|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iul 2017, 11:10 | |
| - kristi kkk a scris:
- ldh80 a scris:
O credeam o femeie inteligenta pe Gabriela-Vranceanu-Firea, insa se pare ca dorinta de a-si asigura voturile si sustinerea celor cu masini personale este mare si o face sa propuna niste lucruri evident gresite! Îmi pare rău că ești dezamăgit însă trebuia să știi că o moldoveancă pripășită în fruntea bucatelor răzbește prin alte metode, nicicum prin inteligență! Avem precendele M. Rădulescu și A. Marin! Acum și bucureștenii primesc ce au votat. Așa conducători proști rar mi-a fost dat să văd, Vanghelie ar trebui să fie măcar membru corespondent al Academiei. Adică trebuie stopate trenurile că să meargă nea Caisă de la Afumați lejer cu mașina! Da' să facă ceva pentru infrastructură, nema! E mai simplu să dea pomeni iar investițiile să fie stopate! Prin aceasta afirmatie (nu ati spus clar la ce alte metode va referiti, dar se poate intui) jigniti in mod nedrept pe toate femeile din zona Moldovei! In privinta celorlalte doua nume mentionate- Mihaela Radulescu si Andreea Marin- viata lor personala si scandalurile mass-media in care au fost implicate este strict treaba lor personala! Insa nu am auzit nicioadata ca aceste doua persoane sa fi fost acuzate ca ar fi prejudiciat financiar statul roman sau vreo institutie de stat! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iul 2017, 22:32 | |
| Tara are viitor luminos...
https://www.ziare-pe-net.ro/stiri/miss-universe-din-dosarul-valcov-numita-administrator-la-telecomunicatii-cfr-sa-5407456.html |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Iul 2017, 19:47 | |
| Săptămâna aceasta am văzut la Inelul de la Făurei un vagon 21-76, o garnitură de cisterne și două locomotive străine. Știe cineva ce teste se mai fac? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 10:11 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/proiect-bariera-la-toate-trecerile-peste-calea-ferata-757342 |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 11:20 | |
| - marius664 a scris:
- http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/proiect-bariera-la-toate-trecerile-peste-calea-ferata-757342
Nu pot sa ma abtin: Reporterul cunoaste regurile de circulatie? (i)La trecerea din Tuneri e pus STOP, daca vii cu masina, te duci pana la semn, te opresti, te asiguri si pornesti daca nu vine niciun tren. Ce mai conteaza ca la 20 m de trecere sunt boscheti? (ii)Dupa ce prezinta situatia din Tunari la trecerea de CF a Drumului Judetean (!!!) 200B, spune despre propunerea legislativa care se refera la Drunuri Nationale (!!!). Comparam mere cu pere. Pentru DN ar trebuie puse supratreversari, nu semnale luminoase. Asta ar insemna un pas inainte. Opinie personala: 1. Reporter de 2 bani. 2. Parlamentul isi continua treaba cu legile populiste. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 11:51 | |
| Trec peste habarnismul reporterului si sustin parerea predecesorului. Trebuiau demult montate bariere acolo unde este cazul, unde trebuiau construite supratraversari trebuiau insa nici acum nu este prea tarziu. Si unde se vor monta bariere tot se vor găsi alti dobitoci la volan care sa le taloneze ori sa se strecoare printre ele. Chestia cu talonatul barierei se întâmpla si pe vremea lui nea nicu răposatul. Eu nu pot să-i înțeleg pe aia care-și forțează soarta trecând calea ferata in neștire cum dracu de nu opresc la crucea sfântului Andrei sa se asigure? Bun, se plâng ca prin unele locuri sunt bălăriile cat casa si nu au vizibilitate, ai pe cineva matur lângă tine in mașină, il rogi sa coboare sa vadă vine tren nu vine tren, sau te dai jos tu ca șofer sa te asiguri. Nici pe madam Firea nu o inteleg, cum sa coreleze cfr trenurile sa nu se mai formeze cozile de la bariera Petricani!!? De când lumea si pământul si calea ferata trenurile au prioritate, nu mașinile! Dar un pod de ce nu construiesc acolo? Atunci daca nu sunt in stare sa construiasca podul sa puna semafoare si pt auto dar si pt trenuri, si daca tot nu le convine așteptarea sa treacă trenurile atunci sa aștepte trenurile pana trece ultimul autoturism Bineînțeles ca sunt ironic. Atata dobitocie ca in tara asta nu mi-a fost dat sa întâlnesc. Si mai grav e ca pe scara ierarhica prostia si dobitocia se propagă de sus in jos, de la factorii decizionali si pana la ultimul amarat din tara asta. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 13:59 | |
| - Vitosa a scris:
- De când lumea si pământul si calea ferata trenurile au prioritate, nu mașinile!
În principiu e adevărat, dar când sute sau mii de oameni stau blocați în trafic zeci de minute la o barieră cu linia ferată goală, justificările pentru prioritatea trenului încep să fie discutabile. Recunosc că n-am mai stat de peste 10 ani la o barieră în România, dar se întâmpla să stea bariera coborâtă și câte 25 de minute pentru două trenuri, ceea ce e total inacceptabil. Iar asta zilnic, la aceeași oră, deci nu era vorba de o avarie. Așa era pe vremea lui Ceaușescu cu tramvaiele, prioritatea lor era sfântă, însă după 1990 bunul simț a învins și tramvaiele au început și ele să aibă ”cedează trecerea” în unele intersecții. În Franța există intersecții unde și trenurile locale stau la semafor exact ca mașinile. Tot în Franța, miile de km. de LGV construite din 1970 încoace nu intersectează la nivel drumurile, astfel încât traficul rutier și cel feroviar se pot derula fără să se incomodeze reciproc. Prioritatea absolută a trenului e o reminiscență din alte vremuri (”de când lumea și pământul” ). În urmă cu 100 de ani, când trenul mergea cu 100 km/h, iar căruța cu 5 km/h, prioritatea absolută a trenului era perfect justificată. Astăzi, când camioanele de 40 - 44 de tone merg și ele cu 90km/h (iar asta din cauza limitatorului, pentru că în urmă cu 25 de ani mergeau și cu 120 km/h) prioritatea absolută a trenului e doar o versiune a principiului ”vehiculul mai mare are prioritate” |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 16:50 | |
| Stimabile, ce spui tu, seamana izbitor de mult cu niste domni/doamne de prin peisajul si politica romaneasca.
Ar fi fost normal sa se faca pod/pasarela peste CFR, asta clar, dar in rest...
Asa, mai putin si propui ca trenurile sa astepte pana se elibereaza soseaua... Frate, trenurile circula dupa o trasa, nu asa dupa cum ii tuna cuiva in cap. Dupa gandirea asta, propun sa nu mai aterizeze nici avioane la Otopeni, ca deranjeaza, zgomot puternic alea, alea, in plus din cauza lor nici zgarie-nori nu se pot construi... . Hai sa mutam aeroporul la... .... name it....
Trenurile TREBUIE sa aiba prioritate! Si asa e peste tot. Ca unii mai destepti, au facut pasaje, da, dar unde nu s-au facut, asta e regula. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 17:39 | |
| - Warrington a scris:
- În principiu e adevărat, dar când sute sau mii de oameni stau blocați în trafic zeci de minute la o barieră cu linia ferată goală, justificările pentru prioritatea trenului încep să fie discutabile. Recunosc că n-am mai stat de peste 10 ani la o barieră în România, dar se întâmpla să stea bariera coborâtă și câte 25 de minute pentru două trenuri, ceea ce e total inacceptabil. Iar asta zilnic, la aceeași oră, deci nu era vorba de o avarie.
Nu cred că ştii cât e media de persoane într-un autoturism în Bucureşti... unu şi un pic, adică majoritatea maşinilor au doar şoferul. Deci într-un cârd de 50 de maşini, ai 50 - 55 persoane cel mult. Care stau să treacă un tren cu vreo 200 de persoane în el, sau chiar mai mult, că e sezon acum şi merge lumea la mare. Iar bariera se coboară când e trenul cu 1200m înaintea ei (lungimea maximă a drumului de frânare impus). Fă tu calculele cât timp îi ia unui tren care merge cu 120 km/h (că prin Pipera atât e, tot din motive de cretini la trecerile la nivel, şi nu 160 cât permite linia) şi cât îi ia unui convoi de manevră care merge cu 30 km/h de la Pantelimon la Băneasa. De aici şi timpul diferit de aşteptare la fiecare tren. - Warrington a scris:
- Așa era pe vremea lui Ceaușescu cu tramvaiele, prioritatea lor era sfântă, însă după 1990 bunul simț a învins și tramvaiele au început și ele să aibă ”cedează trecerea” în unele intersecții.
Vrei să spui că mârlănia şi batjocura au învins, pentru că în oraşe ca Budapesta, Viena sau Praga, tramvaiul are prioritate peste orice şi oricine, chiar şi peste trecerile de pietoni (da, tramvaiul de acolo nu e obligat să dea prioritate pietonilor). Pe când la noi, tramvaiul stă după toată lumea, ca să nu mai zic că deşi, teoretic, la virajul dreapta are prioritate faţă de benzile din dreapta lui, practic nu i-o acordă nimeni. - Warrington a scris:
- În Franța există intersecții unde și trenurile locale stau la semafor exact ca mașinile. Tot în Franța, miile de km. de LGV construite din 1970 încoace nu intersectează la nivel drumurile, astfel încât traficul rutier și cel feroviar se pot derula fără să se incomodeze reciproc.
LGV-urile din Franţa sunt construite de la zero, nu sunt upgrade-uri ale liniilor existente. Normal că atunci când construieşti o linie pentru 250 - 300 km/h, nu vrei să ai de-a face cu sinucigaşi pe trecerile la nivel, mai ales că TGV-ul are bot de fibră de sticlă, deci dacă loveşte un TIR dau ortu' popii şi mecanicul şi cei din primele scaune din primul vagon. În schimb, pe liniile convenţionale o să vezi la greu treceri la nivel, mai ales că la francezi nu e ca la britanici, să ai alimentare prin şina a 3a pe majoritatea reţelei, caz în care clar trebuie să înconjori liniile cu gard să nu se curenteze vreun gură-cască (dar, după numărul de clipuri ,,Train kills", nu cred că au prea mare efect gardurile din UK). Mă îndoiesc că trenul local stă la semafor ca maşinile... mai mul ca sigur că are semaforul comandat de la distanţă, ajungând doar în cazuri excepţionale să stea la semafor. Aşa e şi la Budapesta cu HEV-ul, teoretic are multe intersecţii semaforizate pe traseu, practic îşi comandă singur semafoarele. _________________ :TTT:
|
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 19:52 | |
| - Warrington a scris:
În principiu e adevărat, dar când sute sau mii de oameni stau blocați în trafic zeci de minute la o barieră cu linia ferată goală, justificările pentru prioritatea trenului încep să fie discutabile. Recunosc că n-am mai stat de peste 10 ani la o barieră în România, dar se întâmpla să stea bariera coborâtă și câte 25 de minute pentru două trenuri, ceea ce e total inacceptabil. Iar asta zilnic, la aceeași oră, deci nu era vorba de o avarie.
Poti sa ne dai sursele la care te gandesti cand vorbesti de aceste timpi mari de asteptari de la trecerile de CF si de numarul masinilor/persoanelor care stau in coloana, daca "de peste 10 ani" nu ai mai stat la o bariera din Romania. Nu de alta, dar daca faci un calcul simplu iti dai seama ca exagerezi: mii de oameni, hai sa zicem 1000 = 1000 masini; distanta ocupata de o masina pe sosea in coloana sa zicem 5 m. Asta rezulta o coloana de 5 km. Efectiv nu ai loc pentru asa ceva intr-un oras, pe DN, hai ca se poate dar eu personal nu cunosc cazuri. Ca si exemplu la Ohaba pe DN 68A nu avem asemenea coloane de masini cu traficul de pe A1, si acolo chiar e o problema odata din cauza trecerii si in al doilea rand din cauza acelor serpentine. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 20:20 | |
| - Sabik a scris:
- mii de oameni, hai sa zicem 1000 = 1000 masini; distanta ocupata de o masina pe sosea in coloana sa zicem 5 m. Asta rezulta o coloana de 5 km.
Sau 20 de coloane de câte 250 de metri la 10 de bariere. La asta te-ai gândit? Chiar și o singură barieră dacă iei în calcul, oamenii stau și așteaptă de ambele părți ale barierei, nu într-o singură parte, cum ai calculat tu Tot timpul petrecut la barieră este timp irosit, iar în România nu există doar o singură barieră. Dar am presupus că în orice moment al zilei există în România sute sau mii de oameni care așteaptă la o barieră, deși în clipa aceea nu trece niciu tren. Nu știu cât e timpul de așteptare și cum e stabilit momentul când se închide bariera în raport cu timpul pe care-l mai are de parcurs trenul, dar timpul petrecut de oameni la barieră ar trebui redus, pe cât posibil. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 20:27 | |
| Solutia nu e evidenta? Pasaje pentru sosea?!
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 20:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu cred că ştii cât e media de persoane într-un autoturism în Bucureşti... unu şi un pic, adică majoritatea maşinilor au doar şoferul. Deci într-un cârd de 50 de maşini, ai 50 - 55 persoane cel mult. Care stau să treacă un tren cu vreo 200 de persoane în el, sau chiar mai mult, că e sezon acum şi merge lumea la mare.
Ai stabilit tu că autobuzele nu așteaptă la barieră, microbuzele nu așteaptă la barieră și nici taxiurile nu așteaptă la barieră. Nici ăia cu nevasta și copiii în mașină nu așteaptă la barieră. Numai ăia care circulă singuri în mașină așteaptă la barieră, așa că n-au decât să aștepte, ca niște burghezi îmbuibați ce se află Ai stabilit tu că toate trenurile au minim 200 de pasageri, nu există trenuri de marfă, nu există locomotive izolate, toate trenurile sunt pline de oameni ai muncii, proletari adevărați, fii ai poporului, care e normal să aibă prioritate în fața burghezilor îmbuibați care circulă singuri în mașinile personale E un exemplu foarte instructiv despre ce poate face marxismul din oameni - riciu a scris:
- Solutia nu e evidenta? Pasaje pentru sosea?!
Soluția cea mai rațională ar fi cea mai ieftină. În multe situații s-ar putea să fie mai eficiente pasaje pentru tren, acolo unde există doar una sau două linii ferate. Numai acolo unde există 5-10-20 de linii ferate soluția rațională e pasajul rutier. ”Soluția evidentă” e subiectivă, ce e evident pentru mine s-ar putea să nu fie la fel de evident pentru tine E aceeași abordare bazată pe ideea că trenul e sfânt, de parcă pasajele rutiere le-ar plăti altă națiune. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 21:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- în oraşe ca Budapesta, Viena sau Praga, tramvaiul are prioritate peste orice şi oricine, .
Despre Praga: te rog să-mi spui ce indicator are tramvaiul care iese de pe Na Vapence în Konevova. De-obicei funcționează semafoarele, dar când nu funcționează, Konevova e drum cu prioritate, iar tramvaiul care iese de pe Na Vapence are Cedează Trecerea. Am locuit acolo timp de câteva săptămâni, de asta știu că uneori semafoarele nu funcționează Și la capătul lui Konevova e la fel, tramvaiul de la Spojovaci iese cu Cedează Trecerea în drumul cu prioritate, dar acolo are și stație, iar semnul Cedează Trecerea e chiar pe peron, în stație. La ieșirea de pe Na Vapence nu e stație, e trafic normal. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iul 2017, 21:50 | |
| Daca solutia rationala e cea mai ieftina, (eventual si cea mai proasta)... . Da, de... omul pana nu simte pe pielea lui, ceea ce propovaduieste, nu realieaza atunci cand propune lucruri eronate. In acest sens... e un episod din Star Trek Voyager "Critical Care", care vorbeste despre a da solutii, pe care sa le aplice altii. Abia cand cel care da solutia, simte efectele, abia atunci realizeaza daca e bine sau nu...
Orice alt comentariu din partea mea, e de prisos. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |