|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Mar 2017, 22:10 | |
| Articol scris de ....
vad ca scrie ca au luat acumulatorii de la un autotren din parcare, deci in prima faza ma duce gindul ca au furat bateriile unui camion(TIR) si nu acumulatori ,,de tren" care ar fi fost incarcatura camionului. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Mar 2017, 22:54 | |
| Clar. De acumulatori de la masini mici, stiu ca se fura de vreo 2-3 ani deja, dar nu ma gandeam sa se fi ajuns asa departe. Deregula la masini cand se fura bateriile paguba e mai mare la masina decat insusi bateria ca indoaie capote, sparg geamuri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 09:23 | |
| - dan tm a scris:
- Asta s-a mai dat?
http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/cfr-fost-datain-judecata-paris-fostulproiectant-modernizarii-caii-ferate-curtici-simeria-stadiu-lucrarilor-coridorul-iv-feroviar-1_58b45d6e5ab6550cb8df4c26/index.html Of, arbitrajele astea... contractele au fost făcute prost de la început, un contract semnat în România ar trebui să fie supus legilor din România şi tranşat de instanţele din România sau de Curtea de Arbitraj Comercial din România. După ţepele cu tot felul de ţepari internaţionali, CFR S.A. s-a învăţat minte, iar acum contractele precizează clar că orice litigiu se rezolvă în instanţele din ţara în care se face proiectul, adică România. - apmatei a scris:
- La începutul lui 2008, Dragnea îi cere primarului din Zimnicea să comunice numărul de trenuri necesare pe ruta Alexandria – Zimnicea.
Edilul de la malul Dunării, Petre Pârvu, propune un număr de zece trenuri pe zi între cele două orașe aflate la 42 de kilometri distanță. CJ transmite mai departe la minister, iar Regiotrans primește rutele.
https://www.riseproject.ro/articol/dragnea-milionul-disparut/ La momentul ăla, legislaţia era de aşa natură încât oricine putea să ceară oricâte trenuri. Fiecare a profitat, după posibilităţi. Să nu uităm că şi TFG s-a extins multicel pe vremea aia. Consultările cu primăriile şi CJ-urile se fac şi acum. Operatorul de stat nu avea niciun interes să se extindă, ţinând cont că încă primea bani de investiţii, salarii şi alte cheltuieli de la stat, deci timpu' trecea şi leafa mergea (nu ca acum). În perioada 2012 - 2014, după verificările Curţii de Conturi, legislaţia pentru PMS (pachetul minim social) s-a modificat drastic: limitarea ponderii compensaţiei în venituri cu introducerea unui venit minim de realizat pe secţiei şi penalizarea în caz de neobţinere, acordarea compensaţiei şi pe baza numărului de călători, interzicerea practicii trenurilor IR trecute în livret ca R pentru a lua compensaţie de 4 ori mai mare, definirea clară a rangului R, schimbarea procedurilor interne pentru aprobarea plăţii compensaţiei (la MT acum trece prin vreo 7 mâini în loc de 3), iar MFP a devenit extrem de scrupulos. Bonus, pe la sfârşitul lui 2011, Comisia Europeană ne-a ameninţat cu infingement pentru favorizarea CFR Călători faţă de ceilalţi operatori de pe piaţă. Aşa că nu s-a mai plătit nimic. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 09:39 | |
| - Luna a scris:
- Chiar asa? Sa se fure si acumulatori de tren, cat de mari si grei sunt?
https://www.republikanews.ro/ce-au-patit-doi-prahoveni-dupa-ce-au-furat-acumulatori-de-tren/ ,,în timp ce sustrăgeau acumulatori de la un autotren parcat în incinta unei societăți comerciale din comuna Berceni" Adică acumulatori auto, camionul probabil are 2 de câte 12V, ca să aibă auxiliarele pe 24V (la autobuze şi tramvaie aşa e). Da' ziaristul nu ştie să facă diferenţa între ,,tren" şi ,,autotren" Cu acumulatorii de vagon n-ai ce să faci, probabil sunt baterii de 24V 110 Ah, cu care nu prea ai ce să faci pe altfel de vehicul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 12:05 | |
| https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/economica-ce-ar-fi-putut-sa-faca-cfr-calatori-cu-banii-pe-calatoriile-gratuite-ale-studentilor?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 13:43 | |
| Ce vrajeli, banii aia ramaneau la stat fara calatoriile studentilor pentru ca statul nu mai are voie sa finanteze operatorii pentru material rulant. Insa asa cum scrie la sfarsitul articolului compania va avea fonduri suplimentare ce altfel nu le-ar fi avut, din banii aia ar putea cumpara material rulant nou. Nu stiu insa daca e prioritar asta in detrimentul activarii materialului rulant destul de modern ce sta deja la gard pentru revizii. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 17:21 | |
| În 2009, pe vremea când era șeriful Consiliului Județean Teleorman, Liviu Dragnea i-a vândut lui Comana trei proprietăți din Turnu Măgurele și a încasat pe ele 3,37 milioane de lei. eu am o intrebare ... mai ales pentru PSD-isti de pe forum La ce ii trebuia lu Comana proprietati in Turnu Magurele ?!? Acuma vad ... hanul Diligentei ?!? )))) , nu inteleg pentru ce cineva ar cumpara acea cladire. Acum, hanul este în proiect de reconstrucție și deținut de Marinangeli Nazzareno, un italian cu mai multe afaceri în zona Turnu Măgurele. L-a cumpărat în 2015 de la fiica lui Comana cu 38.500 de euro. Comana cumpara cu 1 milion de euro si vinde apoi pe 2 firfirei ) Timp de aproape cinci decenii a fost restaurant și camping, popicărie și discotecă. Astăzi, localul zace nefolosit, păzit de un grădinar cumsecade care a mai demolat din clădiri pentru noul proprietar Dragnea a folosit Hanul Diligenței pentru întâlniri cu membrii PSD până în 2014, potrivit unor surse locale consultate de RISE Project. Adică la cinci ani după ce proprietatea nu-i mai aparținea în acte. Conform publicației „Turnul cu Știri”, localul era deschis doar pentru el. si o alta intrebare daca Dragnea era asa puternic de ce nu a facut 10 trasee pentru trenurile Regiotrans Turnu Magurele - Rosiori ? p.s. discutiile astea mi se par tare off topic si poate ar tb mutate in alt topic |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 18:21 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/cfr-calatori-va-cumpara-locomotive-si-vagoane-noi-in-2047-680730 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mar 2017, 20:18 | |
| DB nu renunță la trenurile clasice îs curios ce trebuie vor fii
Read more about: Railpool TRAXX MS2e [DE] Deutsche Bahn tenders for "Zugverbänden (Lokomotiven und Wagenzüge)" The German railways (DB) are renewing their fleet for long distance traveling. We are just months away from the start of serie-delivery of the new ICE4 trains, that should enter revenue earning service next December. Some sets are already in 'test service' now between Hamburg and Munich.
Originally, in 2011, DB wanted to order both multi-system and AC voltage ICE4 trains, so they could be deployed in Germany, Switzerland, Austria and in DC voltage countries such as the Netherlands. But these plans have changed over time. The multi-system version was taken out of the program. Now, the ICE4 will be operated in Germany (homologation done) and Switzerland (in process). DB has stated that homologation for Austria is also still desired, but will be realized on a later moment.
Now DB has released a new tender for a framework agreement for newly built "Zugverbänden (Lokomotiven und Wagenzüge)": train compositions (locomotives and loco-hauled rakes for passenger services). They need to be single-deck and operable in Germany, Austria and "other European countries". Manufacturers can apply independently or as consortium.
Also, the manufacturer(s) must have produced a mainline train type that has been fully approved for Austria and the Netherlands during the past five years. It/They should have production capacity for at least twenty trains per year, starting in 2021. One composition should have at least 485 seats. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Mar 2017, 20:12 | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/cfr-calatori-datoriile-istorice-vor-platite-30-ani-profit-net-maxim-posibil-60-milioane-lei-1_58bc39e55ab6550cb80cc3db/index.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Mar 2017, 23:52 | |
| Un articol mai vechi care exprima nemultumire :
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/nu-mai-avem-locuri-nici-in-picioare-platitorii-de-bilete-pun-alomeratia-din-trenuri-pe-seama-studentilor--153349.html |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 06 Mar 2017, 00:01 | |
| - Rarau a scris:
- si o alta intrebare
daca Dragnea era asa puternic de ce nu a facut 10 trasee pentru trenurile Regiotrans Turnu Magurele - Rosiori ?
Nu e asa puternic, e doar un alt cal de bataie al USR istilor, dupa iliescu, Ponta, Voiculescu. E scos in fata de USR isti ca sa mascheze faptul ca nu au solutie la adevaratele probleme ale tarii. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 06 Mar 2017, 00:03 | |
| SA spuna cei mai in virsta ce vremuri erau inainte, cind se naveta la greu cu trenurile.
Nu mai murea nimeni nicipe scari , nici la vagonul de bagaje.
Daca OTF isi vor primi banii pentru acesti calatori va fi bine, dar totul trebuie coroborat cu intretinerea infrastructurii ca altfel trenurile astea pline vor merge ca melcul si isi vor pierde musterii avind in vedere ca trebuie sa urmeze ceva reactii ale dubarilor( la vedere sau in culise) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 06 Mar 2017, 00:17 | |
| Staţi puţin... trenurile de duminică seara dinspre Moldova spre Bucureşti erau pline şi înainte de gratuitate. La fel şi invers pentru seara de vineri. Asta nu e o noutate, iar studenţii ăia oricum mergeau cu trenul... înainte foloseau cupoanele, procedură şi mai consumatoare de timp decât cea actuală, pentru că personalul de la casa de bilete trebuia să completeze p eversoul cuponului nr. trenului şi să aplice ştampila emitentului. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 06 Mar 2017, 00:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- Staţi puţin... trenurile de duminică seara dinspre Moldova spre Bucureşti erau pline şi înainte de gratuitate. La fel şi invers pentru seara de vineri. Asta nu e o noutate, iar studenţii ăia oricum mergeau cu trenul... înainte foloseau cupoanele, procedură şi mai consumatoare de timp decât cea actuală, pentru că personalul de la casa de bilete trebuia să completeze p eversoul cuponului nr. trenului şi să aplice ştampila emitentului.
Și mai erau studenții imbecili care nu le completau și le completa casiera de mână. Dar Galați - București cu 8 vagoane 3 weekenduri la rând nu s-a mai văzut, asta recunosc... Se urcă foarte mulți de la Buzău și de la Ploiești, plus că sunt oameni care se întorc la Buzău după ce au stat în weekend la rudele din Galați. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |