Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 10 Iul 2017, 19:23

Dr2005 a scris:
Ai mai fost, măcar ca turist, în oraşe precum Viena, Bruxelles, Amsterdam sau măcar la Budapesta?

Fă un efort și abține-te de la comunicare patologică, nu încerca să marchezi puncte că s-ar putea să nu-ți placă ecoul.

Exemplu: am fost în destule orașe europene și am fost pe banii mei, spre deosebire de tine. Când am fost prima dată la Viena, probabil abia erai în școala primară, dacă nu cumva la grădiniță.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 10 Iul 2017, 19:27

Warrington a scris:
E bun când o să fie construit pe banii bucureștenilor, nu din banii întregii țări. Tren de suprafață (S-Bahn) nu servește nimeni în București, așa ceva e bun doar la Munchen, la Viena etc. Pentru bucureșteni numai metroul e destul de bun, restul vehiculelor feroviare nu se ridică la nivelul lor
Dacă primăria ar înceta să mai dispună măsuri numai pentru traficul rutier, iar parcările ar fi pe bani (şi s-ar da şi amenzi pentru cei care parchează aiurea), n-ar mai fi nici măcar bicicleta sub nivelul lor.

Warrington a scris:
Cu faptul că profită de banii întregii țări. V-ați construit cumva singur canalizarea în București?
Profită pe dracu'... asta e atitudine de provincial frustrat că Bucureştiul face vreo 25% din PIBul ţării şi sătucul lui doar 0,1%.
Înainte de '89 toată dezvoltarea ţării s-a făcut cu bani de la bugetul de stat... deci fiecare a plătit pentru toată lumea, că blocurile şi canalizarea din Tg. Neamţ, de exemplu, nu s-au făcut din impozitele celor de acolo.
După '89 fiecare şi-a făcut pe banii lui, unele primării au întreţinut singure sistemele, altele le-au concesionat altor firme care le exploatează.
Se făcuse mai demult o analiză între veniturile colectate din fiecare judeţ şi cât la sută din ele se întorc în judeţele alea... e drept, situaţia e din 2012, dar mă îndoiesc că s-a schimbat situaţia. Ia să vedem unde se duc banii bucureştenilor:
Revista presei - Pagina 53 Harta-bg-bl

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 10 Iul 2017, 19:31

ldh80 a scris:
Este aberrant sa pui restrictii si limitari de viteza pentru tren, din cauza unor cascati sau sinucigasi care nu stiu sau nu vor sa se asigure corespunzator sau sa astepte trecerea trenului, la trecerile de nivel cu calea ferata!

Și dacă trenul lovește o mașină, ești convins că-și poate continua nestingherit drumul? Ești convins că societatea iese mai ieftin dacă trebuie să trimită ambulanțe, vehiculele de descarcerare și mașini de poliție la locul accidentului, să adune cadavrele, să le ducă la IML pentru autopsie etc. ?

Cât timp întârzie trenul în urma unui accident la o trecere de nivel, cât timp rămâne linia blocată? Nu cumva iese mai ieftin cu o restricție de viteză?
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 10 Iul 2017, 19:45

Dr2005 a scris:
asta e atitudine de provincial frustrat că Bucureştiul face vreo 25% din PIBul ţării şi sătucul lui doar 0,1%.

Bucureștiul face vreo 25% din PIB-ul țării după zeci de ani în care a fost singurul oraș cât de cât civilizat unde se putea derula o activitate economică. După 2007 ai avut ocazia să constați că Timișoara sau Clujul încep să se descurce pe cont propriu, iar în următorii 10-15 ani, cînd se pensionează cei născuți începând cu 1965, situația în București o să devină sinistră.

Când toate instituțiile sunt în București și orice activitate economică are nevoie de o mulțime de formalități birocratice, e evident că București ajunge să fie singurul loc unde se produc bani. Și succesul ăsta e din ce în ce mai mare cu fiecare familie de români care pleacă din țară, ponderea Bucureștiului crește neîncetat Very Happy

Peste vreo 15-20 de ani, dacă mai pleacă încă 3-4 milioane de români, ai toate șansele să ajungi la 50% din PIB realizat în București și eventual să ai din nou frontieră la Predeal Laughing
Problemele cu maghiarii sunt absolut nesemnificative, comparativ cu problemele care apar atunci când românii se satură de România grație politicilor interne derulate de la București.

.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 10 Iul 2017, 20:40

http://www.romaniacurata.ro/doua-cazuri-de-coruptie-in-transporturi-care-se-intampla-chiar-acum/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 10 Iul 2017, 22:54

http://www.campeniinfo.ro/suieratul-mocanitei-se-poate-auzi-din-aceasta-luna-pe-valea-ariesului-7764.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 11 Iul 2017, 03:58

Warrington a scris:

Peste vreo 15-20 de ani, dacă mai pleacă încă 3-4 milioane de români, ai toate șansele să ajungi la 50% din PIB realizat în București și eventual să ai din nou frontieră la Predeal Laughing
Problemele cu maghiarii sunt absolut nesemnificative, comparativ cu problemele care apar atunci când românii se satură de România grație politicilor interne derulate de la București.
peste vreo 15 20 de ani, Anglia o să fie micul Bangladeș.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 11 Iul 2017, 09:07

Warrington a scris:
ldh80 a scris:
 Este aberrant sa pui restrictii si limitari de viteza pentru tren, din cauza unor cascati sau sinucigasi care nu stiu sau nu vor sa se asigure corespunzator sau sa astepte trecerea trenului, la trecerile de nivel cu calea ferata!

Și dacă trenul lovește o mașină, ești convins că-și poate continua nestingherit drumul? Ești convins că societatea iese mai ieftin dacă trebuie să trimită ambulanțe, vehiculele de descarcerare și mașini de poliție la locul accidentului, să adune cadavrele, să le ducă la IML pentru autopsie etc. ?

Cât timp întârzie trenul în urma unui accident la o trecere de nivel, cât timp rămâne linia blocată? Nu cumva iese mai ieftin cu o restricție de viteză?


Nu este normal sa pui restrictii de viteza pentru tren, din cauza neatentiei sau prostiei unor soferi sau pietoni care nu se asigura corespunzator la trecerea la nivel cu calea ferata!

Acuma tot regretul pentru cei care sunt raniti ori isi pierd viata din cauza neatentiei sau prostiei la trecerile de nivel cu calea ferata si Dumnezeu sa-i odihneasca in pace, dar ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual!
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 11 Iul 2017, 12:51

cardinal a scris:
peste vreo 15 20 de ani, Anglia o să fie micul Bangladeș.

Anglia nu e țara mea și n-o să fie niciodată. Dar pentru informarea ta, cele mai mari gunoaie din Anglia sunt albii din cartierele de locuințe sociale, născuți și crescuți în UK. Ei comit jafuri armate la oficiile poștale, ei se încaieră cu poliția în fiecare week-end etc. Cei din Bangladesh își văd de necazurile și de sărăcia lor.

Săptămâna trecută au găsit una care reclamase vreo 15 violuri în 3 ani. Crezi că era din Bangladesh? Era albă, născută și crescută în UK și descoperise că primește compensații ca victimă. Pentru unul din ultimele cazuri primise 11.000 de lire din partea statului.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 11 Iul 2017, 13:05

ldh80 a scris:
Nu este normal sa pui restrictii de viteza pentru tren, din cauza neatentiei sau prostiei unor soferi sau pietoni care nu se asigura corespunzator la trecerea la nivel cu calea ferata!

Spre deosebire de ceea ce cred românii, lumea nu se împarte în șmecheri și fraieri. Așa cum există restricții pentru camioane, pot exista restricții și pentru trenuri. Problemele sunt ale întregii societăți, iar trecerile la nivel cu calea ferată ar trebui să nu existe deloc. Calea ferată nu există ”de când lumea și pământul”, e făcută de oameni. A fost pur și simplu mai ieftină construirea ei fără pasarele sau subtraversări, dar în decursul timpului prețul pentru asta a fost moartea a o mulțime de oameni.

Simplul fapt că stabilești o regulă nu rezolvă problema, mor mereu oameni la trecerile peste calea ferată. Așa cum toată lumea e indignată de numărul victimelor din accidente rutiere, ar trebui să fie indignată și de numărul victimelor de la trecerile de cale ferată. Nu toți cei care mor în astfel de accidente erau la volan, ca să poți susține că meritau să moară. Însă toți cei care privesc cu indiferență moartea unor oameni și o consideră meritată au niște probleme nerezolvate din copilărie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 12 Iul 2017, 00:51

Garile romanesti :

https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/protv-mizerie-de-nedescris-in-garile-statiunilor-de-pe-litoral

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/mizerie-de-nedescris-in-garile-statiunilor-de-pe-litoral-oamenii-nu-reusesc-sa-urce-in-tren-din-cauza-peroanelor-distruse.html
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 12 Iul 2017, 01:41

Și ce dacă e un mop pus la uscat ? Îmseamnă că se face curățenie Smile

PS
Ziariștii ăștia îmi sunt din ce īn ce mai antipatici, mai rău ca polițiștii
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 12 Iul 2017, 07:58

cardinal a scris:
Și ce dacă e un mop pus la uscat ? Îmseamnă că se face curățenie Smile

PS
Ziariștii ăștia îmi sunt din ce īn ce mai antipatici, mai rău ca polițiștii
Spun adevarul, garile arata infiorator.Eu deregula merg la Mangalia cu trenul si trolerul meu si al sotiei sunt destul de grele.Dupa ce abia cobor sau urc in tren, trebuie sa si subtraversez liniile prin acel pasaj cu bagajele grele.Nu exista un lift sau rampa pentru bagaje.Exista doar o rampa parca la misto in coltul garii pentru o diferenta de nivel de nici 30 cm.Peroanele sunt vechi, iti poti rupe gatul daca nu esti atent cand calci, arata totul uitat de timp, fix ca in anii 70.
In general problema nr.1 in tara asta este mizeria, toaletele murdare sau inexistente.Am fost decurand la barajul lacului Siriu.Infiorator, cateva tarabe ruginite cu suveniruri, o terasa infecta unde nu am avut curajul decat sa beau un pepsi, toaletele( 2 cabine ecologice) nu mai descriu interiorul, dar sa stai la coada la 15 persoane demonstreaza ca nimanui nu le pasa de situatia penibila.In vale un maldar de gunoi amestecat cu moloz, este execrabil.Incercati sa mergeti la Babele si sa ti se raspunda ca toaleta de la cabana este inchisa pe motiv ca nu curge apa si te invita la toaleta de afara, unde arata la fel de infiorator.Eu personal nu am putut sa intru si asteptam sa plec cat mai repede si sa ma furisez in padure.Gandestete ca acolo ajung si straini si vad acelasi lucru ca si mine.
Tara asta este frumoasa, insa nu incerca sa umbli la amanunte de genul curatenie, igiena, informatii utile s.a.m.d.
Sus In jos
TER200




Numarul mesajelor : 412
Varsta : 45
Reputatie : 3651
Data de inscriere : 13/01/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 12 Iul 2017, 09:13

Domnule DR2005: astfel de limbaj (provincial frustrat) va descakifica din start. Cred ca adminii ar trebui sa se sesizeze si sa va dea o mica pauza. Poate mai puneti mana pe regulamentului forumului si vedeti ce inseamna atacurile la persoana.
Warrington a scris:
Dr2005 a scris:
asta e atitudine de provincial frustrat că Bucureştiul face vreo 25% din PIBul ţării şi sătucul lui doar 0,1%.

Bucureștiul face vreo 25% din PIB-ul țării după zeci de ani în care a fost singurul oraș cât de cât civilizat unde se putea derula o activitate economică. După 2007 ai avut ocazia să constați că Timișoara sau Clujul încep să se descurce pe cont propriu, iar în următorii 10-15 ani, cînd se pensionează cei născuți începând cu 1965, situația în București o să devină sinistră.

Când toate instituțiile sunt în București și orice activitate economică are nevoie de o mulțime de formalități birocratice, e evident că București ajunge să fie singurul loc unde se produc bani. Și succesul ăsta e din ce în ce mai mare cu fiecare familie de români care pleacă din țară, ponderea Bucureștiului crește neîncetat Very Happy

Peste vreo 15-20 de ani, dacă mai pleacă încă 3-4 milioane de români, ai toate șansele să ajungi la 50% din PIB realizat în București și eventual să ai din nou frontieră la Predeal Laughing
Problemele cu maghiarii sunt absolut nesemnificative, comparativ cu problemele care apar atunci când românii se satură de România grație politicilor interne derulate de la București.

.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 12 Iul 2017, 11:37

Cu peroane e haos cel putin in Ef Sud acolo daca nu esti in conditii fizice optime nu te mai urci in tren.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: