|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 15:17 | |
| http://adevarul.ro/locale/satu-mare/cfr-lovitura-grea-satmarenilor-muta-cursele-bucuresti-baia-mare-1_589d7b9a5ab6550cb85378e2/index.html
http://omofon.com/metoda-ingenioasa-pusa-in-aplicare-de-autoritatile-din-austria-pentru-a-scapa-de-inundatii Noi, cand vreodata??
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 16:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Nu se face asa ceva. Am spus clar si ei ca operatori spun la fel de clar, obligatia calatorului este sa se prezinte din timp pentru procurarea legitimatiei de la casa de bilete, daca nu plateste in plus in tren.
Daca toata lumea urca fara bilet pe ideea ca lasa, in tren e la fel, atunci ce rost mai are casa de bilete? Da tu chiar nu intelegi ca s-a intamplat odata nu e la fel ca blatistu care se urca in fiecare zi ca sa mearga cu 2 lei Chiar nu conteaza ca s-a intamplat odata sau de 100 de ori. Regulamentul scrie clar fara diferente, persoanele gasite in tren fara legitimatie de calatorie valabila vor fi tratate conform regulamentului in viguare unde scrie foarte clar, calatorul se prezinta din timp la casa de bilete pentru a achizitiona legitimatia de calatorie apoi daca nu are timp urca in tren si plateste tariful de taxare in tren, doar daca nu e casa de bilete se plateste in tren la tarif de casa. Asta e regulamentul si asta se aplica, nu intereseaza pe nimeni ca esti tu blatist zilnic sau ca nu te-ai trezit azi sa ajungi la gara mai devreme sa poti cumpara bilet si ai urcat fara, chiar nu conteaza si nu intereseaza, ce spune regulamentul aia se aplica. Vrei sa nu platesti tarif de tren, mai scump? Atunci te prezinti la gara din timp sa ai timp de bilet. Chiar nu inteleg ce e asa greu? Greselile se platesc! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 17:18 | |
| http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/eveniment/au-reaparut-banzinarii-cum-se-fura-in-constanta-la-poarta-6-din-vagoanele-cisterna-foto-video-624515.html Propunere INCREDIBILĂ în Suedia. Pauza de masă, înlocuită cu cea de sex http://bit.ly/2kZybXa pe cand si la noi?? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 17:25 | |
| - Vitosa a scris:
- http://adevarul.ro/locale/satu-mare/cfr-lovitura-grea-satmarenilor-muta-cursele-bucuresti-baia-mare-1_589d7b9a5ab6550cb85378e2/index.html
http://omofon.com/metoda-ingenioasa-pusa-in-aplicare-de-autoritatile-din-austria-pentru-a-scapa-de-inundatii Noi, cand vreodata??
Ei, mai sunt alte tari care au inundatii si au idei chiar mai ingenioase. De pilda in zonele inundabile, in tarile cu sezon ploios (unde esti inundat chiar si la campie!!!, cu apa de 1-2 metrii), casele de acolo sunt construite pe piloni. Vine inundatia, trece apa pe sub casa. Pilonii sunt facuti cu cap (in campie nu e bai, ca nu vine puhoi, iar la deal si la munte folosesc sistem similare cu cele de la pilonii de pod, astfel incat daca nu aluneca terenul cu totul, casa-ti ramane in picioare). Eu cand am trecut pe acolo, am trecut in sezon secetos si mi se parea suspect ca toate casele erau pe piloni si dedesubt iarba sau pavaj... Pe urma am aflat schema. Deci daca statul nu face nimic (diguri, etc.) cei care-si construiesc casa in zona inundabila... ar trebui sa se mai documenteze. Aia cu casele vechi, I-am inteles, ca erau alte vremuri, nu mai ai bani sa faci o casa, dar sunt case noi, construite in zone inundabile! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 18:04 | |
| https://vocea.biz/auto/2017/feb/22/soferii-ar-putea-plati-o-noua-taxa-dupa-eliminarea-timbrului-de-mediu/ |
| | | crystynyca
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 4340 Data de inscriere : 03/02/2013
| Subiect: ... Mier 22 Feb 2017, 18:19 | |
| http://ziaruldevalcea.ro/2017/02/22/situatie-incredibila-la-ramnicu-valcea-gara-noua-sta-inchisa-calatorii-asteapta-in-conditii-mizerabile-video/ |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 18:22 | |
| - Vitosa a scris:
- https://vocea.biz/auto/2017/feb/22/soferii-ar-putea-plati-o-noua-taxa-dupa-eliminarea-timbrului-de-mediu/
Si cand imi amintesc , cat scandal s-a facut cu eliminarea celor 102 taxe in campania electorala.In acel pachet intra si taxa timbru auto. Si acum imi aud urechilor cu srriga PSD, ca PNL e dusmanul rau ce nu vrea sa reduca taxele.Acum planuiesc o TAXA MODERNA |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 18:27 | |
| - crystynyca a scris:
- http://ziaruldevalcea.ro/2017/02/22/situatie-incredibila-la-ramnicu-valcea-gara-noua-sta-inchisa-calatorii-asteapta-in-conditii-mizerabile-video/
Constructorul a greşit săpăturile şi s-a dus cu conducta de canalizare a gării în conducta de apă a oraşului. Cum vi se pare?? Apoi spre sfarsitul filmuletului un pensionar spune ca ,, nu trebuia demolata vechea cladire'' ! Mare dreptate! Sa nu mai vorbim de usile de la intrare in cladire care sunt foarte inguste, iar din cate linii se aflau in Rm Valcea, au mai ramas 4. In locul celorlalte s-a turnat beton pentru a putea parca masinile. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 18:41 | |
| Tataie ala spunea ca era monument arhitectural, bla bla, gogosi! E limpede ca a iesit o treaba de mantuiala la modernizarea statiei Ramnicu Valcea, fata de Pitesti, de exemplu, dar tot e bine ca s-a modernizat. E normal sa avem gari functionale, moderne, curate si bine pazite. Abia astept si o modernizare ca la carte pentru Gara de Nord din capitala. Bine, nu tot prin demolare, aici nu-si are rostul. Insa nici mutata subteran si alte mizerii SF. Dar prea a ramas in urma. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 19:19 | |
| Gara de Nord trebuie complet modernizata insensul dea fi demolata si reconstruita dupa modelul hotelului NOVOTEL BUCURESTI http://www.horeca.ro/images/stories/sitenou2012/novotelbucuresti.jpg Pastrata doar fatada de la coloane si partea de deasupra incintei caselor de bilete si restul din metal si sticla.Gara pe doua nivele: parter tot ce tine de vanzarea biletelor si altele si nivel 1 tot ce tine de servicii( restaurante, patiserii, supermarket). Sectorul liniilor impartite si ele in 3 zone: liniile 1-5 pentru regio, liniile 6-14 pentru interregio, liniile 15-16 pentru Otopeni. Gara Basarab desfintata si transformata in depou vagoane. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 20:28 | |
| Când aud eu de sticlă și metal mă gândesc că italienii, nemţii, fraţuzii sau altii "e" niște proști pentru că nu au valoare să dea de pământ cu clădiri vechi și să arunce niște frumuseţi de clădiri din astea contemporane. Chiar e păcat că încă mai rezistă gara de nord, Oradea, Burdujeni, Cluj, Arad, Iași sau Botosani, puteau să facă ceva gen Pitesti, ar rămâne Gaudi invidios dacă ar putea s-o vadă de pe lumea cealaltă. E retrograd ca să mai avem o brumă de arhitectură de impact, mai ales că putem să aducem la același numitor comun totul. Eu sunt antiprogres, zilnic mă încalţ cu fesu', nu mă duce capu' să văd binefacerile termopanului sau a aluminiului, chiar și papa de la Roma e așișdera, stă în basilica San Pietro, o vechitură/magherniţă. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 20:42 | |
| - Adrian78 a scris:
- lifetec a scris:
- Bulgaria si Ungaria sunt in UE. Sarbii vor si ei. Nici o firma din afara UE nu va realiza lucrari de asemenea anvergura. Inca mai avem o sansa
Doar daca terminam coridorul 4 in patru ani mai avem sanse si mai e impedimentul controlului vamal la intrarea in Serbia Daca tinem cont in ce timp au modernizat RZDul infrastructura din Serbia si cum lucreaza chinezii nu ave nici o sansa Totusi RZD nu a rezliat o modernizare adevarata, ci doar o readucere a liniei la parametri de circulatie pentur care a fost proiectata...si in continuare Serbia in principal in directa asta merge, cu exceptia poate liniei Budapesta-Belgrad. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 20:47 | |
| - alliens a scris:
- Adrian78 a scris:
- lifetec a scris:
- Bulgaria si Ungaria sunt in UE. Sarbii vor si ei. Nici o firma din afara UE nu va realiza lucrari de asemenea anvergura. Inca mai avem o sansa
Doar daca terminam coridorul 4 in patru ani mai avem sanse si mai e impedimentul controlului vamal la intrarea in Serbia Daca tinem cont in ce timp au modernizat RZDul infrastructura din Serbia si cum lucreaza chinezii nu ave nici o sansa
Totusi RZD nu a rezliat o modernizare adevarata, ci doar o readucere a liniei la parametri de circulatie pentur care a fost proiectata...si in continuare Serbia in principal in directa asta merge, cu exceptia poate liniei Budapesta-Belgrad. Pai e destul de la 30 de km/h la 120km/h Eu m-as multumi sa avem si noi linii de 120km/h pe celellate magistrale in afara de coridorul 4 |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 21:12 | |
| nu e rea cresterea de la 30 la 12, insa nu s epoate spune ca e o modernozare adevarata...asa, ar fi bine si la noi sa e faca astfel de reparatii macar pe liniiile mai circulate, spre exemplu pe Bucuresti-titu, sau pe 900 intre Bucuresti si craiova, sau pe alte sectii....ca oricum costa ,ult mai putin (la sarbi parca in jur de 1 milion euro /lm), se face mult mai repede si benefiiciile sunt roicum vizibile |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 21:19 | |
| - alliens a scris:
- nu e rea cresterea de la 30 la 12, insa nu s epoate spune ca e o modernozare adevarata...asa, ar fi bine si la noi sa e faca astfel de reparatii macar pe liniiile mai circulate, spre exemplu pe Bucuresti-titu, sau pe 900 intre Bucuresti si craiova, sau pe alte sectii....ca oricum costa ,ult mai putin (la sarbi parca in jur de 1 milion euro /lm), se face mult mai repede si benefiiciile sunt roicum vizibile
Pentru noi care suntem la nivel de babuini ar fi binevenita si aceasta reparatie pe toate magistralele |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |