Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6916
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 23 Feb 2017, 22:59

Dr2005 a scris:
Dacă aş face eu mersul, ar creşte încasările cu minim 20%.

Sistemul cu trenuri de oriunde până oriunde nu e fezabil, toate ţările civilizate l-au abandonat de mult. Mai ales că la noi toate se gâtuiesc de la Feteşti încolo, nu mai zic de linia de Mangalia, care e simplă. Evident, trenurile vin întârziate din teritoriu şi dau peste cap toată secţia. Şi chiar dacă pui tren direct de oriunde până oriunde, ce te faci când nu-ţi încap călătorii în el? În plus, întârzierile sezonierelor omoară complet traficul de navetă, deci fix călătorii fideli.

Pentru Sibiu se poate prelungi un tren Constanţa - Braşov. Iar sezonierul actual să rămână doar de la Slatina (sau Piatra Olt, din motive tehnice) la Mangalia.
Pai daca un sezonier vine intarziat, nu intarzie si legatura si iar dai traficul peste cap??? Acum o sa zici ca o sa fie mers cadentat, adica plec din Timisoara , ma dau jos cu bagaj nevasta si copiii si mai astept o ora pana la urmatoare legatura??? Nu multumesc frumos...
Iar casiera aceea nu recomanda 1696 cu schimbare pentru ca nimeni nu accepta asa ceva,romanul pe langa ca e avid de reduceri si pmeni este si ffff comod...Ori stau in cuseta pana la destinatie, chiar si cu o ora intarzire, decat sa fiu dat jos din ten cu noaptea-n cap sa iau un autobuz pe sine.Asa a procedat si regimul din anii 50 cand a debarcat oamenii in plin camp de s-au populat orasele alea de sufoaca sezonierele gen Lehliu, Fetesti sau Ciulnita Smile
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6991
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 23 Feb 2017, 23:28

Dr2005 a scris:
Dacă aş face eu mersul, ar creşte încasările cu minim 20%.

Sistemul cu trenuri de oriunde până oriunde nu e fezabil, toate ţările civilizate l-au abandonat de mult. Mai ales că la noi toate se gâtuiesc de la Feteşti încolo, nu mai zic de linia de Mangalia, care e simplă. Evident, trenurile vin întârziate din teritoriu şi dau peste cap toată secţia. Şi chiar dacă pui tren direct de oriunde până oriunde, ce te faci când nu-ţi încap călătorii în el? În plus, întârzierile sezonierelor omoară complet traficul de navetă, deci fix călătorii fideli.

Pentru Sibiu se poate prelungi un tren Constanţa - Braşov. Iar sezonierul actual să rămână doar de la Slatina (sau Piatra Olt, din motive tehnice) la Mangalia.

Dacă ai face tu mersul, ai reuși să-l faci sigur mai prost decât e acum și ai reuși să alungi ultimii clienți plătitori de bilete, adică fix ăia care se crizează când aud de schimbat trenuri.
De câte mama naibii ori tre să-ți mai explic, IEȘI DIN CUTIA TA ȘI ASCULTĂ CE SPUN OAMENII DIN TREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NU suntem în Elveția să trântești tramvaie ca tren IC și să ceri 100 de euro pe bilet, suntem în ROMÂNIA, înțelege asta odată!!!!!!!!!!!!!!! Aici omul, în clipa în care nu îi convine trenul, și-a luat traista și s-a urcat în autocar/avion/mașină personală și gata! În loc să bagi tu porcării de-astea de mersuri, fă în așa fel încât legăturile să se aștepte și să poată fi folosite (vezi IR 1578 cu IR 1695, o legătură cândva utilizată care s-a dus la dracu acum), asigură timpi minimi de mers, nu mai tot spune mie (și celorlalți) că tu ești mare bo$$ și că trântești aici, fără să gândești măcar, ce-ai văzut în Elveția. E egal cu 0, ca orice altă imbecilitate pe care o preiei ad-literam din ce-ai văzut tu prin X stat, fără să treci printr-un filtru al rațiunii și să te întrebi: oare asta e ok pentru România sau nu? De-asta există dracului țări diferite, că unii sunt cumva și se poartă cumva, alții sunt altfel și au alte obiceiuri și norme!
Tu tot nu vrei să înțelegi că românul e comod și TRENUL DIRECT e singurul lucru care-l mai atrage? Când mergi cu 100 km/h pe linie de 140 că ai timpi prea largi, când stai 15 minute în curul lumii în vreo haltă unde ești anticipat, când pe Făurei - Buzău trenul face ca toți dracii că zici că sare de pe șine, sigur nu atragi clienți dacă peste ce-am enumerat anterior bagi 15 legături ca să ajungi unde vrei.
Ca să-ți dau exemplu concret: mă întreabă mama când pleacă trenul Galați - Timișoara, ca să meargă la un festival de jazz. Îi zic, n-avem tren direct, dar poți schimba în București. Zice ea, ok, și cât stau? 2 ore. La care s-a urcat în mașina personală și gata discuția.
Din IR 1745 cules, că eu când merg cu trenul mai ascult ce spun oamenii din jur și discut cu ei, nu stau lipit pe netul nelimitat de la Digi, că pe-ăla îl am și-acasă: 2 femei la 55-60 de ani se plângeau că trebuie să schimbe trenul ca să ajungă la Oradea, și că le e greu cu bagaje, reumatisme și alte de-astea, și că taaaare bine era acum 5 ani când aveai mai multe trenuri directe, fără trambalat. Colegii mei considerau să meargă cu trenul la Vâlcea, când le-am zis că trebuie să-l schimbe la Craiova și că face și 1000 de ani au renunțat la ambiții, cu tot gratisul, și-au luat mașina unuia.
PRICEPE ODATĂ!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6991
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 23 Feb 2017, 23:33

Și ca să termin, vă zic de-acum, când dă căldura va fi jale. Recunosc că, fiind gratis acum, o să merg la Timișoara să beau o cafea și să mă-ntorc, dar mai ales ca să mai pozez secția, însă am mulți prieteni și cunoscuți care or să se plimbe oricând vor putea. Eu mai am treabă prin weekenduri și nu plec chiar oricând, dar cei care n-au ce face cu asta o să se ocupe. Gratuitatea e o idee proastă cap-coadă și gata, end of the story. Trebuia dat, așa cum am tot zis, doar celor cu burse sociale, iar restul, să plătească 50% din valoarea biletului.
Momentan estimez la 35-40 de milioane de euro costurile cu gratuitatea.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 23 Feb 2017, 23:58

De unde ştii tu că nu ar funcţiona sistemul? Crezi că elveţienii, olandezii sau alţii nu au avut şi ei o perioadă din asta? Dar după aia s-au săturat să stea blocaţi pe autostrăzi şi şi-au regândit modul de a călători. Mersul cadenţat aduce infinit mai multe beneficii decât un tren direct pe zi dintr-un colţ în altul al ţării. Iar să stai 20 - 30 minute în Gara de Nord - unde oricum ai fi stat pentru schimbat locomotiva - şi să-ţi fie lene să te muţi dintr-un tren în altul e prea de tot. Comoditatea costă, dacă nu-ţi convine trenul, CNAIR şi Petrom sunt fericiţi. Da' după aia când stai 2 ore la coadă să plăteşti taxa de pod la Feteşti şi faci 2 ore de la Agigea la Neptun, să nu vii după aia să te plângi că statul nu-ţi oferă nimic, câtă vreme ţi-a oferit posibilitatea de a lua un tren care te duce de la Bucureşti la Mangalia în 3 ore jumate - 4.

Cu mersul cadenţat s-ar rezolva şi problema întârzierilor - nu ar mai trebui să stea trenul cadenţat după vreun 1696 întârziat, când oricum e tren din oră în oră. Ar aştepta 15 minute, după aia la drum. S-ar rezolva astfel şi naveta pe distanţe medii, care nu ar mai depinde de trenuri venite din colţul opus al ţării. În plus, cei urcaţi din Bucureşti nu ar mai da peste nişte vagoane jegoase şi cu budele înfundate, cum sunt cele de pe 1822 după 10 ore de drum.

Ce-mi place că toţi faceţi estimări pe criterii doar de voi ştiute Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 00:12

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/efectul-gratuitatii-pentru-studenti-la-calatoriile-cu-trenul-cu-cat-a-crescut-numarul-pasagerilor-in-ultima-luna.html

Februarie este prima luna de gratuitate si in care datorita zapezii si frigului, nu au calatorit multi beneficiari ai gratuitatii. Daca va ramane asa legea, de sarbatori, si la sfarsit de saptamana vor fi mai multi pasageri in raport cu capacitatea de transport a CFR Calatori.
Guvernul sa fie pregatit sa scoata din visterie minim 200 milioane lei in acest an, fata de 100 milioane lei prognoza.

Trenurile beneficiaza de reclama gratuita cu acest lucru.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 24 Feb 2017, 00:49, editata de 1 ori
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6769
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 00:35

Vom vedea la vara nebunia.
Si stati linistiti ca si atunci ne contrazicem cu Dr2005 si Luna si care or mai fi. Basketball Sa vedem ce vor zice cand nu vor mai fi pe forum doar "2-3 colegi".

Cine sa se plimbe de nebun acum din februarie la ce temperaturi au fost. Plus ca studentii au fost ocupati cu petreceri dupa sesiune, cu proteste, alea alea...au fost acolo cativa, in rest nebunia adevarata e doar pe cale sa inceapa cum da caldura mai bine.
Trebuie luat in calcul un lucru important. Acum nu vor mai fi motivati sa foloseasca trenul doar cei din provincie (obisnuiti cu naveta), ci si cei care stau deja in marile orase universitare (mai ales capitala), deci cine spune ca la vara nu vine apocalipsa ne minte cu nerusinare mai ales cand spun ca 1921/1922 nu va mai fi utilizat. Ba dimpotriva, mai ales acela va mai scapa cate un student in Dunare de pe podurile lui Saligny. Shocked
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8305
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 00:43

Nu cred ca va creste numarul de calatori. De ce crezi ca pe frig nu se calatoreste, mai ales cand e vacanta si sezon de ski la munte? Si ca s-ar calatorii mai mult in lunile cand studentii au cursuri? De sarbatori de acord o sa fie aglomeratie ceva mai mare. Oricum imi pare bine ca asa cum scrie chiar in articolul postat de tine unii au mai inceput sa lase balta transportul auto in favoarea celui feroviar.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 08:57

S-au terminat sesiunile, se duc studenţii acasă, peste o săptămână s-or întoarce... deci chiar e o perioadă în care călătoresc mulţi. După aia, până la 1 Mai şi Paşte o să fie lejer. Dar, din nou, în fiecare an de 1 Mai şi în joia mare şi vinerea mare sunt toate trenurile pline până la refuz.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 10:18

Dr2005 a scris:
Dacă aş face eu mersul, ar creşte încasările cu minim 20%.

Sistemul cu trenuri de oriunde până oriunde nu e fezabil, toate ţările civilizate l-au abandonat de mult. Mai ales că la noi toate se gâtuiesc de la Feteşti încolo, nu mai zic de linia de Mangalia, care e simplă. Evident, trenurile vin întârziate din teritoriu şi dau peste cap toată secţia. Şi chiar dacă pui tren direct de oriunde până oriunde, ce te faci când nu-ţi încap călătorii în el? În plus, întârzierile sezonierelor omoară complet traficul de navetă, deci fix călătorii fideli.

Pentru Sibiu se poate prelungi un tren Constanţa - Braşov. Iar sezonierul actual să rămână doar de la Slatina (sau Piatra Olt, din motive tehnice) la Mangalia.
Si de ce nu te angajezi la CFR Infrastructura daca tot te crezi mai destept decat toti ceilalti din CFR ?? Ca din postura actuala nu ai nicio sansa sa faci tu mersul trenurilor si nici sa avansezi mai departe! Nu ca ti-am dori asta! Si poate ca acolo ai avea ocupatie mai multa si am scapa si noi de tine! Unii dintre noi ramasi fideli ai acestui forum!
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5457
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 10:33

Vitosa a scris:
Dr2005 a scris:
Dacă aş face eu mersul, ar creşte încasările cu minim 20%.

Sistemul cu trenuri de oriunde până oriunde nu e fezabil, toate ţările civilizate l-au abandonat de mult. Mai ales că la noi toate se gâtuiesc de la Feteşti încolo, nu mai zic de linia de Mangalia, care e simplă. Evident, trenurile vin întârziate din teritoriu şi dau peste cap toată secţia. Şi chiar dacă pui tren direct de oriunde până oriunde, ce te faci când nu-ţi încap călătorii în el? În plus, întârzierile sezonierelor omoară complet traficul de navetă, deci fix călătorii fideli.

Pentru Sibiu se poate prelungi un tren Constanţa - Braşov. Iar sezonierul actual să rămână doar de la Slatina (sau Piatra Olt, din motive tehnice) la Mangalia.
Si de ce nu te angajezi la CFR Infrastructura daca tot te crezi mai destept decat toti ceilalti din CFR ?? Ca din postura actuala nu ai nicio sansa sa faci tu mersul trenurilor si nici sa avansezi mai departe! Nu ca ti-am dori asta! Si poate ca acolo ai avea ocupatie mai multa si am scapa si noi de tine! Unii dintre noi ramasi fideli ai acestui forum!

Vitosa ai prefecta dreptate.


Mersul cadenţat aduce infinit mai multe beneficii decât un tren direct pe zi dintr-un colţ în altul al ţării. Iar să stai 20 - 30 minute în Gara de Nord - unde oricum ai fi stat pentru schimbat locomotiva - şi să-ţi fie lene să te muţi dintr-un tren în altul e prea de tot. Comoditatea costă, dacă nu-ţi convine trenul, CNAIR şi Petrom sunt fericiţi.


A cata oara sa iti spuna lumea Doctore ca ce spui tu enerveaza pe toti pe subiectul asta?
Cine e tampit sa vina din tara sa dea aproape 100 lei sau mai mult si sa mai dea vreo 50 lei spre Constanta sa mearga cu 2 trenuri ?!??
La scorurile astea toti or sa mearga cu avionul/masina personala.

Mai intai sa fie un singur bilet pe toata distanta si DOAR atunci poti reincepe aberatiile cu schimbarile de trenuri.

SI eu cat as fi de iubitor de trenuri prefer un tren direct chiar daca face mai mult.

p.s. ne ai innebunit cu aia 2 lei care ii salvezi ca nu stiu ce ai facut dar oamenii din provincie sa arunce cu banii ca vrei tu schimbare la tren ?!???
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6991
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 12:46

Dr2005, da cine a zis că sunt retardat să stau să plătesc la Fetești când am SMS? Smile))))) Boss, tehnologia a evoluat.
Și eu nu zic ce-mi taie capul ci-ți reproduc STRICT ce vor călătorii și ce aud în dreapta și-n stânga în tren, adică ce contează. Că sincer îți zic, i se rupe... călătorului de cine face mersul, de ce zic experții ca tine, el știe una și bună: îi convine, ia trenul, nu, se urcă în mașină/maxi taxi/autobuz/autocar/avion. Tu nu vezi că avem obiceiuri diferite de muncă și de deplasare și conviețuire față de ăia de-i tot lauzi pe-aici și le-aduci osanale de parcă au descoperit remediul pentru HIV?!
Ale naibii trenuri, că la sârbi au băgat mers cadențat doar pe rutele extrem de scurte (adică alea care leagă de exemplu Belgrad de suburbii și de orașe ca Batajnica), în rest au la fel ca noi, și vara sunt trenurile pline buluc, oamenii stau pe strapontine că nu mai există locuri în vagoane. Croații la fel fac. Nu vezi că NIMENI nu-ți dă crezare, nici măcar oameni care au de 20 de ori mai multă experiență feroviară ca tine? Slavă cerului că te mulțumești cu puțin și că nu sunt șanse prea mari să ajungi DG la CFR Călători, că se alegea praful și o lua dracu de companie mai rău decât a luat-o în perioada 1990-2010.

PS: Poate am fost puțin prea dur, am să menționez că poate, în timp, o să renunți la a copia și ai să treci la a reproduce după o analiză atentă.
PPS: Ca să pricepi, îți dau un exemplu. Să zicem că ești directorul Samsung și faci o tabletă ultra-ieftină, destul de ok ca aspect, dar mediocră dpdv. al performanței. Ieftineala vine cu un dezavantaj mare, și anume, după ce o ia, clientul trebuie să se prezinte la un dealer ca să-i monteze un antivirus și la altul ca să monteze un sistem GPS, totul gratis. Cele două drumuri extra sunt foarte apropiate, nu are de stat mult la coadă și nici nu are de respectat o dată limită. Ce crezi totuși că va prefera? Să ia ieftineala ta, dar să-l doară capul cu alea sau să ia un produs mai scump cu care a rezolvat dintr-o bucată orice problemă?! Repet, ne rezumăm la România, că olandezul care e zgârcit și scârțar prin definiție o să-ți ia ție ieftineala.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24347
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 12:54

In trenuri ii gasim si pe tinerii care pana acum au preferat microbuzul, autobuzul sau stateau la ocazii. Altii au renuntat sa mai circule cu masinile personale.
Reporter: Pana acum cu ce mergeati?
Student: cu microbuz, masina. acum am zis sa profit, ca e gratuit
Student: "Este mult mai convenabil sa calatoresc cu trenul"
Student: Mergeam si cu microbuzul, acum mai mult cu trenul, este mai convenabil
In aceasta mare de tineri bucurosi ca economisesc niste bani, exista si studenti care nu stiu cum pot beneficia de gratuitate.
Reporter: Ati mers gratuit cu trenul?
Student: Nu. Am auzit de chestia asta, dar nu am stiut cum sa beneficiez gratuit de ea
Pasagerul CFR Calatori a intinerit, la propriu. De la 1 februarie si pana acum numarul de pasageri a crescut cu 20%. Evident, majoritatea sunt studenti. Pentru ei au fost eliberate peste 240.000 de bilete gratuit. Sunt atat de multi calatori incat unii sunt nevoiti sa stea in picioare.
Acestia primesc asa-numitele bilete "fara loc". Desi CFR Calatori a suplimentat trenurile cu inca 60 de vagoane de vineri pana duminica, nu e destul. Dar tinerii sunt multumiti.
Student: "E ok in picioare. Ne distram, vorbim la telefon, stam pe Facebook."
Student: "O sa ma duc la munte la mare sa ne distram sa ne simtim bine"
Dar, dupa ce studentii au venit gratuit si la protestele din Capitala din aceasta luna, regulile s-ar putea schimba. Conform unei propuneri recent facute in Parlament, ei ar putea beneficia de bilete gratuite doar de la adresa de domiciliu pana in orasul unde invata.
Aceasta varianta a fost respinsa de Senat, dar Camera Deputatilor este decizionala

http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3744821
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6916
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 12:56

Dr2005 a scris:
De unde ştii tu că nu ar funcţiona sistemul?

Ce-mi place că toţi faceţi estimări pe criterii doar de voi ştiute Laughing
Pai tu de unde stii ca ar functiona????
Si tu in baza carui studiu faci estimari??? A facut CFR un studiu de piata cu privire la acest aspect??? Eu cred ca daca ar fi tinut ideile tale le-ar fi aplicat de mult...Si vorba mielutului daca vrei studiu de caz urca-te intr-un tren oarecare si intreaba ce parare au calatorii de acest aspect...Ai fi surprins de raspunsuri...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24347
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:05

Iară comparam Elveția Ungaria Cehia cu România tari cat jumate din Romania cu alt relief alt PIB alta educație
La noi e nevoie de rame electrice pentru trenurile regio să dispară compunerile EA-2 vagoane sa se facă legături între trenuri nu pleacă tren spre Craiova cu 5 Min înainte să vină de la Galați e nevoie de o legătură Timișoara Galați la 1622/1621 și multe altele
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:15

Eu refuz să îmi iau modele din state non-UE sau din comunism. Model de urmat putem considera Ungaria, putem considera Austria, Belgia, Elveţia, Franţa, Germania etc.. Nu mi se pare normal să fie 2 - 3 trenuri pe zi şi alea pline până la refuz. Vreau trenuri la intervale fixe, cu grad de încărcare decent, să existe o prdictibilitate a călătoriei (nu ,,am pierdut trenul de 16:28 şi 41 secunde şi următorul e la 21:02 şi 14 secunde").

Nici ungurii nu au trenuri directe de oriunde până oriunde, la Keleti de dai jos şi te muţi în alt tren în 99% din cazuri.
Dacă biletul cu schimbare ar costa la fel ca cel direct (cum este şi normal), ar dispărea şi problema financiară din călătoriile cu schimbare. O să propun asta cu prima ocazie cu care se mai modifică normele uniforme.

mielutu zburator a scris:
Dr2005, da cine a zis că sunt retardat să stau să plătesc la Fetești când am SMS?
Şi dacă ai cartelă ce faci? Sau dacă vrei să decontezi? Tot pe la ghişeu trebuie să treci, plus că e mai sigur aşa, un PV de contravenţie pentru traversarea fără plată a podului poţi să îl conteşti cu o chitanţă/bon fiscal, dar cu un SMS e mai greu... Ca să nu mai vorbesc că toată treaba cu taxa de pod e o porcărie, infrastructura publică se poate taxa suplimentar doar până la amortizare, or podurile sunt amortizate de mult. Practic, nu ai posibilitatea să traversezi Dunărea dacă nu dai bani grei pe asta, ori la poduri la Vidin, Cernavodă-Feteşti sau Vadu Oii, ori la bac la Turnu Măgurele, Zimnicea, Ostrov, Brăila sau Galaţi. În schimb, ungurii sunt mari fraieri că te lasă să traversezi Dunărea moka pe vreo 6 poduri în Budapesta Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: