Au uitat sa spuna ca de fapt unele sunt simple halte, nu gari.Bineinteles ca asta nu scuza indolenta CFR-ului, dar cum se spune in finalul comentariului alternativa auto nu este de luat in calcul, mai ales cand vezi pe acealasi site stiri ca acestea: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accident-grav-in-constanta-14-persoane-la-spital-dupa-ce-un-autoturism-si-un-microbuz-s-au-izbit.html Si uite ca mai trece un sezon si CFR cu inca o piatra si-un mop aruncate aiurea-n gara au in continuare clienti.Si vor avea atat timp cat nesimtirea si prostia persista in tarisoara noastra...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Iul 2017, 17:42
Holcim a deschis un terminal de ciment conectat la rețeaua feroviară Producătorul de materiale pentru construcţii Holcim România a inaugurat un nou terminal de ciment în oraşul Roman, județul Neamț, după o investiţie de 2,7 milioane euro. Staţia va acoperi judeţele din regiunea Moldova.
Noul terminal are o suprafaţă de 13.120 mp, este conectat la rețeaua de cale ferată și dispune de utilaje de încărcare și descărcare atât pentru ciment vrac, cât și pentru ciment ambalat în saci.
Terminalul din Roman, care va furniza ciment în principal către clienții Holcim din județele regiunii Moldova, și anume Bacău, Neamț, Vaslui, Iași, Botoșani și Suceava, completează rețeaua națională extinsă de terminale și depozite ale companiei.
„Facem un pas spre susținerea unei regiuni care are nevoie de soluții și produse sustenabile și avansate tehnologic pentru a progresa, a continua dezvoltarea rețelei de infrastructură, și a construi noi proiecte de utilitate publică și proiecte imobiliare”, a declarat Sofiane Benmaghnia, directorul general al Holcim România.
De asemenea, în contextul în care Holcim se concentrează pe direcția strategică a dezvoltării durabile, terminalul promite reducerea atât a amprentei de carbon, cât și a riscului de accidente, prin soluția alternativă de distribuție pe calea ferată.
Cimentul ce va fi livrat către Moldova prin terminalul de la Roman va fi transportat pe calea ferată de la cele două fabrici ale companiei, din Câmpulung și Aleșd.
Producătorul face parte din grupul LafargeHolcim, format în 2015 prin fuziunea dintre Lafarge şi Holcim.
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Iul 2017, 17:59
marius664 a scris:
asta nu scuza indolenta CFR-ului, dar cum se spune in finalul comentariului alternativa auto nu este de luat in calcul
Așa se întâmplă întotdeauna în lipsa concurenței. CFR e total indolent în privința gărilor fiindcă pasagerii nu au de ales: aceea e gara, n-au cum să coboare sau să urce în altă parte. Se îngroapă milioane de euro în câte-o gară care ulterior rămâne să se degradeze, în timp ce pentru altele nu se găsesc câteva mii sau zeci de mii de lei pentru a repara pavajul.
Transporturile auto sunt mult mai flexibile, un microbuz poate oricând să ajungă într-un loc unde nu ajungea niciun microbuz în urmă cu o lună, ceea ce trenul nu poate. Dar legislația și ARR-ul au suprimat complet concurența și în transporturile auto, cine obține un traseu îl poate exploata 6 ani fără griji, chiar dacă urcă în mașini un număr dublu de pasageri sau dacă curg tablele de pe ele.
Mașinile ajung să circule supra-aglomerate și în ultimul hal ca stare tehnică, dar o altă firmă nu poate introduce curse pe acel traseu, fiindcă traseele le atribuie ARR sau autoritățile locale. Lucrurile au ajuns exact ca în feudalism, seniorul locului hotărăște cine și ce activități economice are voie să desfășoare. Iar seniorul încasează bani în schimbul permisiunii de a desfășura acea activitate, având grijă să împiedice apariția oricărei concurențe. Cu rezultatele care se văd.
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Iul 2017, 23:49
În gara Galați, peroanele sunt la nivelul podelei vagonului, mi se pare neobișnuit, pentru mine, obișnuit să mă cațăr in vagoane la Barboși Mi se pare că ușa vagonului va lovi betonul peronului
Pe lângă celebrul, de acum, mop, arată char bine tabela, cu Mangalia Brăila Iași.
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Iul 2017, 06:38
Ar trebui să ai premiul de prelucrarea fotografiilor. Măcar o călătorie la Budapesta dus-întors cu trenul sper să putem oferi. 10 lei de la mine. Și tot respectul.
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Iul 2017, 07:14
Mersi, dar nu am prelucrat nimic, e de pe situl stirileprotv, doar am pus link-ul către poza respectivă.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Iul 2017, 15:42
SPANISH companies involved in the development and certification of the OGI automatic gauge-changing system have completed the first phase of dynamic testing. The OGI bogies are designed for use on freight routes crossing the Spanish-French border where the track gauge changes from 1668mm to 1435mm.
Following the rules set by the national technical specification (ETH), the system was subjected to 500 consecutive gauge-changing test runs, at a maximum load, on the La Gineta test track in southeastern Spain. This facility is owned by Spain’s infrastructure manager Adif, which is leading the project. On a single day, more than 100 automatic gauge-changing operations between 1435mm and 1668mm were carried out, with no problems detected. The OGI system is being certified for two types of flat wagon: a MMC3 container wagon with a maximum axleload of 22.5 tonnes and a wheel diameter of 920mm, and an LFT car transporter with 760mm-diameter wheels and a 16-tonne axleload.
Mainline dynamic testing of a minimum of 100,000km and at the wagons’ maximum permitted speed will now be carried out in Spain on both 1668mm-gauge conventional lines and 1435mm-gauge high-speed lines. Dynamic testing will then switch to the standard-gauge cross-border Barcelona - Perpignan line, which is the only mixed-traffic, high-speed line currently in operation in Spain.
The OGI system dates from the 1970s, but in 2014 Adif decided to lead a project to reengineer it and to adapt it to current rolling stock technical specifications. Companies involved in the certification project include OGI, AZVI, which owns open-access freight operator Tracción Rail, and Tria Railway, the sole manufacturer of gauge-change facilities used extensively in Spain.
As with the Talgo and CAF gauge-changing systems, the OGI bogies passively adapt their wheels to each track gauge when passing over a fixed infrastructure composed of rails and check rails which transition the wheels between the two gauges. The system can be installed easily at existing freight yards or stations.
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Iul 2017, 17:55
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Iul 2017, 21:27
Nu cred că are rost să citim un astfel de articol... înţeleg că Astra are un buget măricel pentru publicitate, dar sunt la aberaţii acolo de te doare capul.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Iul 2017, 10:34
Un reportaj cam denigrator pentru ca murdaria din vagoane o fac calatorii ,firmele de salubrizare apartin unor directori din regionale ,vagoanele alea au 21 de ani nu 30 si chiar ar merita investitia pentru instalatia de AC
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Iul 2017, 20:48
"Amenda maximă, de 9.600 de lei, va fi aplicată şoferilor care nu opresc la trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când semnalele acustice şi vizuale sunt pornite". Vreau s-o vad si pe asta! sursa http://dailynews.ro/o-noua-lovitura-pentru-soferii-din-romania-cei-care-nu-fac-asta-nu-vor-mai-putea-avea-permis-de-conducere/
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Iul 2017, 21:59
va fi aplicata dupa ce vor trece sau dupa ce vor fi loviti de tren?
inseamna ca toate limitarile de viteza ale trenurilor de la pasaje vor fi eliminate?
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Iul 2017, 22:02
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Iul 2017, 01:38
Ca să facem și o discuție: @cardinal: eu am văzut articolul filmat în care nu apărea acea doamnă. Fotografia este prelucrată, dacă te uiți un pic mai sus de coada mopului apare un triunghi alb și sunt ceva motive aztece. . @ Adrian78 și Dr2005: Digi are o serie de reportaje de acest gen, sunt ceva mai mult de zece deja. Acum că Astra Holding, sau cum i-o mai spune face un serviciu de calitate, nu mi se pare rău că este adus la cunoștință în mai mult de o știre de 5 minute. Am mers cu acele troleibuze și nu mi se par cu nimic mai prejos cu ce există prin alte orașe. Din contră, astea au aer condiționat. Că au pierdut niște contracte cu statul, aici trebuie verificat de ce și ce nu a corespuns. Dacă au avut prețul ce mai mic cum spun, sau a contat că nu erau pe stoc și fac doar pe comandă. Este rău că dau burse, sau nu este real? Asta trebuie cercetat. Cu 300 de lei nu se face primăvară, dar la o școală profesională este destul de bine. @Adrian78: Nu este denigrator, doar că asta este realitatea. Acum, mizeria este făcută de călător cu acordul personalului feroviar. Că pe vremea răposatului, mai mergea TF-ul prin tren, acum abia dacă-i mai vezi prin gări la ore târzii. Dau exemplu TFC, că merg destul de des cu ei, au un gardian în tren, au interzis băutul alcoolului în tren, se mai bea, dar mai pe blat și să nu vadă toată lumea. Recipientele se pun în traistă, mai sunt care mai aruncă pe geam, dar ce era în vagonul ăla este mârlănie neraportată. Iar stratul de praf de două degete, se ia măcar la curățenia de Paște. @dan_tm și Vitosa: Nu cred că această amendă va rezolva problema deteriorării materialului rulant. OK, o fi asigurat, dar, să duci locomotivă, automotor la revizie, chiar pe banii asigurărilor deja dă mari bătăi de cap. Ar fi vorba de campanii de informare, gen cum av văzut pe străzi ''Viața are prioritate''. Eu aș permite panouri mai mici, înainte de calea ferată și aș da voie operatorilor să-și pună și logo. Facem economie la carburant și la psihologi. .