|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 22:34 | |
| E in regula, nu am comentarii si nici propuneri de facut. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6559 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 00:01 | |
| http://www.tion.ro/investitie-de-peste-10-milioane-de-euro-pentru-ca-trenul-timisoara-bucuresti-sa-circule-si-cu-160-kmh/1777847 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 03:14 | |
| Nu se face asa ceva. Am spus clar si ei ca operatori spun la fel de clar, obligatia calatorului este sa se prezinte din timp pentru procurarea legitimatiei de la casa de bilete, daca nu plateste in plus in tren. Daca toata lumea urca fara bilet pe ideea ca lasa, in tren e la fel, atunci ce rost mai are casa de bilete? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 08:38 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu se face asa ceva. Am spus clar si ei ca operatori spun la fel de clar, obligatia calatorului este sa se prezinte din timp pentru procurarea legitimatiei de la casa de bilete, daca nu plateste in plus in tren.
Daca toata lumea urca fara bilet pe ideea ca lasa, in tren e la fel, atunci ce rost mai are casa de bilete? Da tu chiar nu intelegi ca s-a intamplat odata nu e la fel ca blatistu care se urca in fiecare zi ca sa mearga cu 2 lei |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4755 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 08:40 | |
| - cristi ar a scris:
- http://www.tion.ro/investitie-de-peste-10-milioane-de-euro-pentru-ca-trenul-timisoara-bucuresti-sa-circule-si-cu-160-kmh/1777847
Cum 10 mil. euro? Atat de ieftin ? Poate 10 mld. euro.Insa asa cum am amintit, ruta europeana este pierduta.Dar pentru noi este benefica, pentru trenurile interne si atat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 08:56 | |
| E vorba de 10 milioane de euro, bani suficienţi pentru studiul de fezabilitate. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8746 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 09:22 | |
| De ce ruta europeana e pierduta ? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4755 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 09:54 | |
| Partea ungara urmareste sa dezvolte un coridor european care sa faca legatura cu Turcia.Cum nu vad nici o speranta prin Romania, inca din 2015 au creionat un alt coridor prin Serbia.Sarbii sunt interesati de acest proiect, sunt constienti ca vor fi inclusi pe harta drumurilor principale europene.BDZ este si ea interesata de aceasta noua varianta, de la Sofia fiind un traseu mult mai scurt si mai usor de modernizat decat spre nord adica spre Vidin.Caile Ferate Sarbe vor tripla investitiile in infrastructura in 2017,alocând pentru 2017 suma de 640 milioane euro față de 215 milioane euro cât au fost alocați pentru anul 2016.De asemenea, Căile Ferate Sârbe și-au propus să modernizeze, în 2017, un număr de 275 kilometri de cale ferată față de 125 kilometri reparați în 2016.Lucrările de modernizare la linia Belgrad-Budapesta vor începe în primăvara anului 2017 și vor fi finalizate în trei sau patru ani, reducând durata călătoriei la 3 ore și 30 minute. În 2015, Ungaria, China și Serbia au semnat un acord interguvernamental privind reabilitarea liniei de cale ferată Belgrad-Budapesta. Proiectul, estimat la o valoare de 1,5 miliarde euro, va fi finanțat în proporție de 85% prin intermediul unui împrumut acordat de către China, declara la acea dată guvernul de la Budapesta. RZD International intentioneaza sa inceapa constructia la cea de-a doua linie a sectiunii Stara Pazova-Novi Sad, parte a coridorului feroviar Budapesta - Belgrad - Nis. De aici tragem concluzia ca se prefigureaza un coridor european finantat din afara UE. pe ruta Bedapesta - Belgrad - Nis - Sofia - Plovdiv - Istambul. Banuiesc ca partea ungara modernizeaza partea interna a infrastructurii intre Budapesta si Lokoshaza si punct. Pe viitor trenurile de marfa vor circula pe noul culoar european, fiind mult mai ieftin si mai scurt drumul.Trenuri de calatori, este posibil:Transbalkan Istambul - Sofia - Belgrad -Budapesta si Nesebar Budapesta - Belgrad - Sofia - Plovdiv - Burgas. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4740 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 10:05 | |
| Bulgaria si Ungaria sunt in UE. Sarbii vor si ei. Nici o firma din afara UE nu va realiza lucrari de asemenea anvergura. Inca mai avem o sansa |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 10:16 | |
| - lifetec a scris:
- Bulgaria si Ungaria sunt in UE. Sarbii vor si ei. Nici o firma din afara UE nu va realiza lucrari de asemenea anvergura. Inca mai avem o sansa
Doar daca terminam coridorul 4 in patru ani mai avem sanse si mai e impedimentul controlului vamal la intrarea in Serbia Daca tinem cont in ce timp au modernizat RZDul infrastructura din Serbia si cum lucreaza chinezii nu ave nici o sansa |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 10:20 | |
| Probabil ca in alte tari contestatiile si siturile arheologice nu intirzie 5 ani demararea unei investitii.
Pina incep ai nostrii km 614-Simeria apar alte tehnologii de semnalizare.
https://railturkey.org/2017/02/20/istanbul-sofia-overnight-train-departs-today/
http://p.bdz.bg/b/u/bucuresti-halkali-bucuresti-7472.pdf
Si daca sirbii nu sint in UE, daca o sa aiba linii mai bune crezi ca transportatorii de marfa or sa stea sa se uite cum stau trenurile lor 2 zile prin garile romanesti sau o sa le bage prin Sirbia?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 10:44 | |
| Sârbii nu sunt în UE şi nici nu au infrastructura conformă STI-urilor. Ce înseamnă asta pentru transportatori?
În primul rând VAMĂ! Da, control vamal, ba chiar de 2 ori, o dată la ieşirea din UE, a 2a oară la reintrarea în UE. La astea 2 controale vamale se adaugă al 3lea, la graniţa dintre Bulgaria şi Turcia, pe care oricum l-ar fi făcut. Vama consumă mult timp (poate să stea trenul lejer o zi la un control), ca să nu mai vorbim de poliţia de frontieră care şi ea face un control amănunţit, să nu fie imigranţi sau droguri prin vagoane. Şi mai avem şi control fitosanitar.
În al 2lea rând, Serbia nu are infrastructură conformă STI-urilor, mai ales că reabilitările de linii le-a făcut RJD, au şi chinezii un proiect... e clar că ştia lucrează cum ştiu ei, nu cum vrea UE. Asta înseamnă că DB sau RCA când vor veni cu Taurusul sau Vectronul nu vor putea circula prin Serbia (spre deosebire de România şi Bulgaria), vor avea diverse limitări de tonaj (deşi ruşii probabil fac linii pentru 22t/osie, mai mult de cele 21,5 cerute de UE), vagoane de siguranţă, mecanici ajutor ş.a.. O să ziceţi că nici turcii nu-s în UE. Aşa e, numai că Turcia, până ca Erdogan să ajungă un dictator cu o mână de fier, aspira la statutul de membru UE, iar proiectele de reabilitare a căii ferate or fi ţinut cont de STI-uri. Probabil dacă operatorii privaţi ar avea acces în Turcia, RCA ar putea merge lejer cu aceeaşi locomotivă de la Viena la Istanbul.
În schimb, dacă Serbia intră în UE până terminăm noi ramura sudică a Coridorului, va fi cam nasol pentru noi. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4755 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 11:03 | |
| Eu am avut timp si curiozitatea sa urmaresc pe ytube modernizarile facute de BDZ.Nici pe departe de cele facute de noi.Simeria - Sighisoara este o arta pe langa Sofia- Svilengrad, ca sa nu mai spun ca este linie simpla.Sau spre Burgas, la fel.Banuiesc ca vor fi hoti si vor moderniza in asa fel ca trenul de marfa sa fie apt pentru 100km./h si probabil pentru calatori undeva la 120-140km/h.Un fel de Cluj Napoca -Oradea daca ne propunem asa ceva.Fara prea multe amenajari, linie simpla acolo unde nu mai este cazul. Sofia-Burgas https://www.youtube.com/watch?v=r76PCDnS_fU
Plovdiv - Svilengrad un ex. graitor. https://www.youtube.com/watch?v=xvGLrCKjTok
Autostrada sudului la fel este complet pierduta.Podul de la Vidin este o investitie pe FLUVIUL SAMBETEI.Harta Europei arata clar.Budapesta - Belgrad - nefinalizata spre granita cu Bulgaria insa indreptata spre Sofia.De la Sofia direct la Istambul. Daca Serbia va intra in UE, suntem GATA.Din pacate Serbia mai are unele probleme cu Kosovo si va mai dura.Remuscarile lor sunt zadarnice si nu fac decat rau poporului sarb daca sunt intoxicati in continuare cu acel teritoriu.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 14:38 | |
| Early 2016, České dráhy (ČD) issued a tender for leasing multi-system electrics, without success. On December 17, a second attempt was made, again for 10 electrics, again without result. On 21.02.2017, ČD has released a third tender for the lease of ten electrics.
Compared to the second tender, the number of locomotives and their specification did not change, nor did the contract value:
- 10 electric locomotives - for speeds up to 200 km/h - for period of 120 months (= 5 year) - including regular maintenance - contract volume: 48 million euro - deadline: 27.03.2017
Railcolor: ČD is in need of faster locomotives than it currently has, to be used on the relation Prague - Hamburg for example. ČD does own multi-system electrics, but none have a topspeed of 200 km/u. The ČD 380 series electrics technically meet the requirement, but the German authorities do not allow them to run at speeds of 200 km/h.
Mi se pare o idee buna cumpararea in leasing cu mentenanta inclusa parca CFR Calatori zicea ca are nevoie de 500 d milioane de lei pentru reparatii la locomotive mai bine le-ar inchiria la operatorii privati de marfa locomotivele si sa cumpere locomotive BoBo pentru M800 si M300 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 15:01 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu se face asa ceva. Am spus clar si ei ca operatori spun la fel de clar, obligatia calatorului este sa se prezinte din timp pentru procurarea legitimatiei de la casa de bilete, daca nu plateste in plus in tren.
Daca toata lumea urca fara bilet pe ideea ca lasa, in tren e la fel, atunci ce rost mai are casa de bilete? In plus multi nu ar mai lua bilet ca poate nu vine nasul, sau poate vine dupa multe statii sa zica ca au urcat mai recent, sau poate ,,se inteleg cu el", si daca chiar i-ar observa si ar trebui sa plateasca din prima bilet nu ar risca nimic, ar plati pretul ca la casa. Trebuie admis la exceptii doar situatiile in care nu se poate lua bilet din alte cauze decat vina calatorului. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |