Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:17

Adrian78 a scris:
Iară comparam Elveția [...] cu alt relief alt PIB alta educație
Relieful elveţian e mult mai dificil decât cel de la noi Smile

Adrian78 a scris:
La noi e nevoie de rame electrice pentru trenurile regio să dispară compunerile EA-2 vagoane sa se facă legături între trenuri nu pleacă tren spre Craiova cu 5 Min înainte să vină de la Galați e nevoie de o legătură Timișoara Galați la 1622/1621 și multe altele

Ar trebui să dispară orice compunere cu mai puţin de 3 - 4 vagoane (exceptând situaţiile care implică vagoane cuşetă şi/sau de dormit). Un singur Desiro oferă o capaictate similară cu 2 vagoane 20-55, deci un tren cu 3 - 4 vagoane îl rezolvi ieftin şi eficient cu 2 Desiro sau alte automotoare diesel sau electrice de capacităţi similare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:23

Poate, dar sa nu mergi cu desiro mai mult de 60 km, hai 100 cu indulgenta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:28

Păi nu vorbeam despre trenuri de navetă? Asta înseamnă Regio şi unele IR de scurt parcurs. Un drum Bucureşti - Buzău, de exemplu, durează cam o oră şi 30 minute, la o astfel de durată a călătoriei nu-ţi trebuie 10-91.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:30

Ia pune tu un desiro pe Bucuresti-Buzau sa vezi cum iti scade traficul...

Comparatiile astea cu Vestul chiar nu isi au rostul. Romanul e comod si greu ii schimbi mentalitatea. Poate peste ani si ani sa mai treaca cateva generatii.

Plus ca la ora actuala nu ai din ce sa asiguri mersul ala cadentat la care tot aspiri tu. Plus ca CFR Infrastructura e un ghimpe in calea realizarii acestuia. Si multe altele pe care poate le stii si tu si nu are rost sa le mai amintim pe aici.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 13:55

http://reporteris.ro/exclusiv/anchete/item/76628-patrimoniul-cfr-ia%C5%9Fi,-%E2%80%9Etransferat%E2%80%9D-%C3%AEn-cur%C5%A3ile-%C5%9Fmecherilor.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 16:17

Dr2005 a scris:
Dacă aş face eu mersul, ar creşte încasările cu minim 20%.

Sistemul cu trenuri de oriunde până oriunde nu e fezabil, toate ţările civilizate l-au abandonat de mult. Mai ales că la noi toate se gâtuiesc de la Feteşti încolo, nu mai zic de linia de Mangalia, care e simplă. Evident, trenurile vin întârziate din teritoriu şi dau peste cap toată secţia. Şi chiar dacă pui tren direct de oriunde până oriunde, ce te faci când nu-ţi încap călătorii în el? În plus, întârzierile sezonierelor omoară complet traficul de navetă, deci fix călătorii fideli.

Pentru Sibiu se poate prelungi un tren Constanţa - Braşov. Iar sezonierul actual să rămână doar de la Slatina (sau Piatra Olt, din motive tehnice) la Mangalia.

E doar parerea ta si bine ca nu faci tu asa ceva ca ar fi un dezastru total!

Trenul ala deserveste toata Valea Oltului si sunt destui care merg la Calimanesti cu acest tren dar iar tu nu stii ce se intampla dar vorbesti si te gasesti tu sa limitezi ca asa ti s-a pus.

In fine, nu are rost sa mai continuam ca nu vei intelege niciodata ce inseamna mers tren si chiar nu e de tine aceasta ramura.

_________________
595423Revista presei - Pagina 14 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 14 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 16:22

La Călimăneşti în creierii nopţii? Hai să fim serioşi! Cine merge la Călimăneşti merge cu 1521/1522 sau cu autocarul, nu pleacă la miezul nopţii. De altfel, am şi mers cu trenul respectiv şi toţi călătorii de pe Slatina - Sibiu încap lejer într-un AM900.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 16:25

Repet, ramai cu ideile tale si pace, nu stau sa mai iti explic ce si cum ca oricum nu are rost. Eu am fost cu acel tren de mai multe ori si stiu mult mai bine cum se prezinta mersul de tren si ce trebuie unde e nevoie etc, tu vezi azi si asa o tii toata viata.
Dar sa punem punct ca efectiv nu are rost sa te tot contrazici.

_________________
595423Revista presei - Pagina 14 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 14 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6769
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 16:45

Dr2005 a scris:
La Călimăneşti în creierii nopţii? Hai să fim serioşi! Cine merge la Călimăneşti merge cu 1521/1522 sau cu autocarul, nu pleacă la miezul nopţii. De altfel, am şi mers cu trenul respectiv şi toţi călătorii de pe Slatina - Sibiu încap lejer într-un AM900.

Eu merg in fiecare vara cu el la Sibiu si macar saptamanal Bucuresti - Pitesti, deci vorbesti prostii. Sunt destui calatori (in varsta) pentru statiunile alea de pe Valea Oltului (babaciuni care umbla si noaptea).
Toata lumea lauda acest tren, numai tu ai ceva cu el. De altfel nu vezi ca mai toti de pe forum iti fac observatii de ceva vreme, dar ce treaba ai tu...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13108
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 17:53

Doctore, eu l-am prins și mai ocupat (vorbesc de Pitești - R. Vâlcea și retur) și mai liber. Faza e că la plecare din Sibiu are o oră ok și e alternativă foarte bună la Acceleratul pentru Craiova, dar și la autocar. Iar la întors are o oră foarte bună de sosit în Sibiu, plus că e alternativă la primul Dacos spre Sibiu. Cel mai probabil l-aș folosi dacă aș sta în Sibiu, nu în Cluj.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15509
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 19:06

@mielutu zburator, esti student? Atunci profita impreuna cu alti membri ai acestui forum de aceasta oferta a studentilor si plimbati-va prin toata tara, ca tot sunteti pasionati ai trenurilor, pentru ca nu se stie daca minunea dureaza 3 zile sau mai mult. Si ne aduceti si noua membrilor acestui forum informatii dar mai ales fotografii feroviare de pe traseele pe care ati calatorit!!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 24 Feb 2017, 20:08

Tigari

http://www.tion.ro/tigari-de-contrabanda-descoperite-in-trenul-care-circula-pe-relatia-timisoara-varset/1787796

http://www.opiniatimisoarei.ro/surpriza-din-podeaua-trenului-ce-au-descoperit-politistii-de-la-transporturi-timisoara/24/02/2017
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11198
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeDum 26 Feb 2017, 01:12

ciprian71 a scris:
Eu am avut timp si curiozitatea sa urmaresc pe ytube modernizarile facute de BDZ.Nici pe departe de cele facute de noi.Simeria - Sighisoara este o arta pe langa Sofia- Svilengrad, ca sa nu mai spun ca este linie simpla. Sau spre Burgas, la fel.Banuiesc ca vor fi hoti si vor moderniza in asa fel ca trenul de marfa sa fie apt pentru 100km./h si probabil pentru calatori undeva la 120-140km/h.


Depinde de situație acolo e trafic doar de tranzit poate au făcut calcule și nu aveau nevoie de linie dublă  ( sa nu uitam cum arata în prezent Ciulnița-Călărași.Nord linie dublă electrificata dar unul din fire e nefolosit de ani de zile din lipsa de trenuri. Linia modernizată simpla sau dubla are și avantaje dar și dezavantaje. Dacă ar fi trebuit dubla ar fi costat mai mult și lucrarea s-ar fi lungit.  În România autostrăzile au cate 2 benzi pe sens în afara de A2 în week-end-uri vara în rest traficul e lejer. În Anglia sunt trenuri de mare viteză iar dacă vedeți trafic pe autostrada M1 care are cate 3 benzi pe sens plus bandă de urgență pe fiecare sens e jale se circula și cu 50-60mph din cauza traficului aglomerat.  Am pus o filmare de 3 minute la mine pe pagina de Facebook intrați acolo sa vedeți trafic aglomerat pe autostrada, trafic care e 7 zile din 7.

 
Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/eveniment/au-reaparut-banzinarii-cum-se-fura-in-constanta-la-poarta-6-din-vagoanele-cisterna-foto-video-624515.html


Din filmare nu se vede dacă vagoanele sunt încărcate sau goale și scurg și ei ce a rămas pe fund, ce rămâne pe fund ma scurg și angajați de la calea ferata nu doar hoți. Trenurile încărcate sunt păzite în filmare se vede CFR Marfă care din cate știu nu are paza pe toate trenurile dar e greu sa cred ca ce e în filmare sunt vagoane încărcate. Am văzut la firma de paza la care am lucrat cum urcau nebuni pe vagoane cu găleată în cap fără sa-i prăjească cei 27.000 de volți, am văzut cum se agățau de vagoane la peste 25 km/h. Sunt multe lucruri necurate care se întâmplă pe M800 și pana la predarea trenurilor s-a furat acolo cu dubele cu acordul miliției, e o adevărată mafie Constanța și mai ales Portul unde se învârt milioane de Euro. La trenurile pline nimeni nu se duce la plesenala doar dacă paza doarme sau e nepazit și sunt destule trenuri nepazite la care politia nu poate tine pasul dar nici hoți nu se întrec sa facă paguba prea mare.

 
Dr2005 a scris:
11 luni x 10 milioane înseamnă 110 milioane de lei pe an. Desigur, acum e elementul de noutate (,,hai să luăm trenul că nu ne costă nimic"), care în câteva luni nu va mai exista. Mă îndoiesc că studenţii vor face mai multe călătorii în vara asta decât în verile trecute.

Ești cumva ghicitoarea Omida de vezi în viitor ? Mai ai cunoștințe care sunt studenți, ai discutat cu ei sau iar ne păcălești cu teoriile chibritului ? Eu am discutat și încă discut cu studenți de acasă la vara o sa rupă dacă pana acum se duceau vara la mare de 2 ori acum vor merge de 3-4 ori și asta doar la mare ca tara noastră e frumoasa iar la excursii de o zi poți vizita împrejurimile : Sibiu, Sighișoara, Brașov etc...Așteaptă tu sa vina vara și o sa vezi nebunia lui Salam spre litoral dar simularea e de 1 mai. Unii abia acum afla despre transportul gratuit cu trenul am un caz la bloc a mers luna asta cu același trenuri  dar gratis după ce a stat de vorba cu mine a replicat : "a pai bine mai Cătăline pai la vara ma duc și eu cu ăștia la mare dacă trenul e mokka"

 
Adrian78 a scris:
Acțiune de control trenuri.
Joi - 23 februarie 2017,CFR Călători Craiova(Serv.Control Trenuri) în colaborare cu Poliția Transporturi Craiova ,au desfaşurat o acțiune de control in trenuri.Au fost verificate 8 trenuri pe ruta Craiova-Roşiori N -Bucureşti , fiind identificați 346 calătoriri fără legitimații de călătorie , cărora le-au fost eliberate bilete cu suprataxă.
Rugăm toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet înaintea de efectuarea călătoriei cu trenul pentru a evita taxarea suplimentară.
Vă muțumim pentru înțelegere !

Știe cineva și ce trenuri au fost verificate ? Dacă au fost doar Regio cu 8 lei de om nici 3.000 lei nu strâns mai mare deranjul.

 
COSTACHE MIHAIL a scris:
Eu ma gandesc ca unii calatori platitori nu vor mai gasi locuri in sezonul estival daca vor dori sa cumpere bilete cu 2-3 zile inainte.

@Karpaty, nu numai vinerea sau sambata ci zilnic vor calatori studentii dornici de distractie! Pentru ca vor fi liberi ca pasarile cerului!!


O parte din studenți lucrează în vacanța de vara, nebunia va fi în week-end-uri și mai ales în perioada de varf 15 iulie - 35 august ( 4 septembrie ) când e cel mai cald la mare acum având gratis își iau câteva zeci de lei trenul e gratis pleacă cu 1921 se întoarce cu 1821 și face intr-o zi ce făcea în 2 zile când plătea 50% la tren.

 
Dr2005 a scris:
Sezonierele erau sold out în ziua plecării şi anii trecuţi (nu mai zic de cuşete, care se epuizau şi cu o săptămână înainte).
Sibiu - Mangalia nu cred că va fi plin, presupunând că va mai fi. Trenul ăsta oricum era folosit de studenţi, care acum nu mai au de ce să piardă o noapte pe drum cu el (şi bonus cu vizita navetiştilor de pe Medgidia - Constanţa).

Se vede ca nu ști ce înseamnă distracție, se vede ca nu ști de ce lumea alegea 1921 după mintea ta erau sărăntoci nu ? Adică nu si-ar fi permis IR 1822, 1981 sau 1594 ? Eu zic sa faci niște săpături sa întrebi în stânga și în dreapta despre ce e vorba când spui de 1921 Wink Cum îți explici faptul ca 1921 e întotdeauna plin fata de perechea 1922 ? Sărăntocii nu au bani la dus de IR dar au la întoarcere ? Ști ce înseamnă vara ? Ști ce înseamnă să te duci vara la mare și dintre 4 trenuri sa alegi varianta de noapte pe răcoare care te duce la prima ora pe litoral ? Când le spuneam alor mei din cartier de toate variantele majoritatea alegeau varianta de noapte 1538+1921 sau 1944 sa ajungă cat mai devreme la mare chiar dacă cazarea o aveau de la prânz.


Dr2005 a scris:
Dacă aş face eu mersul, ar creşte încasările cu minim 20%.

S-ar alege praful am văzut ce exemple dădeai cu cei 400 de navetiști de pe Constanța-Mangalia aia intr-un an de zile nu încasează cu toate perechile cat face în 2 luni un singur sezonier. Nu prea le ai cu matematica oricâte facultăți ai, spuneai ca de ce sa sufere navetiști de pe CTA-Mangalia din cauza sezonierele, ai tupeu sa negi ca îți caut pe tot forumul replicile. Tu ai pune pe primul loc 400 de navetiști decât sezonierele de 10-15 vagoane cu încasări de milioane.

Dr2005 a scris:
Luna a scris:
Studentii nu vor pleca noaptea, mai degraba dimineata sau la pranz, o zi pe plaja, o noapte la club si dimineata catre casa. Bucuria si a cluburilor de le litoral Very Happy
Ăia care merg în cluburile de pe litroal nu merg cu trenul. Mamaia e de fiţe, iar la polul opus, la Vama Veche se bea direct pe plajă în jurul stâlpului.

Luna a scris:
Oricum raman surprins putini studenti pana acum au calatorit, la 1500 de trenuri ce circula zilnic cel putin, 22 de zile si 240 de mii de bilete doar, pai mai mic nr de bilete decat nr total de studenti, media nu e nici macar de un bilet/student/3 saptamani. Practic media e de 7 studenti/tren in circulatie doar. Si asta in luna cand lumea merge la munte, studentii au avut vacanta unii, altii au calatorit si din curiozitate sa viziteze una-alta ca de inceput. Din pacate de aici rezulta ca nici macar gratis nu se inghesuie prea mult la tren decat poate cu exceptie pe ruta Bucuresti - Constanta vara si intreg anu pe Valea Prahovei.
Oare cum văd vreo 2 - 3 colegi de forum mereu trenuri supra-aglomerate cu studenţi?  Basketball  Laughing  Laughing  Laughing  Lăsând gluma la o parte, era de aşteptat ca oamenii să nu dea buzna la trenuri. Cei care merg acum sunt tot cei care mergeau înainte când aveau reducere. Puţini pleacă să se plimbe pe undeva, că degeaba au trenul gratuit dacă n-au bani de mâncare sau de alte cheltuieli acolo unde se duc.

Biletele întregi au un preţ relativ OK, problema e că noi avem salariile mici pentru ele.


Vezi cum te contrazici singur ? Fa-mi și mie diferența dintre cei care merg la mare cu trenul și merg în cluburile de pe litoral și cei care merg cu bolizi de zeci de mii de euro și merg în cluburile de fițe, scuza-ma ca zic dar e o diferență între Logan și Jaguar e o diferență între a merge într-un club de fițe din Mamaia și a merge intr-un club de pe litoral. Ști cum își fac oameni bugetul pentru litoral ? Nu ști pentru ca tu de duci la mare doar ca sa te plimbi cu bicicleta și sa bei bere. Când se pleacă la mare se face bugetul de acasă cu câteva zile în funcție de câti bani ai și câti o sa mai faci pana pleci la mare și se face cam asa : transportul, cazarea, o zi de plaja cam cat costă un șezlong, berea, mâncarea la fast-food sau împinge tava etc la toate astea se rotunjește și se face suma potrivita de care depinzi și pe baza căruia îți faci planul ca daca ai bani de 3 zile nici daca faci foamea nu poti sta la mare 5 zile cu bani de 3 zile, eu am cheltuit in 24 ore din 14 august ora 12 ( am venit cu IR 1594 ) pana in 15 august ora 12 ( am plecat cu 1593 ) 90 lei doar pe mancare si bere, am mai dat 40 lei pe camera plus 80 lei trenul desi plecasem de acasa cu 300 lei pentru 24 ore de litoral. Si mai e și varianta nr 2 care am văzut ca se poartă de vreo 2 ani, am avut un caz când la o bere la cârciumă s-au hotărât sa plece la mare. Au plecat acasă au făcut rucsacul și au plecat cu primul tren. Alt caz au plecat de la cârciumă acasă s-au împrumutat 200€ pentru 4 zile cat mai aveau pana la salariu și au plecat la mare in weekend cu nimic doar cu un tricou, pantalon și bascheți.

Acum vor avea bani și cei care pana acum nu au avut ca le rămân bani de la transport fiind gratis.

Mai ieși prin lume, deschide ochii vezi realitatea nu mai sta încuiat, fa-ți curaj sa vezi realitatea.

 
Dr2005 a scris:
Păi nu vorbeam despre trenuri de navetă? Asta înseamnă Regio şi unele IR de scurt parcurs. Un drum Bucureşti - Buzău, de exemplu, durează cam o oră şi 30 minute, la o astfel de durată a călătoriei nu-ţi trebuie 10-91.

Asta e turnusul garnituri sa vina de la Buzău la Capitală apoi Grivița apoi la CTA unde sta la peron și pleacă înapoi unde la București formează tren la peron pentru Buzău.  Oricum stai tu liniștit ca pe 1558/1559 la clasa 1-a stau doar cfr-iști, poți sa te duci sa verifici dacă ești ruda cu Toma.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8305
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeDum 26 Feb 2017, 01:43

Katalyn a scris:

Se vede ca nu ști ce înseamnă distracție, se vede ca nu ști de ce lumea alegea 1921 după mintea ta erau sărăntoci nu ? Adică nu si-ar fi permis IR 1822, 1981 sau 1594 ? Eu zic sa faci niște săpături sa întrebi în stânga și în dreapta despre ce e vorba când spui de 1921 Wink Cum îți explici faptul ca 1921 e întotdeauna plin fata de perechea 1922 ? Sărăntocii nu au bani la dus de IR dar au la întoarcere ? Ști ce înseamnă vara ? Ști ce înseamnă să te duci vara la mare și dintre 4 trenuri sa alegi varianta de noapte pe răcoare care te duce la prima ora pe litoral ? Când le spuneam alor mei din cartier de toate variantele majoritatea alegeau varianta de noapte 1538+1921 sau 1944 sa ajungă cat mai devreme la mare chiar dacă cazarea o aveau de la prânz.
Si eu am mers la mare cu 1921 pentru atmosfera de tineret din tren, distractie, tineri veseli, muzica sa simti ca mergi la mare, la distractie si relaxare, sanse aproape minime sa fiu inconjurat de persoane invarsta spre deosebire de trenurile de zi. Asta inseamna sa sti sa te distrezi.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11198
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeDum 26 Feb 2017, 01:53

Eu as fi mers cu 1921 și dacă nu avea ofertă. Una e sa mergi noaptea vara când e ok și nu e canicula ca ziua, chiar dacă acum toate vagoanele de IR au aer condiționat și alta e sa te trezești la 4-5 când e somnul mai dulce sa pleci pe căldură la mare sa ajungi dupa prinz. Dacă nu aflam de oferta Videle-Mangalia la 1593/1594 a doua oara tot cu 1921 ma duceam. Dar a fost ok cu 45% reducere cu bilet Videle-Eforie.Nord la dus și Costinești-Videle la întors deși am urcat/coborât la București.NORD. Bine la.mine a fost și alta treabă transportul mi l-a plătit fratemiu dar din cauza serviciului nu am putut sta decât 2 zile de ieri de la 8 pana azi la 18 am venit cu 1921 și m-am întors a doua zi 1922.

În schimb 1922 e lejer la întoarcere mai puțin duminica din cauza ca sunt multe trenuri pe acel interval orar de la mare către Capitală pe când invers e doar 1921 iar următorul teoretic e 1822 practic a fost 1981 ca 4 zile din 7 1822 pleca după 1981. Deci una e sa ajungi pe plaja la 07.50 cazul meu iar la 08.30 deja nu mai găseai loc sa arunci un ac în primele rânduri și alta e sa ajungi pe plaja când arde soarele cu peste 30 grade.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: