/single-view/view/mav-start-and-stadler-sign-high-capacity-emu-framework-contract.html |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 08:03 | |
| Un articol din ziarul Timpul din Republica Moldova
Autoritățile din Republica Moldova și România vor iniția negocierile privind efectuarea controlului comun al persoanelor, mijloacelor de transport și a mărfurilor la punctele de trecere a frontierei de stat. O decizie în acest sens a fost aprobată miercuri de Executivul de la Chișinău.
Acordul vine să asigure dezvoltarea, îmbunătăţirea şi consolidarea relaţiilor de cooperare între autorităţile cu atribuţii la frontieră ale celor două state, în domeniul gestionării integrate a frontierei comune. De asemenea, documentul prevede noi forme de interacţiune prin efectuarea controlului persoanelor, mijloacelor de transport şi mărfurilor în punctele de trecere comune la frontieră în baza principiul „oprire unică”, în scopul accelerării şi facilitării traversării frontierei comune.
Acordul cu privire la controlul persoanelor, mijloacelor de transport şi mărfurilor în punctele comune de trecere a frontierei de stat dintre Republica Moldova şi România urmează a fi încheiat pentru o perioada nedeterminată şi va intra în vigoare în termen de 30 zile, din data notificării oficiale pe cale diplomatică.
Ar fi foarte bine daca acest proiect s-ar putea transforma in realitate!
De exemplul, daca ar fi posibil, controlul vamal sa se faca in comun de vamesii/politistii de frontiera/granicerii din Romania si din Republica Moldova, numai o singura data, in statia Ungheni, iar trenurile de calatori sa nu mai opreasca deloc intre statia Ungheni si statia Nicolina!
|
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 08:31 | |
| daca sunt inca putine calatoriile studentilor,poate ar trebui atrasi mai multi prin oferirea (gratis,evident) de cafele,sucuri,sandwichuri,bere,seminte,whisky sau orice altceva |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 11:10 | |
| - LanceR a scris:
- daca sunt inca putine calatoriile studentilor,poate ar trebui atrasi mai multi prin oferirea (gratis,evident) de cafele,sucuri,sandwichuri,bere,seminte,whisky sau orice altceva
Lancer problema nu e acolo CFR trebuie să crească viteză și confortul le trebuie un marketing agresiv să aducă din cei 150 de mil de călători de la microbuze și autocare pentru că pe aia de la avioane i-a pierdut definitiv |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 11:32 | |
| - Warrington a scris:
- Luna a scris:
- niciodata nu o sa mai fie ce a fost transportul feroviar, nici macar pe jumatate.
Nici nu trebuie să mai fie ce-a fost. Prin 1983-1984 mergeau oamenii și pe vagoane, ca în India. Nu se întâmpla prea des, dar se întâmpla la unele trenuri personale. Iar în acceleratul Sighet - Timișoara urcau cu sape. coase și topoare cei care plecau la muncă prin țară. Nu cred că-și dorește cineva ca astfel de vremuri să revină
Erau puține autoturisme, iar țara era foarte săracă, așa că trenul era baza. Tot ca în India, evident ... 1. Inainte de 1990 infrastructura feroviara era mult mai bine intretinuta decat astazi! Pe majoritatea sectiilor secundare vitezele stabilite erau net superioare celor de astazi (cateva exemple de VS pe sectii secundare in 1990: Apahida- Dej Calatori= 120 km/h, Bacau- Piatra Neamt= 100 km/h, Veresti-Leorda-Botosani= 100 km/h, Medgidia- Babadag= 100 km/h, Ciulnita- Calarasi Sud= 100 km/h, Simeria- Hunedoara= 100 km/h si exemplele ar putea continuua). Lucrarile de RK la linii se efectua inainte de 1990 in general la termenul stabilit, iar limitarile si restrictiile de viteza erau mult mai putine decat astazi. 2. Acele situatii - când mergeau oamenii pe acoperisul vagoanelor, scari, tampoane, etc, au fost intalnite in general doar imediat dupa cel de-al doilea razboi mondial! Dupa anii 1965-1970 nu cred ca s-a mai intamplat vreodata ca cineva sa mearga pe acoperisul vagoanelor, deoarece capacitatea de transport pusa la dispozitia publicului calator era in general sadisfacatoare! Aparusera vagoane de calatori de capacitate mare, aparusera ramele TE, si de exemplul intr-o rama TE incapeau (si asta fara a sta foarte inghesuiti) si 400 de calatori! Unele trenuri curse si curse-muncitoresti erau compuse chiar si din 4 sau 3 rame TE, deci intr-un astfel de tren puteau calatori peste 1000 de pasageri! 3. In privinta asigurarii ordinii si linistii publice in trenurile si statiile CFR, trebuie spus ca inainte de 1989 militia TF isi facea destul de bine treaba, si era in general asigurat un climat de ordine si liniste publica si siguranta pentru calatori. 4. Faptul ca erau putine autoturisme (un lucru de altfel bun, atunci statul încurajând si stimulând populatia sa foloseasca transportul in comun, iar faptul ca erau putine autoturisme aveea si efecte pozitive: o circulatie rutiera mult mai fluienta, o poluare mai redusa, etc) nu inseamna ca tara era saraca! Dintr-un salariu mediu de 2500 lei/luna, fiecare om isi putea permite atunci: sa-si plateasca fara probleme toate facturile la utilitati (pretul la utilitati era foarte mic in comparatie cu salariul. Un Kwh costa cativa bani, la fel un mc de gaz metan sau un mc de apa), sa se imbrace, sa manance, sa-si trimita copii la scoala si facultate (educatia era absolut gratuita), sa-si petreaca o data pe an un concediul la mare sau la munte (prin unitatile ONT si OJT), sa-si mobileze casa prin rate avantajoase la CEC, sa plateasca o chirie pentru locuinta (chirie care era modica), etc! In 1989, o masa la restaurant nu costa mai mult de 100 lei. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 11:50 | |
| - ldh80 a scris:
- Dupa anii 1965-1970 nu cred ca s-a mai intamplat vreodata ca cineva sa mearga pe acoperisul vagoanelor, deoarece capacitatea de transport pusa la dispozitia publicului calator era in general sadisfacatoare!
E nerelevant dacă tu crezi sau nu crezi. În 1984 m-am mutat într-un cartier de lângă linia ferată, iar linia Iași-Vaslui era neelectrificată. Vinerea după-amiază și sâmbăta după-amiază aveai ocazia să vezi oameni pe vagoane la trenul Iași - Mărășești. Ulterior s-a construit o stație de transformare dincolo de Biserica Frumoasa și nu s-a mai circulat pe vagoane, pentru că linia e electrificată până la acea stație de transformare. Last but not least, încearcă să te exprimi cu cuvintele tale, lasă lozincile comuniste. ”capacitatea de transport pusa la dispozitia publicului calator” e limbă de lemn din documentele Partidului, parcă îl aud pe Ion Iliescu - ldh80 a scris:
- In 1989, o masa la restaurant nu costa mai mult de 100 lei.
Asta e non sequitur, nu crezi? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 12:00 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Gigel al meu si inca cineva se plimba zilnic de cand cu gratuitatea deci e clar ce se intampla sau sunt unii care fac naveta la Constanta ca si cand se duc prin oras, asa ca ............... ei se plimba pe mocangeala si statul plateste, ce conteaza ca nu invata nimic, asta e.
Sunt mult prea putini ca si el pentru a se putea sustine transportul feroviar. - LanceR a scris:
- daca sunt inca putine calatoriile studentilor,poate ar trebui atrasi mai multi prin oferirea (gratis,evident) de cafele,sucuri,sandwichuri,bere,seminte,whisky sau orice altceva
Nu prea, treaba asta ar merge cel mult promotional o perioada limitata pe neinteroperabile sau trenuri cu grad maxim de ocupare sub 15%. Ideea mea era insa cu totul alta, si anume ca daca nici gratis nu circula prea multi cu trenul, cum se pot astepta unii sa circule lumea cu trenul platind bilete, fie ele si la jumatate de pret fata de transportul auto, nu mai scumpe decat la transportul auto cum sunt deseori. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 12:12 | |
| Trebuie sa te obisnuieti cu limbajul lui ldh80 el fiind un produs al cominismul si un aparator al securitatii si al militiei.
Capacitatea de transport pusa la dispozitia oamnilor muncii nu era suficienta.
Eu am facut naveta in clasa a IX -a la liceu si se calatorea pe scari, pe tampoanele Dimitrovurilor(aveau niste intarituri de metal linga burduf) mai rar teribilistii urcau vara pe acoperis pe distante scurte. Se naveta in conditii grele mai ales iarna. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 12:32 | |
| - Luna a scris:
- LanceR a scris:
- daca sunt inca putine calatoriile studentilor,poate ar trebui atrasi mai multi prin oferirea (gratis,evident) de cafele,sucuri,sandwichuri,bere,seminte,whisky sau orice altceva
Nu prea, treaba asta ar merge cel mult promotional o perioada limitata pe neinteroperabile sau trenuri cu grad maxim de ocupare sub 15%. Ideea mea era insa cu totul alta, si anume ca daca nici gratis nu circula prea multi cu trenul, cum se pot astepta unii sa circule lumea cu trenul platind bilete, fie ele si la jumatate de pret fata de transportul auto, nu mai scumpe decat la transportul auto cum sunt deseori. Degeaba se incearca cu oferte de genul IR. la tarif R., putem avea si 75% trenuri R si degeaba.Nu se urca lumea din cauza vitezei reduse.Ce suntem in parcul copiilor si ne dam cu trenul? NU MAI MERGE, GATA.Cel putin coridorul daca nu este gata pana la mersul 2018 - 2019, CFR va intra intr-un declin infiorator.Trebuie sa vada romanul ca se misca ceva in acest sens. Urgent dar urgent sa se apuce si de Bucuresti - Timisoara, Teius - Oradea, Cluj - Satu Mare, asta inseamna licitatii si inceput de santier in 2018. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 13:28 | |
| Transferoviar Călători S.R.L. organizează în data de 16.05.2017, ora 10.00 licitație în vederea închirierii de automotoare diesel pentru extinderea activității de transport călători pe rețeaua feroviară CFR. Documentația de atribuire poate fi obținută de la sediul Transferoviar Călători S.R.L. din Str. Buzești, Nr. 63 -69, Bloc A3, ap. 1, Sector 1, București. Detalii suplimentare si documentatia de atribuire se pot obtine adresand solicitarile la: EMAIL: madalina.artene@transferoviarcalatori.com, persoana de contact Mădălina ARTENE EMAIL: stelian.pavelescu@transferoviarcalatori.ro, persoana de contact Stelian PAVELESCU Data limită de depunere a ofertelor: 15.05.2017, ora 17.00 |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 14:12 | |
| - dan tm a scris:
- Trebuie sa te obisnuieti cu limbajul lui ldh80 el fiind un produs al cominismul si un aparator al securitatii si al militiei.
Capacitatea de transport pusa la dispozitia oamnilor muncii nu era suficienta.
Eu am facut naveta in clasa a IX -a la liceu si se calatorea pe scari, pe tampoanele Dimitrovurilor(aveau niste intarituri de metal linga burduf) mai rar teribilistii urcau vara pe acoperis pe distante scurte. Se naveta in conditii grele mai ales iarna. Capacitatea de transport era NET INFERIOARĂ cererii. La anumite trenuri se circula cu tot trenul plin, culoarele, toaletele și burdufurile dintre vagoane. Se circula până și cu oamenii agățați pe scările de acces vara - am călătorit și eu pe scară cu acceleratul între București și Roșiori. Plus că în weekend-uri și la sărbători erau toate trenurile arhipline cu militari în permisii. Așa că Epoca nu era chiar atât de aurită cum pretinde colegul ldh80, mai avea și ceva cocleală - prin părțile esențiale. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr 2017, 14:30 | |
| - ciprian71 a scris:
Degeaba se incearca cu oferte de genul IR. la tarif R., putem avea si 75% trenuri R si degeaba.Nu se urca lumea din cauza vitezei reduse.Ce suntem in parcul copiilor si ne dam cu trenul? NU MAI MERGE, GATA.Cel putin coridorul daca nu este gata pana la mersul 2018 - 2019, CFR va intra intr-un declin infiorator.Trebuie sa vada romanul ca se misca ceva in acest sens. Urgent dar urgent sa se apuce si de Bucuresti - Timisoara, Teius - Oradea, Cluj - Satu Mare, asta inseamna licitatii si inceput de santier in 2018. Nu e nici viteza prea mult cat timp vorbim de 80 km vs 120. E si comoditatea, deseori garile sunt departe de oras/sat, ai nevoie de transport la/de la gara, deseori nu e transport in comun dupa o anumita ora la gari, apoi caratul bagajelor, riscul de a pierde legaturile, astea gonesc lumea de la tren. Practic singura varianta pentru trenuri raman calatorii cu buget foarte redus, aia accepta fel si fel de compromisuri daca asa economisesc bani. Ca sa vina lumea la tren pentru viteza ar trebui sa ajungi cu peste 30% mai repede decat cu transportul auto, lucru imposibil in conditii normale daca vorbim de linii sub 180-200 km/ora. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |