|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 6:51 pm | |
| Deci Tony Blair cum a ajutat ? Credite poti sa iei oricum, ca e pielea ta in joc.
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier Apr 26, 2017 6:55 pm | |
| Primul tren de marfa direct din China a ajuns in Ungaria.
https://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/primul-tren-de-marfa-direct-din-china-a-ajuns-in-ungaria |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 7:07 pm | |
| - ciprian71 a scris:
- Primul tren de marfa direct din China a ajuns in Ungaria.
https://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/primul-tren-de-marfa-direct-din-china-a-ajuns-in-ungaria Ocolind Romania |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 7:08 pm | |
| - cardinal a scris:
- Deci Tony Blair cum a ajutat ? Credite poti sa iei oricum, ca e pielea ta in joc.
Du-te tu la bancă să iei credite fără niciun venit, doar în baza promisiunii că ai să faci facultatea și ai să plătești după aceea Un asemenea sistem trebuie creat de guvern, tot el colectează ulterior și plățile prin HMRC (echivalentul ANAF).
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mier Apr 26, 2017 7:28 pm, editata de 1 ori |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier Apr 26, 2017 7:10 pm | |
| Te conditioneaza cumva sa lucrezi in UK? |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 7:12 pm | |
| Nu știu. Au fost și studenți români care au luat astfel de împrumuturi, dar la un moment dat alții se plângeau că pentru români nu se mai acordă. Am pus mai sus link-ul de pe gov.uk, găsești acolo orice detalii. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 7:52 pm | |
| - Adrian78 a scris:
- ciprian71 a scris:
- Primul tren de marfa direct din China a ajuns in Ungaria.
https://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/primul-tren-de-marfa-direct-din-china-a-ajuns-in-ungaria Ocolind Romania Totusi cred ca este o explicatie de ce acel tren a ocolit Romania, din pacate! Ca sa fi trecut prin Romania, obligatoriu ar fi trebuit ca mai intai sa treaca prin Ucraina si eventual prin Republica Moldova. -In privinta Ucraina, razboiul civil din estul Ucrainei reprezinta in obstacol serios. Apoi, in partea sa sud-vestica, spre Romania, reteaua feroviara ucraineana este electrificata doar pana la Razdelnaja si pana la Ternopol si Lvov. Mai departe, spre Vadu-Siretului, acest tren at fi trebuit sa circule cu tractiune diesel. -In privinta Republicii Moldova, starea infrastructurii feroviare de acolo este mai mult decat precara, ca sa nu spun altfel. Asa Romania ar putea moderniza, dubla, electrifica, etc liniile cele mai importante spre actuala sa frontiera cu Ucraina (Suceava Nord- Vadu Siretului) si Republica Moldova (Nicolina- Ungheni), insa dincolo de Vadu-Siretului si Ungheni starea infrastructurii feroviare din Ucraina si Republica Moldova este destul de precara, facand dificila atragerea de operatori puternici de transport feroviar de Marfa din Europa sau din China. In schimb tarile prin care a trecut acest tren (Belarus, Polonia si Slovacia) pana in Ungaria, au o infrastructura feroviara mai buna. Nu mai zic de infrastructura feroviara poloneza, despre care s-au spus lucruri edificatoare la topical dedicate PKP. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 8:08 pm | |
| - ldh80 a scris:
- Totusi cred ca este o explicatie de ce acel tren a ocolit Romania, din pacate!
Trenurile alea vin de cel puțin 2 ani din China în Germania pe același traseu. Nu a inventat Ungaria nici roata de fier, nici șina de oțel, nici trenul din China. Era firesc să urmeze traseul consacrat cât mai mult posibil, după care să se ducă în Ungaria folosind abaterea minimă de la traseul trenurilor care au ca destinație Germania. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier Apr 26, 2017 8:32 pm | |
| - Warrington a scris:
- ldh80 a scris:
- Totusi cred ca este o explicatie de ce acel tren a ocolit Romania, din pacate!
Trenurile alea vin de cel puțin 2 ani din China în Germania pe același traseu. Nu a inventat Ungaria nici roata de fier, nici șina de oțel, nici trenul din China. Era firesc să urmeze traseul consacrat cât mai mult posibil, după care să se ducă în Ungaria folosind abaterea minimă de la traseul trenurilor care au ca destinație Germania. CA VORBA AIA, DRUMUL CUNOSCUT E CEL MAI SCURT. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Apr 27, 2017 12:23 am | |
| Sper sa nu se liberalizeze transportul auto cum viseaza firma auto, care va distruge si transportul feroviar romanesc de pasageri :
https://www.profit.ro/must-read/compania-mementobus-cere-liberalizarea-transportului-rutier-de-persoane-care-ar-ieftini-cu-pana-la-80-calatoriile-cu-autocarul-16928608 |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi Apr 27, 2017 1:57 am | |
| Poate fi protejat trenul de concurența auto, pot fi protejate firmele vechi de concurența celor noi, dar până la urmă toate astea se transformă în costuri pe care le suportă cetățeanul. Și rezultatul final e că în fiecare săptămână mai pleacă 2 - 3.000 de români din țară. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Apr 27, 2017 2:16 am | |
| Eu sunt de acord cu memento bus, sa nu mai existe/fie necesare licente pentru transportul auto. Astfel sa dispara monopoluri si legea cererii si ofertei sa faca dreptate. Firmele care cred ca memento bus le fura clientii cu politica lor tarifara pot oricand si ele sa adopte acceasi politica tarifara fara probleme. La fel celor carora nu le convine ca le fura trenul clientii, mai ales daca e vorba de clienti studenti pot sa devina (si) operator de transport feroviar, e piata libera. Exista si destule sectii secundare pe care nu le vrea nimeni la licitatii, pot si sa ceara trase pe interoperabile, e loc din belsug si concurenta sa faca ca cei buni sa ramana. - ciprian71 a scris:
Bun plateste in final aceasta scoala, nu e gratis.Si atunci se intelege pe undeva facilitatile la transport. Si la noi sunt destui studenti ce platesc destul pentru studii. - Adrian78 a scris:
- Cum a mai spus trebuia gratuit la trenurile regio la drumurile de acasa la facultate si 50% la IR unde vor ei sa se plimbe si gata
Si asta cu stimulatul sa aleaga facultatile pe cine avantajeaza?Isi pierd profesorii universitari sutele de milioane salariu si spagile si samsarii de chirii? Printre altele avantajeaza pe toti cetatenii tarii sa existe cat mai multi oameni ce stiu multe, destepti, educati, etc. Pana una-alta cu cat populatia e mai putin educata e mai rau pentru tara. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Apr 27, 2017 7:16 am | |
| pentru tara o fi avantajos sa ai populatie desteapta, dar pentru patroni si pentru noua ordine mondiala, e chiar opusul :p
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Apr 27, 2017 7:45 am | |
| O tara ca sa se dezvolte are nevoie nu numai de oameni cu studii superioare, ci, in egala masura, si de muncitori calificati! In Romania este o mare criza de meseriasi bine pregatiti profesional- electricieni in constructii, instalatori, zidari, fierar-betonisti!
Aceasta criza a aparut din mai multe motive: plecarea in strainatate a meseriasilor buni, distrugerea invatamantului profesional (mai demult un anume ministru a educatiei a venit cu o idee aberanta- sa desfiintam scolile profesionale!), salarriile mici, haosul legislativ si munca la negru, incurajata de multi patroni din sectorul de constructii-montaj, etc!
Iar ideea asta ca numai cei cu studii superioare ar fi destepti si educati mi se pare o aberatie! Inteligenta si cultura generala a unui om- indiferent de meseria pe care o practica (poate sa fie si tractorist, si doctor, nu conteaza) - nu este legata neaparat de scolile pe care le-a facut, ci de modul cum a fost crescut si educat in familie, de caracterul sau! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Apr 27, 2017 8:00 am | |
| Solicitarea celor de la Memento bus este aberanta, si sper sa nu fie acceptata nicioadata!
In primul rand, statul ar trebui sa sustina si sa stimuleze in primul rand transportul feroviar, prin orice mijloace legale.
Eu as face altfel:
-Pe rutele paralele cu caile ferate, sa nu se mai dea nici un fel de licente de transport auto interurban de calatori! Licentele de transport auto interurban de calatori ar trebui date cu precadere pe trasele care leaga satele si comunele de cel mai apropiat oras sau statie de cale ferata. Nici nu ar trebui sa existe curse auto pe trasee precum Husi- Vaslui, Husi- Bârlad, Husi-Iasi, Husi-Galati, Husi-Brasov, Husi-Bucuresti sau Husi-Timisoara!
Acolo unde exista cale ferata, transportul de calatori intre localitati ar trebui efectuat exclusiv cu trenul (cu exceptia cazului când calea ferata dintre doua localitati ocoleste prea mult- cazul traseului Vaslui- Bacau de exemplul).
De exemplul in judetul Vaslui singurele curse interurbane auto intre localitati urbane ar trebui sa fie: Vaslui- Dragomiresti- Bacau, Bârlad- Dragomiresti- Bacau, Bârlad- Podu Turcului- Adjud si Husi- Chisinau.
In rest- numai curse auto interurbane care sa lege satele si comunele din jur de municipiile Vaslui, Bârlad si Husi.
-Apoi, când se da o licenta de transport interurban auto de calatori, firmei respective ar trebui sa i se impuna sa aibă: numai autobuze interurbane noi, de mare capacitate (cu o capacitate similara cu cea pe care o aveea autobuzul interurban romanesc RD-111), personal calificat pentru exploadarea, intretinerea si reparatia unor autobuze interurbane noi, autobaza sau atelier mecanic dotat cu toate echipamentele necesare intretinerii/verificarii/reparatiei unor autobuze interurbane noi.
Microbuzele nu au ce cauta in transportul public de persoane, pe trasee regulate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |